چنتا پیشنهاد جذاب کادو برای روز دختر



محبوب ترین پست ها

 

چنتا پیشنهاد جذاب کادو برای روز دختر رو برای امروز در نظر گرفتیم . بهتر نیست کادو روز دختر رو این بار یه جوری بخریم تا این گوگولی های نازنین رو شگفت زده کنیم ؟ با انتخاب صحیح و مناسب کادو برای دختر های عزیزمون بهشون یادآوری کنیم که می تونن خیلی باهوش ، با استعداد و پر تلاش باشن و به هر هدفی که دارن برسن.

 

کادو روز دختر

 

کادو روز دختر موضوع انتخابی تیم تحریریه کادویاب هست و امروز پر انرژی تر از همیشه اومدیم تا برای خرید کادو روز دختر به شما کمک کنیم. بچه ها روح لطیفی دارند و شما خیلی راحت می تونین با دادن کادوهای قشنگ و جذاب به اونا دلشون رو به دست بیارین. از طرفی  کادو چی بخرم برای بچه ها خیلی هم آسونه و لذت بخش. کادویاب به شخصه هروقت میره تو یه مغازه ای که مخصوص بچه هاست خیلی حس خوبی بهش دست میده چون دنیای کودکانه خیلی ساده و پاکه و اینجور محیط ها همیشه پر از شادی و حس های مثبته برای آدم. پس اینجور به نظر میاد که کادو روز دختر یه جور نفع دو طرفه ست. هم شمایی که داری کادو رو می خری حس خوب داری و تازه موقع دادن کادو اون برق شادی و لذتی که توی چشما و وجود کوچولویی که رو به روت ایستاده بهت انرژی بیشتری میده و هم دختری که کادو رو با اشتیاق باز می کنه خوشحال میشه و دنیای کوچیکش پر عشق و شادی میشه.

 

پازل سه بعدی چوبی همراه با جعبه موسیقی

پازل سه بعدی چوبی همراه با جعبه موسیقی هدیه ای خاص

قیمت:٢,٥٣١,٠٠٠ تومان

مشاهده محصول

تاریخچه روز جهانی دختر

همراه های همیشگی کادویاب می دونن که طبق رسم همه ی مناسبت ها قبل از اینکه به بررسی شیوه ی انتخاب کادو و معرفی ایده کادو برسیم اول از همه میریم سراغ تاریخچه روز دختر تا یه کم باهم بیشتر بخونیم و بدونیم فلسفله پشت این روز چیه.راستش تیم ما یه تحقیق ریزی کرد و دید که خیلی ها اصلا خبر ندارند یه روزی هست به عنوان روز جهانی دختر. ایراد نداره حالا ما می خوایم براتون درباره ش بگیم. فقط قبلش یادتون باشه که چالش دوست شناسی کادویی منتظر شماست تا توی انتخاب کادو برای روز دختر بهتون کمک کنه.

داستان از این قراره که سازمان ملل متحد اومده روز 11 اکتبر رو تو سال 2012 به عنوان روز جهانی کودک معرفی کرده.البته روز کودکان دختر یا روز جهانی دختر بچه ها هم بهش میگن. حالا چی شده که این کارو کرده و هدفش چی بوده ؟ میشه گفت که هدف اصلی شاید انتخاب روزی برای تهیه کادو برای روز دختر های خودمون نبوده. همه مون می دونیم که تو خیلی از کشورها دختر بچه ها از حق و حقوق اولیه و مهم خودشون محرومن. ( نَگین نمی دونستین که ناراحت می شیم! ) سازمان ملل متحد 11 اکبتر رو روز جهانی دختر بچه ها اعلام کرده تا از حقوق دخترها حمایت کنه و سطح آگاهی جهانی رو در این مورد بالا ببره. دخترهایی که حق تحصیل ندارند یا مورد آزار و اذیت های محتلفی قرار می گیرن و یا متاسفانه و با دل خون باید بگیم که به اجبار به کودک همسری تن می دن و یا خیلی چیزهای دیگه ای که توی همین دسته ها میشه جاشون داد. در واقع روز جهانی دختر برای از بین بردن اختلاف های جنسیتی بین دختر ها و پسر ها به وجود اومده که هنوز شاید تو کشورهای پیشرفته هم دیده بشن. اگر از اون دسته آدمایی هستی که فکر می کنی باید بیشتر درباره این موضوعات بدونی می تونی بری تو ویکی پدیا و بیشتر بخونی.

