ایده کادو تولد خاص برای هدیه دادن به خودمون !



محبوب ترین پست ها

عنوان امروزمون یه کم با همیشه فرق داره. چون می خوایم برای یک بار هم که شده به خودمون فکر کنیم و با کادو خریدن خودمون رو بیشتر دوست داشته باشیم. با ما همراه باشین تا بیشتر متوجه منظورمون بشین!

 

کادو برای خودم فرصتی برای دوست داشتن خود !

 

کادو برای خودم یعنی چی ؟تا حالا اصلا به این فکر بودین برای خودتون کادو بخرید ؟ حالا حتما نباید تولد باشه شاید فقط از میخوایم خودمون سپاسگذاری کنیم ! امکان داره تو سمیناری، کلاسی یا ... این جمله رو شنیده باشید، بهش فکر کرده باشید ولی سوال مهمی که این جا مطرح میشه اینه که بعدش بر اساس فکرتون عمل کردید ؟ ممکنه حتی برای خودتون کادو خریده باشید ولی بعد از اینکه کارتو کشیدید کلی سر خودتون غر نزدید که این چه کاری بود کردم ! این مقاله رو اول برای خودمون، یعنی اعضای کادویاب  و بعدش برای همه کسایی نوشتیم که هیچوقت نتونستن خودشونو دوست داشته باشن.

 

کادو برای خودمون رو اول از همه با هم یه بررسی کنیم و یه نگاهی بهش بندازیم بعد بریم سراغ باقی نکات. کادویابی ما همیشه براتون گفته که برای دیگران چه ایده کادو تولد هایی می تونین داشته باشین . همیشه بهتون پیشنهادهای جذابی برای جواب به کادو چی بخرم برای دوستان و همکاران و خانواده و ... داده. چون می دونیم که برای خیلی از شماها خریدن کادوی مناسب سخته و بارها با این موضوع دست و پنچه نرم کردین . حالا این وسط ها یه شخص خیلی خیلی خیلی مهم رو فراموش کردین. این قدر که به و کادو ولنتاین چی بخرم و کلا خرید کادو برای اینو اون فکر کردین که اون یه نفر مهم رو از یادتون رفته . بله ! خودتون ! خودتون چی؟ می دونین که خودتون بیشتر از هر کس دیگه ای لایق کادو گرفتن هستین ؟ می دونین همیشه این دیگران نیستن که باید برای شما کادو بخرن ؟ خودتونن هم می تونین به کادو برای خودم فکر کنین؟  فکر کردن به یه ایده ی مناسب کادو برای خودم به نظر مسخره یا خودخواهانه میاد ؟ اصلا هم اینطور نیست. اگر به نظرتون این کار خنده دار میاد پس یعنی شما یاد نگرفتین از خودتون قدردانی کنین و قدر و ارزش خودتون رو بدونین. تهیه کادو برای خودمون با خریدن یه چیزی که بهش نیاز داریم برای خودمون دو تا موضوع مجزا از همه. فکر نکنین اگر تامین کردن نیازهای روزمره خودتون رو مثل لباس خریدن یا هرچیز دیگه ای رو دارین انجام می دین به این موضوع مربوط می شه

 

یه وقت فکر نکنین ما اینجا فقط شعار می دیم و می گیم به کادو برای خودم فکر کنید و کاری براش نکردیم ها. مثل تمامی اشخاص و مناسب هایی که برای شما کادوجو های عزیزمون توی بخش چالش دوست شناسی کادویی یه قسمت ویژه و مجزا برای پیدا کردن ایده کادو گذاشتیم ، برای شخص خودتون هم یه بخش ویژه در نظر گرفتیم! این جوری میشه که می تونین مثل بقیه به خودتون هم اهمیت بدین.

 

کادو برای خودم فرصتی برای دوست داشتن خود !

 

شاید براتون جالب باشه که بدونین کادویاب یه دوستی داره که تعریف می کرد می گفت هروقت تنهایی میره دکتر بعد از تمام شدن وقت ملاقاتش با دکتر سر راه برگشت به خونه برای خودش کادو می خره و از خودش تشکر می کنه که توی این محیط استرس زا همراهیش کرده !  واقعا دلیل قشنگی برای خرید کادو نیست ؟ حالا چی می خره مثلا ؟ هر چی! یه دونه کتاب ، یه شمع خشگل ، یه ماگ که احساس خوبی بهش داده تو نگاه اول. به همین سادگی میشه کادو بر ای خودمون خرید.

