برای سالگرد ازدواج چی بخرم



محبوب ترین پست ها

برای سالگرد ازدواج چی بخرم و یکی از استرسی ترین شرایط برای تهیه ی کادو ! این سوالیه که زوج ها خوب می باهاش آشنان و با عواقب اشتباهاتشون خوب رو به رو شدن -ـــ- ، اصلا هم فرقی نداره ، زوج جوون تازه ازدواج کرده باشن یا زوج های قدیمی که چندین ساله از تاریخ ازدواجشون می گذره. درسته ، مناسبت سالگرد ازدواجه. به هیچ عنوان نباید فراموش بشه و هدیه ای هم که می خرید باید درست و حسابی باشه.

 

برای سالگرد ازدواج چه هدیه ای بخرم‌؟

 

یکی از جذاب ترین و هیجان انگیزترین مناسبت ها برای زوج ها ، خریدن کادو برای سالگرد ازدواج محسوب می شه. البته بالا هم اشاره کردیم که یه استرسی هم همراه این حس ها هست. همون طور که قبلا توی مقاله کادو چی بخرم اشاره کردیم شما با خرید کادو قصد دارید یک پیغام مهمی رو به طرف مقابلتون برسونین و اینجا هم کادو خریدن برای سالگرد ازدواج از این جهت مهمه که افراد توی این روز به خصوص ، تلاش می کنند به همسر خودشون با دادن کادوهای خیلی خوب نشون بدن که چه قدر از این که یک سال دیگه رو هم با عشق و علاقه کنار همدیگه زندگی کردند ، خوشحال و خرسند هستند. کادویاب برای این رابطه های عمیق و زوج های عاشق سورپرایز های خیلی خوبی در نظر گرفته تا بتونه برای زنده نگه داشتن عشق بینشون کمکی کرده باشه.  زوج هایی که همیشه با تمام بالا و پایین های زندگی در کنار هم بودند و هستند، سالگرد ازدواج می تونه بهانه و موقعیت خیلی خوبی برای قدردانی از تمام حمایت هایی که از همدیگه توی طول زندگی داشتند ، باشه.

 

مناسبت جذاب سالگرد ازدواج

 

احتمالا کنجکاو شدین که بدونین این سورپرایز چیه ؟ کجاست ؟ چه جوریه؟ سورپرایز ما اسمش هست چالش دوست شناسی کادویی که در واقع ما و شما با هم دیگه کادوهای هیجان انگیز زیادی پیدا می کنیم و بعدش حتی ما توی تهیه کردنش کمکتون می کنیم. دیگه از این که شما از چند هفته قبل و لب های آویزون و دستای لرزون دنبال ایده کادو از این مغازه به اون مغازه باشین ، خبری نیست. تشریف می برین چالش رو انجام می دین و ... تمام! پس امسال می تونین بهترین هدیه ممکن رو شما تهیه کنین. فوق العاده نیست ؟

اسامی سالگرد ازدواج بر اساس تعداد سال

 

قبل از این که برید سراغ چالش دوست شناسی ، اجازه بدین یه موضوع جالبی رو براتون بگیم . شاید توی فیلم و سریال های خارجی هم به گوشتون خورده باشه ولی هیچ وقت یا بهش توجه نکردین و یا این که یه کم با یه قیافه علامت سوال نگاه کردین و بعد هم ازش گذشتین. ماجرا اینه که توی بعضی از کشور ها بر اساس تعداد سالی که از زمان روز ازدواج می گذره برای اون ها اسم های ویژه و جالبی انتخاب کردند. و گاها حتی سعی می کنن خرید کادو رو بر اساس نام اون سال انجام بدن. البته این نام ها توی  در فرهنگ ها و کشورهای مختلف می تونه متفاوت باشه. کادویاب می خواد برای شما رایج ترین ترتیب این نام ها رو اینجا توضیح بده. شاید برای شما هم جذاب باشه.


پنجمین سالگرد ازدوج : سالگرد چوبی
دهمین سالگرد ازدواج: سالگرد قلع
پانزدهمین سالگرد ازدواج : سالگرد کریستال
بیستمین سالگرد ازدواج: سالگرد چینی 
بیست و پنجمین سالگرد ازدواج: سالگرد نقره
سی امین سالگرد ازدواج: سالگرد مرواریدی
چهلمین سالگرد ازدواج: سالگرد یاقوت سرخ
پنجاهمین سالگرد ازدواج: سالگرد طلایی
شصتمین سالگرد ازدواج: سالگرد الماسی

 

همون طور که می بینین این نام ها با گذشت سال های بیشتر از ارزش بیشتری برخوردار می شوند که در واقع نشان از پایداری رابطه و استحکام عشق بین افراد می باشد. می توان  میشه گفت این سنت برگرفته از یک سنت قدیمی در زمان روم باستان می باشد. در آن دوره مردان برای همسران خود در 25 امین سالگرد ازدواجشون یک تاج گل نقره و در 50 امین سالگرد ازدواج یک تاج گل طلا هدیه می دادند. شما هم می تونین توی این سال های خاص  پیدا کردن ایده کادو رو جدی تر بگیرید و یا شاید حتی با جشن گرفتن و دعوت مهمان ها تلاش کنید تا شادی خودتون رو با بقیه قسمت کنید و بر اساس اسم سالگرد تم جشن و جواب برای سالگرد ازدواج چی بخرم رو انتخاب کنین.

