لیست کادو برای همسر مهربانم



محبوب ترین پست ها

کادو برای همسر چی خوبه؟  تصمیم دارین برای همسرتون رو با یه کادوی خوب غافلگیر کنین ؟  دوست دارین محبت هاش رو جبران کنین ؟ دیدین گاهی وقت ها وقتی برای یکی کادو می خرین اینقدر کادوتون مناسبه که با هیجان مدام میگه " وای همونیه که می خواستم " ؟ می خوایم بگیم چی کار کنید تا همیشه با تیزهوشی و دقت بدونین همونی که همسرتون می خواد کدومه و اون رو براش بخرین تا همیشه اون کسی که این جمله رو می شنوه شما باشید.

 

امروز رو اختصاص دادیم به زوج های عاشقی که همیشه دوست دارن با خرید بهترین هدایا برای همسرشون خوشحالیشون رو ببینن و برای اکثر مناسبت ها دنبال لیست کادو برای همسر مهربانم می گردن.

 

کادو برای همسر 

 

اگر شما به عنوان این مقاله جذب شدی و لیست کادو برای همسر مهربانم کنجکاوت کرده تا با کادویاب همراه بشی و ایده کادو های جدید رو ببینی ، بهت تبریک می گیم چون مشخصه که عاشق همسرت هستی و دوست داری تا با کادو دادن این عشق رو بهش نشون بدی. ما همیشه زوج های عاشق رو تحسین می کنه و کنارتون می مونه تا با هم بتونیم با پیدا کردن بهترین گزینه برای هدیه با خریدن هدیه های دوست داشتنی آتیش عشقتون رو روز به روز شعله ور تر کنیم. اصلا فرقی نمی کنه که شما چند ساله دارین با هم زندگی می کنین ، می خواد یه زوج تازه ازدواج کرده باشین یا زوجی که سال هاست در کنار هم زندگی می کنن و حتی شاید تا الان دیگه صاحب بچه هم شده باشین ، همیشه و همیشه خریدن کادو برای همسرتون جزو اولویت هاست و هیچ وقت نباید فراموشش کنین. ای بابا از ما دیگه گذشته... و ما دیگه برا این کارا پیریم.. و خودش هرچی می خواد میره می خره... اصلا از این حرفا نداریم. کادو برای همسر مهربانم و هدیه دادن توی هر زندگی ای از واجباته و اصلا نباید پشت گوش انداخته بشه. برای همین هم هست که ما بهتون پیشنهاد می کنیم حتما از چالش دوست شناسی کادویی استفاده کنین تا به نتایج بهتری برسین.

 

 این که کلمه " همسر " رو داریم استفاده می کنیم به این دلیله که کادو دادن هیچ ربطی به جنسیت نداره . همون طوری که توی تمامی موارد باید برابری جنسیتی وجود داشته باشه ، پس برای هدیه دادن به هم دیگه هم این برابری وجود داره. تصوری که توی ذهن اکثر افراد شکل گرفته اینه که خرید کادو برای یک سری مناسبت های مشخص مثل کادو ولنتاین چی بخرم و.... فقط مخصوص آقایونه ، اصلا درست نیست و لطفا بیاید با هم دیگه این طرز فکر رو تغییر بدیم و بدونین که خیلی از آقایون هستن که دوست دارن همسرشون با کادو دادن عشقشون رو بهشون ابراز کنن. پس کادو برای همسر مهربانم لیست بلند بالایی پیدا می کنه.

 

کادو برای همسر 

 

از نظر ما پیدا کردن ایده کادو برای همسر یکی از آسون ترین موارده. می گید چرا ؟ به خاطر این که شما قاعدتا همسرتون رو بهتر از هرکس دیگه ای می شناسین و دارین زیر یه سقف باهاش زندگی می کنین پس باید به تمامی علایق و سلایقش آشنایی داشته باشین ، ضمن این که شما بهتر از هرکس دیگه ای از نیازهای همسرتون خبر دارین پس توی انتخاب هدیه برای همسر نباید مشکلی داشته باشین. اما خب می دونیم که خیلی هاتون بارها بهمون گفتین که خلاقیتتون کمه و به قول خودتون استعدادی برای خرید کادو های جذاب ندارین و البته می دونیم که گاهی براتون این موضوع خیلی سخت میشه ، چون همسرتون تنها فردیه که توی طول سال برای مناسبت های خیلی زیادی دارین بهش هدیه می دین و یه جایی می رسه که کفگیر ایده هاتون به ته دیگ می رسه و دست روی هرچی که می ذارید به نظر تکراری میاد و می گین اینو که تازه براش خریدم. برای همین هم ما اینجاییم دیگه !