 

قبل از این که بریم سر وقت کادو برای خودم  ، اول فکر کنین که چرا اصلا باید برای خودمون کادو بخریم تا دیگه نخندین و به اهمیت داستان پی ببرین.

فقط قبلش یه نکته رو تا یادمون نرفته بهتون بگیم. این روز ها که دوست و آَشناهامون زیاد به فکر مهاجرت میفتن و از کشور میرن و شما دوست داشتین براشون هدیه ای تهیه کنین می تونین برای انتخاب یه کادوی مناسب و خوب از کادو یادگاری برای مهاجرت دوست صمیمی کمک بگیرین. هم نکات خوبی توش گفتیم که لازمه موقع تهیه کردن کادو بهش توجه کنین هم ایده های منحصر به فردی معرفی کردیم براتون.

 

تحقیقات نشان می ده که خرید هدیه برای خودمون هم سالم و هم مفیده، به خصوص اگر این خریدها با دستاوردهای حرفه ای یا نقاط عطف شخصیتون مرتبط باشن. تازه ، دانشمندان با تحقیقاتی که روی اعصاب و بخش های مختلف عملکرد مغز کردن ، متوجه شدن که دادن هدیه همون شبکه‌هایی رو توی مغز تحریک می‌کنه که موقع احساس لذت جسمانی روشن می‌شن، مثل خوردن یه شیرینی خوشمزه یا ریختن آب گرم روی دست‌های سرد. دیدین چه کیفی داره ؟ از اون طرف هم ، دریافت کردن کادو رو داریم که باعث می شه احساس قدردانی کنیم، حتی اگر فقط یک کارت باشه که چندین کلمه ی زیبا روش نوشته شده باشه . خب حالا اگه هدیه دادن و هدیه گرفتن همچین حس های لذت بخشی دارن ، چرا هر دو تا را با هم ترکیب نکنیم؟ و به فکر تهیه کادو برا خودمون نباشیم ؟ با این اوصاف قطعا لذت وصف نشدنی ای داره کادو برای خودمون تهیه کردن.

خرید کادو برای خودم از نظر روانشناسی برامون مفیده 

 1) سخت کار می کنین، پس باید به خودتان پاداش بدین:

شما یک انسان قدرتمند هستین، شما مستقل هستین، شما سخت کار می کنین، ممکنه مادر یا پدر باشین و از فرزندان خودتون مراقبت کنین... و شایسته این هستین که بدرخشین . منتظر کسی نباشین که ازتون بابت این سخت کوشی تشکر کنه، خودتون آستین بالا بزنین و با یه ایده کادو خلاقانه به  سلامت ذهنتون اهمیت بدین .کادو برای خودم یه پاداش کوچیک برای سخت کوشی خودمونه.

2) شما دقیقا می دونین چی می خواین و همون رو می خرین:

بریم سراغ دلیل دوم از اهمیت تهیه هدیه برای خودمون. مدتیه که به سختی پول پس انداز کردین تا بتونین کادو های گرون قیمت برای عزیزاتون بخرین. همه ش در حال فکر کردن به ایده کادو و تهیه کردنش برای بچه هاتون هستین و یا خیلی اشخاص مهم دیگه ی زندگیتون... راستی اگر دنبال کادو برای پسر 10 ساله و کمتر هستین ، حتما مقاله ای که درباره ش براتون گذاشتیم رو بخونین که قطعا دست خالی نمی مونین. اما این وسط یه شخص خیلی مهم رو فراموش کردین که ، هدیه برای خودمون! قرار نیست برای بقیه کادو های خوب نخریم . ولی یادتون باشه که همون طوری که بقیه مهمن خودتون هم ارزش دارین. پس برای گرفتن کادو یی که سال هاست دوست داشتین که داشته باشینش اقدام کنین و به خودتون یادآوری کنین که دوسش دارین! چون خودتون بهتر از هرکسی می دونین چی خوشحالتون می کنه. چند نفرتون یه بخشی از کمدتون رو اختصاص دادین به کادوهایی که دیگران بهتون دادن و دوستشون نداشتین ؟

 

بیشتر بخوانید : لیست کادوهایی که فک می کنیم خوبه، ولی نباید بخریم !

