چالش دوست شناسی و تست شخصیت



محبوب ترین پست ها

تا حالا توی موارد مختلف و زیادی بهتون ایده کادو دادیم و محصولات جور وا جوری رو معرفی کردیم اما حالا قراره درباره ی چالش دوست شناسی و تست دوست شناسی براتون بگیم. شاید خیلی هاتون چالش دوست شناسی کادویی ما که از هوش مصنوعی استفاده میکنه آشنا باشید یا این اسم ها به گوشتون خورده باشه و شاید بعضی هاتون یه ابرویی بکشین تو هم و بگین اصلا چی چی هست اینا که میگین. تا آخر این مقاله با ما باشین تا کاملا شفاف و دقیق براتون همه چیز رو توضیح بدیم.در ضمن یادتون نره مقاله کادو برای مرد متاهل رو بخونید.

 

 داستان امروز مقاله مون کلا با همیشه و موضوعات قبلی که براتون نوشتیم ، فرق داره. راستش رو بخواین توی این مقاله دیگه خبری از نکات و گزینه های خرید کادو برای مناسبت های مختلف و این جور چیز ها نیست. اما با این وجود خیلی خیلی ویژه ست و جزو مهم ترین مقالات تیم تحریریه محسوب میشه. چون که می خوایم براتون خیلی دقیق و شفاف از پیشنهاد  ایده کادو با هوش مصنوعی بگیم که برای اولین باره توی ایران و شاید بشه گفت کل دنیا داره اجرا میشه. می خوایم شما رو با یه چالش و تست به خصوصی آشنا کنیم که علاوه بر این که هیجان انگیز و جذابه ، خیلی هم کاربردیه و توی هر شرایطی به دادتون می رسه و می تونیم بهتون قول بدیم و تضمین کنیم که وقتی باهاش بیشتر آشنا شدین دیگه دست بردار نیستین و می خواین که همیشه ازش کمک بگیرین و یه جورایی میشه رفیق پایه تون. چرا به خودمون هدیه ندیم ؟ پس بد نیست از ایده کادو برای خودم دیدن کنیم. 

 

چالش دوست شناسی 

 

دیگه وقتش رسیده وسط این همه ایده کادو دادن برای مناسبت های مختلف و افراد با سنین بالا و پایین و مشاغل از هر دسته ای ، یه کم هم براتون از اصل داستان بگیم . اصل داستانی که همه ی این ایده کادو خاص زیر سر اونه و پشت صحنه ی هر چیزی که می بینیده. بررسی کردیم و دیدیم لازمه که با چالش دوست شناسی بیشتر آشنا بشین تا وقتی بهتون پیشنهاد می دیم که تست دوست شناسی رو از دست ندین و از همه مهم تر و جذاب تر بتونین از " کد معرف " برای استفاده از خدمات وی آی پی استفاده کنین و بدونین ماجرا از چه قراره. به هر حال هیچی نباشه شماها همه تون دوستای ما هستین دیگه. کادوجو های خوبی که توی این مدت تونستیم با کمک همدیگه بهترین شرایط رو بشناسیم تا ما براتون فراهمشون کنیم و این خیلی خیلی برای ما ارزشمنده. الانم که نزدیک روز جوانیم اگر قصد خرید کادو دارید از مقاله کادو روز جوان دیدن کنید.

هر چیزی که باعث میشه حواستون پرت بشه رو لطفا بذارین کنار که می خوایم درباره ی چالش دوست شناسی یا تست شخصیت شناسی و " کد معرف " مفصل براتون بگیم.

توی مقاله های اولیه ی کادویاب روی یه سری موارد خیلی تاکید کردیم .حالا احتمالا دوستامون که از اول همراهمون بودن و قدم قدم با ما پیش اومدن ، خوب یادشون باشه. در هر صورت الان به صورت خلاصه می گیم براتون که چی ها بودن اون موارد چون که میشه گفت که کاملا با داستان چالش دوست شناسی مرتبط هستن و برای این که دید بهتری داشته باشین نیازه که اول یه مقدماتی براتون بگیم و بعد کم کم وارد تست شخصیت شناسی می شیم. ضمن این که همون طوری که قول دادیم درباره یه مورد جذاب دیگه هم می خوایم براتون بگیم به اسم "کد معرف".