 

چالش دوست شناسی متخصص برای پیدا کردن بهترین کادو ها برای همسر شماست و فرقی نمی کنه برای چه مناسبتی می خواین هدیه رو تهیه کنین. از چی بخرم کادو تولد گرفته تا کادو های همینطورکی ، این چالش به شما کمک می کنه برای تهیه کادو برای همسر دست خالی نمونین. پس یادتون باشه که حتما برید و ازش استفاده کنین.

 

قبل از این که  بریم بررسی کنیم که چه طور می تونیم یه کادو ی جذاب برای همسر مهربانم تهیه کنیم ، بهتون بگیم که بعد از خوندن این مقاله می تونین از دو مقاله ی کادو تولد زنانه ارزان و کادو تولد مردانه ارزان هم کمک بگیرین تا باز هم ایده های بیشتری داشته باشین. کلا هر چه قدر آدم گزینه های بیشتری رو پیدا کنه ذهنش برای انتخاب کادو های خوب و کاربردی بازتر میشه و برای مواقع دیگه هم راحت تر می کنه کادو رو تهیه کنه.

 

خریدن کادوهای شخصی برای همسر

چند بار قبلا موقع ایده کادو خلاقانه دادن بهتون گفتیم که مراقب باشید دست رو چه کادویی می ذارین چون ممکنه از خط قرمزها عبور کنین و مشکلات به وجود بیاد. اگر یادتون بیاد به خصوص برای هدیه دادن به همکار جنس مخالف این موضوع رو مطرح کردیم. الان اولین باریه که می خوایم بگیم : راحت راحت باشین ! برای همسرتون هرچی دوست دارین می تونین بخرین چون که این جا دیگه خط قرمزها خیلی خیلی کم هستن و شما حتی خصوصی ترین لوازم رو هم  می تونین تو لیست کادو برای همسر مهربانم قرار بدین و به ایشون هدیه بدین !!! دیگه حالا وارد جزئیات بیشتر نمی شیم چون خودتون متوجهین چی داریم می گیم. صحبت از همکار کردیم خوبه شما رو با مقاله ایده کادو برای همکار هم آَشنا کنیم که به احتمال زیاد خیلی به کارتون میاد.

 

همیشه میگن امکان داشتن خواب راحت و عمیق با یه لباس خواب خوب چندین برابر میشه . لباس خواب های خشگل و با کیفیت زیادی جدیدا تولید میشه که می تونین برای همسرتون بخرین و حتی همراه با چشم بند خواب و لوازم دیگه هستن تا بتونه با یه خواب راحت خستگی یه روز پر کار و پر مشغله رو از تنش در بیاره.

 

خریدن کادوهای شخصی برای همسر

  

تو همین دسته حوله های پالتویی هم ایده کادو  مناسبی به نظر می رسن. باز هم این محصولات رو می شه با دمپایی یا لوازم دیگه بهداشتی مثل لوسیون های خوشبو تو یه جعبه قشنگ گذاشت رو داخلش شمع و گل بذارین و به همسر عزیزتون هدیه بدین.

 

یک سری پد ها کمربندی حرارتی و ویبراتور هم وارد بازار شده و محصولات فوق العاده خوبین. آقایون می تونن برای خانم هاشون تهیه کنن تا درد هایی که هر ماه می کشن رو براشون تا حد زیادی قابل تحمل  کنه و آرامش رو بهشون هدیه بده. و باید این هم اضافه کنیم که تمامی مواردی که گفتیم رو با بهترین برند ها و کیفیت می تونین توی تست دوست شناسی پیدا کنین.

