بهترین پیشنهاد کادو برای روز معلم



محبوب ترین پست ها

کادو روز معلم رو شاید هیچوقت اونطور که باید و شاید جدی نگرفتیم. قطعا خوب یادتون میاد که وقتی سن مون کم بود و مدرسه میرفتیم درکی از سختی کار معلم ها نداشتیم، کم کم که بزرگ تر شدیم و صاحب فرزند تازه فهمیدیم که اداره کردن اون همه بچه ی شیطون و پر سر و صدا با روحیات مختلف و شیطنت هایی که رو مخ همه میره، شاید کار آسونی نبود.

 

کادو روز معلم 

 

 کادویاب امروز اومده تا درباره کادو روز معلم، برای شغل شریفی صحبت کنه که یکی از سخت ترین مشاغل رو بر عهده دارند و شاید بشه گفت به اون اندازه ای که باید بهشون توجه نمیشه. معلمان زحمت کشی که مسئولیت بزرگ آموزش و پرورش فرزندان کشور را به عهده می گیرند و از جون و دل برای اون ها تلاش می کنند. مسئولیت سنگین تربیت فرزندان از سن حدود 5 الی 6 سالگی به بعد علاوه بر خانواده ها بر دوش معلمان نیز احساس می شه. فرزندانی که در سال های بعد سرنوشت ساز آینده ی ایران عزیزمان هستند. همان طور که می دانیم روز معلم به عنوان قدردانی از زحمات این بزرگواران تعیین شده که در این روز دانش آموزان کوشش می کنند تا با خرید کادو مناسب برای معلم خود به نحوی از او تشکر کنند.  بهترین پیشنهاد کادو برای روز معلم به دانش آموزان و والدین آن ها کمک می کند که کادویی در خور و شایسته تقدیم معلم خود بکنند.

 

پس با توجه به نکاتی که بالا گفتیم می خوایم بهتون کمک کنیم که برای این روز یه جواب خیلی خوب بود برای سوال کادو چی بخرم داشته باشین. مثل همیشه و هر مناسبت دیگه ای دقیقا کنارتون ایستادیم ، دستتون رو گرفتیم و می خوایم بهتون پیشنهاداتی رو بدیم که شاید تا حالا شبیهشون رو جایی ندیده باشین. البته که این جا فقط تعداد محدودی از گزینه ها برای کادو برای روز معلم رو می تونیم معرفی کنیم. نه می خوایم مقاله طولانی بشه که شما خسته بشین و نه واقعا عملیه ! پس پیشنهادمون چیه ؟ پیشنهادمون اینه که برای این که انتخاب های بیشتر و بهتر و صد البته متناسب با تیپ شخصیتی معلم های بزرگوار داشته باشین و صرفا با یه کادوی رفع تکلیفی که تهیه نکردنش بهتر از تهیه کردنش به نظر می رسه بچه ها رو به مدرسه نفرستین ، بقیه ی کادوها رو باید یه زحمت کوچیک بکشید و برید از شرایط ویژه ای که براتون آماده کردیم استفاده کنیم و اون ها رو توی  چالش دوست شناسی کادویی پیدا کنین. 

 

کادو روز معلم 

 

تاریخچه کادو و خود روز معلم 

روز معلم در اکثر کشورهای دنیا ، روز 5 اکبتر می باشد. در واقع این روز به پیشنهاد سازمان یونسکو روز جهانی معلم نامگذاری شده است. البته که این روز برای کل دنیا یکسان نیست و بعضی از کشورهای دیگه مثل ما روزهای متفاوتی رو با این عنوان انتخاب کرده اند و به دنبال ایده کادو برای تقدیم کردن به معلم ها می گردن. 

همون طوری که زوج های عاشق هر سال به مناسبت گذروندن یک سال دیگه در کنار همدیگه با عشق و علاقه به کادو سالگرد ازدواج اهمیت میدن و به دنبال پیدا کردن بهترین گزینه هستن ، شما هم به عنوان والدین و یا محصل لازمه که درباره ی تاریخچه ی روز معلم توی کشور خودمون اطلاعاتی داشته باشین.در کشور ما همگی 12 اردیبهشت رو به عنوان روز معلم و روز آخه برای معلمم کادو چی بخرم ! به رسمیت می شناسند که تاریخچه ی این روز مربوط به قبل از سال 57 می باشد. متاسفانه از همان دوران یعنی دهه ها پیش حقوق معلمان عزیز در دسته های خوبی قرار نداشت و این بزرگواران برای گرفتن حق و حقوق خود بسیار تلاش می کردند و گاها دست به اعتراض می زدند. در همین راستا طی یک سری اعتراضات گسترده در میدان بهارستان تهران که ما حالا نمی خوایم داستان رو خیلی براتون طولانی و خسته کننده کنیم و می خوایم فقط یه خلاصه ای بگیم براتون ،  معلم عزیزی به نام ابوالحسن خانعلی در 12 اردیبهشت ماه 1340 کشته میشه. و پس از این واقعه برای گرامیداشت یاد این عزیز 12 اردیبهشت ماه رو به عنوان روز معلم نامگذاری کردند. البته که بعد از 18 سال و بعد از  57 با مرگ مرتضی مطهری در همین روز باز هم این روز مجدد به روز معلم نامیده میشه

