برای کادو ولنتاین چی بخرم؟



محبوب ترین پست ها

برای کادو ولنتاین چی بخرم؟ هدیه ولتاین چی بخرم ؟ ولنتاین چ بخرم ؟ همشون میتونه سوال مهمی باشه، چون یا به رابطه ما عمق بیشتری میده یا به پایان نزدیکش میکنه :| میتونید بعد از خوندن این مقاله یه سری هم به چالش دوست شناسی یا تست دوست شناسی بزنید.

 

برای کادو ولنتاین چی بخرم خوبه ؟

 

همیشه به خاطر داشته باشید خود هدیه اهمیت زیادی داره، ولی قیمتش آنچنان نه! نکته مهم اینه که شما یک ایده کادو خلاقانه پیدا کنید، برای این موضوع باید به حرفای عشقتون گوش میدادید ولی اگه ندادید نترسید که کادویابی برای همین اینجاست.

بیشتر بخوانید : کادو برای مرد متاهل

 

روز ولنتاین و کادوهای تکراری:

بهمن ماه میشه و تب و تاب ولنتاین هم همراهش میاد و سوال همیشگی و دغدغه ی بزرگی که تو ذهن همه سریعا شکل میگیره: ایده کادو ندارم ! کادو ولنتاین چی بخرم ؟ باز هم خرس؟ باز هم شکلات و گل؟ خسته شدید دیگه نه؟  آره درسته عرسک های خرسی و شکلات به عنوان کادوهای رسمی ولنتاین شناخته میشن ولی بیشتر مواقع دوست داریم تنوع به خرج بدیم و چیزی غیر از این کادوهای تکراری که توی دست همه هست به عشقمون هدیه بدیم و خوشحالش کنیم. برای همین کادویاب می خواد بهتون کمک کنه تا بهترین پیشنهادهای کادو ولنتاین رو جلوی روتون بذاره که شما به راحتی از بینشون انتخاب کنید. کادو روز ولنتاین فرصت مناسبیه تا بتونید به کسی که عاشقش هستید با یه هدیه خوب و مناسب احساستون رو ابراز کنید. چون همون طوری که همه می دونیم این روز نماد عشق شناخته میشه. حالا چی میشه برای خودمون هم کادو بخریم ؟ یه سر به ایده کادو برای خودم بزنید.

 

 

تاریچه و داستان روز ولنتاین:

حالا بیایم باهم قبل از اینکه پاسخ سواله کادو ولنتاین چی بخرم رو بدیم و ایده کادو ها رو مرور کنیم، یه نگاهی به تاریخچه ی این روز بندازیم. خیلی هامون شاید ندونیم چه داستانی پشت این روز هست و اصلا چی شد که این روز به عنوان روز عشق نام گذاری شد و اینقدر توی همه دنیا معروف شد. فقط می دونیم باید کادو ولنتاین بگیریم. کادویاب می خواد خیلی خلاصه براتون تعریف کنه تا دید بهتری نسبت به این روز داشته باشید. خب داستان از این قراره که سال های خیلی دور، یعنی در سده سوم میلادی توی امپراطوری روم باستان فرمانروانی به اسم کلودیوس دوم حکمرانی می کرده. احتمالا می دونید که امپراطوری روم باستان از بزرگترین و قدرتمندترین های دوره ی خودش بوده و به داشتن ارتش منظم و قدرتمند معروف بوده. کلودیوس دوم در راستای همین قدرت تصمیم عجیبی میگیره. چون که اعتقاد داشته سربازهایی قدرتمند ترند و بهتر مبارزه می کنند که مجرد هستن و ازدواج نکردن و همسر و بچه ندارن، دستور میده که هیچ سربازی اجازه ازدواج نداره. این دستور روزگار رو برای خیلی از عشاق سخت می کنه. تا این که یه کشیشی پیدا میشه به اسم ولنتاین که این حکم رو ناعادلانه می دونسته و شروع می کنه به سرباز ها کمک می کنه. برای اون ها با عشقشون به صورت پنهانی مراسم ازدواج می گیره. اما از بد روزگار خبر به کلودیوس دوم می رسه و حکم دستگیری ولنتاین رو میده. ولنتاین مهربون قصه هم توی مدتی که توی زندان بوده عاشق دختر زندانبان میشه و براش نامه های عاشقانه می نویسه که آخر نامه هاش همیشه عبارت " از طرف ولنتاین تو " رو استفاده می کرده. دست آخر کلودیوس دوم دستور اعدام ولنتاین رو میده و روز چهاردهم فوریه این حکم اجرا میشه. و از اون زمان 14 فوریه به عنوان روز عشق معرفی میشه و نوشته " از طرف ولنتاین تو " و خرید کادو ولنتاین شیوه ای به عنوان ابرازعشق رایج میشه. البته باید اضافه کنیم که این داستان بیشتر یه افسانه ی شناخته شده ست و هیچ مدرکی برای اثبات حقیقی بودنش وجود نداره. برای دیت اول چی بخرم فراموش نشه .

