کادو مناسبتی
  • سارا آهویی |
  • سردبیر کادویاب
  • زمان مطالعه: 5 دقیقه
  • 192 بازدید |
  • 2 ماه قبل

روز جهانی دوستِ دختر چه روزیه ؟ با لیست هدیه

ارتباط بین آدم ها می تونه خیلی متفاوت با هم باشه. روابطی که بین اعضای خانواده ، همکارها و دوست و...
روز جهانی دوستِ دختر چه روزیه ؟ با لیست هدیه

ارتباط بین آدم ها می تونه خیلی متفاوت با هم باشه. روابطی که بین اعضای خانواده ، همکارها و دوست و آشنا شکل می گیره خیلی وقت ها فقط یه رابطه ی ساده و از روی اجبار نیست. روابط می تونن شکل و نوع زندگی آدم ها رو عوض کنن. وقتی دو نفر با هر عنوان و اسمی با هم دیگه توی رابطه هستن ، می تونن باعث پیشرفت و یا پسرفت همدیگه بشن ، می تونن باعث شادی و یا حتی غم همدیگه بشن. می تونن موانع زندگی رو از جلوی پای همدیگه بردارن و یا چوب لای چرخ هم بذارن. مناسبتی که امروز می خوایم براتون بنویسیم دقیقا در رابطه با یکی از این روابطه و اهمیت این که چه قدر مهمه که این رابطه رو جدی گرفت و بهش توجه کرد.

 

روز جهانی دوست دختر

 

روز جهانی دوست دختر از اون روزهاییه که برای بیشتر دهه شصتی ها و به ما قبل زیاد و آن چنان معنی ای نداشت و خیلی جدی گرفته نمی شد. البته باید همین جا این نکته رو کادویاب بهتون بگه که وقتی می گیم دوست دختر می تونه به 2 حالت خونده بشه و دو معنی کاملا مجزا داشته باشه. در واقع می تونه از دید یه آقا پسر باشه که توی رابطه با یه دختر خانم هستش و یا می شه اون رو دوستِ دختر و به معنی ارتباط بین دو تا دختر دونست. ولی خب چیزی که بین همه توی کشورمون مصطلح شده همون مورد اولی هستش که باید بگیم اسمش برق از کله ی بعضی از پدر مادر ها می پرونه. برای این که همه چیز درباره ی روز جهانی دوست دختر واضح تر و شفاف تر بشه برامون ، توی این مقاله می خوایم کامل و درست و حسابی به این روز خاص جهانی دوست و این که چی شد که این روز شکل گرفت و چه طور برگزار میشه، بپردازیم و صد البته که مثل همیشه ما این جا کنارتون هستیم تا به بخش هدایا و نحوه ی انتخاب اون ها و پیدا کردن ایده کادو خاص توجه کنیم و با هم گپی بزنیم و اصلا ببینیم که هدف از تشکیل این روز جهانی دقیقا کدوم مورد هستش ؟ دوست دختر یا دوستِ دختر ؟ مسئله این است. خب دیگه لوس بازی رو بذاریم کنار. شما هم یه لطفی کنین چای یا قهوه تون رو آماده کنین و بذارین کنارتون تا با آرامش خاطر و لذت بتونین تا آخر مقاله ی روز بزرگ جهانی دوست دختر ما رو همراهی کنین و بعد اگه دوست داشتین نظرتون رو درباره ش برامون بنویسین.

 

روز جهانی دوست دختر

 

اول از همه باید این رو بگیم که درسته ما گفتیم همین جا بهتون گزینه هایی واسه کادو برای دوست دختر معرفی می کنیم تا کار شما راحت تر باشه اما اگه واقعا به روز جهانی دوست دختر و اون شخص خاص توی زندگیتون اهمیت ویژه ای میدین و مثلا این روز رو یه جورایی مثل ولنتاین می دونین که باید حتما یه هدیه ی خیلی ویژه و خاص رو تهیه و تقدیم کنین و شاید حتی به عنوان یه یادآوریِ علاقه و محبتِ شخصی تون به دوستِ دخترتون که همیشه کنارتون بوده دوست دارین بهترین هدیه ی ممکن رو توی دست هاتون داشته باشین، توصیه ما به شما کمک گرفتن از چالش دوست شناسی کادویابی هست که گزینه های خیلی بیشتر و حتی بهتر از اون که متناسب با تیپ شخصیتی دوست عزیز دختر تون رو بهتون نشون میده و امکان ثبت سفارش و خرید هم که همون جا براتون فراهمه.