 

تاریخچه کادو و خود روز معلم 

 

حال و هوای جشن روز معلم و کادو برای دبیر

کادویاب می خواد براتون یه کم از حال و هوای جشن های جذابی که دانش آموزان توی روز معلم در دهه های گذشته برگزار می کردند تعریف کنه. اینجور بود  که همه بچه ها از یک هفته قبل به شدت شوق و اشتیاق داشتند و با والدینشون درباره این موضوع که چه ایده کادو هایی می تونن داشته باشن صحبت می کردند و از دوستاشون می پرسیدند که بهترین پیشنهاد برای کادو روز معلم چی می تونه باشه. از اون طرف هم همه با هم جمع می شدند و معمولا نماینده کلاس کارها رو بین بچه ها تقسیم می کرد. چند نفر مسئول خرید تزیینات برای کلاس می شدند و با تزیینات به خصوص اون دوران کلاس رو خشگل می کردند. چند نفر دیگه هم مسئول بخش هیجان انگیز جشن می شدند. اینجوری بود که اون ها تخم مرغ ها از یه سوراخ نسبتا کوچیک خالی می کردند، توش رو خوب می شستن و بعد با کاغذ رنگی ها ریز ریز پر می کردن. در واقع این کار ها به موازات فکر کردن به خرید کادو و انتخب بهترین کادو برای روز معلم انجام می شد

اوج هیجان جشن وقتی بود که همه با لبخند منتظر می موندند تا معلم وارد کلاس بشه و به محض ورود معلم بوووومب! تخم مرغ ها رو بالای سر معلم به سمت سقف پرتاب می کردند و کاغذهای رنگی رقصان روی معلمی که مثلا سورپرایز شده فرود می اومدند و همه با دست و جیغ و هورا روز معلم رو تبریک می گفتند. بعدش هم هرکس کادو برای روز معلم رو که خریده بود می اورد میذاشت روی میز معلم. البته تیم ما این نکته رو به دانش آموزهایی که مشغول خوندن هستند گوشزد می کنه که صفر تا صد تزیینات و تمیز کاری کلاس بعد از جشن رو هم خود دانش آموزها به عهده می گرفتند. البته که شاید بشه گفت اون زمان خرید کادو یه کم فرق داشت با الان و هدیه ها برای روز معلم بیشتر پارچ و لیوان و گلدون و ... از این دست چیزها بود.

حالا می بینیم که نسل جدید یه کم متفاوت تر جشن روز معلم رو برگزار می کنند. بیشتر والدین دانش آموز ها به واسطه ی فضای مجازی و گروه هایی که دارند راحت تر باهم در تماس هستند. معمولا تو این دوران یکی از والدین به نمایندگی از بقیه مبلغی رو تعیین می کنه و با شراکت و مشورت همگی به خرید کادو  فکر می کنند و سعی می کنند  یک کادو ی در خور و در شان معلم فرزندانشون بگیرند. گاهی وقت ها مبلغ جمع آوری شده این قدری میشه که بهترین کادو برای روز معلم می تونه حتی مثلا یک قطعه طلا باشه

 

کادویاب و روز معلم

از اون جایی که  انتخاب و پیدا کردن بهترین کادو برای روز معلم از نظر ما مثل خیلی از دغدغه های خریدن هدیه های دیگه  مثلا چی بخرم کادو تولد برای یه شخص خیلی عزیز توی زندگیمون ، اهمیت و جایگاه ویژه ای داره ، ما هم توی سایتمون همون طوری که بالاتر هم خدمتتون عرض کردیم و براتون توضیح دادیم ، بخش ویژه ای رو برای بهترین پیشنهاد برای کادو روز معلم اختصاص دادیم تا شما بتونید اونجور که شایسته ی معلمان خوب و تلاشگر فرزندانتون هست ازشون قدردانی کنید. از اون جایی هم که الگوریتم نوشته شده برای این تست خیلی تخصصی و علمی و به کمک هوش مصنوعی خیلی درجه یک طراحی شده ، پیشنهاداتی هم که به شما میده قطعا درجه یکین. درسته ! منظورمون دقیقا همون اولین ایده ی اجرا شده برای شما یعنی بخش  تست دوست شناسی هستش که راحت ترین راه رو جلوی پای شما می ذاره و این جور که کادوجو های وفادارمون میگن تا الان خیلی تونسته خوب کمکشون کنه.

