خرید هدیه برای عشقم



محبوب ترین پست ها

یه سری کادو ها هستن که شما وقتی به فکر تهیه شون هستین علاوه بر این که هدفتون خوشحال کردن شخص دیگه ای هستش ، خودتون هم خیلی خیلی حس خوبی دارین. انگار یکی نشسته توی قلبتون و داره هی قند آب می کنه توش. کلا از لحظه ی اول تا چند روز بعد از این که کادو رو به شخص مورد نظرتون تقدیم می کنین ، هیجان و ذوقه که تو قلبتون بالا و پایین می پره و اون شخص مورد نظر کسی نیست جزو عشقتون.

 

خرید بهترین هدیه برای عشقم

 

امروز رو به بهترین ایده های هدیه برای عشقم اختصاص دادیم تا شماهایی که حس زیبای عشق رو دارین تجربه می کنین ، بتونین به بهترین شکل ممکن این احساس رو با هدیه دادن بروز بدین و وقتی به هر علتی به هدیه مناسب فکر می کنین یه جواب خیلی عالی براش توی ذهنتون آماده داشته باشین. از اون جواب هایی که خیلی خاصن و تکراری نیستن. از اون کادو هایی که خودتون کیف می کنین که دارین همچین کادویی رو تقدیم عشقتون می کنین. چالش دوست شناسی کادویی هم که همیشه با بهترین راه ممکن مناسب ترین ها رو براتون در نظر داره. پس ما رو هم این جا همراهی کنین و هم اون جا. قبل از اینکه مقاله رو شروع کنیم بد نیست یه سری هم به خرید کادو لاکچری مردانه بزنید. 

 

 

بهترین هدیه برای عشقم ققط برای کادو ولنتاین چی بخرم نیستش که اهمیت داره بلکه توی تمومی مناسبت ها و حتی بدون مناسبت و همینطورکی برای ما آدما مهمه. ما داریم تلاش می کنیم که با این هدیه هر چی بیشتر و بیشتر میزان و نوع احساساتمون رو به کسی که عاشقش هستیم ، نشون بدیم و یه جورایی حس قدردانیمون رو از این که توی زندگیمون هست با خرید کادو برای عشقم ، بهش ثابت کنیم. حالا کافیه که زبان عشق اون شخص هم هدیه دادن باشه. یعنی این که ارزش معنوی اون هدیه ای که شما بهش تقدیم می کنین ، این قدر توی قلب این دسته از آدم ها بالاست که سریعا تحت تاثیر کادوی شما قرار می گیرن. البته اینم باید بگیم ! درسته که کادو این افراد رو بیشتر از بقیه تحت تاثیر قرار میده ، اما یه شرط خیلی مهم هم داره. اون هم این که برای خرید کادو و تهیه ی هدیه برای عشقم خیلی باید مراقب باشین که انتخاب درستی داشته باشین و هوشمندانه عمل کنین. یعنی یه قسمت از کاری که تست دوست شناسی با هوش مصنوعی براتون انجام میده. انتخاب کادو توی این شرایط شاید بشه گفت از جهاتی " بیشتر از همیشه " مهمه و باید بهش توجه کرد.

 

خرید بهترین هدیه برای عشقم

 

می دونیم که منتظر ایده کادو برای هدیه برای عشقم هستین ! حتما به اون جا هم می رسیم. ما قول دادیم که همیشه با ایده های جدید کنارتون باشیم. اما قبلش باید یه سری نکات رو بررسی و شفاف سازی کنیم تا شاید خودتون هم به نتایج جالبی برسین و با توجه به شناختتون از کسی که عاشقش هستین ایده های جدید و نابی رو پیدا کنین. بعدش می ریم برای معرفی بهترین گزینه های ممکن برای انتخاب کادو برای عشقتون. فقط همین اول بگیم که اگه دنبال یه هدیه ی کوچولو موچولو می گردین بهتره که مقاله ی هدیه کوچک یادگاری رو هم بخونین.