 

روز جهانی دوست دختر دقیقا چه روزیه ؟

 

روز دوست دختر رو می تونیم یه جشن پر جنب و جوش بدونیم که مثل یه نور به پیوندهای ارزشمند مشترک بین خانم ها روشنی می تابونه. واقعیت اینه که این روز نه تنها روابط عاشقانه، بلکه ارتباطات افلاطونی ای که حمایت، شادی، و حس حیاتی جامعه رو برای زن ها توی هر جایی به وجود میاره، گرامی می داره. خانم های عزیز، وقتشه که یه کم جدی و واقعی صحبت کنیم. روز جهانی دوست دختر هر سال روز اول آگست برگزار می‌شه. برخلاف روز دوست پسر، این روز برای دوست پسران نیست که از دوست دخترشان قدردانی کنن (روراست باشیم و بی تعرف ، همچین چیزی که هر روز باید اتفاق بیفته)، بلکه این روز درباره زن هاست که از زنان حمایت می‌کنن! پارتنر ها و روابط عاشقانه میان و میرن. ممکنه توی شغلتون موفق بشین یا اون رو از دست بدین اما مهم نیست که چه اتفاقی بیفته، دوست های دختر شما همیشه کنارتون باقی می مونن. برای همینه که ما به شما توصیه می کنیم به ایده کادو برای این روز خاص برای دوست دختر صمیمی خودتون فکر کنین.

 

 

و یا به زبان دیگه می تونیم بگیم که روز جهانی دوست دختر توی کشورها ، زمانی برای قدردانی از روابط قوی، محبت آمیز و حمایتی که خانم ها با همدیگه ایجاد می کنن، شناخته می شه. پس تا این جا جواب سوال بالا برامون روشن شد و دیگه می دونیم این روز جهانی مربوط به دوستِ دختر برای دختر دیگه ای هستش. اما اون آقایونی که با هزار امید و آرزو اومدن سراغ این مقاله تا برای عشق زندگی شون برای 1 آگوست هدیه بخرن اصلا نگران نباشن. هدایایی که معرفی می کنیم به کار شما هم میاد و 100 البته که این مطالب جزو ضروریاتی ست که شما باید اون ها رو خوب بدونین. راستی اگر تازه میخواید آشنا بشید حتما توصیه میکنم مقاله کادو برای دیت اول رو مطالعه کنید.

 

این روز ، یه روز ارزشمنده ، چرا ؟ چون ارزش دوستی های زنانه رو که معمولا نادیده گرفته می شه توی بافت اجتماعی یادآوری می کنه و برای بقیه پررنگش می کنه و این در حالیه که روابط عاشقانه بیشتر مورد توجه قرار می گیره و شاید خیلی وقت ها خانم ها درگیر پیدا کردن گزینه های مناسب برای کادو سالگرد ازدواج باشن تا دوست های دختر نزدیکشون ، روز جهانی دوست دختر میاد و می گه که پیوند بین زنان به همان اندازه قابل توجه و مهمه. این مناسبت تلاش می کنه که یه سری باور های کلیشه ای و از ریشه غلط رو که متاسفانه همیشه هم با شوخی و تمسخر بیان میشه و اون هم این که همه ی خانم ها بهم دیگه حسادت می کنن و مانع پیشرفت همدیگه می شن رو بشوره ببره.

 

 

موضوع اینه که با جشن گرفتن این ارتباط ها، همگی ما ، قدرت و حمایتی که این دوست ها به همدیگه میدن رو بیشتر نشون بدیم. روز مهم دوست دختر یه یادآوری بسیار پر قدرت برای خانم هاییه که برای بالا بردن همدیگه ارزش قائلن و توی این راه از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کنن. مخصوصا توی چالش های مختلف زندگی.بزرگداشت این روز اهمیت عمیقی داره چون به بالا بردن آگاهی در مورد مسائلی که مخصوصا بر زنان تأثیر می ذاره ، کمک می کنه. روز جهانی دوست دختر و فکر کردن به خرید کادو برای این مناسبت به عنوان فرصتی برای دوستان شناخته میشه تا در مورد رفاه همدیگه ، از جمله چالش های سلامت روانی و جسمی، بحث کنن و از همدیگه حمایت کنن و این ایده رو تقویت می کنه که این دوستی ها و برای رشد و شادی شخصی ضروری هستن.

