لیست کادو برای پسر 10 ساله و کمتر



محبوب ترین پست ها

امروز می خوایم ببریمتون به یه دنیای کاملا متفاوت. دنیایی که معمولا پر از شادیه و کلی هیجان و انژی و حس مثبت همراه خودش داره. می خوایم بریم به دنیای پسر بچه ها و ببینیم توی دنیاشون چه کادوهایی رو بیشتر دوست دارن و هیجان زده شون می کنه. هر چی ایده کادو برای آدم بزرگا دادیم فعلا بسه ، نوبت این وروجک هاست که به لیست کادوهاشون فکر کنیم.

 

کادو برای پسر 10 ساله و کمتر

 

کادو برای پسر 10 ساله و کمتر چه برای والدین و چه برای دیگران به نظر از اون کارای سخت میاد که آدم رو کلافه می کنه و یا اینقدر گاهی وسواس به خرج میده که تهش یه چیزی می خره که بچه وقتی کادو رو باز می کنه قشنگ صورتش از ناراحتی کش میاد. خیلی حس بدیه ، هم برای شمایی که کادو رو تهیه کردی و هم برای اون طفل معصومی که با این همه هیجان کادو رو از دست شما گرفته و با هزار امید و آرزو اون رو باز کرده ولی می بینه اصلا اون چیزی نبوده که انتظارش رو داشته. مناسبتی مثل تولد که میشه بارها سوال حالا چی بخرم کادو تولد براتون پیش میاد. خبر داریم. اما امروز اومدیم تا شما رو بیشتر با دنیای پسر بچه ها آشنا کنیم تا خرید کادو براتون راحت تر بشه. چون واقعیت اینه که وقتی یه کم بیشتر به این که چی توی اون سر کوچولوشون می گذره فکر کنین قضیه براتون مثل آب خوردن میشه. با این مقاله با ما همراه باشید تا بعد از خوندنش کلی ایده کادو  جالب و هیجان انگیز تو ذهنتون جا خوش کنه.

 

کادو برای پسر 10 ساله و کمتر

 

پاسخ به سوال کادو چی بخرم وقتی سخت تر می شه که شما از دید خودتون به دنیای اونا نگاه کنین. اکثر آدم بزرگا تا اسم پسر بچه رو می شنون شیطنت و شر و سر و صدا میاد تو ذهنشون. اما خب واقعیت اینه که همه شون این جوری نیستن و هر کدومشون برای خودش شخصیت و روحیه ی منحصر به فرد خودش رو داره درست مثل خودتون. البته که اینم باید بگیم که شیطنت و بازیگوشی بخشی از تجربه ی کودکی اونا حساب میشه و هیچ ایرادی نداره اگر کوچولویی این جوری انرژیش رو تخلیه می کنه. برای همین وقتی دارین به کادو برای مرد فکر می کنین بهتره که به شخصیت اون پسر بچه هم توجه کنین. بله! بچه کوچولوها هم برای خودشون علایق و شخصیت های مختلفی دارن. هرکدومشون یه جور داستان توی سر خودش می پرورونه. بعضی هاشون عاشق شخصیت های ابرقهرمانین و توی تخیلات خودشون ، خودشون رو جای اونا می ذارن ، بعضی هاشون تو فکر فضا و فضانوردین یا این که از همون بچگی ماشین بازن و علاقه عجیبی به ماشین های مختلفی که توی خیابون می بینن نشون میدن و مدام درباره شون سوال می پرسن و کنجکاوی می کنن و ... اتفاقا خوبه یه چیزی رو بدونین خرید کادو برای این رنج سنی خیلی از خرید کادو برای بزرگسالا راحت تره ، چون دنیای توی سر این فسقلی ها خیلی بزرگ تر و رنگی رنگی تر از دنیای توی ذهن ماهاست و خیلی راحت تر پذیرای چیزهای جدید و جور وا جور و آشنا شدن با تجربیات تازه هستن. میتونید جعبه کادو رو خودتون با آموزش ساخت جعبه کادو خاص و شیک بسازید و تاثیر بیشتری بزارید.