 

بیشتر بخوانید : خرید کادو لاکچری مردانه

 

چالش دوست شناسی با شخصیت

 

گفتیم که وقتی می خواین کادو بخرین اول از همه چندین نکته رو باید مد نظر قرار بدین. در واقع این نکات میشن پایه ای ترین بخش تهیه ی کادو. مثلا دیدین وقتی می خواین یه تولد بزرگ بگیرین اول از همه یه سری چیز ها مثل تعداد مهمون ها و تم تولد و ...  این جور چیز ها رو برای خودتون مشخص می کنین ؟ این نکات هم داستانشون تقریبا همین میشه. حالا چی ها بودن ؟  نکات اساسی ای مثل

 

نسبت شخص کادو گیرنده با ما ،

میزان صمیمیت بین ما و شکل رابطه ،

 جنسیت و سن اون شخص ،

و مناسبتی که به خاطر اون به فکر کادو چی بخرم افتادین

و مواردی از این دست ...

 

درست ؟ خب تا این جا شااااید بشه گفت نصف راه رو اومدید و واقعیت اینه که در نظر گرفتن این موارد به تنهایی راه رو برای شما آسون تر که نمی کنه هیچ ، بلکه تقریبا اکثر آدما همین روند رو پیش می گیرن موقع خرید کادو و با عرض پوزش حالا همچین هم کار خاصی نکردین. پس فایده ش چیه ؟ قرار بود که اینجا ایده کادو های رفع تکلیفی رو بذاریم کنار و شما اینجایید که با ما یه کادو شناس حرفه ای بشین و نمی خواین مثل بقیه کادو های تکراری و کلیشه ای بخرین دیگه. پس منطقا نمیشه فقط به همینا اکتفا کرد. حالا باید چی کار کنین ؟ این جاست که چالش دوست شناسی به دادتون می رسه. راستی اگر عزیزی قصد مهاجرت داره از مقاله کادو برای مهاجرت دیدن کنید.

 

در ادامه شما باید برید دنبال قسمت اصلی ماجرا ، اون هم این که یه گام خیلی اساسی و مهمی بردارید که چیزی نیست جز تحلیل تیپ شخصیتی فردی که قصد دارین براش کادو رو تهیه کنین. خب حالا شاید بگین تیپ شخصیتی این دفعه دیگه چیه ؟ ما که اصلا بلد نیستیم تحلیلش کنیم ، مگه ما روان شناسیم ؟ و کلی سوال دیگه از این قبیل. باز هم می گیم و تاکید می کنیم ، ما دقیقا این جاییم که با چالش دوست شناسی به شما کمک کنیم که توی این مورد هم موفق عمل کنین. با یه راه حل خیلی ساده اما خیلی خیلی تخصصی به اسم تست دوست شناسی.لیست هدیه براین آقایان فراموش نشه !

 

چالش دوست شناسی 

 

 

کد معرف رو از دست ندین

اما ازتون اجازه می خوایم که قبل از این که وارد بحث و توضیح بیشتر درباره تست شخصیت شناسی بشیم درباره ی خدمات ویژه ای که کادویاب براتون در نظر گرفته ، بگیم. خدمات وی آی پی یا ویژه از این قراره که شما می تونین کد معرف بگیرین. کد معرف چی هست و چه طوری این کد رو می تونین بگیرین ؟ اگر شما با شماره موبایل خودتون و پروفایلی که توی سایت ثبت نام کردین ، ما رو به 3 نفر از دوستای خودتون معرفی کنین و اون ها هم درست مثل شما ، عضو جدید از مجموعه ی بزرگ ما بشن ، ما بهتون 1 دونه چالش دوست شناسی رایگان جایزه می دیم و مسلما به ازای هر 3 نفر جدید بعدی باز هم جایزه براتون تمدید میشه و اما بهتر از اون این که اگر تعداد افرادی که از طریق شما به کادویابی یا همون تست شخصیت شناسی دعوت شدن به 10 نفر برسه ، جایزه ی ویژه تری دریافت می کنین که در ادامه براتون می گیم.