 

 

 

خودکار 3 بعدی فوق حرفه ای MYNT3D

خودکار 3 بعدی تجربه ای فوق العاده برای خلق و پرینت 3 بعدی

قیمت:٣,٨٠٥,٠٠٠ تومان

مشاهده محصول

با نگاه تازه کادو برای روزدختر بخریم

 خب حالا که فهمیدیم داستان چیه و روز دختر اصلا از کجا در اومده بهتر و با دید بازتری می تونیم به کادو برای روز دختر فکر کنیم . برای فکر کردن به خرید کادو بیایم تمام کلیشه های جنسیتی رو دور بندازیم و هرچی که فکر می کنیم دخترمون رو خوشحال می کنه براش بخریم. به نظرتون بهتر نیست از همون اول و با خریدن لوازم مختلف برای بچه هامون این طرز فکر رو براشون ایجاد نکنیم که صورتی مال دختراست و آبی برا پسرا. توپ بازی مخصوص پسراست و عروسک بازی برای دختر بچه هاست. به نظرتون بهتر نیست بذارید دخترهاتون همونجوری که دوست دارند زندگی کنند چون شک نکنین اینجوری تو آینده زن های موفق تر و سالم تری تو زندگی خودشون می شن. با خریدن کادوهای متنوع و دید تازه به دخترامون یاد بدیم که می تونن نجاری کنن، می تونن آچار دست بگیرن و وظیفه ی اونا فقط آشپزی و خونه داری نیست. صحبت از پسر بچه ها شد تا یادمون نرفته اشاره کنیم که اگر دنبال کادو برای پسر 10 ساله و کمتر می گردی ، ما با یه دسته بندی منطقی براتون توی این مقاله کادو هایی رو معرفی کردیم که هم بچه ها رو خوشحال می کنه و هم به پرورش مهارت هاشون توی زمان مناسب کمک می کنه.

 

ژل جادویی تمیز کننده

ژل جادویی تمیز کننده شگفت انگیز

قیمت:١٢٥,٠٠٠ تومان

به علایق دختر هامون احترام بذاریم

این روزها تو مغازه های اسباب بازی فروشی که میریم ماکت های قشنگی از شغل های مختلف با تجهیزات کامل و جنس های مختلف می تونیم پیدا کنیم. کادو برای روز دختر رو یه جوری انتخاب کنین که استعداد های دخترتون رو توی همه زمینه ها بتونین پرورش بدید و بفهمین که اصلا خودش به چی علاقه داره. علاقه و میلشون رو به بازی های مختلف سرکوب نکنین. حتی موقع فکر کردن به چی بخرم کادو تولد انتخاب هاتون رو محدود به لباس های پرنسسی و عروسک های باربی یا وسایل ورزش های فانتری نکنین. شاید دخترتون در آِینده یه فوتبالیست موفق شد. یا اصلا به ورزشی مثل بوکس علاقه نشون داد. پس سعی کنین دخترتون رو خوب بشناسین و ببینین به چی علاقه داره و کادوهایی در همون راستا براش بخرین .کادویاب عاجزانه ازتون خواهش می کنه که از کودکی علایق و خواسته های خودتون رو به بچه هاتون تحمیل نکنین. البته می دونیم که همه ی مادر و پدر ها موفقیت و خوشحالی بچه هاشون رو می خوان و خیلی وقت ها نا آگاهانه و طبق الگوهای قدیمی ممکنه این رفتارها رو نشون بدن. ما هم این جا فقط صرف یادآوری خدمتتون عرض کردیم و به همین دلیل هم توی چالش دوست شناسی کادوهایی رو برای بچه ها در نظر گرفتیم که توی دسته های مختلف قرار می گیرن.

