بهترین پیشنهاد های کادو برای همکار



محبوب ترین پست ها

تیم تحریریه امروز اومده سراغ همکار  ! کسایی که یا خیلی باهاشون صمیمی می شیم که تبدیل به دوست خانوادگی میشن یا از اون طرف کسایی که علاقه چندانی به هم صحبتی باهاشون نداریم و تلاش می کنیم یه جوری روز رو سر کنیم. در هر صورت موقعیتی پیش میاد که ما مجبور می شیم برای همکارهامون هدیه تهیه کنیم. پس امروز رو با این موضوع شروع می کنیم و پیشنهاد می کنیم این مقاله رو حتما تا انتها بخونین

 

کادو برای همکار

 

دیدین جدیدا چه قدر محیط های کاری نسبت به قبلا فرق کرده ؟ جوی که توی محیط های کاری هست این روزها خیلی گرم تر و صمیمی تر شده . روابط بین همکارها هم خیلی شکلش عوض شده. قدیم ترا مردم خیلی تلاش می کردن یه حد و مرزی بین روابط کاری و زندگی شخصیشون بذارن. الان اونقدرا دیگه اینجوری نیست. یه وقتایی حتی ممکنه با همکارت رابطه ی دوستانه ی خوبی هم برقرار کنی که دلت بخواد برا مناسبت ها براش کادو بخری. کادویاب تصمیم گرفت که امروز رو اختصاص بده به کادو چی بخرم برا همکارها. دلمون می خواد تجربه و تخصصمون رو تو این قسمت هم باهاتون به اشتراک بذاریم و از ایده کادو  برای همکار براتون بگیم

 

خاطره از خرید کادو برای همکار

اول بذارین براتون یه خاطره کوچیک بگم. کادویاب  یه زمانی تو یه شرکت بزرگ کار می کرد و یه همکاری داشت که خیلی ساکت و گوشه گیر بود. یه روز با خودش فکر کرد که باید یه کاری کنه که اونو قاطی جمع خودشون کنه چون احساس می کرد که خیلی تنهاست. تصمیم گرفت تاریخ تولدش رو هرجور شده پیدا کنه و براش یه جشن سورپزایزی با کمک بقیه همکارا بگیره. وقتی رسید به قسمت کادو روز مرد و نظرات بقیه رو خواست، اینقدر از پیشنهاداتی که می شنید متعجب و نا امید شد که متوجه شد خیلیا تو زمینه ی انتخاب کادوی مناسب برای همکار ضعیف هستن و اصلا به قول معروف تو باغ نیستن و هیچ تصوری از  کادو برای همکار ندارن. پس از اون موقع تو ذهنش مونده بود که حتما یه روزی باید این مشکل رو یک بار برای همیشه یه جایی حل کنه که بالاخره رسید به امروز و بعله! چالش دوست شناسی کادویی رو راه اندازی کرد تا که به همه کمک کنه که برای تمامی مناسبت ها و نسبت های مختلف توی همه ی رنج سنی بتونن هدیه های خیلی خوبی تهیه کنین. اگر از کادوجو های جدید ما هستین و تازه با این بخش آشنا شدین حتما بهش سر بزنین که خیلی به کارتون میاد و کل مشکلات کادویی تون رو بر طرف می کنه.

 

به عادت های همکارتون توجه کنین

همون طور که گفتیم پیدا کردن کادو برای همکار  واقعا و اصلا کار سختی نیست. شما فقط باید یه کار بکنی ، اون چیه ؟ به عادات همکارت سرکار دقت کنی. مثلا چه جور عادتی ؟ مثلا شما یه همکاری داری که همیشه خدا شارژ گوشیش کمه و گوشیش در حال خاموش شدنه. هی گوشی و شارژر به دست دنبال پریز برق می گرده تا این گوشی بخت برگشته رو بزنه به شارژ.  ایده کادو اینجا مثل یه لامپ میاد بالاسرتون. چی بهتر از پاوربانک ؟ می دونین چه قدر پاوربانک های متنوع و جدید با قیمت های متفاوت اومده تو بازار؟ حلا یه وقتایی دارید همگی باهم کادو رو می خرید و پول بیشتری جمع کردید می تونین اصلا براش پاروبانک وایرلس بخرین. خیلی هم شیک و کاربردی و خوبن. دیگه تو این عصر تکنولوژی و پیشرفت محصولات تک خوب نیست آدم این جور چیز ها رو نداشته باشه. حتی می تونین به عنوان کادو برای خودم هم در نظرش بگیرین.

