برای دیت اول چی بهش بدم ؟



محبوب ترین پست ها

قرارهای اول می تونن خیلی چالش برانگیز باشن. اما ما باز هم مثل همیشه اومدیم تا بهتون کمک کنیم پس نگران نباشد، ممکنه استرس داشته باشید ولی باید بهتون بگم که دیت شما هم اندازه شما یا حتی بیشتر استرس داره ! نگران چیزی نباشید، کافیه کمی لبخند بزنید و فارغ از نتیجه تو فکرتون این باشه که اوقات خوبی داشته باشید. به خاطر داشته باشید هم شما و هم قرارتون در موقعیت‌های آسیب‌پذیر قرار می‌گیرین، چون هر دوی شما برای شناختن شخص جدید تلاش می‌کنین. هدیه دادن به دیت خود می تونه به عنوان یک یخ شکن عالی عمل کنه که به هر دوی شما این شانس رو می ده در کنار هم دیگه احساس راحتی بیشتری داشته باشین و حتی ممکنه موضوع بحث های جدیدی رو براتون ایجاد کنه

 

کادو برای دیت اول


وقتی از یکی خوشتون میاد و به اصطلاح نسل جدید روش کراش دارین و بعد از مدت ها بهش می گین و قبول می کنه باهاتون بیاد سر قرار ، معمولا دست خالی نمی رید. اکثر آدما دوست دارن یه چیزی بخرن تا شروع رابطه خوب پیش بره و این جاست که موضوع برای دیت اول چی بهش بدم پیش میاد.


همون طور که متوجه شدین ، امروز قراره کادو چی بخرم برای دیت اول رو بررسی کنیم.


وقتی حرف از قرار اول می شه معمولا چه چیزهایی میاد تو ذهنتون؟ حالا لباس چی بپوشم؟ کجا بریم بهتره؟ درباره چه موضوعاتی صحبت کنم و چه چیزهایی به نظر خط قرمز میان و حرف زدن درباره شون ممکنه جالب نباشه ؟ کادو کوچیک بخرم ببرم ؟ یه وقت کادویی که دارم می برم شبیه کادو ولنتاین چی بخرم نباشه و آبروم بره و کلی سوال دیگه ی این مدلی. قرار اول خیلی مهمه چون تاثیر اولیه ای که آدم ها روی هم دیگه می ذارن اهمیت بالایی داره. خیلی وقت ها اگر توی قرار اول همه چیز خوب پیش نرفت ، نفر مقابل دوست نداره شانس دوباره ای به شما بده و همه چی همون جا تموم می شه. برای همین همیشه گفتن و میگن که تاثیر اولیه ای که شما روی دیگران می ذارید خیلی خیلی مهمه. حالا بعضی ها هستن که علاقه دارن به برای دیت اول چی بهش بدم فکر کنن و به نظرشون اینجوری تصویر بهتری از خودشون می تونن نشون بدن و شانس قرارهای بعدی رو بالا می برن پس این جاست که به فکر خرید کادو می افتن

 

کادو برای دیت اول

 

یکی دیگه از چیزهایی که خانم ها معمولا نگرانش هستند اینه که آیا پسرها باید تنها کسانی باشن که برای اولین ملاقات هدیه میدن. فقط اونا باید به انتخاب کادوی مناسب فکر کنن ؟ یا این که کادو خریدن اونا هم نشونه ی خوبی داره و بهتره که دست خالی نباشن. قبلا هم گفتیم که هدیه دادن چیزی نیست که محدود به یک جنس باشه و این یکی از کارهای خوبیه که هر کسی می تونه برای نشان دادن قدردانی و مراقبت از قرارهای خود انجام بده. پس خودتون رو درگیر حاشیه نکنین و هر کاری که فکر می کنین با توجه به شرایط درسته انجام بدین. شاید یه ایده کادو ی خوب حتی باعث بشه که شما توی همون قرار اول نشون بدین که اصلا به این کلیشه ها اعتقاد ندارین و شخص مقابل بتونه بهتر شما رو بشناسه.