 

3) واقعا خوشحالتون می کنه

به گفته فوربس، کادوها هم احساس شادی رو بهتون هدیه میدن و هم اعتماد به نفس را بالا می برن . حتی پاداش‌های کوچک‌تر، مثل یه ماساژ خوب ، می‌تونن به بالا بردن بزرگی پیروزی‌های زندگیتون کمک کنن و تازه حال شما رو برای ناامیدی‌های روزانه زندگیتون خوب کنن و اونو تا حدی درمان کنن.

 

دلایلی از این دست زیاد هست اما کادویاب فکر می کنه همین سه دلیل کافی باشن برای این که شما قانع بشین باید برای خودتون کادو بخرین و همیشه ایده کادو خاص توی ذهنتون داشته باشین تا موقع احساس نیاز اقدام کنین.

 

دیگه نوبت کادویابی و معرفی ایده های خاص کادو برای خودم می رسه.البته قبلش خوبه یه نکته ای رو هم اضافه کنیم. اگر دوست دارین بیشتر با تیپ شخصیتی خودتون آشنا بشین و ببینین توی کدوم دسته هستین حتما تست دوست شناسی رو انجام بدین. همین طوره! برای خودتون هم جواب میده و با نتیجه ش قراره خیلی شگفت زده بشین. بعد از انجام دادن تست هم کلی کادو های خوب خوب بهتون معرفی میشه

 

کادوهای آرامبخش

یه وقتایی هست که شما خیلی خسته اید. هم جسمانی هم روحی. مثلا تمام ماه کار کردین و کارتون خیلی استرس زا هم هست. یا بحث و جدل زیاد داشتین و اعصابتون خیلی بهم ریخته. یا حتی شرایط اطرافتون شما رو افسرده و خموده کرده. نیاز دارین که به خودتون یه کم انرژی مثبت تزریق کنین. پس به فکر کادو برای خودم می افتید. یکی از بهترین کادو به خودتون اینجا می تونه یه ماساژ درست و حسابی از یه مرکز خیلی درست درمون باشه. البته اگر اهلش باشین. بدتون میاد کسی ماساژتون بده ؟ ایراد نداره ، برای خودتون یه دستگاه ماساژ بخرین. انواع و اقسام دستگاه های کوچیک ماساژ خونگی تو بازار هست. کلا این دستگاه ماساژ ها گزینه های خیلی خوبین مثلا برای کادو برای مرد متاهل و برای عزیزانتون. ایده کادو بعدی اینه که برای خودتون دستگاه آروماتراپی بخرین و یه کم برای خودتون خلوت کنین و با عصاره های خیلی خوشبخو و شفا بخشش آرامش رو به خودتون هدیه بدین. اینجور مواقع فیشال یا پدیکور هم خیلی جوابه. اصلا هم مهم نیست خانم هستید یا آقا. در هر صورت خیلی گزینه ی خوبی برای کادو برای خودمون محسوب می شه. خوبه بدونین که آقایون زیادی فیشال انجام میدن و این کار اصلا ربطی به سوسول بازی و این حرفا نداره. بلکه تمیزی و بهداشت و حس خوب رو برای شما به ارمغان میاره. اگر دنبال کادو برای آقایون هستین ما یه لیست هدیه آقایان خیلی ویژه براتون گذاشتیم تو سایت.

 

بیشتر بخوانید : نکات مهم در خصوص روان شناسی کادو دادن

 

 

کادو آرامبخش برای خودم

  

کادوهای استایل ساز

کادو های استایل ساز واسه کادو برای خودمون چی ها هستن ؟ خیلی از آدما اینجورین که لباس و اکسسوری هایی که استفاده می کنن خیلی براشون مهمه. یعنی وقتی یه کمد پر از لباس های جورواجور دارن احساس آرامش دارن. یا این که یه جورایی اعتیاد به خرید کیف و کفش دارن ولی همیشه گرون ترین ها و بهترین ها رو برای دیگران می خرن. یعنی موقع هدیه کوچک برای یادگاری که میشه سریع می پرن تو مغازه محصولات چرمی و یه کیف خشگل گرون براش می خرن. یا میرن یه ست لباس خشگل از برند مورد علاقه ی خودشون می خرن اما نوبت خودشون که میشه هزار بار بالا و پایین می کنن و آخر سر هم از خرید منصرف می شن. نه دیگه ، دقیقا همین جاست که باید برای کادو برای خودم سنگ تموم بذارین. گفتیم دیگه یه وقتایی خوبه آدم به خودش هم احترام بذاره. برید تو مغازه و یه کیف و کفش ست خشگل از برندی که دوست دارین بخرین. یا اون پیراهن شلواری که به نظرتون جنس پارچه و دوختش تو تنتون معرکه میشه رو انتخاب کنین و با رضایت و حس خوب برای خودتون بخرید. می بینین چه قدر راحت میشه بهترین کادو برای خودم رو پیدا کرد؟