 

به عادت های همکارتون توجه کنین

 

یا مثلا یه همکاری دارین که سرکار خیلی قهوه می خوره. از این مدلا که تا قهوه صبحشون رو نخورن نمیشه رفت طرفشون و خیلی اخمو و بداخلاقن. خب دیگه خیلی راحته. کادویاب بهتون پیشنهاد میده که لوازم مربوط به قهوه بخرین براش. حالا دیگه متناسب با چیزی که تو ذهنتونه و می خواین از بین کادوهای خاص ارزان برای همکار یه چیزی انتخاب کنین می تونین یه ماگ خشگل حرارتی بخرین و بدین یه عکس یا یه پیامی روش چاپ می کنن. این  ایده کادو  هم همکارتون رو همیشه سرحال نگه می داره هم یه یادگاری قشنگ می مونه براش . تراول ماگ ، یا حتی  ماگ های جدیدی که یه وارمر زیرشون داره و قهوه رو گرم نگه می داره می تونن گزینه های خیلی خوبی باشن. اتفاقا خوبه همین جا بهتون بگیم که اگر به تست دوست شناسی سر بزنین چند تا ماگ با طراحی فوق العاده بی نظیر و قشنگ هم اون جا براتون گذاشتیم. حتما یه نگاهی بهشون بندازین و اگر خوشتون اومد همون جا هم می تونین برای خریدشون اقدام کنین.ُ

 

انتخاب کادو همکار با توجه به تیپ و استایل

خب پس دیدین که با یه کم دقت به عادات رفتاری روزانه همکارتون می تونین خیلی برای خرید کادو موفق باشین و گزینه های خیلی کاربردی و خوبی پیدا کنین.حالا کادویاب باز می خواد بهتون سرنخ بده برای ایده های بیشتر. یکی دیگه از چیزایی که خیلی راحت می تونین به کمک اون کادو برای همکار پیدا کرد ، تیپ و استایل ظاهری آدماست . همکارتون همیشه تیپ اسپرت می زنه و یا همیشه خیلی رسمی و فرمال لباس می پوشه. توجه به عادات پوشش آدما خیلی راحت می تونه ایده کادو بذاره تو دستاتون . این جور چیزها حتی موقع کادو ولنتاین چی بخرم برای عشقتون هم به کارتون میاد ها!

 

انتخاب کادو با توجه به تیپ و استایل

 

بذارین یه کم براتون شفاف تر بگیم و یه مثال زنده زنیم . یکی از دوستامون یه همکاری داشت که همیشه چرم می پوشید و خیلی به لباس ها و لوازم چرمی علاقه داشت. کیف ، کفش ، پالتو ، کت .... می دونین برا چی بخرم کادو تولد برا این همکارش چی کار کرد ؟ از اون جایی که مراقب از لوازم چرمی خیلی مهمه و اینجور آدما هم همیشه دوست دارن لوازمشون سالم بمونه ، چند مدل روغن و اسپری مخصوص چرم خرید و با یه بسته بندی خیلی قشنگ بهش هدیه داد. راستش این جور لوازم می تونن گزینه های خیلی خوبی برای چی بخرم کادو تولد برای خیلی از اطرافیانتون باشه. تو مقاله قبلی براتون گفتیم چه طوری میشه بسته بندی کادو ها رو خشگل تر کرد و تزئین کرد. اگر از دستتون در رفته حتما پیشنهاد می کنم برید بخونین. اگه میخواید برای تولد کادو بخرید پیشنهاد میکنم این مقاله رو بخونید.