 

دیگه همه کادوجو های دوست داشتنی مون با چالش دوست شناسی کادویی که این روز ها خیلی صدا کرده و دنبال کننده های زیادی داره آشنایی دارن. یادتون باشه بعد از خوندن مقاله حتما برید سراغش که اون جا گزینه های بیشتری براتون روی میز گذاشتیم و به راحتی به جواب سوالتون برای کادو خریدن برای دیت اول می رسید.

 

دیدین بعضی ها چه قدر توی قرار اول استرس دارن و دست و پاشون می لرزه ، حرفای عجیب غریب می زنن و مدام سعی می کنن نشون بدن که خیلی خونسرد و نرمالن اما در واقع از درون دارن آب میشن . جدای از تلاش برای گذاشتن اولین تاثیر خوب، فکر کردن به  ایده کادو  و پیدا کردن یه گزینه ی مناسب برای هدیه دادن برای اولین قرار ملاقات می تونه شروع یه مکالمه ی عالی باشه و علاو بر اون می تونه اون شرایط معذب کننده و سخت قرار اول رو تا حدی براتون آسون و نرمال کنه. یه کم از اون حجم استرسی که رو سرتون ریخته میشه رو کم می کنه و بهتر می تونین همه چی رو مدیریت کنین.

 

بیشتر بخوانید : ایده کادو برای کسانی که همه چیز دارند

 

اما باید یه موضوعی رو حتما وقتی دارید فکر می کنین که برای دیت اول چی بهش بدم و انتخاب گزینه ی مناسب برای خرید کادو توجه کنین، اونم اینه که باید مراقب باشین و بدون این که زیاده روی کنین، اون چیزی رو که طرفتون دوست داره، در نظر داشته باشین. یه کادو کوچیک برای شروع می تونه هدیه ای عالی باشه، اما دقیقا برعکس اون ! یه هدیه اغراق آمیز و گرون قیمت می تونه باعث بشه قرار به سمت اشتباهی بره و گاهی اوقات حتی تاثیر نه چندان جالبی هم می ذاره و سوء تفاهم پیش میاره. مثلا یه هدیه ای بخرین که معمولا مناسب چی بخرم کادو تولد باشه. خب قطعا هدیه ی نامناسبی محسوب میشه. حالا بیا و درستش کن ...

 

به هر ایده کادو یی که توی قرار اول فکر می کنین ، باید کاملا با دقت انتخاب شده باشه و دقیقا بررسی شده باشه که برای تیپ شخصیتی اون آدم مناسب باشه تا بتونین بهش نشون بدین که مایلید که بیشتر بشناسیدش. تست دوست شناسی هم دقیقا کارش همینه دیگه. متناسب با تیپ شخصیتی کسی که شما انتخاب می کنین بهتون گزینه های جذاب و ایده کادو خلاقانه معرفی می کنه. یعنی کاملا پیروی از نکته ای که الان بهش اشاره کردیم.

 

وقت شناسی برای رفتن به قرار اول

تعجب کردید وقت شناسی رو گذاشتیم جزو ایده کادو  برای دیت اول ؟ اصلا تعجب نداره . وقت شناس بودن برای رفتن به قرار اون هم توی اولین دیت شما با کسی که دوستش دارید یا خوشتون میاد ازش یکی از مهم ترین مواردیه که حتما حتما باید بهش توجه کنین

بعضی ها فکر می کنن دیر رفتن سر قرار یه جور کلاسه و سعی می کنن از روی قصد دیر برسن! ولی واقعا این جور نیست. بهترین هدیه ای که می تونین بدین اینه که با به موقع ظاهر شدن در ساعت و محل تعیین شده اول به خودتون و بعد هم به طرف مقابلتون احترام زیادی گذاشتین. شاید یه کم معرفی این مقاله این جا به نظر عجیب میاد چون صد در صد هیچ کدوم از کادوجو های دوست داشتنی ما قصد ندارن با مرد متاهل برن سر قرار اما از اون جایی که این مقاله چون موضوعات پر طرفدار هستش و احتمالا برای مواقع دیگه ای به کارتون بیاد می خوایم اشاره کنیم که کادو برای مرد متاهل رو حتما بخونن.

