بهترین هدیه برای خانم ها



محبوب ترین پست ها

 

 

اکثر شما فکر می کنین خریدن کادو برای مادر ، خواهر ، همسر و ... کار ساده و راحتیه. البته ما نمی خوایم منکر ساده بودنش بشیم ولی این که چه قدر به خاص بودن کادویی که دارین تقدیم می کنین هم توجه بشه ، نکته ی مهمیه. خوبه که همیشه برای هدیه های خاص و جدید آماده باشیم تا توی مناسبت های مختلف با ایده های جدید عزیزمون رو با هر نسبت و نوع رابطه ای که با ما داره بتونیم غافلگیر کنیم.

 

لیست بهترین هدیه برای خانم ها

 

بهترین هدیه برای خانم ها لیست پر و پیمونی داره و ما قبلا هم رفتیم سراغ این موضوع و تا حدی که می شد این لیست رو زیر و رو کردیم براتون و یه چکیده ای ازش رو نوشتیم.  که ایده ها و نکات مهمی رو اون جا براتون نوشتیم. اما یه تعدادی از کادوجو های عزیزمون معتقدن که ما بیشتر درباره ی آقایون نوشتیم و تنوع پیشنهادات ایده کادو برای اون ها توی وبلاگ ما بیشتره. ما هم برای این که این تعادل و توازن رو رعایت کنیم و حق کسی این وسط ضایع نشه و همه رو راضی نگه داریم ، امروز رو با موضوع بهترین هدیه برای خانم ها اومدیم پیشتون و قراره که محصولاتی رو بهتون معرفی کنیم که دست کمتر کسی باشه و همون طور که همیشه بهتون قول دادیم و یادآوری کردیم : " با کادویاب دست خالی نمی مونین "

هر چند که ما چالش دوست شناسی کادویی رو با استفاده از هوش مصنوعی به همین دلیل براتون آماده کردیم. که درگیر گشتن و سرچ های جسته گریخته نباشین و برای هر جنسیت و سن ازش کمک بگیرین و خب چون که فقط سایت ما این امکان رو براتون فراهم کرده ، ما خوشحال می شیم که شما زودتر بهش بپیوندین و از تخفیف ها و شرایط ویژه ش استفاده کنین.

این موضوع که شما بدونین با توجه به نسبت و شخصیت اون شخص بهترین کادو برای خانم ها چی هست و چه هدیه ای تهیه کنین و این که حتی اون کادو رو با چه روش و حالتی بهشون بدین ، خیلی شما رو در نظر کادو گیرنده آدم با شخصیت و کار درستی نشون میده و اگر اون خانم کسیه که شما به هر علتی تصمیم دارین عمیقا تحت تاثیر قرارش بدین بهتره که از یه سری نکات مهم مطلع باشین. راستی خوشحالیم که برای کادو ولنتاین چی بخرم به ما اعتماد کردین و خوشحال تر از این که همه تون با لذت از لحظه ای که عشقتون رو با کادو های ما سورپرایز کرده بودین ، برامون گفتین و نوشتین. همه شون رو خوندیم و کیف کردیم.

 

هدیه برای خانم ها و کلا خرید کادو قبلا هم گفتیم که نشون دهنده عشق و محبته و همچنین می تونه نشونه ی قدردانی باشه. اتفاقاً این هم خوبه بدونین که توی طول تاریخ از هدیه ها برای نشون دادن ثروت، موفقیت و قدرت هم استفاده می شده. وقتی که شما به یه هدیه دهنده عالی تبدیل می شید ، وضعیت و تمایل به شما به عنوان یه شریک عاشقانه به طور تصاعدی بیشتر میشه برای همینه که می خوایم به این مسئله خیلی عمیق و ریز نگاه کنیم.

پیدا کردن مناسب ترین هدیه برای خانم ها گرما، اعتماد، محبت و صمیمیت رو توی رابطه ی شما عمیق تر می کنه و حتی شما قشنگ می بینین که مورد تحسین اون شخص قرار می گیرین اما این هم یادتون باشه که این اثر تحریک کننده هدیه دادن نباید فقط برای سالگردها و تعطیلات مهم باشه، بلکه باید برای روشن نگه داشتن شعله عشق تون توی طول زندگی مشترک "روزمره" شما هم استفاده بشه. اگر هم می خواین برای شوهرتون خرید کنین شما رو به خوندن کادو برای مرد متاهل تشویق می کنیم.