 

اگه شما خانمی هستین که به خوندن این مقاله مشغولین و دوست دختری دارین که همیشه وقتی به کمک و مشورت توی موقعیت های سخت زندگی روی ایشون حساب می کنین یا می دونین که تحت هر شرایطی در کنار شماست و دوست داره که پیشرفت شما رو ببینه مخصوصا توی کشوری که متاسفانه مرد سالاری تاریخچه و ید طولایی داره و این همه چیز رو به خودی خود سخت تر و گاهی اوقات به نظر غیر ممکن می کنه ، دقیقا شما باید دست به کار بشین و برای روز جهانی دوست دختر یه هدیه ی خیلی فوق العاده برای این که نشون بده که قدر دان این ارتباط هستین براش تهیه کنین. منتظر نمونین تا تولدش برسه و اون وقت به چی بخرم کادو تولد بخواین فکر کنین. روز باشکوه دوست دختر بهترین فرصته!

 

تاریخچه روز جهانی دوست دختر

 

ادعاهای مختلفی در مورد منشأ این روز وجود داره، یه عده ای می گن که این روز توسط معشوقه سوزان توی سال 2004 به عنوان ادای احترام به دوستانش شروع شد، در حالی که عده ای دیگه این روز رو به آلی ساوارینو کلاین و سالی راجرز نسبت می دن که ادعا می کردن روز دوست دختر رو توی سال 2006 ایجاد کردن و وب سایتی رو درست کردن که البته الان دیگه خبری ازش نیست به نام Sisterwoman اما اگه بخوایم یه تایم لاینی از فعالیت هایی که میشه به تاریخچه ی روز جهانی دوست دختر نسبت داد ، داشته باشیم همچین چیزی میشه :

 

سال 1780 جین آستن و آ شارپ :

آن شارپ به عنوان یکی از نزدیک ترین همراهان جین آستن، نقدهای ارزشمندی رو برای داستان های آستین ارائه می کرده.

 

برای اون عزیزانی که جین آستن رو نمی شناسن می نویسیم:

- ایشون یه رمان‌ نویس انگلیسی بودن که عمدتاً به ‌خاطر شش تا رمان‌ هاشون که به طور ضمنی به تفسیر، نقد و نظر درباره اعیان زمین ‌نشین بریتانیایی در پایان قرن هجدهم می ‌پردازن، شهرت داشتن. دغدغه های آستن معمولا باعث شده که وابستگی زنان به ازدواج برای دستیابی به موقعیت اجتماعی مطلوب و امنیت اقتصادی رو بررسی کنه. ایشون بین منتقدان و محققان مورد تحسین زیادی قرار می گرفته. برای این که توازن رو رعایت کنیم و با این که داریم در مورد روز جهانی دوست دختر صحبت می کنیم ، مقاله کادو برای مرد متاهل رو معرفی کنیم این وسطا که شاید بهش نیاز پیدا کنین.

 

سال 1851 دوستی ای که دنیا رو تغییر داد :

سوزان بی. آنتونی و الیزابت کدی استانتون با هم دوست می شن و 18 سال بعد موفق می شن که انجمن ملی حق رای زنان رو تشکیل بدن که واقعا برای اون سال ها موفقیت ارزشمندی بوده.

 

سال 1869 زنان در پزشکی :

هفت ادینبورگی با تبعیض جنسیتی مبارزه می کنن تا این که در نهایت موفق میشن که قوانینی رو وضع کنن که به خانم ها اجازه بده که بتونن توی رشته پزشکی تحصیل کنن. ( شما فکر کنین تبعیض و کوته فکری تا کجا می تونسته وسعت داشته باشه ! )

 

- ادینبورا یا ادینبورگ : پایتخت اسکاتلند هستش که به خاطر تاریخ غنی، معماری خیره کننده و فرهنگ پر جنب و جوشش معروف شده. این شهر دیدنی ‌هایی مانند قلعه ادینبورگ، رویال مایل، و صندلی آرتور، آتشفشان خاموشی با مناظر پانوراما از شهر رو توی خودش جا داده.