 

پد کمربندی حرارتی ویبراتور قاعدگی

 

تازه عروس داماد ها

قبل تر ها که بیشتر ازدواج ها به شکل سنتی بود و دختر و پسر قبل از این که ازدواج کنن شاید یکی دو بار همدیگه رو می دیدن ، پیدا کردن کادو برای پسر 10 ساله و کمتر و دختر کوچیک توی سال های اول خیلی سخت تر بود. به خاطر این که معمولا فاصله بین خواستگاری و عروسی و سر خونه زندگی رفتنشون خیلی کوتاه بود. بعضی وقتا کل قضیه توی یک ماه بسته می شد و به اون صورت فرصت کافی برای شناخت علایق و سلایق همدیگه نداشتن. البته هنوز هم هستند خانواده ها و اشخاصی که به ازدواج سنتی پایبندن و به همون صورت عمل می کنن. پس طبیعیه که کادو برای همسر تو این شرایط سخت باشه.

بیشتر بخوانید : کادو برای روز مرد

حالا که شرایط به نظر سخت میاد ، ما هم اول می ریم سراغ زن و شوهرهایی که با شیوه های سنتی ازدواج کردن و هیچ ایده ای ندارن که چه چیزهایی می تونن بخرن که هم تکراری نباشه و هم کاربردی باشه.

همیشه و همیشه تو این شرایط طلا و جواهرات برای کادو برای همسر جواب میده اما از اون جایی که ما همیشه کادوی خاص می خوایم بهتون پیشنهاد می کنیم که طرح طلا رو خودتون انتخاب کنین. یه چیزی که جالب باشه و طرفتون رو خوشحال کنه. می تونه حیوون، گل یا... مورد علاقه ش باشه. اول زندگیه نمی تونین زیاد هزینه کنین ؟ مهم نیست نمی خواد 10 گرم طلا بخرید. طرحی که انتخاب کردید رو می دید طلا فروشی با برش های لیزری جدید خیلی تر و تمیز و قشنگ براتون در میارن. خیلی ها حتی برای هدیه کوچک یادگاری به هم دیگه از این روش استفاده می کنن.   

 

حالا بعضی آقایون هستن طلا و جواهرات و زیور آلات استفاده نمی کنن یا کلا استایلشون نیست یا به دلایل مذهبی مثلا طلا رو خوب نمی دونن. پس تازه عروسمون چه کنه ؟ قرار شد کادو دو طرفه باشه دیگه. یکی از گزینه ها خریدن گل های طلاست . دیدید دیگه احتمالا ازشون. با ورقه های نازک طلا طرح گل در میارن. یه مدلش هم هست که توی کادویابی می تونین پیدا کنین ، گل واقعی رو روکش طلا کشیدن روش. خیلی طبیعی و خشگله. ضمنا یه سر هم می تونین به لیست هدیه آقایان برنین.

 

گل-رز-واقعی-با-روکش-طلا-24-عیار

 

گزینه بعدی لوازمی مثل هندزفری ، پاور بانک و .... هستش لوازمی که تو این دسته هستن خیلی انتخاب خوبین برای ایده کادو . حتی اگر مثلا خود آقا داماد هندزفری داشتن ، ایرادی نداره شما مدل جدیدترش رو بخرین. به هر حال این که کادو داره از سمت شما اهدا میشه کلی ارزش داره.

 

عزیزانی که قبل از ازدواج با هم آشنا بودن و از علایق هم کاملا آگاهن ، نوبت شماست.

هر چیزی که به ذهنتون می رسه به عنوان گزینه ای برای خریدن کادو برای همسر مهربانم روی کاغذ بنویسین و بگردین خاص ترین و جالب ترین نوع از اون محصول رو بخرین. همه مون می دونیم که تکنولوژی اینقدر پیشرفت کرده که تمام محصولات به نحوی با یه ویژگی جالب و منحصر به فرد جدید دارن توی بازار عرضه میشن. ساعت نوشتین توی لیستتون ؟ تکراریه ؟ ساعت فندک دار بخرین ، هم خیلی کاربردیه هم یه چیز جدیده که دست کمتر کسی هست. همسرتون خوابالوعه و به سختی بیدار میشه ؟ ساعت های شیطون فراری رو بخرین که از دستشون فرار کنن و نتونن راحت خاموششون کنن و دوباره بخوابن و بیخیال رفتن به سرکار بشن و زندگی بره رو هوا.