 

 

 

پیشنهاد ویژه برای روز دختر

یه محصولی رو خیلی دوست داریم جدا از ایده کادو هایی که قراره معرفی کنیم این جا به صورت ویژه بهتون معرفی کنیم و فکر می کنیم هر دختر بچه ای باید یه دونه ازش تو قفسه ی کتاب هاش داشته باشه. این کتاب که درباره زنان موفق و تاثیرگذار ایرانی هست پیشنهاد ویژه یبه مناسبت کادو برای روز دختر هستش و یه لطفی کنین و اگر کسی ازتون پرسید ایده کادو خاص و جالب برای دخترم چه چیزهایی رو می تونم در نظر بگیرم. حتما این کتاب رو بهش معرفی کنین. مهم نیست دختر کوچولوی شما سواد خوندن و نوشتن نداشته باشه. خودتون یه کم وقت بذارید و با یه زبان ساده و بچگونه براش بخونین. مطمئن باشین که انگیزه و روحیه ای که به دخترتون با خوندن این کتاب می دید ارزش وقتی که گذاشتین رو داره.

جالب ترش اینه که درسته مخاطب این کتاب بچه ها هستن اما واقعا برای خانم ها هم می تونه هدیه ی مناسبی باشه بهشون انگیزه و اعتماد به نفس ویژه ای بده. مثلا اگر دنبال کادو تولد زنانه ارزان می گردین این کتاب رو بذارین جزو گزینه هاتون. ممکنه تعجب کنین اما یکی از کادوجو ها یه بار برامون تعریف می کرد که برای کادو ولنتاین چی بخرم در کنار بقیه هدایایی که برای دوست دخترش تهیه کرده بود این کتاب رو هم بهش هدیه داده بود و واقعا اون خانم خوشحال شده بود.

 

چند تا ایده کاربردی برای خرید کادو

جدا از این که می تونین از تست دوست شناسی برای انتخاب و الهام گرفتن کادو برای روز دختر کمک بگیرین ، این جا هم به صورت کلی چند تا گزینه رو برای رنج های سنی مختلف معرفی می کنیم. می تونین با توجه به روحیات دختر عزیزتون و علایق و نیازهاش برای خرید کادو به این مناسبت از بین گزینه ها یکی رو انتخاب کنین. نکاتی هم که بالا درباره ی انتخاب کادو برای روز دختر نوشتیم هم لطفا در نظر بگیرین. 

  

گردنبند ست دوتایی بهترین دوست

همیشه بهترین دوست دخترتون خودتون باشید. هیچی بهتر از این نیست که بچه هاتون پیش شما احساس امنیت و راحتی و صمیمیت بکنن. مطمئنا این جوری زندگی سالم تری خواهند داشت. برای همین می خوایم از لیست کادو های هدیه کوچک یادگاری و کادو یادگاری برای مهاجرت این گردنبند زیبای پازلی رو برای این مناسبت هم بهتون معرفی کنیم. هدیه دادن این گردنبند پر احساس به عنوان کادو برای روز دختر باعث میشه تا دختر دلبندتون همیشه تو قلب و ذهنش آرامش خاطر خوبی داشته باشه.