 

شما به عنوان والدین می تونید فرزندان دبستانی خودتون رو تشویق کنید تا با درست کردن هدیه های کاردستی مانند کوچیک در کنار کادویی که خودتون تهیه می کنید، احترام گذاشتن رو به اون ها از طریق صرف وقت و حوصله و خلاقیت برای کادو دادن به عزیزان به راحتی و درستی آموزش بدید. ممکنه به نظر پیشنهاد مناسب کادو برای روز معلم نباشه اما باور کنین که اگر این جور فکر می کنین کاملا در اشتباه هستید و کافیه فقط برای یک بار هم که شده این راه رو امتحان کنین. مگه تا حالا برای خودتون پیش نیومده که یه کوچولویی با کلی ذوق و شوق یه نقاشی براتون بکشه و برای هر مناسبتی بهتون هدیه بده. واقعا که حس ناب و فوق العاده ای داره. تازه اگر بخواین از دید علم روان شناسی هم به این قضیه نگاه کنین ، این کار به بالا رفتن عزت نفس فرزندتون هم کلی کمک کنه. راستی اگر معلم فرزندتون یک آقای متاهل هستن می تونین از مقاله کادو برای مرد متاهل هم خیلی کمک بگیرین.

 

ایده های جالب کادو برای روز معلم

داستان پیدا کردن ایده کادو توی مقاطع مختلف می تونه تا حد زیادی با همدیگه متفاوت باشه. برای مثال کلاس های مقاطع پایه ، 2 یا 3 تا معلم بیشتر ندارن ولی این قضیه برای پایه های بالاتر صدق نمی کنه و تعداد معلم ها به نسبت خیلی بیشتره. به همین علت هم ما سعی می کنیم این جا جوری هدیه بهتون معرفی کنیم که وقتی زمان تهیه کادو برای روز معلم رسید شما متناسب با شرایط خیلی راحت بتونین خریدتون رو انجام بدین و دچار مشکل نشین.

نکته ی بعدی این که از اون جایی که تیم ما هیچ اعتقادی به جنسیتی کردن کادو ها نداره پس گزینه های مختلفی رو معرفی می کنیم که می تونه هم توی لیست هدیه آقایان قرار بگیره و برای معلمان آقا مناسب باشه و هم به عنوان کادو برای روز خانم معلم ها باشه. دیگه انتخاب و تحلیل این قسمت بستگی به طرز تفکر و سلیقه ی شما کادوجو های دوست داشتنی داره و اگر هم دوست دارین خیلی دیگه مشخص و اختصاصی برای خانم معلم عزیز کادو تهیه کنین بهتره که علاوه بر خوندن این مقاله یه سری هم به کادو لاکچری زنانه بزنین. این هم اضافه کنیم که همیشه انتخاب یه کادو خیلی خوب حتی اگر مجبور باشین به خاطر قیمتش دسته جمعی اون رو تهیه کنین خیلی بهتر از کادو های ریز ریز ولی غیر کاربردیه.

 

لیست هدیه های مناسب روز معلم

 

تصفیه کننده هوشمند هوا خانگی

متاسفانه دیگه این آلودگی هوا داره توی تمام استان های کشور مون عادی میشه و تعداد روز هایی که هوای سالم و تمیز رو می تونیم داشته باشیم کم و کمتر میشه. معلم های گل هم که مجبورن ساعت های زیادی رو توی مدارس بلند بلند صحبت کنن و همین به اندازه ی کافی اون ها رو توی طولانی مدت آزار میده. ما می خوایم بهتون یه پیشنهاد جذاب کادو برای روز معلم بدیم که هم خیلی خیلی تو این زمینه کاربردیه و هم این که از جدید ترین تکنولوژی استفاده می کنه. یه تصفیه کننده هوشمنده هوا خانگی که اگر دوست داشتین بیشتر درباره ش بدونین بهتره که یه سری به چالش دوست شناسی بزنین.

