خاص ترین کادو تولد مخصوص بهمن ماهی ها



محبوب ترین پست ها

متولدین بهمن آماده باشن هدیه های هیجان انگیز بگیرن که این ماه دیگه نوبت اوناست. از اون جایی که ماه بهمن رو تازه می خوایم آغاز کنیم ، وقتش رسیده که به هدیه تولد برای متولدین این ماه از دومین ماه فصل زمستون بپردازیم و مثل همیشه یه نگاهی بندازیم و ببنیم چه گزینه هایی داریم که می تونیم به عنوان کادو تهیه کنیم و تکراری و کلیشه ای نباشن. کادو روز مرد رو هم فراموش نکنین.

 

هدیه تولد برای متولدین بهمن ماه 

 

هدیه تولد برای متولدین بهمن ماه رو جوری بررسی می کنیم که شما هم یه ایده ی کلی برای جواب چی بخرم کادو تولد داشته باشین و هم این که چند تا گزینه ی جالب هم از بین محصولات خیلی خاص خودمون بهتون معرفی می کنیم. این جوری مثل همیشه یه کاری می کنیم که چی ؟ بله ، دستتون بازتر باشه برای انتخاب. و نکته ی خیلی خیلی مهم که اصلا نباید فراموشش کنیم اینه که هفته ی آخر بهمن مناسبت شیرین ولنتاین رو داریم و شما احتمال زیاد علاوه بر این که هم باید به فکر تهیه هدیه تولد برای بهمن ماهی ها باشین ، به کادو ولنتاین چی بخرم هم باید فکر کنین. و داستان اون جایی برای کادوجو های عزیزمون کمی پیچیده میشه که این دو تا کادوی خیلی مهم رو باید برای یه نفر بخرن ، خیلی راحت بخوایم بگیم یعنی عشقشون متولد ماه بهمن باشه !

البته که این که چه طور بخواین هدیه تولد برای متولدین بهمن ماه تهیه کنین کاملا به شما مربوطه و ما فقط پیشنهاد می دیم ، ولی تو شرایطی که بالا بهش اشاره کردیم ، سعی کنین دو تا مناسبت رو یکی نکنین و حتما دو تا هدیه ی جدا بخرین. اگر هم فکر می کنین از جنبه ی مالی داستان تحت فشار قرار می گیرین ، کاری نداره ، یکی از هدایا رو ماه قبلش تهیه کنین و ما هم که مثل همیشه با چالش دوست شناسی کادویی کنارتون هستیم و در خدمت شما تا اراده کنین و ما بهتون کلی ایده کادو معرفی کنیم و اگر مایل بودین هم می تونین همون لحظه از توی سایت اقدام به خرید محصول مورد نظر خودتون بکنین.

 

قبل از این که بخوایم شیرجه بزنیم توی بررسی عمیق هدیه تولد برای متولدین بهمن ماه ، خواستیم اشاره کنیم که اگر عزیزی که قصد خرید کادو رو براش دارین مرد متاهل هستش ، می تونین از مقاله کادو برای مرد متاهل هم ایده های خیلی خوبی بگیرین. یادتون باشه که این مقاله همیشه مکمل خیلی خوبی برای مقاله های دیگه هست و سعی کنین که هر زمان که داشتین دنبال کادو های خاص می گشتین یه نگاهی بهش بندازین و بهتره که هیچ وقت فراموشش نکنین.

 

به رسم احترام به کادوجو های عزیزی که به طالع بینی اعتقاد دارن ، اول با هم دیگه یه نگاهی به طالع بینی متولدین عزیز بهمن ماه می ندازیم و خصوصیات اخلاقیشون رو با هم یه بررسی می کنیم و بعد هم که بر اساس تیپ شخصیتی اون ها که تخصص کادویاب هستش ایده کادو خلاقانه  رو معرفی می کنیم تا بتونین با انتخاب های جذاب برای هدیه تولد برای بهمن ماهی های عزیز ، اون ها رو غافلگیر کنین.

