کادو چی بخرم



محبوب ترین پست ها

کادو چی بخرم ؟ سوالیه که تو هر مناسبتی ما رو درگیر خودش میکنه !

 

سردرگرمی برای کادو چی بخرم

احتمالا برای هرکس که محصل بوده یا هست پیش اومده که زنگ های انشا معلم یک بار در سال موضوع آزاد می داد و می گفت هرکس هر موضوعی دوست داره بنویسه. اون موقع بود که توی خونه می چرخیدیم و هی از خودمون و دیگران می پرسیدیم حالا انشا چی بنویسم و کلافه و سردرگم می شدیم. حالا داستان کادو چی بخرم هم خیلی تفاوتی با اون داستان قدیمی موضوع انشای ما نداره. کادویاب می دونه که شما بارها و بارها براتون پیش اومده که به مناسبتی دنبال ایده کادو بودید و می خواستید برای شخصی کادو بخرید و کلافه و سردرگم از خودتون یا اطرافیانتون پرسیدید کادو چی بخرم برای همین آستین ها رو بالا زدیم و فکرهامون رو ریختیم روی هم و راه چاره رو پیدا کردیم.و اون چالش دوست شناسی هست. ولی اول بریم سراغ ادامه مقالمون

 

 

 

تنوع برای انتخاب و کادو چی بخرم

مناسبت های مختلف و زیاد پشت سر هم توی سال دنبال ما میان و ما باید برای عزیزان و نزدیکانمون، حالا به هر دلیلی کادو بخریم. از کادو ولنتاین چی بخرم گرفته تا مناسبت هایی مثل روز مادر چی بخرم و شایدم روز تولد پدر دنبال لیست هدیه برای آقایان یا کادو تولد مردانه ارزان بودیم. تازه جدیدا هر سال که می گذره مناسبت های جدیدی هم به وجود میان. مثل روز دختر، روز پسر و... مشکل وقتی بزرگتر میشه که به جایی می رسید که کادوهایی که می خرید دیگه تکراری می شن. تصور کنید برای شخصی که چندین ساله می شناسید دارید هر سال کادوی تولد می خرید. واقعا از یه جایی به بعد تنوع توی انتخاب براتون سخت میشه. تیم کادویاب این موضوع رو به خوبی درک می کنه و با تنوع برای انتخاب های جدید و ایده کادو خلاقانه، کادوهایی رو به شما پیشنهاد میده که قطعا هیجان زده می شید.و این پیشنهاد ها توسط تست دوست شناسی که تو پاراگراف اول بهش اشاره کردیم انجام میشه و ما بهش میگیم کادویابی یا چالش دوست شناسی کادویی !

 

 

انتخاب کادوی مناسب برای کادو چی بخرم

وقتی ما برای شخصی کادو می خریم، قطعا زمانی رو صرف فکر کردن به انتخاب ایده کادو مناسب کردیم و بالاخره به خودمون می گیم ، فهمیدم کادو چی بخرم . بعد از اون زمانی هم صرف می کنیم برای خرید و تهیه کادو و مسئله ای که باز هم اهمیت داره هزینه ای هست که بابت اون کادو پرداخت کردیم. خب تا اینجا همه چیز به نظر خوب پیش رفته و ما با صرف زمان و پولمون هدفمون خوشحال کردن شخصی هست که قراره کادو را بهش هدیه بدیم. حالا تصور کنید با این همه زحمتی که کشیدیم، با شور و شوق و اشتیاق کادو رو تقدیم می کنیم اما اتفاقی که نباید بیفته اینجا میفته. اون شخص کادو رو باز می کنه و شاید حتی تلاش کنه به تظاهر کردن که کادوی انتخابی شما رو خیلی دوست داره و تشکر هم می کنه ولی شما به راحتی متوجه می شید که اصلا مورد پسندش نبوده و شاید هیچ وقت نبینید و یا نشنوید که از اون کادو استفاده کرده باشه. بله، هم توی ذوق شما می خوره و هم توی ذوق اون شخص. کادویاب می دونه که این اتفاق چه قدر احساس بدی داره و نمی خواد بذاره شما همچین تجربه ای داشته باشید. پس با الگوریتم جالبی که طراحی کرده شما را به بهترین انتخاب کادو برای شخص مورد نظرتون می رسونه. یه سری هم به چی بخرم کادو تولد بزنید.