 

 

علایق خاص همکار

تمام نشده ! هنوزم هست نگران نباشین. سرنخ بعدی که اتفاقا خیلی هم به کارتون میاد و راحت می تونین یه چیز خشگل و دوست داشتنی باهاش بخرید علایق آدماست. خب حالا ممکنه بگین همکارمه بابا نمی دونم که من که بخوام از این طریق کادو برای همکار بگیرم . کسی که دیوانه وار عاشق یه سریال یا شخصیت کارتونی یا .... باشه مطمئن باشید هزار بار تو حرفاش یا نقل قول از اونا میگه یا هی درموردشون صحبت می کنه. مثلا سریال فرندز یکی از معروف ترین سریال های کمدی خارجیه که آدمایی که عاشق این سریال باشن همیشه دوست دارند یه چیزی که مربوط به اون باشه رو داشته باشن. یا مثلا شخصیت های مارول.... تو بازار هم ریخته از محصولات این مدلی اصلا کار سختی نیست راحت می تونین با یه سرچ کوچیک پیداشون کنین. آدما میمیرن برا اینجور کادوها. با خودتون هم فکر نکنین این انتخاب و خرید کادو از این دسته برای افراد سن بالا مناسب نیست و یه جوریه که به همکارم 30 و خرده ای سالشه، متاهله و بچه داره.... ربطی نداره. مطمئن باشین کسایی که طرفدار پر و پاقرص اینجور شخصیت ها میشن به شدت با گرفتن همچنین کادوهایی خوشحال میشن و جزو بهترین ایده  گزینه های کادو براشون محسوب میشه. صحبت از تاهل شد تا یادمون نرفته بگیم که مقاله کادو برای مرد متاهل رو حتما حتما بخونین که کلی سورپرایز داریم براتون.


 

علایق خاص همکار

 

از اون طرف هم یه تیپ آدمایی داریم که به شدت دوستدار محیط زیستن و خیلی خیلی به اون اهمیت میدن. سرکار مدام دارن براتون از اخبار جدید و وحشتاک نابودی محیط زیست میگن و سعی می کنن تو خریدهای خودشون کمتر پلاستیک استفاده کنن و کلا حساسیت خاصی نسبت به اینجور چیزا نشون میدن. خیلی راحت می تونین برای همچین تیپ شخصیت هایی کادوهای دوست دار محیط زیستی بخرین و اونا رو کلی ذوق زده کنین. البته که باز هم لازمه بهتون یادآوری کنیم که حتی برای خرید کادو برای این دسته افراد چالش دوست شناسی میتونه کمکتون کنه.

 

مراقب باشید:

با این سرنخ هایی که بهتون دادیم خودتون می تونین با یه کم فکر و خلاقیت هزاران ایده کادو خاص پیدا کنین. اگر هم احساس می کنین که هنوز به گزینه های بیشتری نیاز دارین و همکارتون هم آقا هست می تونین به لیست هدیه آقایان هم یه نگاهی بندازین که باز هم اون جا گزینه ها متنوع و خاص هستن. فقط کادویاب اینجا لازم می دونه که چند تا نکته رو یادآوری کنه

 

یادمون نره که وقتی داریم به یکی کادو می دیم به هر علتی ، این کادو می تونه پیام خاصی به طرف مقابل برسونه. اینو قبلا هم بارها گفتیم و تکرار کردیم ، توی کادو برای همکار باید خیلی مراقب باشید مخصوصا اگر همکارتون جنس مخالف شما باشه. مخصوصا اگر همکارتون متاهل باشه. رعایت یه سری نکات خیلی مهمه. یه سری هدایا خیلی شخصی و خصوصی محسوب می شن . یکی سری کادوها کلا خط قرمزن. مراقب باشین که با خریدن کادوی نامناسب طرف مقابلتون رو دچار سو تفاهم نکنین. همکار هستین و قراره کلی روزهای دیگه چشمتون توی چشم هم بیفته. پس با احتیاط خرید کنین و مراقب تمام جوانب باشین.

از اون جایی هم که هدف این مقاله کمک به شما برای پیدا کردن کادو های خاص ولی در عین حال ارزان بود و باز هم از اون جایی که وقتی می گیم کادو برای همکار داریم به هر دو جنسیت مرد و زن اشاره می کنیم ، اگر به هر علتی دوست نداشتین از این ایده هایی که توی این مقاله بهتون دادیم استفاده کنین بهتره که به دو مقاله ی کادو تولد مردانه ارزان و کادو تولد زنانه ارزان هم سر بزنین. دیگه حتما می تونین یه چیزی انتخاب کنین. چون که ما تلاش کردیم توی تمام مقالات کادو های متفاوت و متنوعی رو معرفی کنیم که پاسخگوی تمامی سلیقه ها و شرایط باشه.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به این مقاله از نیویورک تایمز سر بزنید.

    

 

1402-07-23