 

وقت شناسی برای رفتن به قرار اول


خریدن گل اما با احتیاط


دادن گل برای اولین قرار ملاقاتتان ممکنه یه کم عجیب غریب به نظر بیاد. اما به دلایلی کلاسیک است. ایده کادو گل به اندازه کافی ساده هست و خوبیش اینه که خیلی هم شخصی نیست. بنابراین می تونه برای کسی که شاید هنوز خیلی خوب اونو نمی شناسین و از علایق و سلایقش مطلع نیستین هدیه ی مناسبی باشه و تازه این پیام رو بهش می دین که این قدر براتون ارزش داشته که وقت صرف کردین و به یه گل فروشی رفتین تا چیزی بخرین و اونو خوشحال کنین.

 

بیشتر بخوانید : کادو تولد مردانه ارزان

 

اما گفتیم با احتیاط ! همون طور که اشاره کردیم خریدن کادو برای دیت اول نباید اغراق آمیز باشه. یهو برندارین یه سبد گل خیلی بزرگ یا یه دسته گل با 50 تا رز قرمز ببرین با خودتون. سعی کنین یه دسته گل از گل های متفاوت و شاد و خیلی جمع و جور و مناسب انتخاب کنین. تاثیرش خیلی بیشتر و بهتر خواهد بود. به کادویاب اعتماد کنین یه چیزی می دونه که می گه.

 

خرید گل برای قرار


شکلات به عنوان کادو  


هنوز کارمون با کادو های کلاسیک تمام نشده. خریدن شکلات هم جز دسته کادوهای کلاسیک به حساب میاد. شما باید توی مکالماتتون خیلی هوشیارانه و ظریف از قبل متوجه بشین که به چه شکلاتی علاقه منده و همون رو براش بخرین و بهش هدیه بدین. فقط مراقب باشین که یه وقت حساسیت غذایی به مواد تشکیل دهنده نداشته باشه. 

 

بیشتر بخوانید : کادو تولد زنانه ارزان

 

دوستی تعریف می کرد که در زمان دانشجوییش برای قرار اول با دختری که دانشجوی زبان فرانسه بود یه شکلات فرانسوی خریده بود. اون دختر هم از دیدن شکلات خیلی خوشحال شده بود و هم از ایده ی جالبی که شخص بهش توجه نشون داده بود. خبر خوب این که شکلات هم کادو خوبی هست. 

با هدیه دادن شکلات خاطره ای شیرین از قرار اولتون بسازین. 

 


کادویی منحصر به فرد متناسب با علایق


خیلی کم پیش میاد شما کسی رو به قرار اول دعوت کنین که از قبل باهاش مکالمه ای نداشته باشین. دیگه همه مون می دونیم که معمولا اینجوریه که اول یه مدت با هم صحبت می کنین بعدا می رید بیرون و قرار ملاقات حضوری رو ترتیب می دید. 

این یکی ایده کادو برای دیت اول چی بهش بدم واقعاً جاییه که مهارت های شنیداری و شهودی شما خیلی مفید و تاثیرگذارن. اگر قبل از اولین قرار واقعی خودتون، زمانی رو صرف شناختن دیت خود کرده باشین، یا اگر اون شخصیه که قبلاً با او آشنا بودین، براش هدیه ای بخرین که نشون بده چقدر اون رو می شناسین و به صحبت هاش گوش دادین و توجه می کنین. 

 

بیشتر بخوانید : بهترین ایده کادو برای مرد متاهل

 

به عنوان مثال، شاید اون شخص توی حرفاش از علاقه ش به سفر کردن مخصوصا به یه جای خاصی صحبت کرده باشه. یه سمبل از اون مکان خاص رو پیدا کنین و به عنوان هدیه با خودتون ببرین. تاثیر این کار واقعا معجزه می کنه و حس خیلی خوبی رو به طرف منتقل می کنه.