 

نکات خرید هدیه برای خانم ها

 

دستا رو بذارین تو دستامون و با هم بپریم بریم نکات رو بخونیم:

 

بر خلاف تصور آقایون ، اکثر خانم ها وقتی هدیه ای رو دریافت می کنن زیاد به این که حالا قیمت این کادو چه قدره و بخوان بر اون اساس هیجان زده و خوشحال بشن ، فکر نمی کنن. حتی توی مواردی وقتی شما موقع خرید هدیه برای خانم ها زیاد هزینه کنین ممکنه بیشتر از این که احساس شادی کنن ، نگران بشن و اضطراب بگیرن. چون به هر حال این هزینه رو می شه توی زندگی و به شکل های دیگه هم انجام داد. پس این نکته رو مد نظرتون قرار بدین و بعدش به کادو برای خانم تون فکر کنین. راستی نزدیک ولنتاین هستیم، مقاله خرید هدیه برای عشقم میتونه خیلی مفید باشه بارتون.

 

یه سری پیشنهاد بهتون می دیم که این داستان رو برای شما خیلی ساده تر می کنه و مخصوصا وقت هایی که موقع چی بخرم کادو تولد می رسه شما رو از قبل آماده می کنه و بهتون کمک می کنه که خیلی راحت تر به یه نتیجه ای برسین و دقیقا چیزی رو بخرید که باب میل طرفتون باشه.

 

فهمیدن اندازه و سایز اون شخص :

ممکنه این عنوان به نظر خنده دار بیاد اما باور کنین موقع تهیه ی هدیه برای خانم ها این قدر به دادتون می رسه که نگو. شما باید خیلی همچین نا محسوس اندازه های اون شخص رو بفهمین و جایی یادداشت کنین. می تونین حتی به بهانه های مختلف ازش بپرسین اما مراقب باشین که همه ی سوالات این سبکی رو یک جا نپرسین که تابلو می شین. توی موقعیت های مختلف و به شیوه های مختلف انجامش بدین. سبک پوششی که ترجیح می ده رو خیلی آسون تر می تونین متوجه بشین. یه کار خیلی جالبی که می تونین موقع تهیه ی کادو برای خانم ها بکنین اینه که دقت کنین که نوع چهره و سبکی که می پسنده بیشتر شبیه کدوم سلبریتی هست ، این جوری وقتی می رید توی فروشگاه برای  خرید کادو فروشنده ها راحت تر با این اطلاعات می تونن شما رو راهنمایی کنن.

 

رنگ مورد علاقه ش (و چرا دوسش داره) :

علاوه بر این که رنگ مورد علاقه ش رو باید بدونین ، رنگی که کمترین علاقه رو هم بهش داره باید یادداشت کنین. و وقت خرید هدیه مناسب برای خانم ها سعی کنین یه بخش بزرگی از کادو رنگ مورد علاقه ش باشه. البته اگر رنگ خاصی هم هست که موقعی که ازش مثلا برای پوشیدنی ها استفاده می کنه برای شما خیلی جذاب تر از قبل می شه می تونین جزو گزینه هاتون بذارین و وقتی هدیه رو تقدیمش کردین بهش بگین که به این دلیل این رنگ رو انتخاب کردین. مطمئن باشین وقتی بفهمه که شما چه حسی دارین ، اون هم به اون رنگ هدیه علاقه نشون میده. این  رو تضمینی در نظر بگیرین ! یه اشاره کوچیک به مردا بکنیم، اگه قصد خرید هدیه برای آقایون رو دارید حتما مقاله خرید کادو لاکچری مردانه رو مطالعه کنید.

 

نکات خرید هدیه برای خانم ها

 

گل مورد علاقه ش به عنوان پشتیبان :

دیگه همه مون تاثیر گل روی آدما رو می دونیم. گل ها همون طوری که یکی از بهترین کادو ها برای خانم ها هستن ،  ایده کادو برای خودم هم محسوب میشن. هیچ وقت فراموش نکنین. رنگ های مختلف و گونه های متنوع گل ها توی فرهنگ های سراسر دنیا معنی های خاصی دارن. با یه کم مطالعه و دقت می تونین پیامی که می خوان با هدیه تون منتقل کنین رو با گل کنار کادو انتقال بدین.