 

ممکنه یه عده بگن که عشق من مادرم هستش ، من عاشق خواهرمم و ... عشق به افراد دیگه هم مقدسه و فقط به کادو چی بخرم برای اونها فکر میکنم ، درسته ! اما ما این جا مشخصا منظورمون از هدیه برای عشقم ، کادو برای شخصیه که شما به عنوان شریک زندگی و شریک احساسی تون انتخابش کردین به هر شکلی که تصمیم گرفتین این ارتباط وجود داشته باشه. پس لطفا با این دید به خوندن ادامه ی مقاله مشغول بشین.

 

چند تا سوال رو می خوایم درباره ی خرید هدیه مناسب برای عشقم بپرسیم و جواب بدیم که باعث میشه عشقتون بیشتر تحت تاثیر کادویی که براش گرفتین قرار بگیره. هر چه قدر که ایده کادو خلاقانه داشته باشین ، دونستن و رعایت کردن موارد زیر هم مهمه و همه ی اون لحظات رو برای هردو تون زیبا تر می کنه.

  

+ چی باید بگم وقتی دارم کادو رو به عشقم تقدیم می کنم ؟

 

1) بهش بگین که به چه علت این هدیه خاص رو انتخاب کردین :

توضیح درباره ی علت خرید اون کادو ی خاص به شما یه فرصتی می ده که تموم فکر ها و احساس عشقی که توی انتخاب هدیه برای شما دخیل بودن رو به اون شخص عزیز توضیح و نشون بدین. اگر هم که همراه هدیه تون مثلا برای چی بخرم کادو تولد کارت گذاشتین و توی اون موارد خاصی رو نوشتین ، ازش خواهش کنین که اول اون کارت رو بخونه و بعد کادو رو باز کنه.

توضیح شیرین شما در مورد این که چرا موقع خرید هدیه برای عشقم این گزینه رو انتخاب کردین ، ممکنه برای عشقتون بیشتر از هدیه واقعی معنی داشته باشه. چه فرصتی بهتر از این تا بهش ثابت کنین که چه قدر خوب می شناسینش !

 

2) در مورد احساستون صادق باشین :

می تونین بهش بگین که چه ویژگی هایی از اون شخص رو دست دارین و این که بودن کنارش چه احساسی تو شما به وجود میاره یا اصلا هر چیز دیگه ای که دوست دارین در مورد حستون بدونه. هر چه قدر هم که این حرفا از ته دلتون باشه ، درست تر این کارو انجام میدین.

اگه یه وقت کادو رو دادین و از حالت صورت عشقتون متوجه شدین که ایده کادو شما به دلش ننشته و دوسش نداره ، اصلا از این که درباره ی این موضوع صحبت کنین نترسین. ازش خواهش کنین که ترجیح می دین کادوی دیگه ای رو بهش بدین که حتی خودش پیشنهاد میده.

 

 

+ چه شیوه های خوبی برای تقدیم کادو برای عشقم هست ؟

 

1) برای نوشتن یه کارت با متن صمیمانه وقت بذارین :

بیشتر وقتا، این کارت ها می تونن به یاد موندنی ترین و تاثیرگذارترین قسمت یک هدیه باشن. به مناسبت فکر کنین، احساسات خودتون را نسبت به عشقتون منعکس کنین.

یه وقتایی نوستالژیک بشین  و در مورد لحظات خاصی که با هم داشتین ، صحبت کنین. به آینده تون نگاه کنین و در مورد چیزهای دیگه ای که امیدوارین با اون شخص تجربه کنین ، حرف بزنین. راستی هدیه تولد برای متولدین بهمن ماه فراموش نشه.

 

2) یه فضای رومانتیک درست کنین :

فرقی نداره که انتخاب کرده باشین هدیه برای عشقم رو به صورت خصوصی یا عمومی تقدیم کنین، فقط کافیه متناسب با شرایط رفتار کنین.  اگه تو خونه هستین با چند تا شمع قشنگ و شاید معطر ، چند شاخه گل و یه موسیقی ملایم یه فضای رومانتیک فوق العاده درست کنین.

اگر هم تصمیم گرفتین هدیه رو توی جمع بدین ، بهتره که یه جایی رو انتخاب کنین که نور کم و حال و هوای جذاب داشته باشه.