 

روز عشق ایرانیان، سپندارمذگان

مردم توی خیلی از کشورها روز عشق یا روز عشاق مخصوص به خودشون، متناسب با فرهنگ و آداب و رسوم خودشون رو دارند که قطعا کشور ما هم با این تمدن کهن و چند هزار ساله و تاریخچه ی دیرینه ای که داره از این داستان مستثنا نیست. واقعیت اینه که روز عشق ایرانی تمدنی قدیمی تر از روز ولنتاین داره و به دوره با شکوه هخامنشی بر می گرده و به روز سپندارمذگان یا سپندارمزگان نام گذاری شده. کادویاب فکر می کنه که باید درباره این روز هم اطلاعاتی داشته باشیم چون خیلی از ایرانی ها به جای اینکه بگن برای کادو ولنتاین چی بخرم میگن کادو سپندارمزگان چی بخرم و دنبال ایده کادو برای این مناسبت می گردن و این روز رو به رسمیت می شناسن و جشن می گیرن! ایرانیان باستان روز پنجم اسفند ماه رو روز زن و زمین می دونستن و مردان برای همسران خود هدیه می گرفتن و توی این روز زنان خود را با اصطلاح باستانی ایرانی بر تخت شاهی می نشاندن و ازشون تقدیر می کردن. روز عشق در ایران باستان روزی برای یادآوری جایگاه زنان و قدردانی از زحمات همسران و مادران بوده و اهمیت ویژه ای بین مردم داشته. البته با تغییر تقویم ایرانی توسط خیام و جا به جایی و تنظیم جدید روزهای ماه این روز به 29 بهمن تغییر پیدا کرده.

بیشتر بخوانید : کادو برای همسر

        

خرید کادوهای خلاقانه و جدید روز ولنتاین:

روز ولنتاین که میشه رقابت عجیبی برای خرید سایزهای مختلف عروسک های خرسی به وجود میاد. اینجوری که انگار هرچی خرس بزرگتر عشق بیشتر. اما واقعا چه قدر می خواید بهم خرس هدیه بدید؟ اتاق عشقتون پر شده از سایزهای مختلف عروسک های خرسی. اینجاست که به سوال اساسی و مهم پس کادو ولنتاین چی بخرم می رسیم. خرید کادوی ولنتاین واقعا یه وقتایی می تونه خیلی مشکل بشه. اما تیم ما دست به کار شده تا بهتون کمک کنه و بتونید ایده کادو خلاقانه به خرج بدید تا عشقتون رو با یه کادوی جدید و خیلی خوب غافلگیر کنید. ما با چند تا سوال کوتاه و ساده از شما بهتون بر اساس شخصیت و علایق اون شخص، پیشنهادهای فوق العاده ای می دیم. کافیه وارد سایت بشید و به سوالات جواب بدید. مادرای عزیزم فراموش نکنیم، یه سری به برای روز مادر چی بخرم بزنید.