 

طلا یا نقره ؟ :

باز هم یکی از تصوراتی که به اشتباه توی ذهن خیلی ها برای هدیه برای خانم ها جا افتاده اینه که همه ی خانم ها عاشق طلا هستن و دوست دارن طلا هدیه بگیرن. واقعا این طوری نیست. یا این که خیلی ها اصلا به نقره حساسیت دارن و نمی تونن از زیورآلات با جنس نقره استفاده کنن. حتما نسبت به این موضوع برای خرید کادو آگاه باشین.

 

سنگ ماه تولد :

سنگ ماه تولد هم می تونه ایده کادو مناسبی باشه برای انتخاب کادو برای خانم ها. در واقع با توجه به سنگی که مربوط به ماه تولدشون هست شما می تونین زیورآلات خیلی خشگلی سفارش بدین. حتی این مورد به عنوان هدیه کوچک یادگاری هم انتخاب مناسبیه. فقط این که باز هم باید توی این مورد مطمئن بشین. خیلی ها به این چیز ها اعتقادی ندارن و زیاد علاقه ای به استفاده ازش ندارن. ببینین طرف شما جزو کدوم دسته ست.

 

برند مورد علاقه :

توجه کنین که دوره ، دوره ی صنعت مده. خیلی ها به شدت به این که لوازمی که استفاده می کنن مطابق با استاندارد های مد سال باشه اهمیت میدن. اگر دارین برای هدیه برای خانم ها که توی این دسته هستن اقدام می کنین ، باید خیلی حرفه ای از برند مورد علاقه شون برای لباس ، ساعت ، کیف ، کفش و ... مطلع باشین. قطعا انتخاب بهتری دارین این جوری.

 

حیوان مورد علاقه :

می دونین اون شخص به چه حیوانی علاقه منده و وقتی عکس ، فیلم و یا موقعیت این که اون حیوان رو از نزدیک ببینه براش پیش میاد ، قلبش شدیدا اکلیلی میشه ؟ علاقه به حیوان ها یه ریشه روان شناسی خیلی جالبی داره که می تونه با دونستش شما رو به سمت کادو های خیلی مناسبی ببره. دقیقا کاری که تست دوست شناسی هم انجام میده.

 

نویسنده یا کتاب مورد علاقه :

اون خانم اهل مطالعه ست و در مورد نویسنده های مختلف کنجکاوه ؟ خیلی کارتون راحت شد که. اولین نسخه چاپ شده از کتاب مورد علاقه ش می تونه گزینه ی فوق العاده هیجان انگیزی بری هدیه برای خانم ها یی که این جور علایق رو دارن باشه. حتی شاید تونستین امضای نویسنده رو هم اول کتاب داشته باشین. اوه ! چه چیزی بهتر از این مورد برای کادو یادگاری برای مهاجرت ؟

 

نکته آخر اما خیلی مهم :

یه مورد خیلی جذاب برای هدیه برای خانم ها و حتی آقایون می تونه مواردی باشه که یه داستانی پشتش هست. مثلا یه گلدونی که یه قدمت خاصی داره یا طراحیش بر می گرده به دوران تاریخی با شکوهی. کادو های این سبکی یه جورایی با هویت محسوب میشن و ارزششون خیلی خیلی بالاست.

 

این نکاتی که گفتیم رو حتما توی خاطرتون داشته باشین و یا مرتبا بیاین و بهش سر بزنین تا بدونین چه مواردی رو برای یادداشت کردن نیاز دارین و تازه این جوری هم بتونین بدون صرف هزینه های خیلی زیاد انتخاب های مناسب و هیجان انگیزی داشته باشین. 