 

خرید کادوهای رسمی

خیلی وقتا پیش میاد که ما دنبال کادو برای همکار یا حتی هدیه برای رئیس باشیم. اشخاصی که صرفا به واسطه کارمون باهاشون در ارتباط هستیم. حالا یا برای مناسبت خاص یا صرفا جهت قدردانی و تشکر بابت زحماتی که برای ما کشیدن یا لطفی که در حقمون کردن. اینجاست که جواب کادو چی بخرم و پیدا کردن ایده کادو خاص یه کم پیچیده تر میشه. چون قطعا خرید کردن برای شخصی که صمیمیت خاصی با ما داره یا ارتباط  بینمون نزدیک تر و دوستانه تره، خیلی ساده تره تا کسی که فقط توی محیط کار می بینیمش و شاید جز مکالمات کاری حرف خاصی بینمون رد و بدل نشه. کادویاب فکر اینجا رو هم کرده. ما یه بخش خاص گذاشتیم برای پیدا کردن اینجور کادوهای پیچیده تر. کادویاب با کمک شما انتخاب های عالی رو به شما تقدیم می کنه و کادوهای مناسب رو بهتون معرفی می کنه.اگه تولد مادرتون نزدیکه میتونید از کادو تولد زنانه ارزان کمک بگیرید.

 

کادویاب برای انتخاب کادو راه حل مناسبی داره

مسئله ای که توی انتخاب ایده کادو خیلی مهمه اینه که شما باید به چندین معیار مختلف توجه کنید. شخصی که قصد دارید بهش کادو رو هدیه بدید، مناسبت، میزان و شکل ارتباط و صمیمیتی که بین شما هست و ... از نظر ما کادو خریدن یه امر خیلی حرفه ای و شاید بشه گفت مقدسه. شما با خرید کادو و هدیه دادن به طرف مقابل قصد دارید یه پیغامی رو برسونید. این پیغام می تونه عشق و محبت باشه، می تونه به عنوان یه یادگاری باشه، برای تبریک گفتن یه موفقیت بزرگ یا کوچیک یا حتی یه قدردانی ساده باشه. کادویی که شما هدیه می دید قراره همیشه یا شاید برای مدتی اون شخص رو یاد شما بندازه پس در واقع وقتی دارید فکر می کنید که کادو چی بخرم همزمان همه ی این افکار دارند توی مغز شما می چرخند. تیم کادویاب افتخار این رو داره که با تنظیم الگوریتم و سیستم تخصصی برای بررسی تمام جنبه ها و مواردی که توضیح دادیم به شما کادوهایی رو معرفی که از هر لحاظ مناسب باشه. ما اینجا شخصیت افراد رو بررسی می کنیم و با توجه به مناسبت و هدف شما برای خرید کادو با استفاده از هوش مصنوعی همونی رو پیدا می کنیم که وقتی شخص کادو رو از شما میگیره سراسر وجودش پر میشه از احساس خوشحالی. هدیه تولد برای متولدین دی ماه هم فراموش نشه.

 

چند تا ایده کادو کلی

 

با توجه به این که موضوعی که داریم درباره ش براتون می نویسیم کادو چی بخرم هستش فکر کردیم خالی از لطف نیست که چند تا ایده کادو ی خیلی کلی برای افراد مختلف بر اساس اون چیزی که متوجه شدیم شما بیشتر از همه درگیرش هستین بهتون معرفی کنیم. البته که توی مقاله های دیگه خیلی خیلی جزئی تر برای هر مناسبت و هر فرد و سن های بالا و پایین بهتون کادو های خیلی خاصی معرفی می کنیم. اصلا دلواپس این موضوع نباشین. ما همیشه کنارتون هستیم. اما بد نیست این جا هم با چند تا از محصولات ویژه آَشنا بشین که هر جایی نمی تونین پیداشون کنین. ما دوست داریم شما همیشه خاص ترین کادو ها رو بخرید پس ایده هایی رو اینجا بهتون معرفی می کنیم که از هر لحاظ بهترین و تک باشن. اگه دنبال کادو برای همسر هستید این مقاله رو از دست ندید.