 

از خاطره های مشترک ایده بگیرید


خیلی ها دغدغه ی خرید کادو برای سالگرد ازدواج رو برابر با کادو ولنتاین چی بخرم می دونند. چون که در هر دو مناسبت هدف ما ابزار عشق و جشن گرفتن برای حضور عشقمون در زندگی و کنار ماست. ایده های کادو هدیه برای سالگرد ازدواج می تونند خیلی متنوع باشند. بهتر از همه اینه که شما در این روز به همسرتون کادویی رو هدیه بدید که نشونه ای از یه خاطره ی مشترک خیلی خوب باشه. کادو سالگرد ازدواج می تونه یادآور اولین دیدارتون باشه یا حتی یادآور اولین زمانی که بهم ابراز علاقه کردید باشه. راستی پیشنهاد می کنیم بعد از این مقاله یه نگاهی هم به مقاله ی هدیه کوچک یادگاری بندازین. خیلی از کادوجو های گل دوسش داشتن.

خیلی ها معتقدند که در این روز فقط آقایون باید در تکاپوی پیدا کردن ایده کادو خلاقانه باشند اما کادویاب اصلا اینطور فکر نمی کنه و خرید کادو برای این مناسبت رو یه امر دو طرفه می دونه. شما باید در این زمینه خلاقیت زیادی به خرج بدید. یه نکته ی دیگه که اصلا خیلی ها در نظرش نمی گیرن اینه که خیلی راحت می تونین حتی خودتون کادو رو درست کنید که در این صورت به ارزش معنوی کادو چندین برابر افزوده میشه. قبلا زیاد درباره ارزش معنوی هدیه صحبت کردیم و روش تاکید زیادی کردیم. یادتون باشه که قراره در این روز جشن پایداری زندگی مشترکتون رو جشن بگیرید پس برای خرید تهیه کردن کادو باید هوشمندانه عمل کنید.

 

اولین سالگرد ازدواج


شما حتما نیاز نیست برای پاسخ به پرسش سالگرد ازدواج چی بخرم هزینه ی زیادی پرداخت کنید. خیلی وقت ها می تونید حتی با یه دسته گل خیلی قشنگ هم همسرتون رو خوشحال کنید. البته این مسئله خیلی به شخصیت و طرز فکر طرف مقابلتون بستگی داره. همیشه توی خریدن کادو (فرقی نداره که چه مناسبتی داره) باید شخصیت طرف مقابل رو خوب آنالیز کنید و با توجه به سلیقه و نیاز اون شخص خرید کنید. خب این نکته ایه که  کادویاب بارها بهش اشاره کرده.. خوشبختانه وقتی دارید برای سالگرد ازدواج  اقدام می کنید چون که شخص کادو گیرنده همسرتون هست و شما زمان زیادی رو با ایشون می گذرونید، پس قاعدتا ایشون رو کاملا و از هر لحاظ خوب می شناسید پس انتخاب کادو هم خیلی برای شما راحت تر میشه. نکته دیگه ای که خیلی اهمیت داره انتخاب کادوی مناسب برای اولین سالگرد ازدواج هستش. اولین سالگرد ازدواج یه جورایی مثل اولین تولد آدم ها چی بخرم کادو تولد می مونه. دقت کردید که همیشه والدین تلاش می کنند تا برای تولد یک سالگی بچه هاشون جشن خیلی خوبی با یه کادوی با ارزش بگیرند ؟ از اون جایی که معمولا اولین سالگرد ها همیشه اهمیت ویژه ای دارند ، پس تهیه کادو برای اولین سالگرد ازدواج  باز هم ارزش ویژه تری اینجا پیدا می کنه. توصیه کادویاب به شما اینه که همیشه هوشیار باشید و هیچ وقت روز سالگرد ازدواجتون رو فراموش نکنید که احتمالا تا مدت ها مجبور می شید درصدد جبرانش کادوهای مختلف بخرید و تا سالیان سال این موضوع به شما یادآوری میشه که روز به این مهمی رو به راحتی فراموش کردید ! 