تصمیم گیری در مورد فضایی که بهترین تاثیرگذاری رو روی عشق شما داره، قطعاً مهمترین توصیه ست

 

3) اگه عشقتون راحت تره ، برین یه جای معمولی :

ممکنه عشق شما توی رستوران های شیک و پیک و فنسی خیلی احساس خوبی نداشته باشه و ترجیح بده که وقتش رو جایی بگذرونه که راحت تر باشه. پس حتما همین کارو کنین. شما بهتره که کمتر در مورد آماده کردن یه شب رمانتیک "کلیشه ای" و بیشتر در مورد ایجاد احساس دوست داشتن و خوشحالی عشقتون نگران باشین.

حتی می تونین به یه پیک نیک دو نفره توی یه پارک برین یا اون کافی شاپ ساده ای که معمولا با هم میرین و اون جا کلی خاطرات خوب دارین.

 

چه شیوه های خوبی برای تقدیم کادو برای عشقم هست

 

تا یادمون نرفته بگیم که اگر عشقتون ، شوهرتون هستش می تونین برای خرید کادو  و داشتن گزینه های بیشتر و متناسب از اون یکی مقاله ، کادو برای مرد متاهل هم استفاده کنین. هر دو رو بخونین تا گزینه های رو میز متنوع تر و بیشتر باشن. اصلا شاید دوست داشتین یه میکسی از چند تا رو با هم انتخاب کنین و یه چیز کاملا جدید برای خرید هدیه برای عشقم داشته باشین.

 

4) می تونین روش های هیجان انگیز رو امتحان کنین :

بعضی وقتا فرآیند هدیه دادن و هدیه گرفتن می تونه خودش به تنهایی یه هدیه باشه! اگه خرید هدیه برای عشقم  که شما انجام دادین چند تیکه ای هست ، توی طول روز هر تیکه رو بهش تقدیم کنین. این باعث می شه که شریک زندگی شما در تمام طول روز هیجان زده باشه و احساس دوست داشتن بکنن.

 

5) خجالت نکشین و از خانواده و دوستاش کمک بگیرین :

برای این که به بهترین روش ممکن برسین از کمک گرفتن از خانواده و دوستان معشوق خودتون ، اصلا خجالت نکشین. اون ها ممکنه بتونن بهتون کمک کنن تا همه چیز بهتر و خاص تر باشه.

 

6 ) کادو رو وقتی که اصلا انتظارش رو نداره ، تقدیم کنین :

مثلا می تونین کادو برای عشقم رو یه جایی بذارین که وقتی صبح از خواب پا میشه با اولین چیزی که مواجه میشه کادو ی شما باشه و با هیجان و حس خوب روزش رو شروع کنه.

مراقب باشن که اگر عشقتون علاقه ای به سورپرایز شدن یا جشن های بزرگ و شلوغ نداره ، دور این ایده رو خط بکشین و یه راه ساده تری انتخاب کنین. به هر حال هر کس یه جور راحت تره. اصلا لزومی نداره حتما همه از سورپرایز لذت ببرن. حتی اگه خودتون فکر می کنین یه سورپرایز بزرگ کار منطقی تر و بهتریه ، به خودتون یادآوری کنین که این مسئله مربوط به عشقتون و خوشحالی و راحتی اونه و نه شما.

 

باز هم هست ولی می دونیم که بی صبرانه منتظر ایده کادو هستین ، پس بقیه ش بمونه شاید برای یه مقاله ی دیگه اصلا. فقط این که متوجه شدیم که کادوجو های زیادی هستن که دنبال کادو روز مرد می گردن ، به خاطر همین گفتیم وسط بحث خرید هدیه برای عشقم یه یادآوری کنیم بهتون. می دونیم که تعداد مقاله ها بالاست و ممکنه که اون چیزی که می خواین رو به راحتی پیدا نکین یا گمش کنین. اخماتون رو باز کنین چون ما مرتبا اون موضوعاتی رو که می دونیم شما خیلی پیگیرشون هستین ، بهتون یادآوری می کنیم. حالا هم کادو برا پسر 10 ساله و کمتر این جاست و خیلی خیلی گزینه های زیادی با دسته بندی سنی توش هست. برید و با خیال راحت از بینشون بهترین رو انتخاب کنین.

 

ایده های هدیه برای عشقم

حالا وقتشه که بریم سراغ معرفی هدیه های مناسبی که میتونید برای عشقتون تهیه کنید.