 

خریدن کتاب باز هم با احتیاط

 

قبل از انتخاب این مورد یعنی کتاب به عنوان کادو  برای قرار اول، به شدت توصیه می کنیم که این گزینه رو فقط در صورتی انتخاب کنین که با شخصی که قراره باهاش بیرون برید از قبل کاملا آشنا هستین. انتخاب یک کتاب می تونه به چند طریق عمل کنه

 

شاید اون شخص بسیار پذیرا باشه یا حتی از کتابی که انتخاب کردین هیجان زده بشه و به وجد بیاد، یا این که کاملاً بی علاقه باشه ، یا حتی ممکنه از عنوان کتاب انتخاب شده برداشت توهین آمیز داشته باشه.

 

به جای این که این ریسک بزرگ رو بردارید، اگر دقیقا می دونین که قرار ملاقات شما یک خواننده مشتاقه و می دونین که به چه نوع کتاب هایی علاقه منده، در این صورته که این ایده کادو می تونه یه انتخاب عالی باشه که هر بار کتاب رو دست می گیره تا بخونه به یاد شما باشه.

 

ممکنه توی بایو ایسنتا ، استوری و یا پست های یا دیگر صفحات شبکه های مجازی شخص مورد علاقه تون متوجه شده باشین که از شعرهای یه شاعر خاص زیاد استفاده می کنه. چی از این بهتر ؟ خرید کتاب شعر از اون شاعر هم جو قرار رو یه کم ملایم و شاعرانه می کنه و هم باز نشون دادین که به علایق اون شخص خاص توجه نشون دادین.

 

خرید کتاب برای قرار


درست کردن یک اوریگامی کوچک


یکی از اهداف قرار ملاقات، پیوند با همدیگه ست و انجام بازی هایی مثل اوریگامی به ایجاد این پیوند کمک می کنن. اوریگامی یک سرگرمی خلاقانه است که با استفاده از آن چیزهای جالبی می سازین که می تونن هدیه خوبی باشن.

اگر در شکل دادن به اشکال با کاغذهای اوریگامی مهارت ندارین، می تونین انتخاب کنین که چند تا اوریگامی را همراه با شخص مورد نظر خود انجام بدین، البته اگر موقعیت به شما اجازه می ده. این نه تنها یک مورد خیلی خاص برای انتخاب کادو است، بلکه یک ایده سرگرم کننده است که این امکان رو به شما میده که قرار ملاقاتتون کسل کننده و خسته کننده نباشه. مقاله سالگرد ازدواج چی بخرم هم میتونه ایده های خوبی بهتون بده.

خرید بلیت یک بازی یا سرگرمی


این جا یه ایده خیلی خوب برای کادو چی بخرم  برای پسر بهتون پیشنهاد می دیم.  

چه نوع ورزشی رو دوست داره؟ تیم مورد علاقه اش چیه؟ از بازی هایی مثل اتاق فرار خوشش میاد؟ این ها سوالاتی هستن که باید قبل از اولین قرار ملاقات به جوابشون برسین، به خصوص اگر قصد دارین براش یه هدیه ی جالب بخرین. یکی از راه‌های خوشحال کردن مرد ها اینه که برای اون ها بلیت بازی هایی رو تهیه کنین که دوست دارن توشون شرکت کنن یا حضور داشته باشن.


وقتی برای هر دوتون ، دو بلیط بازی می‌خرین، در واقع دارین این پیغام رو بهش می رسونین که مایلین دوباره او شخص رو ببینین.

البته باید این موضوع رو هم اضافه کنیم که این ایده هدیه کمی مشکله چون اگه اوضاع جوری پیش بره که شخص مایل نباشه با شما قرار دیگه ای داشته باشه ، یا باید بلیط خودتون رو رها کنین یا این که یه زمان دو نفره ی ناخوشایند رو با هم سپری می کنین. اما اگر هدیه را دوست داشته باشه، به این معنیه که رابطه به سطح بعدی خوش قراره بره. هدیه تولد برای متولدین بهمن ماه فراموش نشه.