 

به اندازه ی کافی درباره ی نکات مهم برای سالگرد ازدواج چی بخرم صحبت کردیم و نوبت بخش دوست داشتنی مقاله که شما ها بارها بهمون گفتین که خیلی دوسش دارین ، می رسه. بخش جذاب معرفی ایده کادو. طبق روال همیشه ی مقاله هامون ما سعی می کنیم تو دسته های مختلف بهتون گزینه های مختلف رو معرفی کنیم ، شما هم یا از بین همین گزینه ها یکی رو انتخاب می کنین یا اصلا اینا براتون الهام بخش هدیه های جدید و خاص دیگه میشه. پس در هر صورت دست خالی نمی مونین.

 

 

چند تا ایده ی خاص برای کادو سالگرد ازدواج 

یه سری کادو ها مثل ساعت های گرون قیمت ، عطر و ادکلن های خاص و یا طلا و جواهرات رو قبلا گفتیم که جزو کادوهای تکراری به حساب میان و ... اما لازمه بدونین که برای هدیه سالگرد ازدواج ، کادو های واقعا خوبی هستن و اگر می دونین همسرتون مورد خاصی از بین این مواردی که گفتیم رو دوست داره داشته باشه این مناسبت دقیقا بهترین موقع ست برای خریدنش. و اما اگر کادوجو محترمی که در حال خوندن این مقاله هستین ، خانم هستین و به دنبال پیدا کردن کادو ی مناسب برای همسرتون هستین اکیدا تاکید می کنیم که مقاله ی کادو برای مرد متاهل رو در کنار این یکی بخونین.

 

به احتمال خیلی زیاد همه تون دیگه این گل های رز جاویدان رو این ور اون ور دیده باشین. که البته به اون صورت هم جاویدان نیستن و خب عمرش طولانیه. حالا از اون جایی که تیم ما همیشه کادوها رو خاص می کنه ، می خوایم همین رز جاویدان را خاص کنیم و به شما معرفی کنیم تا بتونین برای کادو سالگرد ازدواج به همسرتون تقدیم کنین.گل رز واقعی با روکش طلا 24 عیار . این کادو هم طلا داره هم گل. آخه یه کادو چه قدر می تونه رومانتیک باشه ؟

 

 

یه تیپ از آدما هستن که خیلی به انرژی های مثبت و منفی و اشیائی که این انرژی ها رو از خودشون ساطع می کنن و به آدم منتقل می کنن و کلا این جور بحث ها خیلی اعتقاد دارن و داشتن این اشیا براشون واقعا ارزشمنده . اگر همسر شما هم چنین تیپ شخصیتی ای داره بهتره براشون لامپ کریستال سنگی نمکی انرژی مثبت رو تهیه کنین. هم دکور فوق العاده زیبایی برای توی خونه یا اتاق خواب یا حتی محل کار میشه و هم این که به همسرتون این پیام رو رسوندین که به اعتقاداتش احترام می ذارین که این نکته بخش خیلی مهمی از یک زندگی مشترک را شامل میشه.

 

 

 

لامپ جادویی با قابلیت نوشتن رو برای هدیه ی ولنتاین هم بهتون معرفی کردیم و از اون جایی که این دو مناسب به شدت سرشار از عشق و عاشقین این جا هم دوباره بهتون پیشنهادش می دیم. اگر از زیبایی این لامپ جادویی صرف نظر کنیم ، نکته ی مثبت دیگه این هدیه که به خاص تر شدنش کمک بیشتری کرده ، قابلیت نوشتن پیام های عاشقانه روی اونه. این جوری که شما خیلی راحت با قلم مخصوصی که داره  متن مورد نظرتون رو می نویسین و می تونین هر وقت که دوست داشتین اون پیام رو پاک کنین و مجدد پیام دیگه ای بنویسین. رومانتیک و هیجان انگیزه ، نه ؟

 

 

این گزینه از اون هدیه هاست که برای همسرت می خری ولی خودت از قابلیت هاش استفاده می کنی. بالشت آغوش دو نفره مخصوص زوج های عاشق یکی از جذاب ترین کادو ها برای سالگرد ازدواج به حساب میاد. این بالشت جالب یه قسمتی داره که همسر شما می تونه موقع خواب دستش رو توی اون قسمت قرار بده تا سنگینی سر و گردن شما به دستش آسیبی وارد نکنه و هر دو بتونین خواب راحت و آرامش بخشی داشته باشین. بحث هدیه ای شد که برای خود آدم سود داره اجازه بدین شما را برای خوندن مقاله ی ایده کادو برای خودم تشویق کنیم چون که به نظرمون همه مون این روزها بهش نیاز داریم.

 

 

این هم یکی دیگه از رسالت های تیم ما برای زوج های عاشق و معرفی کادو برای سالگرد ازدواج. از ته قلبمون امیدواریم که تونسته باشیم کمکی به شما کادوجو های وفادار خودمون کرده باشیم و البته یادتون باشه که تست دوست شناسی هم همیشه حاضر و آماده در خدمت شماست و هر زمان که کلافه ی پیدا کردن کادو شدین مستقیم برین سراغش. مطمئن باشین که با بهترین جواب های ممکن رو به رو میشین. 

1402-07-11