 

عروسک خرس تدی خاکستری

اولین ایده ای  که برای خرید هدیه برای عشقم می خوایم معرفی کنیم ، اگر دوران جوونی رو پشت سر گذاشتین ، شاید یه کمی از نظرتون خنده دار بیاد. اما باید بدونین که هیچ وقت برای داشتن عروسک های احساسات دیر نیست. عروسک خرس تدی که بین شخصیت های عروسکی خیلی معروف و محبوبه با جمله های قشنگ و پر احساسی که روش نوشته می تونه یه کادو قشنگ برای عشقم باشه. با شخصیت دادن به عروسکی که تقدیم می کنین ارزش کادوتون رو چند برابر کنین. ضمنا این خرس تدی مهربون می تونه گزینه خوبی هم برای کادو یادگاری برای مهاجرت باشه.

 

عروسک-خرس-تدی-خاکستری

 

مجموعه شمع معطر با رایحه آرامش بخش

شمع در اکثر موقعیت ها نشونه ای از عشق و آرامشه. به هر فضایی که دکوراسیون رومانتیک داره دقت کنین. بدون شک اگه شرایطش رو داشته باشه از شمع ها استفاده کردن. به همین خاطر همیشه شمع معطر توی بسته های خشگل یه ایده ی عالی برای خرید کادو و تقدیمش به کسی که عاشقش هستین ، بوده و هست. تلاش کنین موقع انتخاب شمع اونی رو بخرین که مواد تشکیل دهنده ش سویا وکس هست. مثل شمع های معمولی نیست که با دود کردن به سلامتی آسیب برسونه.

 

مجموعه-شمع-معطر

 

مجموعه 7 عددی مانیکور برند معروف Zwilling  

خرید هدیه برای عشقم وقتی خیلی هیجان انگیز تر میشه که از یه برند خیلی معروف اما کمیاب تو ایران باشه. برند زوویلینگ یا دوقلو یا به قول بعضی ها دو بچه یکی از معروف ترین برند های آلمانی هستش که می شه گفت فوق العاده ترین کیفیت و دوام رو دارن. درسته که شاید یه مقداری از لحاظ هزینه ای به نظر گرون برسن اما نکته ای که باید بهش توجه کنین اینه که شما با خرید یک بار از محصولات این برند تا سال ها نیاز به خرید دوباره از اون محصول پیدا نمی کنین. مثلا برای خانم ها احتمالا خیلی پیش میاد که سر موچین هاشون زود از حالت اولیه خارج بشه و کارآیی قبل رو نداشته باشه. با مجموعه ی 7 عددی مانیکور به عنوان هدیه برای عشقم ، تجربه ای از استفاده ی بهترین کیفیت رو کادو بدین. و دیگه این که این گزینه یکی از بهترین ها برای  ایده کادو برای خودم هستش.

 

مجموعه-7-عددی-مانیکور-برند-معروف-zwilling

 

پخش کننده آروماتراپی برای آرامش

آدم وقتی عاشق کسی میشه به طرز عجیبی دوست داره که معشوقش رو همیشه خوشحال ببینه ، دوست داره همیشه آرامش داشته باشه و هیچی اذیتش نکنه. پخش کننده آروماتراپی دقیقا همونیه که به آدم کمک می کنه همچین حسی داشته باشه. فضای اتاق و خونه رو برای شما آرامش بخش و رویایی می کنه و به آرامش ذهن و روحتون کمک زیادی می کنه. پس چه بهتر که اینم بذارین تو لیست خرید هدیه برای عشقم.

 

پخش-کننده-آروماتراپی-برای-آرامش

 

اگه مناسبتی که برای عزیزتون می خواین کادو بخرین تولد هستش و دنبال ایده های بیشتری می گردین می تونین به مقاله های کادو تولد مردانه ارزان و کادو تولد زنانه ارزان هم سر بزنین. آدم همیشه برای تهیه ی هدیه تولد دوست داره که از بین بهترین ها ، بهترین رو انتخاب کنه. درکتون می کنیم و بهتون کاملا حق می دیم.

 

 

برای این که کادو های بیشتر و صد البته متناسب تر با شخصیت عشقتون پیدا کنین هم که می دونین چالش دوست شناسی بهترین راه حله.

 

منتظر مقاله های بعدی کادویاب با موضوعات جذاب باشین.  

1402-11-20