راهنمای انتخاب هدیه کوچک برای یادگاری



محبوب ترین پست ها

هدیه کوچک برای یادگاری موضوع بحت امروز ماست ، کادویی که بهتره چیزی باشه که نکات مثبتی رو به یادگار بذاره یعنی این جوری که بر چسب طریف نگری و دقت به روحیات عزیزتون رو با خودش به همراه داشته باشه. در ادامه بیشتر براتون توصیح می دیم و چند تا گزینه هم بهتون معرفی می کنیم. پیش بریم که شروع کنیم.

 

هدیه کوچک برای یادگاری

 

هدیه کوچک برای یادگاری ، یکی از بهترین حرکت هاییه که شما می تونین بزنین تا همیشه تو یاد و قلب کسی که دوسش دارین بمونین. کادو هایی که قشنگ موقع انتخاب یا حتی درست کردنشون داد می زنن که واسه یادگاری مناسبن و قراره تا حدی رومانتیک طور برا ما رفتار کنن. یه جورایی شاید حتی شبیه جواب کادو ولنتاین چی بخرم باشن. پیدا کردن این جور کادو ها تا حدی ساده ست ، نکته ای که شاید اون رو یه کم پیچیده بکنه فقط خاص بودنشونه. هدیه ای که دست کمتر کسی دیده بشه. ما با چالش دوست شناسی کادویی کنارتون هستیم تا دقیقا بتونین هدیه کوچک خاص برای یادگاری پیدا کنین

حس لذت بخش هدیه یادگاری

تا الان هرچی حرف زدیم و ایده کادو بررسی کردیم بیشتر برای مناسبت خاص بود. پیدا کردن کادو مناسب برای تولد ، ولنتاین ، سالگرد ازدواج و... امروز کادویاب تصمیم گرفته درباره هدیه کوچک برای یادگاری براتون بگه و ببینیم که اگر خواستیم بدون مناسبت برای کسی هدیه بخریم باید چی کار کنیم. راستش این موضوع بحث برای خرید کادو  از نظر کادویاب خیلی ارزشمنده. شما وقتی خودتون بدون مناسبت و فقط صرفا برای این که یکی دوستتون داشته و بهتون اهمیت داده براتون هدیه کوچک برای یادگاری تهیه کرده چه حسی پیدا می کنین ؟ دیدین حسش خیلی فرق داره ؟ اصلا لذت اینجور کادوها همیشه تو قلب آدم می مونه و یه جایگاه و شکل خاص دیگه ای برامون داره. می دونم همه تون تجربه ش کردین. خیلی وقتا این کادوهای بدون مناسبتی که برای یادگاری بهمون هدیه میشه رو می ذاریم یه جای خاصی و مثل یه تیکه جواهر ازش مراقبت می کنیم. اگر دوست داشتین برای همکارتون همچین کادویی بخرید ، مقاله ایده کادو برای همکار رو حتما بخونین.

جذاب ترین هدیه ها برای روز کودک

این روزها زیاد پیش میاد عزیزامون مهاجرت کنن و از پیشمون برن که خیلی هم می تونه این حس جدایی دردناک باشه . برای سفرشون هم این قدر بار و بندیل با خودشون می برن که احتمالا نباید ما به بارشون اضافه کنیم پس می تونیم با یه هدیه کوچک برای یادگاری اونا رو بهتر بدرقه کنیم. البته که ما یه بخش مفصل و جدا برای این موضوع گذاشتیم کنار و کامل درباره ی نکات خرید کادو اون جا براتون گفتیم و هم راهنمایی تون کردیم که چه طور کادو ها رو تهیه کنین و هم این که گزینه های زیادی رو بهتون پیشنهاد دادیم. هم این مقاله و هم مقاله کادو یادگاری برای مهاجرت رو مطالعه کنین تا بتونین بهترین انتخاب رو داشته باشین.

 

خب خیلی زود بریم سراغ پیشنهادات کادویاب برای شما و کمک به رسیدن به جواب کادو چی بخرم به عنوان هدیه کوچک برای یادگاری و یه کم عمیق تر بشیم و ببینیم چه قدر ایده کادو زیاد هست و اصلا برای چه نسبتی بهتره چه چیزهایی رو بخریم. نکات مهم رو بررسی کنیم و شما رو برای همچین مواقعی متخصص و استاد انتخاب کادو ی مناسب کنیم یا اگر احساس می کنین که دوستاتون نیاز دارن که درباره ی این مطلب بیشتر بدونن ، ما رو بهشون معرفی کنین و اجازه بدین که اونا هم راحت تر بتونن کادو هایی که می خوان تهیه کنن رو انتخاب کنن. خدا رو چه دید شاید اصلا تصمیم گرفته باشن برای خود شما هدیه کوچک برای یادگاری تهیه کنین پس با یه تیر دو نشون بزنین :)