 

قبل از این که بریم سراغ ایده کادو اجازه بدین یه چیزی رو براتون تعریف کنیم. یکی از بچه های تیم ما هست که کل خانواده شون دخترن. یعنی برادر نداره. از اون طرف هم بچه های خواهرهاش همه دخترن و خبری از پسر خاله و پسر دایی و... هم توی خانواده شون نیست. همیشه تعریف می کنه که وقتی می خواد برای یه پسر بچه ای از دوست و آشناها کادو بخره هیچ ایده ای نداره که پسر بچه ها به چه چیزهایی علاقه دارن و دچار مشکل میشه. اگر شما هم مثل ایشون هستین و توی همچین شرایطی قرار دارین این مقاله رو حتما تا آخر بخونین که خیلی قراره بهتون کمک کنه.به علاوه این که می دونیم این جا نمی تونیم خیلی کامل و وسیع به همه موارد اشاره کنیم پس شما رو بعد از خوندن این مقاله به دست چالش دوست شناسی کادویی می سپاریم که گزینه های بیشتری برای خرید داشته باشین. راستی از لیست هدیه برای آقایان هم دیدن کنید.

 

حالا که یه کم ذهنتون نسبت به این دنیای زیبا آشناتر شد ، با هم بریم ببینیم چه چیزهایی رو میشه توی لیست کادو برای پسر زیر 10 ساله قرار داد. ما سعی می کنیم پیشنهادات متنوع و مختلفی از هر دسته براتون بنویسیم دیگه این که کدوم رو شما قراره انتخاب کنین ، گفتیم دیگه ، بستگی به شخصیت اون کوچولو داره. فقط این که شاید به نظر برسه بازه ی سنی ای که انتخاب کردیم خیلی وسیعه. توی مقاله براتون با مرحله بندی برای سن های مشخص این موضوع رو حل کردیم ، اصلا نگران نباشین.. یه موضوع دیگه هم که خوبه برای خرید کادو برای پسر 10 ساله و کمتر مد نظر قرار بدیم اینه که این سن و سال ، دقیقا سال هایی هستش که بچه ها هوش و توانایی های ذهنی و عملکرد مغز شون و خیلی موارد دیگه ی این چنینی در حال شکل گیری و تکمیل شدنه. پس به جای خریدن هدیه های بلا استفاده سعی کنیم گزینه ای رو انتخاب کنیم که به این مرحله کمک کنه. قرار نیست مثل کادو ولنتاین چی بخرم صرفا بیان احساساتتون باشه. 

 

 خرید کادو برای پسر زیر 8 ساله تا 10 ساله:

 اگر بخوایم از لحاظ علمی داستان رو براتون بررسی کنیم تا همچین خیلی اصولی به جواب کادو چی بخرم برسین ، توی سن 8 سالگی خیلی از بچه ها آماده ن تا به سمت اسباب بازی ها و فعالیت های پیشرفته تر برن. خیلی از کودکان 8 ساله به ورزش های گروهی علاقه نشون می دن و دوست دارن که توی باشگاه ها یا سرگرمی های دیگه مشغول بشن و دیگه یه جورایی میشه گفت حس می کنن با موضوعات چالش برانگیز خیلی مستقل و بدون کمک والدین دوست دارن که برخورد کنن.

خانم تامارا مور می گن که : کودکانی که در نهایت به دنبال مشاغلی از دسته ی علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات میرن به نظر می رسه که این علاقه توی اون ها از سن 8 سالگی به وجود اومده. این سن  «اولین جرقه» رو مشخص می کنه ، زمانی که بچه ها ببینین که این امکان براشون وجود داره.خانم مور استاد آموزش مهندسی در دانشگاه پردو هستند و همچنین مدیر اجرایی یه موسسه تحقیقاتی در این دانشگاه هستن. براتون فکت علمی اوردیم که فکر نکنین ایده کادو هامون رو بررسی نشده خدمت شما داریم معرفی می کنیم.