 

 

بله ، شما درست می فرمایین ! تحلیل تیپ شخصیتی افراد کار کسایی که سر رشته ای توی علم روان شناسی ندارن ، نیست. شاید حالا بعضی ها ادعا کنن که من آدم شناسم و با یه نگاه می فهمم طرف چی کاره ست و چه جور آدمیه و ... از این داستانا ، ولی خب دیگه همه مون می دونیم که اگر هم واقعا این افراد چیزی دستشون بیاد اون هم با یه نگاه و از روی ظاهر ، نه خیلی اون نظر می تونه قابل اعتماد باشه و نه خیلی دقیق و عمیق. برای همین هم کادویاب اومد و از یه تیم حرفه ای و متخصص توی این زمینه کمک گرفت تا چالش دوست شناسی رو برای اولین راه بندازه و این ایده ی ناب و خاص رو عملی کنه ! مهم بود که افرادی که دارن تو این کار ، تیم رو همراهی می کنن کاملا تو این زمینه از دانش کافی برخوردار باشن ، چون نتیجه تست دوست شناسی باید مثل بقیه کارهای تیم دقیق می بود و مو لای درزش نمی رفت.

بیشتر بخوانید: کادو روز مادر

راستی قرار بود برای کسایی که اصلا تا حالا اسم تیپ شخصیتی رو نشنیدن و هیچ اطلاعاتی در این زمینه ندارن اول یه سری توضیحات بدیم بعدش بریم سراغ چالش دوست شناسی. به نظر می رسه اگر با یه مثال این کارو کنیم خیلی براتون قضیه بهتر جا می افته:

 

چالش دوست شناسی با شخصیت

 

حسن و حسین دو تا دوست خیلی صمیمین که تمام روز رو با هم وقت می گذرونن. روز پدر شده و این دو تا گل پسر پول هاشون رو از چند ماه پیش جمع کردن و می خوان برای پدر هاشون کادوی روز پدر بخرن و دارن با هم دیگه فکر می کنن که چی بخرن تا پدر ها غافلگیر بشن و از کادویی که می گیرن رضایت کافی داشته باشن. هدفشون هم اینه که کادوی شبیه به هم بخرن ولی همه ش به مشکل بر می خورن. مسلما حسن و حسین از تست شخصیت شناسی هیچ اطلاعی ندارن و باهاش آشنایی ندارن. هر چی حسن پیشنهاد میده ، حسین رد می کنه و بر عکس هر ایده کادو یی که حسین پیشنهاد میده حسن رد می کنه. بنده خداها دیگه کلافه شدن. به هیچ عنوان هم قصدشون لج کردن با همدیگه نیست. حالا چرا این اتفاق میفته ؟ واقعیت اینه که حسن توی یه خانواده ی خیلی مذهبی چشم به جهان گشوده و باباش از اون دسته افرادیه که نماز اول وقتشون ترک نمی شه و همیشه هم برای نماز ترجیح میدن که برن مسجد ، ولی از اون طرف بابای حسین این قدر توی این مسائل سخت گیر نیست ، نه که بی دین و ایمون باشه ها ولی خب مثلا شغلش آهنگ سازیه و ساز می زنه و به این جور چیزا خیلی علاقه داره. حالا شما فکر کنین حسین پیشنهاد می ده که یه ساب برای ماشین پدر هاشون بخرن و از اون طرف حسن تعجب می کنه و به جاش پیشنهاد خرید یه انگشتر با یه سنگ عقیق بزرگ و خشگل رو میده و این دفعه مسلما حسین تعجب می کنه. این جاست که داستان چالش دوست شناسی و تیپ شخصیتی مطرح می شه. پدر های حسن و حسین به هیچ عنوان از لحاظ شخصیتی به هم دیگه شبیه نیستن و این دو تا بنده خدا خیلی دارن کار اشتباهی می کنن که به کادو ی شبیه به هم فکر می کنن. در واقع هر کدوم با توجه به تیپ شخصی پدر خودش باید کادو رو انتخاب کنه.

 

خیلی منتظرتون گذاشتیم برای اعلام جایزه ی " کد معرف " 10 نفری ؟ خدمات وی آی پی ما برای کسایی که 10 نفر کادوجو ی جدید رو با ما آشنا می کنن ، یک کد تخفیف 5 درصدی برای خرید محصول از سایت ما هستش !!! امیدواریم که از این کد تخفیف لذت ببرین و تجربه ی یه خرید فوق العاده را با ما داشته باشین.

