کادو مناسبتی
  • سارا آهویی |
  • سردبیر کادویاب
  • زمان مطالعه: 5 دقیقه
  • 179 بازدید |
  • 3 ماه قبل

15 ایده بینظیر و منحصر به فرد کادو برای روز جهانی پدر

 کادو روز جهانی پدر چی خوبه ؟ به پدر القاب
15 ایده بینظیر و منحصر به فرد کادو برای روز جهانی پدر

15 ایده بینظیر و منحصر به فرد کادو برای روز جهانی پدر رو میخوایم بر اساس تحقیقات حرفه ای و بررسی بازار براتون به اشتراک بزاریم.به پدر القاب مختلفی نسبت داده میشه. هر کس با توجه به حس و رابطه ای که از پدرش می گیره یه تصویر ذهنی از اون عزیز توی تصوراتش داره. مثلا بعضی ها پدر رو قهرمان من می خونن. بعضی ها اون رو مرد خستگی ناپذیر زندگی شون می دونن ، بعضی های دیگه پدر رو کوهی می بینن که تحت هر شرایطی می تونن بهش تکیه کنن و یه پشتوانه ی خیلی بزرگ براشون محسوب میشه. بخوایم خلاصه بگیم نقش پدری برای هر فردی تو زندگیش نقش پر رنگ و مهمی هستش و به همین خاطره که یه روز از تقویم دنیا رو هم به این بزرگواران اختصاص دادن. با ما همراه باشین تا بیشتر براتون بگیم.

 

کادو روز جهانی پدر 

 

قبل از اینکه بریم سراغ کادو ها کمی در خصوص تاریخچه روز جهانی پدر و دلیل این مناسبت براتون بگیم.

 

تاریخ روز جهانی پدر:

 روز جهانی پدر یکی دیگه از مناسبت های مهم تقویمی هستش که توجه اکثر افراد رو به خودش جلب می کنه و یه روز مهم شناخته میشه. این روز توی تاریخ 21 ژوئن ، سالیان ساله که جشن گرفته میشه و باعث میشه که بچه ها با هول و ولا به فکر کادو چی بخرم بیفتن. توی هر کشوری متناسب با فرهنگ و آداب و رسومش به روز جهانی پدر اهمیت داده میشه که به صورت موردی و خلاصه براتون درباره ش می گیم. درسته که روز پدر توی ایران به خاطر دلایل مذهبی روز دیگری انتخاب شده، اما خیلی ها هستن که دوست دارن روز جهانی این مناسبت رو جشن بگیرن و به باباهاشون تبریک بگن. اون هایی هم که دیگه خیلی خیلی رابطه ی صمیمانه و نزدیکی با پدرهاشون دارن، با شوق و ذوق و عشق فراوون منتظر هر دو تاریخ هستن و شاید براتون جالب باشه که هم برای تاریخ روز جهانی پدر و هم برای تاریخ مذهبی ایرانی روز پدر، خودشون رو آماده می کنن و یه جورایی تدارک می بینن و سعی می کنن به هر طریقی که میشه پدر های خودشون رو خوشحال و غافلگیر کنن و همین میشه که دو بار به فکر خرید کادو میفتن.

  

علت انتخاب 21 ژوئن:

خب قطعا که این جوری نبوده که همین جوری رو هوا و الکی و 21 جون به عنوان روز جهانی پدر انتخاب شده باشه. بیایین با هم بخونیم ببینم که چی شد که این شد.اول از همه لازمه اشاره کنیم که توی بعضی از کشورهای کاتولیک به مناسبت روز یوسف مقدس روز پدر رو توی 19 ام مارس جشن می گیرن. که مثل ایرانی ها بر اساس یه واقعه یا باور دینی مذهبی هستش.اما در مورد انتخاب تاریخ 21 ژوئن باید بگیم که دلایل مختلف و جالبی نوشته شده که ما سعی می کنیم هر آن چه که پیدا کردیم رو برامون بنویسیم چون فکر می کنیم که قطعا برای شما هم جالبن، قبلش باید اینو هم بدونیم که به خاطر این که روز جهانی پدر خیلی خیلی روز مهمیه چالش دوست شناسی کادویی یه بخش خیلی ویژه برای این روز داره که توصیه می کنیم حتما امتحانش کنین:

1) این طور گفته می شه که تاریخ 21 جون نزدیک به تاریخ  19مارس که به‌ عنوان روز جهانی مادر جشن گرفته می‌ شه، هستش و انتخاب تاریخ ‌های نزدیک به همدیگه برای جشنواره ‌های مادر و پدر، برای ایجاد تعادل و تساوی بین جنسیت ‌ها کمک می کنه و اهمیت خانواده و والدین را تأکید می‌کنه.

2) دلیل بعدی این که بعضی از منابع تاریخی معتقدند که تاریخ 21 جون به عنوان روز جهانی پدر انتخاب شده چون این تاریخ به ‌طور معمول با آغاز تابستان در نیم ‌کره شمالی مطابقت داره و به‌ عنوان زمانی مناسب برای جشن و افتخار به والدین شناخته می‌ شه.

3) اما دلیل سوم که به نظر از دو دلیل بالا منطقی تر میاد، اینه که این که روز پدر به شکل امروزی از سوی سونورا اسمارت داد زادهٔ آرکانزاس شروع شد. پدر ایشون ویلیام جکسون اسمارت، یکی از کهنه سربازان زمان جنگ داخلی آمریکا بوده که خودش و به تنهایی شش تا فرزندش رو بزرگ کرده بوده.دختر ایشون سونورا، خیلی تحت تأثیر تلاش ‌های آنا جارویز برای جا اندازی روز مادر قرار می گیره و به همین خاطر هم میاد و روز پنجم ژوئن که تولدش پدرش بوده رو به عنوان روز پدر معرفی می کنه اما متاسفانه توی این تاریخ آمادگی لازم برای برگزاری مراسم بزرگداشت رو نداشته و همین میشه که مراسم به سومین یکشنبهٔ ژوئن منتقل شده. راستی اسم تولد اومد و بگیم که چی بخرم کادو تولد برای ایده دادن و انتخاب کادو مناسب در خدمتتونه. 

اما خیلی زود ویلیام جنینگ برایان به صورت غیررسمی از این مراسم حمایت کرد. در سال 1916 خانوادهٔ وودرو ویلسون رئیس‌جمهور وقت هم برای ایشون مراسم بزرگداشت روز پدر رو برگزار کرد. توی کالوین کولیج هم رئیس‌جمهور اون دوران پیشنهاد کرد که روز پدر به عنوان یه روز ملی شناخته بشه.می بینیم که انتخاب تاریخ 21 جون برای روز جهانی پدر دلایل متنوعی داره و اهمیت خیلی زیادی برای ایجاد فرهنگ احترام به پدر ها و والدین داره و چیزی هم که برای همه هفته های قبل از این تاریخ دغدغه محسوب میشه خرید کادو هستش.

 

اهمیت روز پدر و برگزاری جشن

 روز جهانی پدر یه فرصت فوق العاده برای نشون دادن ارزش و اهمیت پدرها توی زندگی همه ی ما به حساب میاد. پدرها معمولا به عنوان معلمان، راهنماها و حامیان فرزندان خودشون شناخته می ‌شند و نقش خیلی مهمی هم توی تربیت و رشد فرزندانشون دارن. تازه با محبت و توجه به بچه هاشون، شخصیت ‌های قوی و مستقلی رو پرورش می‌دن و زمینه ی مناسبی برای رشد و توسعه ی اون ها فراهم می کنن. برای جشن گرفتن این روز می‌تونین به پدر خودتون یا حتی افراد دیگه ای که پدر هستن و برای شما اهمیت دارن، پیام‌ های پر مهر ارسال کنین یا اون ها را به یه رستوران خوب برای ناهار یا شام دعوت کنین. غیر از این ها می‌تونین به فکر یک هدیه منحصر به فرد و خاص برای اون ها باشین که بالاتر هم اشاره کردیم که ما توی تست شخصیت شناسی این امکان رو براتون خیلی ویژه فراهم کردیم. کارهای کوچیکی هم مثل گفتن "بابا، دوستت دارم"، یا ابراز سپاس و مهربانی به پدرها، به قلب اون ها لحظات شادی و خوشایندی رو تزریق می کنه.