به همین خاطره که ما می خوایم این جا بهتون خیلی از اسباب‌بازی‌های مهندسی رو پیشنهاد بدیم. چون که مهارت کار با دست با قطعه های کوچک، مهارت‌های منطقی و استدلالی برای پیروی از دستورالعمل‌ها و توانایی تمرکز بر روی کارها برای مدت طولانی ‌تر رو توی این سن دیگه تقریبا تا حد کاملی دارن. لوازم هنری، کیت‌های صنایع دستی و بازی‌های خلاقانه هم می‌تونن بخش مهمی از این ترکیب توی این سن باشن. جالبه بدونین بعضی از پسر بچه ها تو این سن ( البته می شه گفت تا حد زیادی بستگی به شرایط محیطی و طرز تربیت هم داره ) علاقه ی زیادی دارن که از علاقه و سرگرمی های پدر ها یا مرد های مورد تایید خانواده شون مثل دایی و عمو و ... پیروی کنن و اون ها رو دنبال کنن. تا فرصتش پیش اومده اینم بگیم که برای انتخاب و تهیه ی هدیه برای این آقایون محترم خانواده می تونین از مقاله ی کادو برای مرد متاهل هم استفاده کنین.

 

اسباب بازی هایی مناسب پسر 8 تا 10 ساله: 

 

پازل ها یا لگو ها با قطعه های نسبتا ریز:

 

پازل-سه-بعدی-چوبی-همراه-با-جعبه-موسیقی

پازل سه بعدی چوبی همراه با جعبه موسیقی

 

 

کیت-چوبی-پازل-3-بعدی-مکانیکی-برند-rokr

 کیت چوبی پازل سه بعدی مکانیکی

 

 

بورد گیم های مناسب این سن

 

بورد-گیم-کلاسیک-2-نفره-کشتی-جنگی

بورد گیم کلاسیک 2 نفره کشتی جنگی

 

 

شطرنج قارچ خور سوپر ماریو

 

 

 بازی های فکری
 

اسباب-بازی-بسیار-جذاب-نبرد-روبات-ها-با-باتری

اسباب بازی نبرد روبات ها

 

 

 لوازمی که مربوط به اسطوره هاشون می شه
 

عکس-و-امضا-قاب-شده-کریستیانو-رونالدو-hwc-trading

 عکس و امضا قاب شده کریستیانو رونالدو HWC Trading

 

 

 همگی ایده های مناسبی برای خرید کادو برای پسر زیر 10 ساله هستن.از اون جایی که گفتیم این سن زمان مناسبی برای تقویت رو به رو شدن با چالش هاست خریدن یه مکعب روبیک هم می تونه ایده کادو  خیلی خوبی باشه. راستش مکعب ها توی طرح های با مزه الان تو بازار زیاد هست. برای خاص کردن کادوتون می تونین از اون مدل مکعب ها انتخاب کنین.از خریدن لوازم ورزشی هم غافل نشید. گفتیم توی این سن به ورزش های گروهی معمولا علاقه نشون میدن. وقتی دارین کادو برای پسر زیر 10 ساله می خرید ، ببینین که به چه ورزشی علاقه داره اون وقت به راحتی خرید کنین.

 

خرید کادو برای پسر زیر 8 ساله تا 6 ساله:

خب همه مون می دونیم که بیشتر پسر بچه های 6 ساله روزانه به مدرسه می رن، خیلی از اون ها توی فعالیت های فوق برنامه شرکت می کنن، و تقریباً همه ی اون ها نظرات کاملاً مشخصی در مورد اون چیزی که انجام می دهن یا دوست ندارن ، دارن. بچه‌های این سن هم به طور قابل توجهی متوجه می‌شن که توی هر لحظه چه چیزی بین هم سن و سال های خودشون جالبه. همین داستان می تونه به شما کمک خیلی بزرگی برای پید کردن گزینه های زیادی برای خرید کادو بکنه.حالا می خواد یه کادو ی بزرگ و خیلی گرون قیمت باشه ، یا یه هدیه کوچک برای یادگاری باشه.

