بهترین ایده کادو برای مرد متاهل



محبوب ترین پست ها

کادو برای مرد متاهل رو تیم کادویاب  به عنوان موضوع امروز انتخاب کرده و رفته سراغ پیشنهاد بهترین ایده ها برای مرد متاهل، اگه کسی دور و برتون هست که نمیدونید بهش چی کادو بدید این مقاله رو تا ته بخونید.

 

بهترین ایده کادو برای مرد متاهل موضوع امروز ماست چون که خانم ها درگیر این موضوع هستن.

 

و یه جورایی موقع خرید کادو برای این دسته افراد که میشه کلافه هستن. حالا می خواد چی بخرم کادو تولد باشه یا کادو ولنتاین چی بخرم باشه یا هر چیز دیگه ای. البته فقط خانم ها نیستن که نمی دونن چی باید تهیه کنن. حتی بعضی از آقایون هم با این موضوع بیشتر وقت ها دست و پنجه نرم می کنن و اونجور که باید و شاید ایده ای توی ذهنشون ندارن

 

دقت در خرید کادو مرد متاهل

همیشه گفتیم و بازم می گیم که برای جواب کادو چی بخرم باید به چند تا نکته توجه کنیم.

1) میزان صمیمیت و شکل رابطه مون

2) علایق اون شخص

3) مناسبتی که داریم هدیه رو به خاطرش تقدیم می کنیم

4) تیپ شخصیتی اون آدم

 

کادویاب تاکید می کنه که وقتی این 4 تا مورد بالا رو تو ذهنتون داشته باشید ، خرید بهتر و راحت تری می تونین داشته باشید. پس ما اینجا ایده کادو هایی که میشه برای هدیه به مرد متاهل در نظر گرفت رو براتون می گیم و شما یه زحمتی می کشید و اونم این که با بررسی 4 تا مورد بالا از توی این لیست کادو برای مرد متاهل انتخاب می کنین. خیلی راحت ! می دونین چرا اینقدر به این موضوع اصرار داریم ؟ فرض کنیم که شما یه خانمی هستین که می خواین برای همکار آقا که متاهل هست به هر علتی کادو بخرید . قطعا می دونین که در همچین مواقعی خیلی باید با احتیاط خرید کنین تا یه وقتی یه کادوی بیش از حد شخصی یا رومانتیک هدیه ندین و.... حالا خر بیار باقالی بار کن! دیگه فکر کنم خیلی براتون روشن باشه داستان از چه قراره . اگر خیلی سخته واسه تون و نمی تونین تفاوت بین این جور کادوها رو تشخیص بدین ، استرسی نشین ، نفس عمیق بکشین و فقط یه سر به کادویابی بزنین . اون جا با همه جور فیلتری یه تست خیلی بامزه و سریع می دین و کادویاب بهتون پیشنهادهای جذابی برای ایده کادو می ده . الانم که تو ماه دی هستیم، چطوره بعد از اتمام این مقاله یه سری به هدیه تولد دی ماه سر بزنیم.

بیشتر از این منتظرتون نمی ذاریم و می ریم با هم لیست کادو برای مرد متاهل رو بخونیم :

 

خرید پوشاک جذاب مردانه

یکی از ساده ترین ایده کادو برای لیست کادو برای مرد متاهل خریدن لباس هست. شما می تونین مناسب با فصلی که دارین هدیه می دین یه لباس مناسب با استایل اون شخص پیدا کنین و هدیه بدین. البته که ما همیشه دوست داریم کادوها خاص باشن پس باید لباس خریدن رو هم خاص کنیم . با ست کردن طرح و رنگ لباس ها با یه کراوات یا پاپیون یا لوازمی مثل گیره سر آستین پیراهن می تونین به خاص شدن کادوتون کمک کنین. از طرفی اگر شخص کادو گیرنده از اون تیپ آدمای دوست دار محیط زیستی نیست و می تونین براش چرم بخرین کادویاب بهتون میگه که دستکش های چرمی ایده کادو خیلی شیک و جذابی هستند. کلا محصولات چرمی هم تنوع بالایی دارن و هم این که همیشه به عنوان هدیه برای مرد متاهل یکی از گزینه های خیلی خوب محسوب می شن . کمربند ، کیف پول ، کیف های بزرگ و کوچیک مردانه ی متنوع زیادی هستن که شما می تونین از بینشون بهترین رو انتخاب کنین.