 

 

مینی پیانو با 31 کلید مخصوص کودکان

همیشه گفتن آموزش زبان انگلیسی و موسیقی رو از سنین کم شروع کنین. وقتی که ذهن کاملا آمادگی پذیرش برای یادگیری مطالب جدید رو داره. ایده کادو ای که می خوایم بهتون بدیم مینی پیانوی بامزه با 31 کلید هستش که مخصوص کودکان طراحی شده. اگر احساس می کنین دخترتون به موسیقی علاقه داره این پیانو گزینه ی خیلی خوبی تو لیست کادو برای روز دحتر هستش. استعداد های فرزندانتون رو همون طور که مشغول بازی کردن هستن تشخیص بدین تا به راحتی بتونین برای پرورششون بهشون کمک کنین.

 

 

10 ست لوازم مهمانی دخترانه

این که توی سن کم و با نظارت نا محسوس خودتون به دخترتون اجازه بدین که میزبان دوستاش باشه و احساس مسئولیت برای پذیرایی و سرگرم کردن اون ها رو به عهده بگیره ، جدا از این که یه روز خیلی خاطره انگیز و شاد براش به وجود میاره ، مسئولیت پذیری و اعتماد به نفس اون رو هم بالا می بره. به همین دلیل هم ما می خوایم بگیم که اگر شما دنبال کادو برای روز دختر هستین می تونین این ست لوازم مهمانی دخترانه رو تهیه کنین و یه مهمونی عالی برای دخترتون و دوستاش برنامه ریزی کنین تا بتونن در کنار هم این روز جشن بگیرن.

 

 

پازل سه بعدی چوبی همراه با جعبه موسیقی

به اتمام رسوندن کاری با موفقیت و رسیدن به یک نتجیه ی زیبا خیلی به عزت نفس بچه ها می تونه کمک کنه. برای دختر هایی که یه کم سن بالاتری دارن یکی از بهترین کادو ها برای روز دختر این پازل سه بعدی چوبی زیباست. درسته که شاید به نظر برسه درست کردن همچین پازلی یه کم چالشی هستش اما باور کنین به احساسی که بعد از تمام شدن کار به دخترتون دست میده می ارزه.

 

 

اسباب بازی بسیار جذاب نبرد روبات ها با باتری

اصلا فکر نکنین بازی با روبات ها برای پسرهاست و دخترها لذتی از این بازی نمی برن. اتفاقا خیلی از دختر بچه ها به طرز جالبی جذب این نوع اسباب بازی ها میشن و خوبه بدونین که خیلی هم برای پرورش خلاقیت اون ها مفیده. این اسباب بازی جذاب می تونه دختر شما رو ساعت ها سرگرم کنه. شاید چندین سال بعد دختر خلاقتون تونست خودش یه روبات جدید خلق کنه.

 

 

 

خانم های عزیزی که مشغول خوندن این مقاله هستن و همیشه درگیر پیدا کردن کادو برای مرد متاهل هستن و این کار براشون خیلی سخته، پیشنهاد می کنیم بعد از این مقاله یه نگاهی هم به مقاله ی مربوط به آقایون بندارین که خیلی بهتون کمک می کنه.

 

 

به فکر بقیه هم باشید

کادویاب تو  جذاب ترین هدیه ها برای روز کودک بود به یه نکته ای اشاره کرد که دوست داره اینجا باز هم درباره ش حرف بزنه و اونو یادآوری کنه بهتون. می خوایم بگیم که یادتون نره تو این روزها یه سری دختر بچه های کوچولو هستند که کسی رو ندارن بهشون کادو برای روز دختر بده. کسی نیست هواشون رو داشته باشه. اگر در توانتون هست تو فکر این کوچولوهای نازنین هم باشید و هر جور که خودتون دوست دارید وقتی دارین به دختر خودتون فکر می کنین، شده یه چیز خیلی کوچولو هم برا اونا بخرین.  مطمئن باشین حس خوبش تا مدت ها هم برای شما می مونه هم برای اون.

سه پایه هنری قابل حمل

سه پایه هنری قابل حمل برای خلق آثار زیبا

قیمت:١,٥٠٠,٠٠٠ تومان

1402-07-18