 

روز جهانی پدر در کشورهای دنیا:

روش‌ های برگزاری جشن برای روز جهانی پدر توی کشورهای مختلف با هم دیگه فرق داره که کاملا هم طبیعیه. هر کشوری متناسب با فرهنگ و اداب و رسوم خودش ترجیح میده که این روز رو جشن بگیره دیگه. این جا قصد داریم که چند تا از روش‌ های جشن گرفتن روز جهانی پدر توی بعضی از کشورها رو براتون بگیم پس بیایم با هم بخونیم:

- توی ایالات متحده آمریکا و انگلستان، روز جهانی پدر به تبلیغات و تبلیغات فروشگاهی خیلی بزرگ و همچنین جشن ‌های خونوادگی تبدیل شده. خانواده ‌ها معمولاً با هم ناهار می ‌خورند و صد البته که برای پدران خودشون خرید کادو رو توی اولویت قرار میدن.

- امارات متحده عربی، ممکنه که دولت و سازمان‌ های عمومی برنامه ‌های ویژه ‌ای برای جشن گرفتن این روز یعنی روز پدر برگزار کنن، در حالی که خانواده‌ ها هم ممکنه گردشگری، پیک‌نیک یا مراسم دیگه رو برنامه ریزی کنن.

- در فرانسه هم، روز جهانی پدر به عنوان یه فرصتی برای ابراز محبت و مهربانی نسبت به پدرها به حساب میاد. بعضی ها ممکنه به پدر خودشون توی روز جهانی پدر یه کارت تبریک تقدیم با ارسال کنند یا حتی کادو روز پدر تدارک ببینن.

شاید براتون جالب باشه بدونین که توی کشور ژاپن، به روز جهانی پدر توجه کمتری نسبت به روز مادر میشه. اما ممکن هم هست که بعضی از خانواده ‌ها این روز رو با دادن هدایای خاص یه چیزی تو مایه های هدیه کوچک یادگاری یا برگزاری مراسم کوچیک برگزار کنن.

درسته که توی هر کشوری ممکنه روز جهانی پدر متفاوت با بقیه ی کشور ها جشن گرفته بشه یا به صورت کلی بهش توجه بشه اما نکته ای که مهمه اینه که تقریبا توی اکثر این کشورها تهیه ی هدیه به عنوان ابراز علاقه یا نشون دادن قدر شناسی بچه ها از والدینشون مرسومه و اهمیت خیلی بالایی داره. برای همین هم ما امروز تصمیم گرفتیم که این مقاله ی روز جهانی پدر رو حسابی پر و پیمون بنویسیم. پس اگه تا این جا ما رو همراهی کردین از الان به بعد با هوشیاری و توجه بیشتری همراه ما باشین که پشیمون نمی شین. بیشتر از این با مطالب خوندنی خسته تون نمی کنیم که می دونیم همگی به شدت منتظر کادو های جدید و غیر تکراری برای روز پدر هستین و باید بهتون بگیم که این بار تصمیم گرفتیم که با 15 تا ایده کادو از دسته های مختلف غافلگیرتون کنیم تا دیگه به هیچ عنوان دغدغه ی انتخاب یه کادوی خوب و متفاوت رو نداشته باشین. راستی حالا که تو خرداد هستیم، میتونید یه سر هم به کادو تولد متولدین خرداد ماه بزنید.