 

بریم برای مورد بعدی از وقایع مهم شناخته شده برای روز جهانی دوست دختر :

 

سال 1881 هلن کلر و آن سالیوان :

هلن کلر که از نظر بینایی و شنوایی آسیب دیده بود، ارتباط فوق العاده عمیق و منحصر به فردی با معلم خودش خانم آن سالیوان ایجاد می کنه که همه مون می دونیم این خانم چه قدر توی پیشرفت هلن موثر بودن.

- جالبه بدونین خانم کلر به زبان های لاتین ، فرانسه و آلمانی تسلط کامل پیدا می کنن.

اگه با همین 3 مورد احساساتی شدین و صبر و قرار ندارین تا کادو برای روز جهانی دوست دختر رو انتخاب کنین بهتره که برید سراغ هوش مصنوعی خرید کادو معروف.

 

 

سال 1955 تولد یک ستاره:

مرلین مونرو به الا فیتزجرالد کمک می کنه تا یه کنسرت در موکامبو توی هالیوود برگزار کنه . کاری که الا ادعا می کنه که حرفه ی اون رو از این رو به اون رو می کنه.

- الا جین فیتزجرالد یه خواننده جاز آمریکایی بوده که گاهی به عنوان «بانوی اول آهنگ»، «ملکه جاز» و «بانو الا» نیز شناخته می ‌شه. او به دلیل خلوص لحن ، جمله بندی، زمان بندی، لحن صدا و توانایی بداهه نوازی "شاخ مانند"، به ویژه توی آوازهای کوچیک به شدت معروف میشه.

 

سال 2004 اولین جشن :

معشوقه سوزان روز جهانی دوست دختر رو به عنوان راهی برای دوستان دختر برای ابراز قدردانی یه همدیگه ایجاد می کنه.

 

سال 2004 دوستی از طریق سختی ها:

سوزان، لینت، بری و گابریل در برنامه تلویزیونی "خانه دارهای ناامید" از همدیگه حمایت کردن. و نمادی از ارزش های روز جهانی دوست دختر دونسته میشه.

 

-این سریال که از سال 2004 تا 2012 پخش شد، توی یه جامعه تخیلی حومه شهر ویستریا لین می گذره و زندگی این چهار زن رو دنبال می کنه. سوزان یه مادر مجرده که معمولا توی زندگی عاشقانه خودش با چالش هایی مواجه میشه. لینت یه مادر شاغله که با خواسته های شغلی و خانواده اش دست و پنجه نرم میکنه. بری یه کمال گرای خانه داره که برای داشتن یه تصویر خانوادگی ایده آل تلاش می کنه. گابریل یه مدل سابق که با پیچیدگی های ازدواج خودش و تمایلش به یه سبک زندگی پر زرق و برق سر و کار داره. راستی بد نیست مقاله کادو برای دوست که یه جورایی مرتبطه رو معرفی کنیم.

 

خدایی ببنین ما حتی توی مقاله هامون بهتون فیلم و سریال هم معرفی می کنیم با این که موضوع ما روز جهانی دوست دختر هستش. نوبت به معرفی ایده کادو هم می رسه نگران نباشین.

 

چگونه روز دوست دختر رو جشن بگیریم ؟

 

حالا که فهمیدیم هدف از برگزاری روز زیبای دوست دختر چیه بریم یه بررسی کنیم ببینیم که چه طور می تونیم توی این روز با دوست عزیزمون اوقات خوشی رو داشته باشیم، این جا ما چند تا ایده و پیشنهاد ساده رو براتون می ذاریم:

 

با ماراتون فیلم نوستالژیک جشن بگیرین:

به مناسبت این روز خاص با دوست های دخترتون جمع بشین و فیلم های قدیمی ای که باهاش خاطره دارین رو تماشا کنین. خوراکی خوشمزه مثل آجیل ، تخمه و پاپ کورن هم فراموش نشه. این یه راه دلگرم کننده برای پیوند خاطرات مشترک و لحظات سینمایی مورد علاقه تون می تونه باشه و تا ابد توی ذهنتون می مونه.