 

تصفیه-کننده-هوشمند-هوا-خانگی

 

پیراشکی ساز دو سر اتوماتیک و مینی وافل ساز حرفه ای

دو تا ایده کادو خلاقانه برای اون معلم هایی که عاشق آشپزی هستن و احتمالا فرصت کمی برای هم برای این کار دارن و ترجیح می دن هر چی می خوان درست کنن رو در سریع ترین زمان ممکن انجام بدن. یکی از این گزینه ها برای کادو برای روز معلم یه پیراشکی ساز دو سر اتوماتیک هستش که به سرعت پیراشکی ها رو به زیباترین شکل ممکن می پیچه براتون و گزینه ی بعدی مینی وافل ساز حرفه ای که یکی از بامزه ترین و پر مصرف ترین محصولات بین مشتری های عزیزمون شناخته شده.البته که به نظر هدیه های خیلی مناسبی هم برای کادو برای همکار هستن.

 

پیراشکی ساز دو سر اتوماتیک و مینی وافل ساز حرفه ای

 

 کیف هدیه لوکس 10 عددی اسپا

تمام مقاله داشتیم به سختی کار و زحمت زیاد معلم ها اشاره می کردیم. پس چه طوره که با انتخاب کادو هایی که خستگی رو از تن آدم درمیارن یه هدیه ی به یاد موندنی همراه با کلی حس خوب و آرامش بخش کادو بدیم. کادو هایی مثل کیف هدیه لوکس 10 عددی اسپا یا مجموعه کامل لوازم اسپا که مدل های خیلی مختلفی دارن و واقعا هم به عنوان کادو برای روز معلم خیلی شیکن و شک نکنین که خوشحالی زیادی رو با خودشون همراه می کنن.کادوجو ی عزیز یادت باشه که سلامتی و آرامش خودت هم باید برای خودت اهمیت داشته باشه و به هیچ عنوان نباید دست کم گرفته بشه. اینو گفتیم که این کیف هدیه اسپا رو گوشه ی ذهنت به عنوان کادو برای خودم داشته باشی.

راستی اگر دنبال کادو تولد زنانه ارزان بودین ، کافیه کلیک کنین تا گزینه های خوبی پیدا کنین.

 

کیف-هدیه-لوکس-10-عددی-اسپا

 

پخش کننده موسیقی چمدانی

اما اگر دنبال یه کادو برای روز معلم می گردین که یه جورایی همیشه موندگار باشه و هر وقت اون رو می بینه یاد شما بیفته ما بهتون پخش کننده موسیقی چمدانی رو معرفی می کنیم که هم خیلی خاص و تکه و هم این که چی بهتر از موسیقی واقعا ؟ همیشه موسیقی همراه با خودش هزاران حرف و احساس مختلف رو منتقل می کنه. با این کادو ی ویژه خیلی ساده تمام احساس قدردانی خودتون رو به معلم عزیزتون منتقل کنین.

 

پخش-کننده-موسیقی-چمدانی

 

 

به عنوان آخرین پیشنهادمون برای خرید کادو می خوایم هدیه ای رو بهتون معرفی کنیم که درسته شاید به نظر تکراری بیاد اما وقتی از برند خوب و با کیفیت انتخاب بشه همیشه و همیشه ارزشمند و غافلگیرکننده ست.

 

ساعت مردانه اسپورت Tommy Hilfiger اصل

 ساعت زنانه با صفحه عاجی Anne Klein اصل

وقتی انتخاب هدیه متناسب با تیپ و استایل یک شخص صورت بگیره امکان نداره که شخص کادو گیرنده از دیدنش ذوق زده نشه. کادو روز معلم هم که قراره خاص باشه و موندگار. یعنی جوری باشه که علاوه بر این که معلم بزرگوار بتونه توی محیط های مختلفی از اون استفاده کنه بلکه سالیان سال هم براش کار کنه و با دیدنش یاد شاگرد قدردانش بیفته. این جا ما دو مدل ساعت فوق العاده شیک و با کیفیت برای خانم ها و آقایان بهتون معرفی می کنیم ولی اگه باز هم دنبال کادوهای شیک برای آقایون می گردین ، حتما حتما کادو لاکچری مردانه رو مطالعه کنین.

 

 

اینم اضافه کنیم که اگر دارین دنبال کادو های کوچیک می گردین بهتره که یه سری به هدیه کوچک یادگاری بزنین.

 

تمامی بچه های تیم ما همینجا سر تعظیم برای تمامی معلمین عزیزی که بدون چشم داشت ، سال ها برای فرزندان ایران زمین تلاش کردند و می کنند فرود میاره و از صمیم قلب آرزوی سلامتی و شادی برای تک تک این بزرگواران داره. حتما کسانی که یکی از اعضای خانواده شون به این شغل ارزشمند مشغول هستن و از نزدیک با مشکلات و سختی های شغل معلمی آشنا هستن ، به خوبی می دونن که هر چه قدر تشکر و آرزوهای خوب بکنیم کمه!

1402-07-13