 

از این ایده های کادو خیلی زیاد هست. فقط کافیه وقت و حوصله به خرج بدین و بگردین و همون طور که گفتیم به چیزهای ساده ی همیشگی بسنده نکنین. خیلی هاشون رو حتی شاید بپسندین برای کادو برای خودم و به وقتش ازش استفاده کنین.

 

خریدن لوازم خانه و ماشین

بعضی از آدم ها هستن که موقع کادو گرفتن دوست دارن یه چیزی برای خودشون بهشون هدیه داده بشه نه لوازم جانبی مورد استفاده ی روزمره. بعضی های دیگه هستن که اتفاقا با گرفتن همچین هدایایی خیلی هم خوشحال میشن چون کار روزانه شون رو براشون یا راحت می کنه یا با کیفیت. این دیگه بستگی به اعتقاد و علاقه ی شخص مقابلتون داره. شما به عنوان همسر حتما می دونین که شریک زندگیتون در این باره چه اعتقادی داره.   

اگر همسرتون با خریدن این دسته از لوازم مشکل نداره شما گزینه های خیلی زیادی جلوتون هست.

جارو برقی های روباتی خیلی خوبی هست که واقعا کار جارو زدن خونه رو راحت می کنن. نه نیازی به خم شدن زور زدن هست نه سر و صدای خاصی دارن. برا خودشون راحت به همه جای خونه سر می زنن و براتون تمیزش می کنن. غذاساز هایی که بدون مصرف روغن همه چیز رو سرخ می کنن و خیلی خوشمزه تحویلتون می دن که حتما  می دونین بهشون می گن ایرفرایر. 

 لوازم مخصوص ماشین هم زیاد هست. دوربین های مخصوص رانندگی که خیلی جمع و جور و با کیفیت هستن و برای امنیت شما طراحی شدن. شارژر های قابل حمل باطری خودرو که کار شما رو توی هر شرایطی راه میندازن. همه و همه گزینه های خوبی میشن برای کادو برای همسر.

 

از ابزارآلات همیشه میشه به عنوان کادو برای مرد متاهل کمک گرفت. برای کسایی که خیلی فنی هستن و همیشه تو خونه ترجیح میدن خودشون دست به آچار بشن لوازمی مثل پیچ گوشتی برقی خیلی پر طرفدار و کاربردیه.

 

 

جعبه ابزارهای کامل که با تعداد بالا مجموعه کاملی از ابزار رو توی خودشون جا دادن هم می تونه کادو ی خیلی هیجان انگیزی برای این دسته از افراد باشه.

 

مجموعه 73 عددی ابزار ضروری

 

توی مقالات قبلی هم می تونین ایده های خیلی خوبی برای پیدا کردن لیست کادو برای همسر مهربانم پیدا کنین.

قبل از این که بحث رو ببندیم ، از اون جایی که کادوجو های دوست داشتنی ما خیلی درخواست کادو های مناسب برای افرادی که قصد مهاجرت دارن رو بهمون دادن ، براتون کلی گزینه های جالب و قشنگ توی کادو یادگاری برای مهاجرت گذاشتیم. از دستش ندین.

 

 

فراموش نکنین که آداب هدیه دادن خیلی مهمه. درسته که با همسرتون راحت و صمیمی هستید و رودربایستی ندارین اما دلیل نمی شه که کادو رو بندازین تو پلاستیک و بدین دستش. همیشه برای تزئین و بسته بندی کادوهاتون وقت بذارین و بهترین راه رو برای اهدا کردنشون پیدا کنین چون مطمئن باشین کادویی که به شیوه ی مناسب تقدیم بشه همیشه توی یاد و قلب آدما می مونه.

1402-08-25