 

توی این رده ی سنی، معمولاً بچه های در حال رشد به طرز قابل توجهی قادر به پیروی از دستورالعمل ها و بازی با مواد پیچیده تر هستن. پس بازی ها و کیت هایی رو امتحان کنین که کودکان زیر 8 ساله بتونن به طور مستقل یا با دوست هاشون (بهتره یه بزرگسال هم کنارشون باشه ) روی اون ها کار کنن. توانایی تکمیل یک بازی به تنهایی حتی اگه وسطش خراب کاری کنن و حتی اگه فقط مرحله ای از بازی رو بتونن تموم کنن می تونه به اون ها کمک کنه تا انعطاف پذیری و اعتماد به نفس خودشون را بیشتر کنن. ضمن این که اسباب بازی هایی که اون ها را به حرکت، رقصیدن یا استفاده از تخیلشون وادار می کنه هم ایده کادو های خیلی خوبی برای این سن هستن. در صورتی که هم که خیلی اصرار دارین که متناسب با تیپ شخصیتی اون ها کادو شون رو انتخاب کنین و حساسیت خیلی بالایی توی این زمینه دارین بهتره که از تست دوست شناسی هم کمک بگیرین.

 

اسباب بازی هایی مناسب پسر 6 تا 8 ساله: 

 

بازی هایی که بتونن هیجانشون رو تخلیه کنن:
 

ست-دوتایی-تفنگ-لیزر-تگ-با-جلیقه-امتیاز

ست-دوتایی-تفنگ-لیزر-تگ-با-جلیقه-امتیاز

 

 

بازی هایی که اون ها رو به تحرک بیشتر وادار می کنه

ست-کامل-بدمینتون

ست کامل بدمینتون
 
 
و بازی هایی که کار با دستشون رو تقویت می کنه مثل خمیر بازی یا یه ست سرگرم کننده که اعتماد به نفس اون ها رو برای انجام کارها بالا ببره ، رو پیشنهاد می دیم:
 

ست-جادویی-برای-شعبده-بازان-مبتدی-و-با-تجربه

ست جادویی برای شعبده بازان مبتدی و با تجربه

 

 

به جز موارد بالا می تونین خریدن لوازم مدرسه هم مثل ماژیک های رنگی و شمعی و قمقمه های خشگل و یا کیف و کفش رو هم توی لیست کادو برای پسر زیر 8 ساله بذارین. یه مقداری انتخاب این که کدوم گزینه رو انتخاب کنین هم به میزان صمیمیتتون به اون پسر بچه و پدر مادرش هم بستگی داره خب ! سالگردتون نزدیکه ؟ سالگرد ازدواج چی بخرم رو ببینید.

 

خرید کادو برای پسر زیر 6 ساله تا 4 ساله:

بریم سراغ دسته بندی بعدی. هی دارن کوچولوتر می شن بچه هامون. حواستون هست ؟ درباره ی بچه ها ی 5 ساله باید بگیم که این فسقلی ها توی این سن مهارت‌ها و علایق خاص ‌تری پیدا می‌کنن که فرصت‌های جدیدی رو برای خرید کادو برای مرد برای ما باز می‌کنن. خیلی از کودکان 5 ساله یا میرن پیش دبستانی یا مهدکودک رو شروع کردن و برای اولین بار تو زندگیشون با موضوع ها و ایده های جدید توی محیط آموزشی رو به رو میشن . اسباب‌بازی‌ها و کیت‌هایی که به اون ها اجازه می‌ده توی تحقیقات پروژه مانند شرکت کنن، فعالیت‌هایی مثل انجام آزمایش‌های علمی ساده و ورجه ورجه و توجه بیشتر به طبیعت.درسته که یادگیری توی مرکز زندگی یه بچه  5 ساله ست اما باید بدونین که این اصلا به این معنی نیست که بچه ی 5 ساله مون به اسباب بازی های آموزشی نیاز داره. هنوز تو این سن باید خوش بگذرونن و هر چیزی که براشون جذاب تره رو انتخاب کنن. میتونید از الان هم برای روز مادر چی بخرم آماده شید.