 

ایده ی جذاب هدیه برای خانم ها:

 

دستگاه برقی پاک کننده براش های آرایشی حرفه ای:

براش های آرایشی یکی از پر مصرف ترین لوازم برای آرایش و رسیدگی به پوست هستن. اما یه مشکلی که معمولا دارن و اکثر آدما نسبت بهش بی توجه هستن اینه که این براش ها به سرعت آلودگی رو به خودشون جذب می کنن و مرتبا باید به دقت و خوب شسته بشن. اگر این کارو نکنین ممکنه باعث ایجاد بیماری های پوستی یا لک های خیلی بد بشن. راستش این براش ها رو از این لحاظ میشه با اسکاچ آشپزخونه مقایسه کرد. شنیدین می گن یکی از آلوده ترین لوازم تو هر خونه ای اسکاچ ها هستن و باید خیلی زود به زود تعویض بشن ؟ براش ها هم تقریبا همینن . حالا شما که نمی تونین به فرض ماهی یه بار کلی هزینه کنین و یه ست براش جدید بخرین ، پس چی کار می کنین. بهترین انتخاب برای همچین مواقعی که اتفاقا گزینه ی خیلی خوبی هم برای هدیه برای خانم ها هستش دستگاه های برقی پاک کننده براش های آرایشی هستش که تا عمق براش رو هر سایزی که داشته باشه تمیز تمیز می کنه. راستش اگر همکارتون خانم هست این مورد گزینه خوبی به عنوان ایده کادو برای همکار هم هست.

 

دستگاه-برقی-پاک-کننده-براش-های-آرایشی-حرفه-ای

 

ساعت زنانه با صفحه عاجی : Anne Klein

از دسته محصولاتی که تشخیص اصل از فیک بودن اونا خیلی سخته ساعت ها هستن. خیلی وقت ها آدم اندازه ی ساعت اصل هزینه می کنه ولی در نهایت متوجه میشه که کالا فیکه ! مخصوصا وقتی تصمیم دارین ساعتی رو به عنوان هدیه تهیه کنین این مورد چندین برابر باید برای شما مهم تر باشه. حالا ما براتون یه ساعت اصل درجه یک و فوق العاده زیبا رو توی بازارچه ی سایت گذاشتیم تا شما بتونین با اطمنیان کامل به عنوان کادو برای خانم ها یی که به ساعت های شیک علاقه مندن تهیه ش کنین.

 

ساعت-زنانه-با-صفحه-عاجی-anne-klein-اصل

 

 جعبه جواهرات همراه گل و گردنبند دوستت دارم به 100 زبان :

بالاتر گفتیم گل کنار کادو یکی از مواردیه که می تونه به شما توی انتقال پیام پر مهرتون موقع تقدیم هدیه برای خانم ها خیلی کاربردی باشه. حالا این جا می خوایم بهتون محصولی معرفی کنیم که خودش همراهش گل داره و خیلی هم کاربردیه. یه جعبه ی جواهرات خیلی شیک که هر خانمی حتما بهش نیاز داره با یه گردنبند ظریف که به 100 زبان مختلف دنیا روش نوشته " دوستت دارم ". یه گل رز دست ساز واقعی هم کنارش هست که تا حدود 5 سال زنده می مونه. آخه چه کادویی رمانتیک تر و کامل تر از این می تونه باشه ؟

 

جعبه-جواهرات-همراه-گل-و-گردنبند-دوستت-دارم-به-100-زبان

 

کیف زنانه مخصوص تلفن همراه : Sakroots

متاسفانه یکی از مواردی که خیلی زیاد شده ، دزدین گوشی موبایل هستش. با اون همه اطلاعات شخصی و اطلاعات مهمی که قطعا هیچ کس دوست نداره از دستشون بده. بیاین و برای خرید هدیه مناسب برای خانم ها به این مدل کیف زیبا یه نگاهی بندازین که یه جای مخصوص برای تلفن همراه داره و آدم رو از استرس دزدیده شدن گوشیش راحت می کنه. کلا هم جیب ها زیادی داره ولی در عین حال خیلی سبک و جمع و جوره. و مهم تر از همه تولید کننده ش برندیه که به شدت دوست دار محیط زیسته و تمام محصولاتش رو با این اصول طراحی و تولید می کنه.

 

کیف زنانه مخصوص تلفن همراه : Sakroots

 

این هم 4 تا ایده ی ناب برای شما. اگر همبه هر دلیلی محدودیت بودجه دارید نگران نباشین که کلی مقاله ی خوب با ایده های خاص براتون داریم. هم می تونین مقاله کادو تولد زنانه ارزان رو بخونین،امکان نداره دست خالی بمونین.

 

 

 

 

1402-11-24