 

با هم آشپزی کنین :

اگه شما و دوست دختر تون به آشپزی کردن یا درست کردن کیک و شیرینی علاقه دارین می تونین با همدیگه مشغول بشین و خوراکی های مورد علاقه تون درست کنین و کلی کیف کنین و بخندین. اما اگه زیاد اهل آشپزخونه نیستین خیلی راحت غذاهای مورد علاقه تون رو از بیرون سفارش بذین و از کنار هم غذا خوردن و هم صحبتی با همدیگه لذت ببرین، یادتون باشه که عکس یادگاری روز جهانی دوست دختر هم بگیرین. می دونین دیگه اگه هم می خواین کادو برای دوست دختر خوبتون انتخاب کنین چالش دوست شناسی با کلی گزینه های متنوع این جاست.

 

لحظات آرامش بخش بسازین:

یه سالن ماساژ لاکچری انتخاب کنین و با هم دیگه برید و چند ساعتی رو از خدمات اون جا استفاده کنین و با هم به یه آرامش خیلی خوبی برسین. اگه نمی خواین خیلی هزینه کنین باز هم راه حل هست. می تونین خودتون بشینین توی خونه ، موسیقی آرامش بخش بذارین و شمع روشن کنین و از این ماسک های آماده بذارین روی صورت هاتون. به همین راحتی می تونین روز جهانی دوست دختر رو با هم رومانتیک و زیبا کنین. هدیه کوچک برای یادگاری هم فراموش نکنید.

 

خوش گذرونی و بازی:

روحیه رقابتی خودتون رو با یه شب بازی آزاد کنین. بگردین ببینین چه بازی ای شما و دوست هاتون رو هیجان زده می کنه، از بازی های رومیزی گرفته تا بازی های کارتی یا حتی بازی های ویدیویی. کلی بازی و تفریح هست که می تونین به مناسب روز دوست دختر کنار همدیگه انجام بدین. باور کنین  این یه راه فوق العاده برای برانگیختن رقابت دوستانه و به اشتراک گذاشتن خنده هاتون با همدیگه ست. می تونین با خرید کادو هم برای کسی که توی بازی برنده میشه این دور همی رو به یاد موندنی تر کنین.

چرا روز دوست دختر این قدر دوست داشتنیه ؟ اون ها توی بهترین و بدترین زمان با ما هستن، ما ممکنه زندگی خیلی خوب و خوشی داشته باشیم و یا توی شرایط فوق العاده سختی به سر ببریم، اما مهم نیست که چه اتفاقی می افته، دوست های دختر همیشه برای مشورت دادن به ما، یادآوری نقاط قوت ما و دادن عشق بی قید و شرط آماده هستن.

اون ها بهترین برای شیرین کردن زندگی هستن، چه وقت هایی که شما سر حال و شاد هستین و دوست دارین با شخصی فوق العاده این احساسات رو به اشتراک بذارین و چه در شرایطی که برای مثال شما یه رابطه ی عاشقانه رو به تازگی تموم کردین ، دوست دختر شما بهترین فرد برای شیرین تر کردن و بهتر کردن شرایط هستش.

می دونن چه طوری برای شما مهمونی بگیرن، تعداد کمی از افراد هستن که می تونن شما رو به یه شب گذرونی ببرن و به شما واقعا خوش بگذره. روز جهانی دوست دختر باعث میشه که خانم ها به این فکر کنن که این دوست های صمیمی دختر هستن که دقیقا و به خوبی اون ها رو می شناسن و برنامه ریزی یه روز یا اوقاتی برای خوش گذرونی به بهترین شکل ممکن و دقیقا همون طور که باید رو انجام میدن. فرقی نمی کنه اون برنامه چی باشه. شاید یه مهمونی بزرگ و هیجان انگیز باشه و شاید یه دورهمی کوچیک. اگه دوستتون هم میخواد ایران رو ترک کنه حتما از کادو برای مهاجرت کمک بگیرید.