 

حالا تو ذهنتون باید یه پسر بچه ی 4 ساله ی با نمک کنجکاو رو تصور کنین که مدام در حال سوال پرسیدنه. درباره ی محیط اطراف خودش خیلی خیلی کنجکاو تر از قبل شده و دوست داره همه چیز رو بدونه. تو این سن دوست دارن محدودیت ها رو زیر سوال ببرن و از حد و مرزها اصلا خوششون نمیاد.بریم ببینیم برای این رنج سنی کادو چی بخرم چیا میشن:

 

اسباب بازی هایی مناسب پسر 6 تا 4 ساله: 

 

لوازمی که حس کنجکاوی اون ها رو بتونه تقویت کنه و سرکوب نشه
 

روبات-سخنگو-هوشمند-کودکان

یه روبات سخنگو هوشمند کودکان

 

 

اسباب بازی های که قدرت کنترل کردن رو بهشون یاد بده
 

تفنگ-اسباب-بازی-nerf-elite-همراه-با-تیر

تفنگ اسباب بازی بی خطر

 

 

لوازم مدرسه که می تونه شوقشون رو برای رفتن به پیش دبستانی بیشتر کنه

 

کوله-پشتی-بچگانه-طرح-فضانوردی-yisibo

 کوله پشتی بچگانه طرح فضانوردی YISIBO

  

 

خرید کادو برای پسر زیر 4 ساله

 خب اینجا هدفمون خرید کادو برای پسر 3 ساله ست. بریم اول بررسی کنیم ببنیم توی چه مرحله ی رشدی هستن و بعدش هم که ایده کادو ها رو بهتون معرفی کنیم.کوچولوهای 3 ساله مون برای اسباب بازی هایی که جنبه ی تخیلی دارند و این بعد ذهن کوچولوش رو تقویت می کنه آمادگی کامل دارن. پس اسباب بازی های پایان باز که الهام بخش داستان سرایی و تعامل خلاقانه هستن، بهتر از بازی های خشک هستن. اسباب‌بازی‌ها و لباس‌هایی که بهشون اجازه ی نقش‌آفرینی میده و بازی‌های رومیزی ای که اون ها رو به تعامل گروهی تشویق می‌کنه. همه شون می تونن جواب سوال چی بخرم کادو تولد برای این رنج سنی باشن. مهارت‌های اجتماعی در حال رشد 3 ساله هامون رو با بازی های مناسب پرورش بدیم. تازه خیلی از بچه‌ها توی این سن برای اسباب‌ بازی‌های حرکتی سریع ‌تر و شیک‌ تر مثل اسکوتر که اعتماد به نفس بدنی اون ها رو بالا هم می بره ، دیگه آماده هستن.

 

خب اینم از لیست کادو برای دسته یکی مونده به آخر کادو برای پسر زیر 10 ساله:

 

گجتی که بتونن به کمکش حیوانات رو دوست داشته باشن
 

حیوان-خانگی-دیجیتالی-مخصوص-کودکان

 حیوان خانگی دیجیتالی مخصوص کودکان

 

 

ابزارهای نقاشی بامزه که بتونن خلاقیتشون رو نشون بدن
 

تخته-نوری-جادویی-کودکان-با-قاب-رنگی-crayola

 تخته نوری جادویی کودکان با قاب رنگی Crayola

 

 

لوازمی مربوط به فیلم یا کارتن های مورد علاقه شون میشه
 

چوب-کنترل-از-راه-دور-هری-پاتر

چوب کنترل از راه دور هری پاتر

 

 