 

گزینه های کادو برای روز جهانی پدر

  

اول از همه میریم ببینیم از توی اکسسوری ها و این جور لوازم چی میشه گرفت :

ساعت جیبی مردانه برای پدر

 

این ساعت جیبی مردانه از اون دسته هدایای نوستالژیک و خیلی خوبه که شما حتی برای همسر خودتون هم اگه که صاحب فرزند هستین به عنوان روز جهانی پدر می تونین تهیه کنین. متن های زیبایی که روی این ساعت نوشته شده به نوعی به پدر عزیز شما یادآوری می کنه که دوسش دارین و از این که ایشون پدر شما هستن خیلی خیلی خوشحالین. طرح و رنگش هم که بی نظیره و برای استفاده ی روزمره یه طورایی به آقایون استایل میده. این گزینه رو می تونین توی لیست هدیه تولد مردانه هم قرار بدین حتی.

 

ساعت مردانه اسپورت اصل Tommy Hilfiger

ساعت-مردانه-بند-چرمی-tommy-hilfiger-

 

ایده ی بعدی از اکسسوری های مردونه برای کادو روز جهانی پدر که می خوایم خدمتتون معرفی کنیم یه ساعت مردانه ی اسپورت فوق العاده زیبا و جذاب از برند تامی هستش که طرفدارهای خیلی زیادی داره. همیشه و همیشه سعی کنین وقتی می خواین از یه برند معروف برای هدیه دادن خرید کنین از این که اون محصول اصله اطمینان کامل پیدا کنین. چون که اصل بودن هر چیزی به معنی کیفیت بالا و ماندگاری و طول عمر بیشتره؛ حالا به جز قابلیت های ویژه ی دیگه ای که اون محصول قراره برا شما به همراه داشته باشه. این ساعت مردانه انتخاب خیلی خوبی هم برای کادو سالگرد ازدواج هستش. می تونین به لیست علاقه مندی هاتون اضافه ش کنین تا به موقعش تهیه ش کنین.

 

دستگاه اصلاح مو بینی و گوش ابرو اورجینال Philips

دستگاه-اصلاح-مو

 

  از تحولاتی که جدیدا توی ظاهر آقایون می بینیم که اتفاقا جزو تحولات فوق العاده مثبت هم محسوب میشه اینه که این عزیزان هم متوجه شدن که رسیدگی به تمیزی و مرتب بودن موهای زائد صورت و گوش ها ربطی به جنسیت نداره و یه امر ضروری هستش. همین امر هم باعث شده که شرکت های درجه یکی مثل فیلیپس به فکر تولید لوازم و دستگاه های خاص بیفتن و انواع مختلفی رو به بازار وارد کنن، در همین راستا هم ما برای کادو روز جهانی پدر می خوایم این دستگاه اصلاح مو بینی و گوش ابرو دیجیتال رو پیشنهاد بدیم که واقعا یه ایده کادو خاص شناخته میشه.

  ست هدیه و کیف پول چرم اصل مردانه WildHorn

ست-هدیه-و-کیف

 

از نکاتی که موقع انتخاب کادو روز جهانی پدر باید رعایت کنین اینه که وقتی هدفتون تهیه ی لوازمی مثل اکسسوری ها هستش باید حتما حتما به تیپ و استایل اون شخص توجه کنین. اما این جا ما می خوایم یه ست هدیه کیف پول چرم اصل مردانه رو به شما معرفی کنیم که تقریبا به هر استایلی می خوره و هر کسی رو خوشحال می کنه. این ست هدیه که از برند وایلدهرن هستش از کیفیت خیلی خوبی برخورداره و مثل بیشتر چرم ها زود پوست پوست نمیشه به همین خاطر هم هست که ما اصرار داریم این ست رو توی لیست کادو لاکچری مردانه هم بذاریمش.

