هوش مصنوعی پیدا کردن کادو چجوری کار می کنه ؟



محبوب ترین پست ها

 

هوش مصنوعی کادویاب چجوری کار می کنه ؟ امروز تیم تحریریه کادویاب تصمیم گرفته که این موضوع رو براتون دقیق توضیح بده.

 

هوش مصنوعی و خرید کادو 

 

تولد هوش مصنوعی برای خرید کادو

اول از همه یه تاریخچه ی خیلی کوتاه و مختصر از چه طور متولد شدن تیم کادویاب و این ایده براتون بگیم. کادویاب یه روز که به یه جشن تولد دعوت میشه متوجه می شه که چه قدر انتخاب ایده کادو بعضی وقتا می تونه سخت و دشوار بشه. چون که از قبل رفتن به جشن کلی با خودش کلنجار رفته بود که چی بخرم کادو تولد حالا ؟ برا همین ذهنش خیلی مشغول این داستان شد و از اونجایی که از اون دسته آدم هاییه که تا راه حل مشکلات و جواب سوالاتش رو نگیره آروم نمی گیره، یه مدتی رو صرف تحقیقات در این زمینه کرد و بالاخره بعد از کلی بالا و پایین با یه ایده ی فوق العاده جواب اون چیزی که می خواست رو گرفت . پس سریع دست به کار شد و یه تیم از افراد با رشته های مختلف که مطمئن بود می تونن تو این زمینه بهش مشاوره و راهنمایی بدند و باهاش همکاری خوبی داشته باشند رو دور هم جمع کرد و تیم کادویاب به این ترتیب شکل گرفت و متولد شد. تیم ما با تعهدی که به هدفش داشت هرروز بیشتر و بیشتر تلاش کرد تا ایده و طرح اولیه رو کامل کنه و به مرحله اجرا دربیاره. اگه میخواید زودتر هوش مصنوعی رو ببنید به صفحه چالش دوست شناسی کادویی برید.

 

قاب یادگاری بلیط

قاب یادگاری بلیط برای ثبت خاطرات شما

قیمت:٢٢٥,٠٠٠ تومان

ثبت نام در پنل شخصی

خب حالا یه کم بیشتر درباره روند و نوع عملکرد کادویابی براتون توضیح بدیم تا دقیقا متوجه بشید که کادویاب قراره چه جوری بهتون کمک کنه که به جواب کادو چی بخرم برسید. شما می تونید وارد بخش پنل بشید و ثبت نام کنید و برای خودتون یه پروفایل شخصی توی سایت کادویاب داشته باشید و عضو خانواده ما بشید. خوشبختانه باید اشاره کنیم که روند ثبت نام خیلی خیلی راحت و سریع انجام میشه و اصلا وقت زیادی رو از شما نمی گیره. ما می دونیم که چه قدر مراحل طولانی عضویت سایت ها می تونه آدم رو خسته کنه پس تا جایی که شده اون رو کوتاه و سریع براتون طراحی کردیم. از مزایای داشتن پنل شخصی می تونیم بگیم که شما اختیار دارید که با وارد کردن مشخصات این اجازه رو به ما بدید که ما برای مناسبت های مختلف و تولدهای مهم از پیشتر به شما اطلاع بدیم که شما هیچ مناسبتی رو از دست ندید. چون تیم ما دقیقا می دونه فراموش کردن تولد نزدیکان یا از دست دادن مناسبت ها چه قدر می تونه حس بدی ایجاد کنه و حتی گاهی می تونه روابط رو خدشه دار کنه. 

 

کادویابی تکی یا خرید اشتراک

از اون جایی که ما دوست داریم همه ی شما خیلی راحت از هوش مصنوعی کادویابی بهره ببرید براتون شرایط مختلفی در نظر گرفتیم. 

اگه شما کادوجوی جدیدی هستی و دوست داری که برای بار اول با کادویابی آشنا بشی ، شرایط استفاده به صورت استفاده ی تکی برای شما فراهم شده و با ثبت نام و پرداخت هزینه ی تعیین شده می تونین کادویابی رو انجام بدین.

اما اگه شما از اون کادوجوهایی هستی که دقیقا متوجه لزوم استفاده از این قابلیت ویژه شدی ما برای شما 3 حالت در نظر گرفتیم:

 

کادوجوی کنجکاو:

 که می تونه اشتراک یک ماه بگیره و از تعداد بیشتری کادویابی در ماه و تخفیفات ویژه استفاده کنه.