استندهای تخته برای سرگرمی و باز هم پرورش خلاقیتشون
 

تخته-دو-طرفه-پایه-دار-با-سینی-نگهدارنده-لوازم-crayola

تخته دو طرفه پایه دار با سینی نگهدارنده لوازم Crayola

  

 

خرید کادو برای پسر زیر 3 ساله

رسیدیم به آخرین رنج سنی . پسر بچه مون الان دیگه واقعا خیلی کوچولوعه و فقط نیاز به تفریحات سرگرم کننده داره که البته نباید خطرناک هم باشن. انتخاب هدیه این جا باید جوری باشه که بچه دقیقا بتونه بچگی کنه و از زمانش لذت ببره. آموزش و درگیر کردن بیش از حد مغز این کوچولو ها توی این سن اصلا کار جالبی به نظر نمی رسه. البته که آموزش همراه با بازی مثل آموزش زبان جدید برای بچه های علاقه مند خیلی موثره. فقط حتما حتما باید همراه با سرگرمی و بازی های شاد و جذاب باشه.موارد زیر می تونن خیلی خوب بچه های این سنی رو به وجد بیارن ولی قبلش میخوام توصیه کنیم مقاله کادو لاکچری زنانه پر از کادو های خوب برای خوشحال کردن عشقتونه.

 

اسباب بازی مناسب پسر 3 ساله و کمتر:

 

اسباب بازی هایی که علاوه بر سرگرمی کنجکاوشون هم می کنه
 

60-عدد-تخم-دایناسور-اسباب-بازی

60 عدد تخم دایناسور اسباب بازی

 

 

اجازه بدین بچه ها یه کم کثیف کاری ، رنگ انگشتی واقعا لذت خیلی خوبی براشون داره

اگر هم شرایطش رو ندارین از این تخته های رنگی مخصوص تهیه کنین

 

تخته-لمسی-درخشان-کودکانه-اورجینال-crayola

تخته لمسی درخشان کودکانه اورجینال Crayola

 

 

یکی از پر طرفدارترین اسباب بازی ها برای بچه های این سنی لپ تاپ هستش
 

لپ-تاپ-آموزش-زبان-انگلیسی-کودکان

لپ تاپ آموزش زبان انگلیسی کودکان 

  

خرید برای نوزادان پسر:

این  دسته ی جذاب واقعا خرید کردن براشون لذت بخش ترینه. این قدر که لوازمشون بامزه و کوچولو و قشنگن که آدم سخت می تونه بینشون انتخاب کنه. اما ما چند تا گزینه از انواع مختلف رو براتون معرفی می کنیم که حتی اگر کوچولوتون داره همراه با خانواده ش مهاجرت می کنه می تونن گزینه های خوبی برای کادو یادگاری برای مهاجرت هم باشن.

 

چراغ خواب سیلیکونی خرگوش کودکان ترند

چراغ-خواب-سیلیکونی-خرگوش-کودکان-ترند

 

 

 

پتو قنداق کلاه دار نوزاد:

پتو-قنداق-کلاه-دار-نوزاد

 

 

 

مجموعه کامل سیلیکونی غذای نوزاد

مجموعه-کامل-سیلیکونی-غذای-نوزاد

 

 

به نظر می رسه که کمتر کسی باشه که از ذوق و اشتیاق بچه ها به وجد نیاد و خوشحال نشه. فقط اون صورت بامزه و معصومشون رو تصور کنین لحظه ای که چیزی که واقعا دوست دارن رو از توی جعبه در میارن و دهنشون باز می شه یا یه داد بلند از شادی می زنن. یادتون باشه که حتما حتما کادوهایی که می خرین رو توی یه بسته بندی قشنگ و با تزئین مناسب به بچه ها بدین. این کوچولوها عاشق این جور چیزان. آخر سرم از طرف تحریریه کادویاب میگم بد نیست یه سر به کادو لاکچری مردانه بزنید.

 

 

 

1402-09-19