 

بیشتر بخوانید : کادو ولنتاین چی بخرم

 

تست شخصیت شناسی

 

الان که دیگه موضوع براتون روشن شد اجازه بدین یه کم از تیپ های شخصیتی ای که توی تست دوست شناسی باهاشون مواجه می شین براتون بگیم که وقتی نتیجه ی تست رو دیدین یه ذهنیت قبلی داشته باشین ، اما بعضی هاشون به اون صورت نیاز به توضیح خاصی ندارن و کاملا با همون یه کلمه مشخصه منظور چی هست.

توی چالش دوست شناسی ما 14 تا تیپ شخصیتی تعریف کردیم که به قرار زیر هستن:

 

 

شخصیت های چالش دوست شناسی

 

1) نرد: افراد نرد اون دسته آدمایی هستن که سرشون به کار خودشونه و بیشتر ترجیح می دن که به کار و درس و کلا هر چیزی که توی اون مقطع از زندگی مهم به نظر می رسه ، اهمیت بدن و به اون صورت هم تمایلی ندارن توی تفریحات شرکت کنن. پس اگر توی چالش دوست شناسی با نرد برخورد کردین تعریفش مختصرش میشه این.

 

2) آرام: واضحه دیگه! آرومن. یه گوشه برا خودشون نشستن بقیه رو نگاه می کنن. از دیوار صدا بیاد از این آدما در نمیاد.

 

3) ورزشی: خیلی فعال و پر جنش و جوشن. آخر هفته هاشون رو معمولا توی کوه و دشت و دمن می گذرونن ، کانال تلویزیون هم همیشه روی مسابقات ورزشی تنظیمه

 

4) شوخ: همیشه در حال گفتن جوک های بامزه هستن و دوست دارن بقیه رو بخندونن.

 

5) هندی ( دستی ) : عاشق درست کردن انواع و اقسام چیزان. زیاد تمایلی ندارن چیزی رو که می تونن خودشون درست کنن آماده بخرن.

 

6) احساساتی: جالبه که طبق آمارمون خیلی ها توی تست شخصیت شناسی با این تیپ شخصیتی مواجه می شن. معمولا با احساساتشون تصمیم می گیرن و زیاد با منطق میونه خوبی ندارن.

 

7) هیپی: امروز دیگه معنی هیپی با دهه های خیلی خیلی قبل یه جورایی فرق کرده. الان دیگه یه جورایی به آدمایی که زندگی رو خیلی سخت نمی گیرن میگن.

 

8) عملگرا: همون آدم هایی که حرف و عملشون یکیه. الکی هم شعار نمیدن. با قدرت میرن جلو

 

9) ظریف طبع: یه جورایی میشه گفت به نکاتی توجه می کنن که بقیه نمی بینن. تعریف زیبایی براشون خیلی وسیع تر از بقیه آدماست.

 

10) اجتماعی: این یکی هم واضحه ! زیاد با تنهایی حال نمی کنن و دورشون باید همیشه شلوغ باشه.

 

11) رمانتیک: احساسات از سر و روشون می باره و همه چیز رو عاشقانه می بینن. همه ش چشم هاشون قلبیه! خیلی ها دوست دارن وقتی توی چالش دوست شناسی برای " عشقم " شرکت می کنن این گزینه تیپ شخصیتی رو ببینن.

 

12) هات: چی بگم والا ؟! خودتون استادین دیگه !

 

13) ماجراجو: اصلا آروم و قرار ندارن. زندگی یکنواخت رو نمی تونن تحمل کنن و دوست دارن چیزهای جدید امتحان کنن.

 

14) هنرمند : دسته آخر از تیپ شخصیتی تست شخصیت شناسی هم میشه مخصوص کسایی که از هر انگشتشون هزار تا هنر می باره.

  

جالب بود نه؟ حالا که با تیپ های مختلف آَشنا شدین یه نکته ای رو هم اضافه کنیم. آدم ها فقط یه تیپ شخصیتی ندارن ، یعنی اینجوری نیست که بگیم اگر من آدم عملگرایی هستم پس دیگه جزو دسته ی شوخ نمی تونم باشم. خیر آدما می تونن ترکیبی از چند تا تیپ باشن و فهمیدن این موضوع به اون سادگی ها که شما فکر می کنین نیست. چالش دوست شناسی ولی کارش همینه. که شما وقتی دارین به کادو چی بخرم فکر می کنین ، با تحلیل رفتار شخص مورد نظر به کمک شما بهتون کمک کنه و جواب رو بذاره جلوی شما.