یه موضوع جالبی که متوجه شدیم اینه که خرید کادو برای مرد متاهل و کلا آقایون خیلی برای خانم ها سخته و فکر می کنن که ایده کادو در این زمینه زیاد نیست. دیگه خودتون حتما هزاران بار شوخی و جوک هایی که درباره ی خرید جوراب برای روز پدر رد و بدل می شه رو شنیدین. واقعیت اینه که اصلا اینجوری که فکر می کنین نیست و کلی کادو های خاص و هیجان انگیز تو این دسته هست که شاید تا حالا بهش توجه نکردین. بریم چند تاش رو با هم بررسی کنیم.

البته یه چیزی رو همین جا تاکید کنیم. ما اصلا به جنسیتی کردن کادو ها اعتقادی نداریم و صرفا بر اساس اون چیزی که اکثریت مردم برای کادو ها دسته بندی می کنن براتون فیلتر می ذاریم. این در صورتیه که از نظر ما تمام این محصولاتی که می خوایم بهتون معرفی کنیم هم برای خرید کادو برای پسر مناسب هست و هم دختر. اگرم سنشون کمه میتونید از کادو برای پسر 10 ساله و کمتر استفاده کنید.

 

 

 

دستگاه رول سیگار اتوماتیک کینگ سایز

 

برای اون دسته از آقایونی که به دود و سیگار علاقه ی شدیدی دارن و هی درگیر خریدن پاکت سیگار هستن ، یه دستگاه رول سیگار اتوماتیک بخرید تا دیگه راحت بشن و اینجوری کلی هم تو هزینه هاشون صرفه جویی میشه. البته که ما باید پیام بازرگانی مخصوص نکشیدن سیگار رو بیایم و بگیم ترک سیگار موجب سلامتی و افزایش طول عمر می شود ولی دیگه این تصمیم شخصیه و ما حق دخالت توی زندگی کسی رو نداریم. راستی کادو برای دوست صمیمی فراموش نشه.

 

 

از مزایای این محصول ویژه سبک بودنش و لوازم جانبی کاملش و همچنین سرعت بالاش رو میشه اشاره کرد که خب واقعا نکات مثبت قابل توجهی هستن.

 

 

 

دستکش مقاوم در برابر حرارت

 

جدیدا دیدین چه قدر باربیکیو مد شده و طرفدارای زیادی پیدا کرده. مردم حتی تو آپارتمان هم سعی می کنن بالا پشت بومی ، بالکنی ، جایی رو پیدا کنن و مشغول کباب کردن بشن. البته بله علاقه به جوج و کباب درست کردن از قدیم الایام توی رگ و ریشه ی ما ایرانی ها بوده و هست ولی خب الان یه کمی شکلش عوض شده. یکی از لوازمی که تو این شرایط خیلی به کار میاد دستکش های مقاوم در برابر حرارته که البته تنها کاربردش اینجا نیست و خیلی کاربردهای متنوع دیگه ای هم داره. حالا شاید بگین که خب این محصول که توی لوازم ایمنی فروشی ها هم پیدا میشه. راستش نه ! این کیفیت و عمر طولانی رو جایی نمی تونین پیدا کنین. خوبی این دستکش ها و تفاوتشون با دستکش هایی که شما می گین اینه که چندین و چند سال می تونین ازشون استفاده کنین و ضمنا تحمل حرارت بیشتری رو نسبت به باقی دستکش ها دارن. پس می تونن ایده کادو ی خیلی خوبی باشن.