 

یه نکته رو فقط تو ذهنتون باید داشته باشید ، اونم این که مراقب باشین برای خریدن هدیه کوچک برای یادگاری باید یه جوری کادوتون رو انتخاب کرده باشید که عمر طولانی داشته باشه. یعنی این که مصرفی نباشه که بعد از مدتی تمام شه و طرف مجبور شه بندازتش دور !  بخوایم یه کم دقیق تر بگیم ، همچین هدایایی مثل چی بخرم کادو تولد می مونن. شما معمولا برای تهیه ی هدیه تولد هم سعی می کنین یه چیزی رو انتخاب کنین که طرفتون بتونه همیشه یا دست کم برای مدت خیلی زیادی ازش استفاده کنه هم به خاطر این که زمان بیشتر یاد شما باشه و هم به این دلیل که کاربرد بهتر و مفید تری براش داشته باشه. یادتون باشه که ما همه ی این نکات رو برای شما در نظر گرفتیم و شما می تونین با کمک چالش دوست شناسی به گزینه های مناسب بیشتری دست پیدا کنین. 

 

میزان صمیمیتمون رو بسنجین

اول از همه باید نگاه کنیم ببینیم برای کی داریم هدیه کوچک برای یادگاری می خریم. یعنی ارتباطمون چه شکلیه ؟ کسیه که عاشقشیم و خیلی دوسش داریم یا کسیه که صرفا یه دوست یا یه همکار خیلی خوبه برامون. قطعا تو انتخاب ایده کادو  شکل و صمیمیت رابطه تاثیر زیادی می ذاره. پس اینو توی ذهنتون داشته باشین و بعد انتخاب کنین. البته وقت مناسبیه که یکی از بهترین و پر طرفدار ترین مقالات سایت رو بهتون معرفی کنیم. کادوجو های دوست داشتنی که موقع انتخاب هدیه برای آقایون به مشکل می خورن حتما حتما مقاله کادو برای مرد متاهل رو مطالعه کنن.

به نظر می رسه تو انتخاب هدیه کوچک برای یادگاری بیشتر از همیشه می تونیم از خاطرات خوب و لذت بخش مشترکمون استفاده کنیم. مثلا یه آهنگ خیلی قشنگ و خاص دارین که شما رو همیشه یاد همدیگه میندازه. تو این مورد شما می تونین با این جعبه های موزیکال خشگل که تو بازار مدل های خیلی متنوع و خشگلی ازشون اومده برای همیشه این خاطره رو زنده نگه دارید. یه مدل دیگه هم جدیدا مد شده که شاید دیده باشید. اینجوریه که مثل یه قاب شیشه ای می مونه که می تونین با یه عکس یا متن قشنگ سفارشش بدید براتون بسازن و موسیقی رو هم خودتون می تونین انتخاب کنین. تا هروقت طرفتون به اون آهنگ گوش میده یاد لحظات خوب و قشنگتون بیفته. چی از این بهتر؟ حتی این مورد می تونه هدیه ی خیلی مناسبی به عنوان کادو تولد زنانه ارزان هم باشه

 

میزان صمیمیتمون رو بسنجین

 

بریم سراغ پیشنهاد جذاب بعدی

لوازم زینتی مثل مجسمه ها یه ایده کادو خلاقانه برای یادگاری شناخته میشن . می دونین چرا ؟ چون این جور هدیه ها همیشه جلوی چشم کسی که بهش کادو رو دادین می تونن باشن و خیلی راحت اونو یاد شما بندازن. طرفتون می تونه اونو تو قفسه ی زینتی خونه ش بذاره یا روی میز کارش و همیشه به یاد شما لبخند بیاد رو لب هاش . یا دوست دارین خیلی شخصی تر هدیه کوچک برای یادگاری رو انتخاب کنین. می تونین یه عکس خیلی خاطره انگیز رو که باهم گرفتید با یه قاب قشنگ بهش کادو بدید. حتی می تونین قاب رو خودتون با سلیقه و خلاقیت خودتون تزئین کنین. اون عکس هم می تونه کار مجسمه رو براتون بکنه و همیشه و همه جا با اون باشه. خیلی ها رز جاویدان رو هدیه کوچک خوبی برای یادگاری می دونن که البته کادویاب زیاد پیشنهادش نمی کنه. چون عمر این گل ها تا چندین ساله و اون جوری هم جاویدان نیست. یادتون باشه گفتیم قراره یه چیزی بگیریم که هیچ وقت دور انداخته نشه و همیشه بمونه. این گزینه ها هم می شه به عنوان کادو تولد مردانه ارزان در نظر گرفت.