 

روز ولنتاین و عشق های قدیمی:

البته این روزها دیده میشه که فقط زوج های جوان نیستند که بهم کادو میدن. خیلی از زوج هایی که سال هاست در کنار هم زندگی می کنند هم با روز ولنتاین آشنا شدند و دوست دارند که برای زنده نگه داشتن این عشق برای هم دنبال ایده کادو باشن و هدیه بخرند. پدر مادرهایی که شاید اسم روز ولنتاین رو از فرزندان خودشون شنیدن و نسبت به این روز کنجکاو شدن و علاقه نشون دادن. باید بگیم که کادویاب زوج های قدیمی رو فراموش نکرده و با احترامی که به این نوع عشق های عمیق قدیمی میذاره دوست داره که اون ها رو هم خوشحال کنه. خوشبختانه سیستم پاسخگویی به سوال کادو ولنتاین چی بخرم در کادویاب اینقدر گسترده و وسیعه که اینجا هم می تونه کمکتون کنه. پس اگر فکر می کنین پدر مادرهاتون به کمک ما نیاز دارند دستشون رو توی دست کادویاب بذارید تا کمک کنیم آتیش عشقشون همیشه شعله ور باشه! مقاله کادو برای همکار هم میتونه ایده های خوبی بهتون بده.

 

 

ایده کادو های جالب

خب حالا که از همه چی حرف زدیم نوبت می رسه به مهم ترین بخش قضیه که ایده کادو های خاص و شگفت انگیزه و پیدا کردن جواب سوال کادو چی بخرم. همون طور که گفتیم امسال دیگه قراره کادو هایی هدیه بدیم که عشقمون حسابی غافلگیر بشه. فقط اول یه نکته ای رو بگیم و یادتون باشه حتما باید رعایتش کنین و اون هم این که اگر سال اولیه که دارین هدیه می دین و تازه وارد یه رابطه شدین باید خیلی مراقب باشین که نه از این ور بوم بیفتین و نه از اون ور بوم. یعنی این که یهو یه کادوی خیلی گرون و عجیب و غریب نخرین که اصلا مناسبت نداره و اون طرفیش هم مهمه! کادوتون یه جوری هم نباشه که طرفتون با خودش فکر کنه که بلانسبت شما آدم خسیسی هستین و حاضر نشدین به خاطرش دست توی جیبتون کنین. پس توی یه جمله ، حد وسط رو داشته باشین. تولد کسی نزدیک نیست ؟ چی بخرم کادو تولد !

کادوهای ولنتاین همیشه تم عاشقانه و خاصی دارن. یعنی اینجوری که شما وقتی کادو رو می بینین ، یهو قلبتون اکلیلی میشه و تمام احساسات عاشقانه تون رو همون لحظه لمس می کنین. مثل چی ؟

 

کادوهای موزیکال

 اول از همه با ایده کادو های موزیکال شروع می کنیم. موسیقی همیشه یکی از قوی ترین ابزار برای ابراز عشقه. پس یکی از بهترین جواب ها برای کادو ولنتاین چی بخرم یه چیزایی مثل موزیک باکس های با مزه و قشنگی هستن که توی سایز ها و انواع و اقسام مختلف می تونین اون ها رو پیدا کنین. بعضی هاشون شبیه ساز درست شدن اصلا. سعی کنین آهنگی رو انتخاب کنین که نمادی از عشق و عاشقی باشه و یا آهنگی باشه که باهاش خاطره ی مشترکی دارین.