 

طالع بینی متولدین بهمن ماه

 

 

طالع بینی مردان متولد بهمن

 

این جوری که از مطالعه و بررسی طالع بینی مرد های بهمن ماهی اطلاعات به دست اومد ، ظاهرا تعصب خیلی زیاد و شدیدی روی خانواده ی درجه یکیشون دارن و کسی نباید از گل نازک تر بهشون بگه. تازه ممکن هم هست این احساس رو اصلا بروز ندن ولی ته قلبشون این علاقه به شدت قوی وجود داره. حالا اگر شما خانمی هستین که عاشق یه مرد بهمن ماهی شدین و در تلاشین که دلش رو به دست بیارین، بر اساس این طالع بینی به شما تاکید اکید می کنیم که هیچ وقت بدگویی خانواده ی اون آقا رو نکنین که پرنده از قفس می پره و به عبارتی شما خیلی راحت از چشمش می افتید! یکی دیگه از ویژگی هایی که توی طالع آقایون متولد بهمن ماه اومده ، علاقه ی زیاد اون ها به هنر هستش.

خب این خصوصیات آقایون بهمن ماهی رو یادتون باشه که موقع  ایده کادو  دادن برای هدیه تولد برای متولدین بهمن ماه قراره ازشون استفاده کنیم. یادتون هم باشه که اگر زیاد اعتقادی به طالع بینی ندارین و خیلی علاقه ای ندارین بر این اساس هدیه تهیه کنین هم می تونین از تست دوست شناسی استفاده کنین که اساسش فقط متناسب با تیپ شخصیتی فردی که قراره براش هدیه بخرید و علم روان شناسی هستش و کادوهایی رو پیدا می کنین که کاملا برای شخص کاربردی باشن و از طرفی هم می تونین مقاله کادو تولد مردانه ارزان هم که باز اون جا گزینه های جالب و نکات خوبی درباره ی خریدن کادو ی تولد نوشتیم رو بخونین و استفاده کنین. 

 

 

 

طالع بینی زنان متولد بهمن

 

داستان طالع بینی خانم های متولد بهمن ماه خیلی جالبه ! ظاهرا که این متولدین عزیز خیلی خیلی آدم های حساسی هستند و اگر از شما برنجند یا شما در حقشون بدی بکنین سریع پرونده تون رو می بندن و می ذارن زیر بغلتون و شانس و فرصت دوباره ای در کار نیست و به سرعت هم شما رو فراموش می کنن. هر چه قدر هم که شما برید خواهش ، عذرخواهی ، التماس فایده ای نداره. نکته ی دیگه این که اگر شما عاشق زن متولد بهمن ماه شدین سعی کنین که ایشون رو همیشه کنار خودتون نگه دارین چون که توی طالعشون گفته شده که زیاد اهل رابطه های با فاصله ی زیاد نیستن و اگر کسی رفت دیگه برای همیشه از دل این خانم ها میره. شاید علت همه ی این رفتارها این باشه که خودشون به شدت انسان های وفادار و صادقی هستند. ضمنا گفته میشه که خیلی هم کنجکاو و رفیق بازن و زیاد به آداب و رسوم اعتقاد خاصی ندارن.

البته خب همه ی اینایی که گفتیم به احتمال خیلی زیاد شامل حال همه ی خانم ها نمیشه و نمی تونیم بر این اساس هدیه تولد برای متولدین بهمن ماه خانم تهیه کنیم. چی کار کنیم؟ باز هم جواب ما چالش دوست شناسی  هستش. اون جا دیگه خیالتون راحته که هر چی پیدا می کنین دقیقا متناسب با اخلاق و سلایق عزیز بهمن ماهی تون هست . اگر هم که خودتون فکر می کنین که خیلی به خصوصیات اخلاقی ایشون آگاه هستین پس می تونین از مقاله کادو تولد زنانه ارزان استفاده کنین. یعنی ما همه جوره حواسمون بهتون هست که یه وقت دستتون توی روز تولد خالی نباشه !