لیست کادو های اکسسوری طور تمام شد. حالا می خوایم سه تا گزینه ی درجه یک بهتون پیشنهاد بدیم برای کادو روز جهانی پدر برای اون دسته از پدر های عزیزی که به کمپینگ علاقه ی عجیبی دارن و همه جا دنبال ابزار و لوازم خاص کمپینگ می گردن. ما این جا براتون چند تا از بهترین انواع لوازم کمپینگ رو جدا کردیم که کمتر جایی می تونین با این کیفیت و کارایی پیدا کنین.

  

ابزار بقا کمپینگ 1 در 14 با درجه نظامی تاکتیکی

 

یکی دیگه از تفریحاتی که به شدت بین مردم مرسوم شده کمپینگه. اما کمپینگ کردن به خودی خود راحت نیست ، مخصوصا اگه بخواین خیلی حرفه ای این تفریح رو دنبال کنین. اگه پدر شما از دسته ادم هایی هستش که به کمپینگ علاقه منده ما بهتون پیشنهاد می کنیم که به عنوان کادو روز جهانی پدر حتما این ابزار بقا یک در چهارده که کیفیت اون با درجه نظامی به شدت عالی معرفی میشه رو تهیه کنین. کاربرد های فوق العاده بالای این محصول اون رو به یه ابزار بقا تبدیل کرده. ایده کادو برای پدرهای اهل کمپینگ بسیار بسیار زیاده و اگه پدر شما هم جز این دسته هستن باید بهتون بگیم که یک هیچ برای انتخاب کادو روز پدر از بقیه جلو هستین. حتما برای دیدن مشخصات کامل این ابزار به صفحه ی مربوط بهش مراجعه کنین.

 

چراغ قوه قابل شارژ باقدرت بالا برای کمپینگ

 

از لوازم خیلی خیلی ضروری کمپینگ چراغ قوه ها هستن که برای تهیه اون ها باید نکات زیادی رو مد نظر قرار داد. اما میشه گفت مهم ترین نکته از بین همه نکات قابلیت شارژ شدن و قدرت بالای این ابزار هستش. اگه هم که به هدف ایده کادو بخواین از بین چراغ قوه های کمپینگ انتخاب کنین که حتما باید دقت بیشتری بکنین. پس ما بهتون این چراغ قوه قابل شارژ با قدرت بالا رو برای روز جهانی پدر معرفی می کنیم تا پدر محترمتون با استفاده ازش حسابی لذت ببره.

 

اسپرسو ساز قابل حمل Nanopresso

اسپرسو-ساز-قابل-حمل-nanopresso

 

اگه بابای شما هم اهل کمپینگ و هم اهل نوشیدن قهوه هستش تاکید زیادی می کنیم که این اسپرسو ساز حرفه ای و قابل حمل رو به عنوان کادو روز جهانی پدر برای ایشون تهیه کنین که حسابی خوشحالشون می کنین. البته لزوما و صرفا این اسپرسو ساز برای کمپینگ کاربرد نداره و شما می تونین برای سفر های کوتاه و یا حتی طولانی مدت هم این دستگاه دوست داشتنی رو همراه خودتون ببرین. یه انتخاب خیلی خوب هم برای کادو برای مرد متاهل بدونیدش.