مورد دیگه از هدایای موزیکال هم میشه به این قاب های شیشه ای خشگل اشاره کرد که توی مقاله ی ایده کادو برای مهاجرت دوست صمیمی بهش اشاره کردیم. تو این مورد دستتون برای انتخاب آهنگ هم بازتره هم این که می شه یه عکش خشگل هم انتخاب کنین که روی قاب چاپ کنن براتون. این ایده کادو هم خیلی عاشقانه ست هم این که خیلی

جدید و قشنگه و کمتر کسی هست که ازشون داشته باشه.

اگر هم دوست داشتین یه کم بیشتر هزینه کنین و یه چیزی بخرین که هم نوستالژیک باشه هم عاشقانه باز هم تو این دسته براتون ایده برای کادو ولنتاین چی بخرم داریم. پخش کننده های موسیقی چمدانی که هم خیلی ظاهر شیکی دارن هم کاربردی و از همه مهم تر خیلی کادوهای رومانتیکین. 

 

نوشتن پیام عاشقانه با : لامپ جادویی با قابلیت نوشتن متن

 

 

یه ایده کادو خلاقانه و ویژه ی دیگه می خوایم بهتون معرفی کنیم که از اون دسته کادو هاست که وقتی به عشقتون هدیه ش بدین هم خیلی خوشحالش می کنه و هم این که توی کمتر خونه ای پیدا می شه و این جوری به خاص و تک بودن هدیه تون اضافه کنین.

یه قاب ال ای دی پایه چوبیه که یه خودکار مخصوص داره و شما می تونین هر پیام عاشقانه ای که توی دلتون هست رو روش بنویسین و اون پیام به صورت یه نوشته ی نورانی خشگل ظاهر میشه. یکی از بارزترین نکات مثبت این کادو اینه که می تونین پیامی که نوشتین رو پاک کنین و دوباره یه پیام جدید بنویسین و دیگه این که عمر طولانی ای داره و تا همیشه برای عشقتون یادگاری می مونه. حتما برید تو کادویابی و ببینیدش. خیلی جلوه ی قشنگی داره.

گوی های تزئینی خشگل زیادی هم هست که طرح های خاص و قشنگ دارن و از قدیم به عنوان هدایای عاشقانه بین افراد رد و بدل می شده. اگرم میخوای خیلی هزینه نکنید بد نیست یه سری به کادو تولد زنانه ارزان یا کادو تولد مردانه ارزان بزنید.

 

 

کادو های زمستونه بخرید

از اون جایی که ولنتاین توی بهمن  و فصل زمستون هستش و سرما و بارون و برف توی خیلی از شهرها تو این سه ماه دیگه به اوج خودش می رسه ، یکی از بهترین انتخاب ها برای ایده کادو خرید کادو های زمستونه ست. مثل چی؟ دستکش های چرم که هم کادو برای پسر و هم کادو برای دختر هستن. شال و کلاه های شیک و قشنگ که متناسب با سلیقه و تیپ ظاهری طرفتون می تونین براشون بخرین. خیلی از خانم ها هم که علاقه به بافتنی کردن دارن و توی این زمینه برای خودشون یه پا هنرمندن ، حتی خودشون دست به کار می شن و شال یا کلاه برای عشقشون می بافن که خیلی تاثیر شگفت انگیزی هم می ذاره روی رابطه و احساسات بینتون.

دیگه از کادوهایی مثل هودی و پلیور و این داستان ها می گذریم که خودتون استادشون هستین.

 

زیور آلات هدیه ای همیشه دوست داشتنی:

اکثر خانم ها که عاشق طلا و جواهراتن و شکی توش نیست. اما گفتیم که حواستون به مدت زمان که توی رابطه هستین هم باید باشه. اگر مدت زمان زیادیه که توی رابطه هستین ، خب خیلی منطقیه که طلا و جواهرات هدیه بدین. البته که این ایده کادو برای آقایون هم مناسب هستش ، طلا ، نقره ، سنگ های قیمتی ای که با سلیقه ی خودتون طراحی میشه و سفارش می دین تا براتون بسازن ، از دسته کادو های موندگار محسوب میشن.