 

بیشتر بخونید : کادو برای همکار

 

 

این لیست کادو برای مرد متاهل خیلی بلند بالاست و همین جا تمام نمیشه . خریدن تاپ شلوارک های ساحلی یا ورزشی ، لباس راحتی برای خونه ، پیژامه های شیک مردانه و .... توی همین لیست جا داره .

خریدن کفش یه کم ممکنه تو بعضی شرایط سخت باشه اما اونم جزو گزینه هاییه که همیشه آقایون رو خوشحال می کنه . اگر فکر می کنین از سایز پا مطمئن نیستین کادویاب جایگزین بهتری رو براتون داره ! دمپایی های روفرشی ! چون معمولا دمپایی ها رو میشه یه کم بزرگتر هم پوشید و مشکلی پیش نمیاد و حتی خیلی وقتا هم به راحتی بیشتر پا کمک می کنن. اگر دنبال کادو برای دقیقا نقطه مقابل هستید، یعنی کادو برای پسر 10 ساله و کمتر این مقاله رو بخونید.

 

 

پرونده ی طولانی پوشاک برای خرید کادو برای پسر یا مرد متاهل رو ببندیم که اگر کادویاب بخواد خیلی ریز بشه توش باید ساعت ها مورد اضافه کنه بهش . در ضمن مقاله لیست هدیه برای آقایان هم میتونه گزینه خوبی برای مطالعه شما باشه.

 

 خرید لوازم با تکنولوژی برتر

ایده کادو برای دوست داران تکنولوژی هم یکی از موارد دیگه توی لیست کادو برای مرد متاهل هستش که خیلی خیلی تنوع بالایی داره و دست شما اینجا واقعا بازه . دیگه همه مون می دونیم که سرعت پیشرفت تکنولوژی این قدر زیاد شده که شما شاید هر دو سه روز یه بار با یه گجت جدید آشنا بشین و خبر وارد شدنش به بازار رو بخونین. یه سری افراد با تیپ شخصیتی خاص هستن که به شدت به این لوازم علاقه مندن و اخبارشون رو خیلی دقیق دنبال می کنن . ساعت های هوشمند فوق العاده پیشرفته ، پاوربانک های بی سیم ، اسپیکر های بلوتوثی خیلی جالب و هندزفری های بی سیم متنوع و.... کادویاب می خواد بهتون یه محصول جالب هم همین جا معرفی کنه ، پاوربانکی که علاوه بر این که می تونین گوشی های خودتون رو باهاش شارژ کنین بلکه گوشی و لوازم دیگه مثل هندزفری های کوچیک یا حتی عینکتون که خیلی زیاد روزانه در معرض آلودگی هستن رو با اشعه ضدعفونی می کنه . یادتونه چه قدر تو زمان کرونا با الکل زدن به گوشی های موبایل بهشون آسیب زدیم ؟ خب دیگه با این محصول خیلی کارمون راحت میشه همه ی اینا می تونن ایده کادو باشن برای خرید کادو برای پسر یا مرد متاهل.

 

بیشتر بخونید : کادو برای سالگرد ازدواج

 

فکر نکنین گیمرها رو فراموش شدن. بله ما می دونیم مردان متاهل زیادی هستن که دوست دارن وقتی از یه روز کاری شلوغ به خونه بر می گردن یه کم ذهنشون رو با بازی های جدید آن لاینی که خیلی هم این روزها باب شدن آزاد کنن. خرید موس های حرفه ای و لوازم دیگه ای که این عزیزان برای بازی هاشون بهشون نیاز دارن از گزینه های خیلی خوب برای غافلگیر کردنشون و پاسخ به سوال کادو چی بخرم هست.