 

 

لحیم مخصوص پلاستیک و سیم

 

دیدین یه سری از بابا ها علاقه ی عجیبی به کارهای فنی دارن و توی خونه دوست دارن خودشون همه چی رو درست کنن ؟ یعنی کافیه یه چیزی خراب بشه و شما بخواین زنگ بزنین و از شرکتی درخواست خدمات کنین ، قشنگ انگار که بدترین حرف دنیا رو بهشون زدین. اتفاقا خیلی هم خوبه. تا جایی که آدم وارد باشه و به خودش و بقیه آسیبی وارد نکنه این خصلت می تونه خیلی جاها مفید باشه. حالا ما برای جواب کادو چی بخرم می خوایم یه دستگاه لحیمی رو معرفی کنیم که از اون کادو هاییه که بابا های فنی رو واقعا سر ذوق میاره. به خاطر این که این لحیم مخصوص پلاستیک و سیمه و خیلی هم سریع به حرارت مد نظر می رسه. البته کلی ویژگی مثبت دیگه هم داره که اگر دوست داشته باشین خودتون می تونین برید تو محصولات و درباره ش بخونین.

 

 

ساعت و پنکه USB

 

خداییش آدم لذت می بره از پیشرفت تکنولوژی و ایده های جالب و کاربردی ای که به کمکش اجرا می شه. این محصول برای خرید هدیه برای آقایان معتاد به لپ تاپ خوبه. حالا یا کارشون ایجاب می کنه که مدت زمان طولانی ای رو پشت لپ تاپ بشینن و یا این که عاشق گیم هستن و ساعت های طولانی رو صرف بازی کردن می کنن. اصلا هم مهم نیست چند سالشونه. واقعا بازی های جدید این قدر جذابن که سن و سال نمی شناسه. این محصول خیلی راحت به لپ تاپ وصل می شه و هم به عنوان پنکه می شه ازش استفاده کرد و هم ساعت. نگران نباشین پره هاش کاملا ایمن هستن و اصلا تیز نیستن که به کسی آسیب برسونن. تازه قسمت گردنیش هم قابلیت انعطاف قابل قبولی داره و هر جهتی بخواین می تونین اون رو بچرخونین.

 

 

برای این که خانم ها ازمون دلخور نشن یه محصول هم ویژه و مخصوص خانم های عزیز معرفی می کنیم که مطمئن باشین وقتی ازش استفاده کردین زندگیتون از این رو به اون می شه.

 

 

 یخچال کوچک با شارژر usb

 

از اون جایی که معمولا این خانم ها هستن که موقع سفر و گردش و تفریح باید به فکر تهیه خوراکی و غذا و این جور چیزها باشن و همیشه دردسر این که چه غذایی با خودشون ببرن که خراب نشه رو دارن و تازه اگر بچه ی کوچیک هم داشته باشن که دیگه هزار برابر داستان براشون سخت تر می شه ، فکر کردیم این محصول خیلی از خانم ها رو خوشحال می کنه. یه یخچال خیلی کوچولو با ظرفیت بالا که همه جایی می تونین جاش بدین و خوراکی هاتون رو توش نگهداری کنین و جالبیش اینه که دو کاره ست. یعنی هم تنظیمات داره و محتویات رو سرد نگه می داره و هم اگر نیاز داشته باشین می تونین تنظیمات رو تغییر بدین و رو حالت گرم کننده بذارین. حتی خیلی از افراد از این مدل یخچال ها برای اتاق خواب خودشون ازمون خریدن. برای نگهداری دارو و انسولین هم مورد خیلی خوبیه.

 

 

ایده کادو های بالا صرفا چند تا نمونه از صدها نمونه کادو های خاصی بود که شما می تونین توی کادویاب پیدا کنین. ما کادو ها رو یه جوری براتون انتخاب کردیم که هم خیلی کاربردی باشن و هم توی کمتر خونه ای بتونین اون ها رو پیدا کنین. پس عجله کنین و اولین نفری باشین که محصولات خاص رو تهیه می کنه و به عزیزانش کادو میده.

1402-06-20