در صورتی که به هر دلیلی نمی تونین یا نم خواین زیاد هزینه کنین و یا توی شروع رابطه هستین و خریدن همچین کادو هایی مناسب به نظر نمی رسه ، خیلی راحت خودتون می تونین یه دستبند ، گردنبند وزیبا درست کنین. دیگه به لطف یوتیوب و ویدئو های آموزشی جور وا جورش ، درست کردن هر چیزی ساده شده و انواع و اقسام آموزش ها رو می شه توی این سایت پیدا کرد. فقط کافیه برید خرازی و لوازم اولیه رو تهیه کنین. راستش ارزش این جور کادوها خیلی خیلی خیلی بیشتر از هر طلا و جواهریه. وقت و انرژی ای که شما صرف کردین و با دست های خودتون یه هدیه قشنگ خلق کردین که  مخصوص کسی هست که عاشقشین بیشتر از هر زیورآلات گرون و قیمتی دیگه ای احساسات شما رو منتقل می کنه.

 

جعبه های قشنگ درست کنین:

به احتمال خیلی زیاد دیگه همه تون اواسط بهمن که میشه توی اکثر مغازه ها لوازم و هدایای ولنتاینی رو می بینین. یکی از کادوهایی که خیلی زیاد به چشم می خوره توی این روزها جعبه های آماده ست که پر شدن از چیزهای مختلفی از جمله عروسک و شکلات و….

هیچ وقت موقعی که داشتین به کادو ولنتاین چی بخرم فکر می کردین ، بهش فکر کردین خودتون می تونین این جعبه ها رو با سلیقه و علاقه ی عشقتون به راحتی درست کنین ؟ حتی خود جعبه ش رو هم خودتون می تونین درست کنین. ما براتون آموزش دو مدل جعبه هم توی سایت گذاشتیم که می تونین از اون ها کمک بگیرین ، لازمه ش فقط چند ساعت کوتاه صرف زمان برای خرید اون چیزهاییه که می دونین با باز کردن در جعبه برق عشق رو میندازه توی چشمای طرف مقابلتون. حتما نیاز نیست عروسک خرس بخرید. می تونین هر عروسک دیگه ای که می دونین عشقتون باهاش به هر علتی احساسات خاصی برقرار می کنه بذارین توی جعبه. شمع های رنگارنگ ، معطر و توی طرح های مختلف که حتی اگر دیگه خیلی هنرمند باشین خودتون می تونین درست کنین. گلبرگ های رنگارنگ. اصلا برا این که خیلی جعبه زیباتر و خاص تر بشه بهش تم بدین. تم رنگی یا تم جنس محصولاتی که توش می ذارین. تمام لوازم از یک رنگ ، یک برند خاص یا یک جنس خاص پیروی کنن، یا مجموعه ای از لوازم خاص باشن. مثل لوازم اسپا و….

 

دیگه از پرداختن به خرید کادوهایی مثل عطر و ادکلن و ساعت وگذر کردیم چون مثل همیشه هدف قفط و فقط کادو های خاص هستن.

یادتون باشه درست کردن هدایایی مثل یه آلبوم قشنگ از عکس های مشترکتون یا یه میکس از آهنگ های مورد علاقه ی عشقتون هم جزو هدایای خیلی رومانتیک و قشنگن.

 

کادو خریدن به خودی خود ، دنیایی از پیام ها و احساسات زیبا رو منتقل می کنه دیگه چه برسه به این که کادو ولنتاین باشه. کادویاب و تیمش برای همه ی دوستای خوبمون که شماها هستین آرزو می کنه که همیشه قلبتون سرشار از احساس خوب و دلپذیر عشق باشه و در کنار کسی که دوسش دارین بهترین لحظات رو تجربه کنین. از ما هم به شما نصیحت که قدر با هم بودن هاتون رو بدونین و از لحظه لحظه ش لذت ببرین.

1402-06-17