 

خرید لوازم باشگاه

یه دسته ای از آدما خیلی خیلی به ورزش کردن و سلامت و تناسب اندامشون اهمیت میدن. یعنی اینجوریه که سرشون بره ساعت ورزششون نباید توی طول روز یا هفته کم بشه . لوازم ورزشی برای این تیپ آدما توی لیست کادو برای مرد متاهل هم قرار می گیره . شیکرها یا همون میکسرهای خیلی متنوع با جنس ها و قابلیت های زیادی پیدا میشه که پاسخ خوبی به کادو چی بخرم هست. اینجوری که راحت بتونن پروتئین مصرفی روزانه یا حتی قرص های ویتامینشون رو حمل کنن با خودشون ببرن باشگاه . خریدن بسته های خیلی کامل دمبل خونگی برای کسایی که فرصت رفتن به باشگاه ندارن هم یکی دیگه از گزینه هاست

شما کلا می تونین متناسب با ورزشی که اون شخص بهش بیشتر علاقه نشون میده خیلی خوب کادوتون رو انتخاب کنین. عینک شنا ، مت های ورزش هایی مثل یوگا ، ساک ورزشی ، کلاه و.... یه کم بهش فکر کنین خودتون متوجه می شین که چه قدر گزینه های متنوعی جلوی روتونه برای خرید کادو و تا حالا بهش دقت نکردین. در ضمن روز مادر چی بخرم فراموش نشه. کادو تولد زنانه ارزان هم میتونید در این راستا مطالعه کنید.

 

 

حالا دقیقا نقطه مقابل افراد بالا، اگر گفتین کیا هستن؟ بله کسایی که سیگار کشیدن رو دوست دارن یا پیپ و قلیون براشون تفریح حساب میشه و اتفاقا خیلی هم به داشتن لوازم جانبی این داستان علاقه نشون میدن . هرکس یه جوره و به یه چیزی علاقه داره دیگه . قرار نیست همه آدما شبیه هم باشن که . کاری نداریم ، ما فقط به خرید کادو فکر می کنیم و می خوایم طرف رو خوشحال کنیم . لیست خرید هدیه برای مردان متاهل این جا هم خوب پر و پیمونه . انواع و اقسام فندک های جالب با برندهای مختلف ، چوب سیگارهای جورواجور ، زیر سیگاری ، لوازم تمیز کننده ی پیپ و حتی قلیون های تزئینی خشگل می تونن توی گزینه های ایده کادو برای مرد هایی که دوستدار این جور چیزها هستن باشن. اگر هم خیلی نگران سلامتیشون هستین کادویاب پیشنهاد می کنه که یه پیام سلامتی دوستانه ( مراقب باشید توهین آمیز نباشه!) براشون بنویسین و با هدیه بهشون تقدیم کنین.یه دستگاه رول سیگار کینگ سایز خیلی خیلی جالب هم براتون گذاشتیم که اگر توی چالش دوست شناسی کادویی شرکت کنین می تونین پیدا کنین

 

خریدن ابزار آلات

دسته ای از افراد هستن که سرشون درد می کنه برای درست کردن لوازم و وسیله هایی که به یه علتی آسیب دیدن. جالبه که بدونین که معمولا هم این افراد از بچگی برای چی بخرم کادو تولد بهشون اسباب بازی های توی دسته ی ابزارآلات و نجاری و این جور چیزها هدیه داده می شده. حالا هم که بزرگ شدن ، ازدواج کردن و شاید حتی صاحب فرزند شدن دیگه بیشتر توی این زمینه احساس مسئولیت می کنن و علاقه زیادی دارن که خودشون مثلا موقع خراب شدن یه وسیله ی برقی تو خونه دست به کار بشن. اگر شما دارین برای همچین افرادی به خرید کادو فکر می کنین باید بگیم که خیلی کارتون راحته و کلی گزینه های جذاب و باحال پیش روتون هست. مجموعه ی کامل ابزارآلات ، متر با نمایشگر دیجیتال و... نگران پیدا کردن این جور کادو برای مرد متاهل نباشین. چالش دوست شناسی ما کلی از این جور محصولات داره براتون. مقاله کادو تولد مردانه ارزان هم میتونه ایده های خوبی بهتون بده. اگر مرد متاهل هم مهدس تشریف دارن، یه سر به کادو روز مهندس بزنید.