 

خرید وسایل سرگرم کننده

هیچ کس اندازه ی خود شما لیاقت نداره تا براش هزینه کنین. نه نه اشتباه برداشت نکنین. منظورمون این نیست که بقیه لیاقت ندارن. منظورمون اینه برای خودتون ، شما از همه لایق ترین. پس بلند شین برای خودتون وسایل سرگرمی بخرین. اسباب بازی هایی که شما رو خوشحال می کنه می رن تو لیست هدیه برای خودم. اصلا مهم نیست چند سالتونه. خیلی ها هستن که 30 سالشونه و هنوز به خمیر بازی علاقه دارن. یا دوست دارن لگوهای سه بعدی ، پازل های قطعات بالا و.... درست کنن. اتفاقا خیلی هم لذت بخشه و به آرامش فکرتون کمک می کنه و جزو ایده کادو خاص مناسب و خاص برای خودم محسوب میشه. متناسب با علاقه تون می تونین خیلی چیزها بخرین. پهباد های متنوع با قابلیت های زیادی تولید میشه که یه سرگرمی هیجان انگیز برای کسایی که دوست داشتن بزرگ که شدن خلبان بشن اما نشدن ، می تونه باشه. به خوانندگی علاقه دارین ؟ دستگاه کامل کارائوکه بخرین. هم خودتون تنهایی می تونین  باهاش سرگرم بشین هم وسیله ی خوبی برای خوش گذروندن های دورهمی خانوادگی و دوستانه ست.

به ورزش کردن علاقه دارین ولی فرصت ندارین برین باشگاه . یه سری ورزش ها مثل مجموعه گلف خونگی یا حتی مینی بیلیاردهای جالب هستن که با خریدنشون کلی لذت می برین و تو خونه سرگرم می شین.

  

وسائل سرگرمی برای خودم

 

خریدن ساز

موقع هایی هست که اینقدر خودمون رو سرگرم کار یا رسیدگی به بچه ها و بقیه می کنیم که استراحت و تفریحات خودمون رو یادمون می ره. اگر به این مرحله رسیدین باید سریعا تغییر رویه بدین و دنبال هدیه برای خودم باشین. خیلی خوبه که متوجه باشین که یه وقت هایی رو باید برای خودتون اختصاص بدین. تو همچین شرایطی بگردین ببینین چه کاری رو همیشه دوست داشتین انجام بدین و هیچ وقت به خاطر دغدغه های مختلف زندگی انجامش ندادین. اصلا می تونین از  چالش دوست شناسی کادویی هم کمک بگیرین.کمکتون می کنه  که حتی برای تهیه کادو برای خودمون هم دست خالی نمونین.

بعضیا هستن که از بچگی به موسیقی و زدن ساز علاقه داشتن اما یا شرایطش نبوده که برن کلاس یا اینقدر همیشه درگیر مدرسه و درس خوندن بودن که فرصتش رو پیدا نکردن. هیچ وقت دیر نیست. بهترین ایده کادو برای خودتون میشه. اصلا هم لازم نیست از سازهای سخت شروع کنین. به خودتون یه سازی مثل کالیمبا هدیه بدین. اوکارینا بخرین برای خودتون. این سازها جزو سازهای کوچیک و سبکی هستن که هم یادگیریشون راحته هم صداشون واقعا زیباست و روحتون و جلا میده. تازه دیگه این روزها کلی کلاس های مجازی انلاین و افلاین هست که خیلی هم ارزونن. می تونین اینترنتی ثبت نام کنین و تو خونه یاد بگیرین.پس بهانه نیارین و یه ساز خوب به عنوان کادو برای خودم بخرید. البته اینم بگیم که این ساز ها می تونن برای کادو تولد مردانه ارزان و یا کادو تولد زنانه ارزان گزینه های خیلی خوبی باشن. مدل ها با قیمت مناسب زیادی دارن.