نوبتی هم باشه دیگه نوبت پدرهای ورزشکاره که کادو روز جهانی پدر رو براشون معرفی کنیم:

 

مجموعه کامل لوازم شنای مردانه و زنانه Yuangaoshow

 

اول از همه اجازه بدین که با توجه به این که تاریخ روز جهانی پدر نزدیک به شروع تابستون هستش ازتون اجازه می خوایم که کادو روز پدر رو برای عزیزانی که به ورزش علاقه دارن با ورزشی مثل شنا شروع کنیم که حسابی توی هوای گرم می چسبه و حال آدم رو جا میاره. یه مجموعه کامل لوازم شنا می تونه یه هدیه ی خیلی خوب به پدرتون باشه تا ایشون هم انگیزه ی بیشتری برای ورزش کردن پیدا کنن. تازه خودتون دیگه خوب می دونین که آب درمانی هم یکی از روش های فوق العاده موثر برای افرادی که مشکلات کمر درد و .. دارن هستش. پس یه ست کامل از عینک تا محافظ گوش و لوازم ضروری دیگه می تونه بهترین انتخاب باشه. اگه دنبال چیزی برای دختر جوان میگردید هم مقاله کادو برای دختر 23 ساله و کمتر روفراموش نکنید.

 

 دستکش های حرفه ای بدنسازی مردانه و زنانه Grebarly

 

انتخاب بعدی ما برای کادو روز جهانی پدر برای پدران ورزشکار دستکش های حرفه ای بدنسازی هستش. البته همون طور که می بینین این دستکش ها هم برای خانم ها و هم برای آقایون مناسبن و حسابی هم جنس خوبی دارن. به همین خاطره که می خوایم بهتون پیشنهاد بدیم که این کادو رو بذارین توی لیست کادو برای دوست تا برای مناسبت های مختلف دست خالی نباشین. هر چه قدر ما از ویژگی های به خصوص این دستکش ها بگیم حق مطلب رو ادا نکردیم پس به نظرمون بهتره که شما به سمت صفحه خود محصول هدایت کنیم تا خودتون خیلی خوب در مورد تمام جزئیاتش مطالعه کنین.

اینم از کادوهای ورزشی برای روز جهانی پدر. چی دیگه مونده؟ کادو برای علاقه مندان به تکنولوژی. بریم که توی این دسته هم کادو روز پدر رو داشته باشیم:

 

هدست بلوتوثی تکی بی سیم Poly از برند Platronics

 

خیلی از افراد هستند که حالا یا به واسطه ی شغلی که دارن یا به واسطه ی روابط اجتماعی و یا جایگاهی که توی خانواده دارن زنگ خور گوشیشون خیلی بالاست. خب واقعا عذاب آوره که 24 ساعت گوشی دست آدم باشه و کتف و دست و… همه جای آدم درد میگیره. برای شمایی که پدرت رو خیلی دوست داری و می خوای کادو روز جهانی پدر برای تهیه کنی پیشنهاد کادویاب به شما هدست بلوتوثی تکی هستش که خیلی با کیفیت و کاربردیه. سیم و اینا هم نداره که توی دست و بال آدم باشه و کلافه کنه. البته کلی امکانات خاص دیگه هم داره که ما توصیه می کنیم خودتون برید و بخونین.

 

ساعت هوشمند ردمی شیایٔومی اصل ردیابی تناسب اندام و قابلیت های ویژه

ساعت-هوشمند-ردمی-شیایومی-اصل-ردیابی-تناسب

 

و اما رسیدیم به محصولی که خیلی وقته در نظر داریم که بهتون معرفی کنیم تا شما بتونین موقع هدیه دادن برای روز جهانی پدر احساس کنین که دقیقا یه کادوی درست و حسابی و به قول معروف به درد بخور خریدین. این ساعت یه ساعت واقعا هوشمنده که برند شیامی اونو با بهترین امکانات تولید کرده. درباره ی برند شیایومی باید خدمتتون بگیم که یکی از بهترین و با کیفیت ترین برند هاست که علاوه بر این که امکانات بهترین برند های دنیا رو توی محصولات خودش می گنجونه تازه قیمتش هم به طرز فوق العاده ای مناسبه. شما می تونین برای کادو لاکچری زنانه هم از این ساعت استفاده کنین چون خیلی شیک و اسپرته. ردیابی کامل فعالیت های روزانه ی شما رو نشون میده و بهتون کمک می کنه که برای تناسب اندامتون یه دوست خیلی خوب داشته باشین. پس این هم رفت توی لیست کادو برای روز جهانی پدر.