 

 

حالا که به مناسبت روز جهانی دوست دختر این قدر از ارتباط بین دخترها و نیاز به قدردانی ازش صحبت کردیم ، یه نکته ی ریزی رو اضافه کنیم که شاید به موضوع بی ارتباط باشه اما گفتنش به نظر واجب میاد. خیلی وقت ها به خاطر شرایط خاص و یا به هر علتی صمیمی ترین دوست یه دختر خانم ممکنه پسری باشه که دقیقا همون ارتباطی که این همه توی این مقاله درباره ش حرف زدیم رو با هم داشته باشن. یه دوستی خالص و صادقانه. یادتون باشه همچین رفاقت هایی کم پیدا میشه و شما باید هر از چندی به اون ها یادآوری کنین که قدردان هستین. چه بهتر که این کار رو با خرید کادو لاکچری مردانه انجام بدین.

 

توی این دورانی که ما زندگی می کنیم یه سری چیزا که قبلا تابو بود و حتی حرف زدن در موردش هم زشت بود و باعث شرم خیلی از خانواده ها بود ، تا حد زیادی پذیرفته شده و اون ممنوعیتی که قبلا داشت رو دیگه نداره. البته نمیشه گفت که این موارد برای تمام خانواده ها صدق می کنه و خیلی ها هنوز هم به اعتقادات و فرهنگ سنتی خودمون پایبند هستن. بحث ما هم این جا اصلا خوب یا بد بودن و یا درست و غلط بودن این که این تغییرات رو توی جامعه و خانواده ها می بینیم ، نیست. ما فقط می خوایم این جا به آقا پسر های عزیزی که با دیدن عنوان این مقاله خوشحال شدن و فکر کردن که محتوا در رابطه با رابطه ی عاشقانه ی اون هاست بگیم که غصه نخورن و تمام ایده کادو هایی که معرفی کردیم رو شما هم می تونین تهیه و تقدیم دوست دختر خودتون بکنین.

 

بهترین هدیه ها برای دوست دختر

 

درباره ی همه ی جزئیات از روز جهانی دوست دختر صحبت کردیم و الان موقعشه که بریم برای بهترین قسمت یعنی معرفی کادو برای دوست دختر. می خوایم چند تا از بهترین انتخاب ها رو این جا بیاریم:

 

کیف هدیه لوکس 10 عددی اسپا

 

کیف هدیه لوکس 10 عددی اسپا

 

یادتونه بالاتر گفتیم یکی از تفریحات فوق العاده جذابی که می تونین با دوستاتون داشته باشین اسپا و ریلکس کردن هستش ؟ خب به همین منظور ما می خوایم بهتون یه کیف هدیه لوکس 10 عددی اسپا رو معرفی که خیلی کامل و شیک هستش و شما می تونین برای کادو برای دوست دختر خودتون تهیه ش کنین تا دوتایی ازش لذت ببرین و اوقات به یاد موندنی برای خودتون بسازین. از لوسیون های خوشبو گرفته تا ست کامل حمام همه چیز رو می تونین توی این کیف زیبا پیدا کنین. واقعا که یه کادو لاکچری زنانه محسوب میشه.

 

پدیکور الکتریکی پا همراه مکنده قوی

 

پدیکور الکتریکی پا همراه مکنده قوی

 

هر کسی دوست داره کف پاهاش نرم و تمیز باشه. واقعیت اینه که هر چه قدر ما به پوست صورتمون و تمیزی و شفافیتش اهمیت میدیم باید به همون اندازه به تمیزی کف پاهامون هم اهمیت بدیم. این موضوع زن و مرد هم نداره. بررای همه صدق می کنه. حالا می خوایم به عنوان کادو برای دوست دختر به مناسبت این روز جهانی با شکوه یه پدیکور الکتریکی پا به شما معرفی کنیم که خیلی خیلی قویه و کیفیت فوق العاده بالایی داره. 3 تا سری مختلف داره و تازه کابل یو اس بی هم بهش می خوره. بهتون توضیه می کنیم که حتما روی اسم این محصول بزنین تا عکس و ویژگی های منحصر به فردش رو ببینین. یادتون باشه که این گزینه یه انتخاب عالی برای کادو برای خودم هستش.