 

پیشنهاد کادو یادگاری

 

زیورآلات به عنوان یادگاری

زیور آلات هم یکی دیگه از موردهای جذاب کادو کوچک برای یادگاری هستن. البته نه هر مدلی. شما حتی از زیورآلات برای کادو برای روز مرد هم می تونین استفاده کنین. کادویی نیست که فکر کنین فقط برا خانما مناسبه. اگر خیلی دوست دارید کادوی خاصی بدید می تونین حتی خودتون این جور زیورآلات رو درست کنین. اصلا کاری نداره. خیلی هم تخصص خاصی لازم نداره. مطمئن باشین از عهده ش خیلی راحت بر میاین. اگر خودتون هم نمی خواین درست کنین می تونین بدید براتون درست کنن این هدیه کوچک برای یادگاری رو . اسم هردوتون رو روی یه سنگ کوچولو حک کنن و بقیه کار رو با کلی سنگ های ریز دیگه و یا مروارید و مهره های خشگل انجام بدن. با این ایده گردنبد و دستبندهای خشگلی میشه درست کرد.

 

یه مدل دیگه ش هم اینه که زیورآلات ست بخرین. خیلی هم مدل های متنوع  و خشگلی می تونین پیدا کنین. نصفش پیش شما باشه و نصف دیگه ش پیش عزیزتون.

 

بیشتر بخونید : برای سالگرد ازدواج چی بخرم

 

 

هنر دست به عنوان کادو     

خیلی از شماها هستین که هنرهای دستتون خیلی قشنگ و ارزشمنده. ما خبر داریم . همیشه یادتون باشه چیزی رو که خودتون وقت گذاشتین و درستش کردین ارزش خیلی خیلی بیشتری می تونه داشته تا چیزی که آماده از بیرون می خرین به عنوان هدیه کوچک برای یادگاری ، حتی اگر هزینه ی زیادی هم براش پرداخت نکرده باشین. اگر هنر نقاشی رو بلدید می تونین خودتون یه صحنه خشگل رو نقاشی کنین و قاب بگیرین و هدیه بدین و یا اگر کارای دستی مثل مکرومه بافی بلد هستین که تازگی ها هم خیلی مد شده و طرفدارای زیادی داره ، می تونین کادو های خیلی خشگل و شخصی باهاشون درست کنین و به عنوان یادگاری هدیه بدین. اگر هم وقت یه کم بیشتری دارین می تونین شال ببافین و توی یه بسته بندی خشگل کادوش کنین و بدید به کسی که دوسش دارین تا همیشه تو فصل سرما با گرمای عشقی که با شال هدیه دادین ، عزیزتون رو خوشحال و شاد و گرم نگه دارین. این نکته ها هم برای  خرید کادو جواب پس داده.

 

ممکنه هم فرصت این کارارو نداشته باشین یا فکر می کنین که نمی تونین انجامشون بدین ، نگران نباشید. کادویاب  براتون یه پیشنهاد جذاب دیگه داره. می تونین از هنر بقیه استفاده کنین. هنرمندهای عزیزی هستن که سفارش های شما را قبول می کنن. یه عکس یادگاری دوتایی انتخاب کنین و بدین براتون با سیاه قلم نقاشیش رو بکشن. هر سایز و اندازه ای که دوست داشته باشین. قابش بگیرین و تقدیمش کنین. خیلی خیلی کادوی قشنگی میشه.خانم های زیادی این کارو به عنوان هدیه کوچک برای یادگاری انجام دادن و تقدیم به شخص مورد نظرشون کردن و غافلگیری خیلی خوشایندی رو جواب گرفتن !

 

خلاصه که...

ما سعی کردیم با چند تا ایده هدیه کوچک برای یادگاری ذهن شما رو یه کم باز کنیم تا ببینین چه چیزای جذابی میشه خرید و شما دیگه احتمالا از این ایده ها خیلی راحت می تونین الهام بگیرین و با توجه به سلیقه ی شخصی طرف مقابلتون باز هم ایده های جدیدتر و قشنگ تری پیدا کنین. ما هم که مثل همیشه با تست دوست شناسی در خدمت شما عزیزان هستیم و همه جوره کمکتون می کنیم.

 

کادویاب دوست داره اینجا یه موضوعی رو اضافه کنه. شما می تونین برای عزیزانی که از دست دادین و دیگه نمی تونین  براشون هدیه بخرین ولی دوست دارین یاد اونا همیشه زنده بمونه ، به یادشون درخت بکارید. موسسات زیادی هستن که این کارو برای شما انجام می دن و شما می تونین نهال رو انتخاب کنین و خودشون بقیه کارا رو می کنن.

 اگر به آمازون هم دسترسی دارید این ایده ها عالین !

    

1402-07-26