 ساعت و پنکه USB

ساعت-و-پنکه-usb

 

کادو برای روز جهانی پدر از بین گزینه های پرطرفدار سایتمون می تونیم بهتون این ساعت پنکه ای خیلی بامزه رو پیشنهاد بدیم که با یو اس بی کار می کنه. شما می تونین موقع استفاده از لپ تاپ این ساعت فوق العاده جالب رو از طریق پورت یو اس بی اتصال بدین و تجربه ی جدیدی از تکنولوژی داشته باشین. اگه هم فکر می کنین خودتون از این ساعت پنکه ای خوشتون اومده منتظر نمونین کسی براتون تهیه ش کنین و خودتون دست به کار بشین و به عنوان کادو برای خودم تهیه ش کنین.

دسته ی آخر از هدایای روز جهانی پدر می رسه به پدر هایی که بیشتر از این که به کنترل کولر و تلویزیون اهمیت بدن به ماشین های خودشون اهمیت میدن و دوست دارن که همه طوره مراقبشون باشن:

 

مینی دوربین هوشمند رانندگی خودرو

پیش اومده براتون که ماشین رو جایی پارک کنین و برید دنبال کاری و وقتی برگشتین با صحنه ی دلخراشی مواجه بشین؟ یکی زده به ماشین و رفته. حس خیلی بدیه. یا این که در حین حرکت باشین و ماشینی براتون مزاحمت ایجاد کنه و این قدر بره روی مختون که فراموش کنین شماره پلاکش رو بردارین. تازه حتی اگه شماره پلاک هم برای تحویل به پلیس بردارید سند و مردکی ندارین. مینی دوربین هوشمند رانندگی خودرو به عنوان کادو برای روز جهانی پدر یه گزینه ی مناسبه تا پدر ها بتونن به خوبی این مشکلات رو از سر راهشون بردارن.

 

آفتاب گیر چتری خودرو تاشو و محافظ UV برند TDOO 

 

افرادی که توی مناطق گرمسیر زندگی می کنن که توی فصل های گرم سال آفتاب داغ همه چی رو تا مرز ذوب شدن می بره خیلی خوب می دونن که یه آفتابگیر چتری برای محافظت از ماشین چه قدر می تونه مفید باشه. کادو روز جهانی پدر برای پدر های ماشین دوست هیچی بهتر از این محافظ خودرو نیست که حتی از اشعه یو وی خورشید هم که خیلی خیلی برای پوست انسان هم ضرر داره جلوگیری می کنه. ضمن این که اگه نمی دونین کادو برای همکار چی بخرین که متفاوت باشه این گزینه رو حتما مدنظر قرار بدین.

 

  پمپ برقی لاستیک ماشین قابل حمل LED دار برند AstoroAI

 

رسیدیم به آخرین گزینه کادو برای روز جهانی پدر اما این که آخریه دلیل نمیشه چیزی از جذابیت و ارزشش کم بشه، این پمپ برقی لاستیک ماشین از اون وسیله های کار راه اندازه که تا نداشته باشی نمی دونی چه نعمت بزرگیه، قابل حمل بودنش هم به جذابیتش بیشتر اضافه می کنه. از نظر ما که هرکس که ماشین داره باید یه دونه از اینا هم داشته باشه.

این هم از 15 تا ایده ی عالی و غیر تکراری ای که برای روز جهانی پدر بهتون قولش رو داده بودیم. امیدواریم که دوست داشته بودین. ما هم به نوبه ی خودمون این روز رو به تمام پدران عزیز تبریک عرض می کنیم و بابت یادآوری آخر می خوایم بگیم که چالش دوست شناسی رو از دست ندین و حتما بهش سر بزنین که منتظرتونه.

شاد باشید.

1403-03-22