  

خرید ساز  برای خودم

 

کادو مخصوص علاقه مندان به تکنولوژی

 

دوست ندارین از تکنولوژی و پیشرفت هایی که می کنه عقب بمونین ؟ حق دارید خب دنیای واقعا جذاب و بزرگیه . گجت های متنوع و خلاقانه همین طور به سرعت وارد بازار می شن و شما منتظر نشستین تا شاید یکی پیدا بشه برای چی بخرم کادو تولد اون چیزی که دوست دارین رو براتون بخره ؟ بیخیال ! به نظر بهترین هدیه برای خودمون رو پیدا کردیم. خودتون دست کنین تو جیبتون و اون چیزی که چشمتون رو گرفته بخرین. زحمت کشیدین و کار کردین و پول در اوردین باید ازش لذت ببرین. ساعت های هوشمندی که همه ی فعالیت های شما رو بررسی می کنن و بهتون گزارش میدن. پاوربانک های وایرلس با قابلیت های جالب ، هدست های متنوع و با کیفیت و اسپیکرهای قابل حمل خیلی جالبی وارد باز شدن که هرکسی رو قلقک میده یکی ازشون داشته باشه و هرجا و همیشه با خودش ببره و از گوش دادن به موسیقی با کیفیت بالا لذت ببره.

جاروبرقی های روباتیک اتوماتیک هم برای کسایی که از جارو زدن مداوم خونه شون خسته و کلافه شدن و به زور این کارو انجام میدن واقعا ناجی بزرگی محسوب میشن.

 

خرید کادو خاص برای خودم

 

دوست داران طبیعت و کمپینگ

اگر از این تیپ آدما هستین که به کمپینگ و طبیعت گردی خیلی خیلی علاقه دارین باید بدونین که خیلی مهمه که این احساس رو جدی بگیرین و همین جا بهترین ایده کادو خاص را پیدا کردین. از این کار که هی به دوست و فامیل بگین که دوست دارم برم کمپینگ ولی لوازمش رو ندارم تا شاید براتون تو مناسبت های مختلف به عنوان کادو مناسب بخرن و هدیه شون بدن ، دست بردارین. خودتون به عنوان یه کادو ی جذاب به شخص خودتون بهش نگاه کنین. اگر رفتین کوهنوردی و این بار نسبت به دفعه ی قبلی تونستین ارتفاع بیشتری رو بالا برین به خودتون جایزه بدین و یکی از لوازمی که توی کوله تون جاش خالیه برا خودتون بخرین. مطمئن باشین حس خیلی خوبیه کادو برای خودم رو برای جایزه به خودتون هدیه کنین. هربار بهش نگاه کنین یادتون میفته که در ازای یه پیشرفت بزرگ این رو خریدین. خوشبختانه این روزها محصولات جالب و خیلی کاربردی برای کوهنوردی ، کمپینگ و طبیعت گردی تولید میشه که می تونه ماجراجویی شما را راحت تر و لذت بخش تر کنه و خیلی راحت بره تو لیست هدیه برای خودمون.  یه دستگاه های قابل حملی کوچیکی هست که می تونین اونارو به کوله ی خودتون آویزون کنین تا حشرات ازتون دور بشن و دردسر نکشین. یه مدل فیلتر آب کوچیک هست که هرجا باشین می تونین راحت ازش استفاده کنین و باهاش آب بخورین. زیراندازهای با کیفیت جیبی که وقتی جمعشون می کنین از مشت دست هم کوچیک تر میشن و راحت هرجایی جا میشن. همه ی اینا رو می تونین خودتون به خودتون هدیه بدین

 

خرید وساپل کمپینگ برای خودم

 

کادویاب این همه ایده کادوهای خاص برای خودم بهتون داد تا بهتون یادآوری کنه که شما خیلی ارزشمندین. هرکس در هر شرایطی که هست در جایگاه خودش ، شخصیت قابل احترام و مهمیه. قبل از این که از دیگران انتظار احترام و قدردانی داشته باشین هیچ وقت یادتون نره که این شما هستین که باید به خودتون احترام بذارین. شاید به نظر خیلی حرف کلیشه ای بیاد اما واقعیته. برای خودتون بابت هر موفقیت کوچیک یا بزرگی که به دست میارین هدیه بخرین. حتی گاهی اوقات ممکنه شرایط و مشکلات زندگی بهتون فشار بیاره و روزها رو به سختی پشت سر بگذارین . تیم ما فقط میخواد بهتون بگه که هر یک روزی که می گذرونین ارزشمنده و باید برای استقامت و صبر خودتون به خودتون مرتبا جایزه بدین.

 

 

بیشتر بخوانید ...

1402-08-15