 

خریدن لوازم باغبانی

یکی از تفریحات مورد علاقه ی افراد متاهل رسیدگی به باغچه و گل و گیاهه. اینجورن که آخر هفته ها برای رفع خستگی و سرگرمی و تمدد اعصاب دوست دارن به باغچه ی مجتمع یا حتی گلدون های توی خونه رسیدگی کنن. روحیه این جور افراد خیلی جالب و خاصه و خب خیلی راحت برای خرید کادو برای مرد متاهل اینجوری بهتون کمک می کنن. برای جواب چی بخرم کادو تولد ، لوازم خاص باغبونی خیلی خوشحالشون می کنه. یه محصول خاص هم ما براتون توی بازارچه گذاشتیم که خیلی هم کیفیت بالایی داره و کسایی که به کارای باغبونی علاقه دارن قشنگ کاربردی بودنش رو درک می کنن و از داشتنش لذت می برن.

 

خریدن لوازم کمپینگ

یه دسته ای دیگه ای از آقایون هستن که با وجود این که ازدواج کردن و دیگه متاهل شدن اما به شدت اعتقاد دارن که باید تفریحات مجردی خودشون رو همچنان داشته باشن. و از اول ازدواج با همسرشون سر این ماجرا به توافق می رسن. البته منظورمون از تفریحات مجردی ، تفریحاتی مثل آفرود ، کوهنوردی ، کمپینگ و طبیعت گردی و ... خلاصه که تفریحات سالمه. دیگه همه اینو می دونیم که این جور تفریحات کلی لوازم جانبی نیاز دارن و هر چی هم که طرف وسیله و ابزار برای خودشون خریده باشه ، باز هم گزینه های زیاد و جالبی هست که احتمال داره تهیه نکرده باشه. مثل چی ؟ مثلا این کفش های فوق العاده با کیفیت که پوشیدن اون ها باعث می شه که شخص به راحتی مسیری رو که انتخاب کرده برای کوهنوردی بالا بره و به هیچ عنوان آسیبی بهش وارد نشه. یا حتی لوازم ساده تری مثل زیر اندازهای با کیفیتی که قابلیت این رو دارن در ابعاد خیلی خیلی کوچیک جمع بشن و اصلا جای زیادی نمی گیرن.

اگر هم دارین برای کسی برای مثال تازه کمپینگ کردن رو شروع کرده و هنوز لوازمش کامل نیست می تونین اجاق گاز کمپینگ بخرید. این گزینه علاوه بر کادو برای مرد متاهل حتی برای کادو ولنتاین چی بخرم هم مناسبه. چون کسی که عاشق کمپینگ باشه با هر لوازمی از این دسته چشماش قلبی میشه. پس شک نکنین و با خیال راحت خرید کنین.)

 

خرید بالشت زوجی

خوابیدن راحت و آروم برای مرد متاهلی که باید صبح زود بیدار بشه و پاشه بره سرکار و برای تامین زندگی تلاش کنه یه آرزوی بزرگه. خوابیدنی که وقتی بیدار می شی درد کتف و گردن و ... همراهش نباشه. یه ایده کادو خاص تو این مورد می تونه این بالشت های مخصوص کادو برای مرد متاهل و همسرش باشه که جای مخصوص برای کشیدن دست دارن و باعث میشه که فشاری از طریق سر توی خواب به کتف و گردن وارد نشه. خیلی خیلی محصول جالبین و این جورین که هم برای راست دست ها ازشون موجود هست و هم برای چپ دست ها. یعنی هر موردی که شما بخواین بهش توجه کنین توی محصول در نظر گرفته شده. دیگه چه کادویی بهتر از این برای یک مرد متاهل می تونین پیدا کنین؟)

 