 

 بیشتر بخوانید : کادو تولد مردانه ارزان ، کادو تولد زنانه ارزان

 

خرید کادو با تست شخصیت شناسی

 

وقتی دارین دنبال ایده کادو خلاقانه می گردین و کلافه شدین جاتون همین جا پیش ماست. بیاید توی سایت روی کادویابی یا چالش دوست شناسی کلیک کنین تا ما با پرسیدن چند تا سوال ساده از شما درباره ی کسی که می خواین براش هدیه بخرین و البته به کمک هوش مصنوعی که این روزها دیگه تکنولوژی برتر دنیا شده ، شخصیت فرد مورد نظرتون رو خیلی دقیق بررسی کنیم و یک یا چند تا از 13 مورد بالا رو که نتیجه ی تحلیل ترکیبی از روان شناسی و هوش مصنوعی هستش رو بهتون نشون میدیم. اون جا بیشتر از چیزی که الان گفتیم درباره هر تیپ شخصیتی توضیح میدیم تا کاملا دیگه بدونین با کی طرفین. 

خب داستان تست دوست شناسی به همین جا ختم نمیشه. ما که شما رو همینجوری رها نمی کنیم. تیپ شخصیتی رو می خواین به تنهایی چی کار ؟ این جا باز هم با کمک ایده پردازهای خوب تیممون و روان شناس های تخصصی و صد البته هوش مصنوعی دقیقا همون کادو هایی رو بهتون پیشنهاد می دیم که متناسب با شخصیت اون فرد باشه. نمی خوایم که داستان حسن و حسین برای شما هم پیش بیاد دیگه!

بیشتر بخوانید : کادو برای پسر 10 ساله و کمتر

اگر بخوایم خیلی ساده تر بگیم برا اون دوستایی که هنوز دارن با اخم نگاه ما می کنن ، چالش دوست شناسی کارش اینه که با در نظر گرفتن تمام اون نکاتی که اول مقاله بهشون اشاره کردیم و سوالاتی که شما جواب می دین ، تیپ شخصیتی رو مشخص کنه و بعدش هم با توجه به خصوصیات عمیق و دقیق اون تیپ ، کادوهایی رو که قطعا شخص رو بیشتر از هر چیز دیگه ای خوشحال می کنه بهتون معرفی کنه و پیشنهاد بده. شما هم خیلی راحت می تونین از بین لیستی که جلوتون هست همون جا خریدتون رو انجام بدین.

 

و یادتون نره که درباره ی خدمات وی آی پی و کد معرف هم صحبت کردیم. که در ازای هر 3 نفر کادوجو ی جدیدی که به خانواده ی ما از طریق شما اضافه می شه ، یه تست شخصیت شناسی رایگان هدیه دارین و اگه دیگه از اون دسته آدمایی هستین که خیلی دوست و رفیق و آشنا و ... دور و برتون هست و تونستین 10 نفر رو به اعضای خانواده ی کادویاب اضافه کنن ، می تونین برای خرید کادو ی مورد نظرتون 5 درصد تخفیف داشته باشین و مهمون عزیز ما باشین.

 

  همه چیز رو برای شما تا جایی که می تونستیم ساده کردیم تا دغدغه ی چی بخرم کادو تولد دیگه از توی سرتون بیرون بره. هر وقت برای هر کس خواستین کادو بخرین مستقیم بیاین پیش خودمون چون صفر تا صد انتخاب و خرید کادو فقط چند دقیقه کوتاه زمان می بره. توی چالش دوست شناسی شرکت کنین ، نتیجه رو بخونین و پیشهادات رو بررسی کنید و همون لحظه هم کادو رو بخرین. دیگه چی بهتر از این؟

بی صبرانه منتظر حضور پر رنگ شما عزیزان در چالش دوست شناسی هستیم و راستش ما هم اندازه ی شما هیجان داریم که بتونین به ایده کادو های مناسب و صد البته خاص دست پیدا کنین و عزیزانتون رو غافلگیر کنین. خوشحالی شما و عزیزانتون برای تیم ما یک دنیا می ارزه و بهترین کادو ی ممکن محسوب می شه. وقت رو تلف نکنین و با شرکت توی این چالش جدید و استثنایی شگفت زده بشید.

 

  یه سری هم به مقاله هدیه شب یلدا بزنید.

1402-09-27