جا کلیدی فانتزی اما خاص

 

یکی از مناسب‌ترین و مطمئن‌ترین انتخاب‌های کادو برای دیت اول ، جاکلیدی فانتزی هستش. صدها هزار طرح جاکلیدی برای انتخاب وجود داره. اما شما باید دنبال یه طراحی منحصر به فرد باشین که یه معنا و مفهومی پشتش باشه. اگر واقعاً شما رو دوست داره، مطمئناً از این جا کلیدی خوشحال می شه و شما توی قرارهای بعدی می بینین که ازش استفاده کرده.

 

چند نکته که باید رعایت کنین:


1) حتما خوش لباس به محل قرار بروید:

متناسب با هدف قرارتون و همچنین مکان لباس بپوشید. اگر قراره توی یه پارک هم دیگه رو ملاقات کنین، طوری لباس نپوشین که انگار برای شام دارین به یه رستوران با کلاس میرین بیرون . اگر مطمئن نیستین که شما رو می خواد به کجا ببره، ازش بخواید یه سری جزئیات خاص را به شما بده تا راحت تر بتونین لباس رو انتخاب کنین.


2) راحت باشین و خودتون باشین

قرارهای اول می تونن شما رو عصبی کنن و استرس زا باشن چون برای اولین باره که با این شخص بیرون می رین و نمی دونین چه انتظاری دارین. اول این که چقدر ایشون رو می شناسین؟ لازم نیست قبل از بیرون رفتن باهاش همه چیز رو در موردش بدونین، اما باز هم لازم و ضروریه که یه سری نکات رو قبل از این که قرار رو نهایی کنین درباره ش بدونین و این کاملا حق شماست.یه سری هم به کادو یادگاری برای مهاجرت بزنید.

سؤالاتی رو بر اساس اصول و چهارچوب های شخصی خودتون بپرسین که بهشون پایبند هستین تا مطمئن بشین که این شخص ، فرد مناسبی برای معاشرت هست یا نه . با آشنایی کمی با او قبل از قرار ملاقات، خیال خودتون رو راحت کرده و از قرار ملاقات لذت می برین. حتی با این کارا انتخاب هدیه مناسب هم راحت تر میشه.

 

3) کورکورانه عمل نکنین

خیلی بهتره که برای قرار اول ، همه چیز از قبل برای شما شفاف و واضح باشه. محل قرار، کارهایی که قراره انجام بدین. این باز هم مورد حتی می تونه برای انتخاب ایده کادو مناسب بهتون کمک کنه. اجازه ندین علاقه تون به شخص مورد نظر شما رو کور کنه و هر چیزی که گفت رو بی چون چرا انجام ندین

اگر یه وقتی به هر علتی قرارتون خوب پیش نرفت و به جاش تمایل داشتین برای خودتون یه چیزی بخرین تا یه کم انرژی بگیرین و از ضد حال قرار رو فراموش کنین ، کادو برای خودم در خدمت شماست.

 

از اون جایی که این روز ها اپلیکیشن های آن لاین دوست یابی زیادی بین جوون ها مد شده که استفاده می کنن و سعی می کنن از این طریق با کسی آشنا بشن و معمولا روند آشنایی ها هم به این صورت هست که قبل از این که قرار ملاقات حضوری رو ترتیب بدن چندین روز یا هفته با هم صحبت می کنن و بعد از آشنایی نسبی خوبی که نسبت به هم پیدا کردن تصمیم به تعیین کردن تاریخی برای دیت اول می گیرن ، کادویاب ضروری دونست که به برای دیت اول چی بهش بدم بپردازه تا شما نسبت به این موضوع هم دید بهتری داشته باشین. نکته ی آخر هم این که چالش دوست شناسی هم یادتون باشه سر بزنین تا گزینه های جذاب از دستتون نره.

 

بیشتر بخوانید : هدیه کوچک یادگاری

امیدواریم که همه نیمه گمشده شون رو به راحتی پیدا کنن و در کنارش همیشه خوشحال باشن.

1402-08-29