 

کادوجوی مهربون:

 تو این حالت شما یه اشتراک 3 ماهه داری و علاوه بر تعداد بیشتر کادویابی نسبت به حالت قبل و تخفیفات ویژه ، برای یادآوری مناسبت ها و استفاده ویژه از هوش مصنوعی کادویابی هم می تونی رو ما حساب کنی.

 

کادوجوی حرفه ای :

 همون طور که از اسمش مشخصه با اشتراک یک ساله خیلی حرفه ای علاوه بر امکانات بالا توی قرعه کشی های ما هم شرکت داده میشی و رسما عضو خانواده ی کادویاب به حساب میای.

 

 

مراحل کادویابی

اگر خیلی عجله دارید تا به جواب سوالتون برسید می تونین وارد بخش کادویابی بشید و بله ! خوش آمدید ! حالا مراحل شروع می شند. شروع مراحل رو با مشحص کردن این که برای چه شخصی می خواید کادو بخرید آغاز می کنین و بعد جنسیت شخص رو مشخص می کنین و بعد از اون می رسید به تعیین بازه سنی شخص و در آخر مناسبت مورد نظر خودتون رو انتخاب می کنین. تا اینجا که کمتر از 30 ثانیه وقت شما گرفته میشه. حالا با دادن این مشخصات شما وارد مراحل یک تست فوق العاده میشید. این تست رو تیم ما که از افراد با تجربه و متخصص در زمینه های مختلف تشکیل شده ، طراحی کردند و با کمک هوش مصنوعی به اجرا در آوردند. شما فقط کافیه با توجه به شناختی که از شخصی که قصد دارید براش کادو بخرید به تست ها جواب بدید و گزینه ی مورد نظرتون رو انتخاب کنین. خوشبختانه بعد از کلی کار گروهی تونستیم تعداد این تست ها را کوتاه کنیم تا شما خسته نشید و زودتر به جواب  برسید. بعد از پاسخگویی به سوالات به شما یه آنالیز کلی از تیپ شخصیتی اون فرد میده و کادوهایی که برای اون شخص مناسب هست رو به شما معرفی می کنه. گزینه های پشنهادی خلاقانه و شگفت انگیز خواهند بود و شما دیگه خیالتون راحته چون بهترین جواب ها رو برای کادو چی بخرم در اختیار دارید. خیلی راحت انتخاب می کنین و همونجا می تونین خرید خودتون رو ثبت کنین و کادو رو خریداری کنین و تمام.

 

پازل سه بعدی چوبی همراه با جعبه موسیقی

پازل سه بعدی چوبی همراه با جعبه موسیقی هدیه ای خاص

قیمت:٢,٥٣١,٠٠٠ تومان

مشاهده محصول

مزایای استفاده از کادویابی

خب واقعیت اینه که استفاده از این روش برای چی بخرم کادو تولد مزایای زیادی برای شما داره. اول از همه همونجور که اشاره کردیم سوالات رو یه تیم کاملا متخصص طراحی کردن پس خیالتون از نتیجه قطعا راحته. یعنی شما دیگه می تونین مطمئن باشید کادویی رو می خرید که عزیزتون ازش خوشش میاد و قطعا خوشحال میشه چون دقیقا متناسب با تیپ شخصیتی و علایق و سلایق اون شخص تونستید کادو بخرید. مزیت بزرگ دیگه ی استفاده از کادویابی هم پیشنهادهای کادو های خلاقانه جدید هست پس شما از شر کادوهای تکراری خلاص می شید و اختیار انتخاب خاص برای کادو دارید. باید اضافه کنیم که کل روند کادویابی زمان زیادی از وقت شما رو نمی گیره و شما می تونین تو کمترین زمان از بهترین فروشگاه ها کادوی مورد نظر خودتون رو بخرید. کادویاب خوشحال میشه که خانواده ی بزرگی داشته باشه. پس یه لطفی بکنین وقتی کسی ازتون پرسید هدیه کوچک برای یادگاری یا مثلا برای روز مادر چی بخرم  ایشون رو با ما آشنا کنید  تا همه در کنارهم با کادوهای هیجان انگیز خوشحال باشیم.

کادویاب

 

 

دستگاه خشک کن دیجیتالی مواد غذایی مجیک میل

دستگاه خشک کن دیجیتالی مواد غذایی مجیک میل با ظرفیت بالا

قیمت:٨,٠٠٧,٠٠٠ تومان

مشاهده محصول

1402-07-05