برای روز مادر چی بخرم



محبوب ترین پست ها

برای روز مادر چی بخرم از سوالاتی ست که هر سال ما دوست داریم پاسخ خوبی براش پیدا کنیم.

 

روز مادر چی بخرم

 

روز مادر و خرید کادو

در هر کشوری مردم با توجه به فرهنگ، سنت ، آداب و رسوم و یا مذهب خاص خودشون یک روز رو به عنوان روز مادر نام گذاری کردند.از اون جایی که جابگاه مادر همیشه و در هر کشور و فرهنگی جایگاه ویژه ای بوده و هست، لزوم اختصاص دادن یک روز به این فرشتگان زمینی در همه جا احساس شده . در این روز معمولا فرزندان تلاش می کنند تا با خرید کادو روز مادر از آن ها قدردانی کنند. تیم ما احترام ویژه ای که برای مادران سرزمینمان، ایران ، قائل هست تلاش کرده که به شما فرزندان قدرشناس کمک کنه تا با پیدا کردن یک کادو روز مادر خیلی خوب بتونین مادران خودتون رو خوشحال کنین و هر سال نگران نباشید که برای روز مادر چی بخرم . وارد سایت کادویاب  بشید تا ما هم این افتخار رو داشته باشیم که بتونیم با همدیگه با انتخاب یک کادو روز مادر مناسب شاید قطره ای از دریای زحمات مادرانمون رو جبران کنیم.

یه سر هم به کادو چی بخرم  بزنید.

 

تاریخچه روز مادر در ایران

همون طور که اشاره کردیم در اکثر کشورها یک روز به عنوان روز مادر توی تقویم های مختلف پیدا میشه. اینجا تیم ما می خواد به تاریخچه روز مادر توی کشور خودمون بپردازه. وقتی داریم فکر می کنیم که برای روز مادر چی بخرم، آیا می دونیم که اصلا این رسم چند ساله و از کجا توی ایران شروع شده ؟ واقعیت اینه که در دوران هخامنشی یک روز رو به عنوان روز بزرگداشت زن انتخاب کرده بودند که به اسم سپمندارمذگان خیلی هامون اون رو می شناسیم و  بیشتر به روز عشق باستانی ایرانی شناخته میشه. سال ها بعد یعنی در سال 1319 در دوره پهلوی به فرمان رضا شاه موسسه ای به اسم کانون حمایت از مادران و نوزدان در 25 ام ماه آذر تاسیس میشه و 20 سال بعد این روز رو به عنوان روز مادر و بزرگداشت زن نام گذاری می کنن. بعد از انقلاب 57 و با اسلامی شدن کشور ایران این روز به زادروز دختر پیامبر اسلام،تغییر پیدا می کنه. پس اکثر ایرانی ها نزدیک به 45 ساله که چند قبل از روز تولد فاطمه دارند فکر می کنند که برای روز مادر چی بخرم . از امسال دیگه چالش دوست شناسی کادویی کنارتونه تا راحت و بی دغدغه تصمیم بگیرید و کادو روز مادر رو انتخاب کنید. بد نیست یه سری هم به کادو تولد زنانه ارزان بزنید.

 


اهمیت خرید کادو روز مادر

خریدن کادو روز مادر از این جهت اهمیت بالایی داره که بالاخره یه روز توی 365 روز سال می تونیم اونجوری که شایسته ی مادرانمون هست ازشون قدردانی کنیم. برای همینه که برای روز مادر چی بخرم از چندین روز قبل تو ذهنمون تکرار میشه. همه می دونیم که مادران از لحظه ای که باردار میشن مسئولیت خیلی بزرگی رو می پذیرن و تمام زندگی خودشون رو وقف فرزندانشون می کنند. همیشه خواسته ها و نیازهای فرزندانشون توی زندگی بر هرچیز دیگه ای رو اولویت قرار می دند و با تمام وجود تلاش می کنند به هر قیمتی شادی و راحتی و رفاه رو برای خانواده فراهم کنند.ما بخشی ویژه ای به اسم تست شخصیت شناسی رو برای پاسخ سوال برای روز مادر چی بخریم قرار دادیم و با پیشنهاد ایده کادو مناسب به شما همین که بدونه سهم کوچیکی توی شاد کردن دل مادران بزرگوار ایران زمین داشته، خوشحال میشه و به خودش می باله. 


تنوع کادو روز مادر در کادویاب

انتخاب کادو روز مادر اصلا سخت نیست. فقط کافیه همون طوری که مادر شما، شما رو خوب می شناسه و به شما اهمیت میده ، شما هم به فکر نیازهای ایشون باشید. خیلی از مادرها بیشتر از این که به نیازهای خودشون فکر کنند به فکر نیازهای بچه هاشون هستند. حتی وقتی اون ها بزرگ می شند و ازدواج می کنند. پس روز مادر بهترین  فرصته تا نشون بدیم که ما هم متقابلا به فکر مادرانمون هستیم و دوست داریم که همیشه خوشحال ببینیمشون. چندین ساله که می بینیم مردم برای خریدن کادو روز مادر از انتخاب وسایل خونه و آشپزخونه اجتناب می کنن و این کارو نوعی حرکت جنسیتی می دونن. ولی باز هم هنوز توی انتخاب های خیلی ها اینجور محصولات دیده میشه و خب هرکس یه طرزی فکر داره.  کادویاب به تمامی طرز فکرها احترام می ذاره و محصولات فوق العاده متنوع و خوبی رو با چالش دوست شناسی به شما پیشنهاد میده. فقط کافیه از ما بپرسید برای روز مادر چی بخرم، اون وقته که شگفت زده میشید.

 


یادآوری برای روز مادر و خریدن کادو

با توجه به این که روز مادر در کشور ما با زادروز تولد دختر پیامبر اسلام جشن گرفته میشه و از اون جایی که تقویم هجری قمری با تقویم شمسی ما ایرانی ها متفاوت هست، روز مادر در هر سال روز متفاوتی می تونه باشه. این اتفاق باعث میشه که خیلی هامون یا دقیقه نود متوجه بشیم که روز مادر نزدیکه یا کلا فراموش کنیم و نتونیم به موقع کادو روز مادر خوبی تهیه کنیم و سرافکنده و خجالت زده بشیم. ما در کادویاب سیستمی رو طراحی کردیم که هر سال در وقت مناسب به شما یادآوری می کنیم که روز مادر نزدیکه تا بتونین با خیال آسوده و سر فرصت با جواب دادن به چند تا سوال خیلی ساده و کوتاه در خصوص برای روز مادر چی بخرم ، کادوی مناسبی برای این عزیزان تهیه کنید. 
کادویاب بر دست تمامی مادران بزرگوار، این فرشتگان نگهبان عزیز بوسه می زنه و عمر طولانی و پر از شادی و سلامتی برایشان آرزو می کنه.

1402-06-29