خرید لوازم جانبی

خرید کادو برای مرد متاهل که ماشین داره و علاقه ی خاصی به ماشینش داره هم جزو دسته های آسون و راحت به حساب میاد. دیدین آدم وقتی به یه چیزی علاقه داره ، دوست داره هی بهش رسیدگی کنه. مثلا کسایی که محل کارشون و به واسطه ی اون میز کارشون رو دوست دارن ، همه ش علاقه دارن چیزهای تزئینی خشگل برای میزشون بخرن و اون رو با وسیله های خاص ، قشنگ و مرتب کنن. اون آقایونی هم که به اصطلاح ماشین باز هستن و علاقه عجیبی به ماشینشون دارن ، خیلی پول و زمان برای رسیدگی و خریدن لوازم جانبی برای ماشینشون صرف می کنن. پس خرید کادو توی هر دو موردی که بهشون اشاره کردیم می تونه با توجه به میزان اهمیتی که به این موارد میدن باشه. یک ارگنایزر یا ( همون سازمان دهنده وسایل ) از چوب راش که کمک می کنه تا تمامی خرده ریزه های روی میز رو مرتب و تر و تمیز روش چید برای افرادی که به مرتب بودن میز کارشون اهمیت میدن ، ایده کادو خلاقانه  خیلی خوبیه. از اون طرف هم خریدن پایه ی نگهدارنده ی موبایل برای توی ماشین یا دوربین هایی که برای امنیت بیشتر و ضبط تصاویر روی داشبورد ماشین نصب می کنن که دید در شب هم دارن ، باز هم جزو گزینه هایی به حساب میان که شخص کادو گیرنده رو سر ذوق میارن.

 

کادو برای آقایون شیش تیغه

حتما تا حالا دقت کردین که بعضی از آقایون وسواس خاصی روی زدن ریش و سبیل هاشون دارن. حتی با وجود این که ریش یا ته ریش گذاشتن یه زمانی مد میشه ، اما این دسته از آقایون به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی از اصول خودشون کوتاه نمیان و باید صبح به صبح صورتشون شیش تیغ باشه و کلا با موهای زائد توی صورتشون به شدت مشکل دارن. خریدن ریش تراش ، کیف لوازم اصلاح ، دسته تیغ های حرفه ای و یا تمیز کننده های برقی یا شارژی که برای تمیز کردن موهای بینی و گوش ها به کار میره ، واقعا این تیپ افراد رو خوشحال می کنه. این که شما به این موضوع توجه کردین که اون فرد این قدر به این قضیه اهمیت میده از یه طرف و این که شما چنین کادوی کاربردی ای خریدین از طرف دیگه باعث میشه که کادوی شما ارزش زیادی پیش این مرد متاهل داشته باشه.

 

 

بیشتر بخونید : چنتا ایده جذاب کادو برای مرد و پسر

 

 

 

البته که کادوهایی مثل ادکلن یا ساعت و عینک آفتابی هم جزو ایده های خرید کادو برای پسر و یا مرد متاهل هستن . اما از اون جایی که دیگه همه تون اینا رو خیلی خوب بلدید و احتمالا تا حالا هزار بار هم هدیه دادینشون و کادویاب همیشه هدفش دادن پیشنهادات جذاب و جدید بوده و هست از روی اینا دیگه پریدیم .

فقط این که توی خرید این جور هدایا باید یه سری نکات رو رعایت کنین. خریدن ادکلن های گرون برای مرد متاهل بیشتر هدیه ای هستش که همسر اون آقا باید تهیه ش کنه و اگر شما نسبتی به جز این و خانواده ی درجه یک با ایشون دارین از خریدن این هدیه جدا خودداری کنین. خرید ساعت و عینک آفتابی هم باید دقیقا متناسب با سلیقه و تیم معمول فرد انجام می شه و باز هم به نظر می رسه این دو گزینه از طرف افراد خیلی نزدیک مرد متاهل باید خریداری بشن که در غیر این صورت آن چنان جالب نیست و خیلی حرکت درستی به حساب نمیاد. پس مراقب باشین.

پس قرار شد با در نظر گرفتن اون 4 تا مورد بگردید از بین ایده هایی که بهتون پیشنهاد دادیم بهترین رو انتخاب کنین. تست دوست شناسی و کادویابی هم که همیشه حاضر و آماده در خدمت شماست .اگر تا انتهای این مقاله همراه ما بودین خودتون متوجه شدین که خرید کادو برای مرد متاهل اون قدر ها هم که فکر می کردین سخت و ترسناک نیست و اتفاقا خیلی گزینه های زیاد و جالبی هم می شه پیدا کرد. کافیه یه کم بازتر فکر کنین و دنبال محصولات جدید و خاص بگردین که هر روز هم داره به تعداد این دسته محصولات اضافه میشه و پیدا کردن و دسترسی بهشون ساده تر میشه.

 

بهترین ایده ها برای هر مرد متاهلی

1402-08-01