 

تمیز کننده قوی منافذ صورت با دوربین (تاییدیه FDA)

 

تمیز کننده قوی منافذ صورت با دوربین: (تاییدیه FDA)

 

کادو برای دوست دختر اونی که همیشه از رفتن به مراکز زیبایی فراریه و حال و حوصله و یا وقتش رو نداره این گزینه خیلی خیلی جوابگوعه. این تمیز کننده قوی منافذ صورت به هر کسی کمک می کنه تا توی خونه و بدون این که هر بار بخواد کلی هزینه برای پاک سازی پوست صورت بده ، یه پوست شفاف داشته باشه. از ویژگی های برجسته این کادو برای روز جهانی دوست دختر می شه این مورد رو گفت که به گوشی یا لپ تاپ شما وصل میشه و شما می تونین تمام جزئیات منافذ رو در سایز بزرگ ببینین. و از همه مهم تر این که این تمیز کننده صورت تاییدیه اف دی ای داره و شما با خیال راحت می تونین استفاده کنین ازش.

 

قلم میکرونیدلینگ درماپن برای جوان سازی پوست و رشد مو

 

قلم میکرونیدلینگ درماپن برای جوان سازی پوست و رشد مو

 

این قلم میکرونیدلینگ طرفدار های خیلی زیادی چه بین خانم ها و چه بین آقایون داره و بهترین کادو برای دوست دختر می تونه باشه. قلم میکرونیدلینگ درماپن تا سوزن های خیلی ظریفی که داره به شما کمک می کنه تا برای کلاژن سازی و در نتیجه جوان سازی پوستتون ازش استفاده کنین.ارتفاع سوزن ها رو خودتون می تونین خیلی ساده تنظیم کنین. به مناسبت روز جهانی دوست دختر یه هدیه کوچک یادگاری تهیه کنین و اون رو خوشحال کنین. یادمون نره که این قلم ها برای رشد مو ها هم خیلی موثرن .

 

دستگاه زیبایی صورت برای لیفتینگ،ضدچروک و سفت کردن پوست

 

دستگاه زیبایی صورت برای لیفتینگ،ضدچروک و سفت کردن پوست

 

راستش رو بخواین خیلی هیجان داشتیم تا نوبت به معرفی این محصول برسه. برای کادو برای روز جهانی دوست دختر یه دونه دستگاه زیبایی صورت برای لیفتینگ،ضدچروک و سفت کردن پوست تهیه کنین و نهایت عشق و علاقه تون رو نشون بدین. این دستگاه هم مثل گزینه ی بالا خیلی محبوبه و درباره ی اون نوشته شده که در لحظه شما می تونین تاثیرش رو ببینین. به خوبی روی صورت می شینه و یه لیفت خیلی خوب به پوستتون میده.

 

کیف ورزشی زنانه با محفظه مخصوص کفش

 

کیف ورزشی زنانه با محفظه مخصوص کفش

 

دوست دختر شما اهل ورزش و رفتن به باشگاه هست. می تونین برای خرید کادو به مناسبت این روز جهانی دوست این کیف ورشی رو بهش هدیه بدین. محفظه ای جدا برای کفش هاتون داره که تهویه ی خیلی خوبی براش در نظر گرفته شده، بسیار جا داره. اگه هم ورزشی کار می کنین که نیاز به مت داره ، محلی برای نگه داری مت روی کیف تعبیه شده. ضد آب هستش و زیر بارون لوازم داخل کیف خیس نمیشن. به ما اعتماد کنین و این محصول رو حتما ببینین

 

خیلی از کادو هایی که بهتون معرفی کردیم رو می تونین توی پیج  اینستاگرامویدیو هاش رو ببینین تا بهتر و بیشتر با کاربرد هاشون آشنا بشین.

 

از طرف کل اعضای تیم ، روز جهانی دوست دختر رو به همه ی دوست های صمیمی که باعث پیشرفت و شادی و تغییرات بزرگ در کنار همدیگه میشن تبریک میگیم و آرزوی روزهای درخشانی داریم.

 

یادتون هم نره که ما با جواب سوال کادو چی بخرم همیشه کنارتون هستیم.

 

شاد باشید.

1403-05-11