 

طالع بینی زنان متولد بهمن

 

ایده های کادو بر اساس صور فلکی

 

نماد ماه بهمن راستش خیلی خاص و قشنگه. بهش میگن دلو که به معنی ریزنده ی آب هستش. عنصر این ماه هم هوا می دونن و سیاره ش اورانوس هستش. اتفاقا سنگ بهمن ماه مثل نمادش باز هم خیلی خاص و قشنگه و اسمش هم عقیق خزه ایه . خوب حالا تمام اینایی که گفتیم می تونن به راحتی جواب سوال کادو چی بخرم باشن برای هدیه تولد برای بهمن ماهی های عزیز. اما چه جوری ؟ توی مقاله قبلی که مربوط به خرید هدیه برای متولدین دی ماه بود گفتیم که می شه با استفاده از نماد و سنگ ماه ها زیور آلات یا مجسمه های دکوری و تزئینی زیبا درست کرد. اگر دوست دارین بیشتر در این مورد بدونین کافیه که مقاله قبلی رو بخونین و برای خرید کادو ایده های جذابی پیدا کنین.  

 

ایده های کادو بر اساس صور فلکی

 

محصولات مناسب برای متولدین بهمن ماه

 

اگر از اول مقاله تا این جا ما رو همراهی کرده باشین می دونین که این جا قراره با توجه به خصوصیات اخلاقی و عادات خانم ها و آقایون متولد بهمن ماه بر اساس طالع بینی اون ها ، ایده کادو بهتون بدیم. اول از همه گزینه هایی که میشه برای آقایون خرید رو معرفی می کنیم.

 

کادو برای آقایون بهمن ماهی

از اون جایی که گفتیم آقایون بهمن ماهی خیلی هنرمندن می خوایم برای خرید کادو به عنوان هدیه برای متولدین این ماه بهتون چند تا محصول خیلی هنری و عالی رو معرفی کنیم که هم خاص هستن و هم قطعا اون ها را غافلگیر می کنه.

 

بوم نقاشی دیجیتال قابل اتصال به اندروید،مک ویندوز، ios

یه ترکیب فوق العاده عالی و جذاب از هنر و تکنولوژی که هرکسی که عاشق هنر باشه رو جذب خودش می کنه. کیفیت فوق العاده بالایی داره و از بزرگترین مزایاش هم اینه که به اکثر سیستم عامل ها وصل میشه. دیگه چی می خواد آدم آخه ؟ خیلی هم سبکه و راحت میشه همه جا همراه خودمون ببریمش و ازش استفاده کنیم. تکنولوژی با سرعت هر چه تمام داره پیش میره ، مراقب باشید که ازش عقب نمونین!!!

 

بوم نقاشی دیجیتال قابل اتصال به اندروید،مک ویندوز، ios

 

تخته بودا بورد جادویی با براش بامبو

این یکی محصول هم از اون محصولاتیه که وقتی به یکی هدیه می دین طرف تا چند دقیقه دهنش باز می مونه و تعجب می کنه که شما چه طور همچین کادو ی جالبی رو پیدا کردین برای هدیه تولد برای متولدین بهمن ماه و دقیقا از همون کادوهاییه که وقتی هدیه ها توی یه جشن تولد باز میشه همه دورتون جمع میشن تا سر در بیارن این تخته جادویی چه طوری کار می کنه. به نظر حتما برید این محصول رو توی سایتمون ببینین و با جزئیاتش بیشتر آشنا بشین. ضرر نمی کنین.

 

تخته بودا بورد جادویی با براش بامبو

 

پرینتر سه بعدی پیشرفته

خب خب خب ! نوبت رسید به یکی از اون کادو هایی که تقریبا میشه گفت هر کسی رو خوشحال می کنه چه برسه به شخصی که عاشق هنر باشه . پرینتر سه بعدی پیشرفته قطعا توی دسته ی کادو تولد برای بهمن ماهی ها قرار می گیره. این پرینتر سه بعدی به شما کمک می کنه تا هر چیزی که دوست دارین رو درست کنین. شاید نمونه کارهای خروجی از این پرینتر ها رو دیده باشین. واقعا که آدم رو شگفت زده می کنن. این طور که مشخصه هر چه قدر برای این محصول هزینه کنین باز هم ارزشش رو داره.

 

پرینتر سه بعدی پیشرفته

 

قاب عکس درختی خانواده

یادتونه گفتیم از ویژگی های مرد های بهمن ماهی اینه که خیلی به خانواده شون علاقه دارن ؟ بهترین موقعیت برای این که نشون بدین که شما هم به این عشق و علاقه احترام می ذارین و خیلی شیک خودتون رو توی قلبشون جا کنین خرید قاب عکس درختی خانواده ست. شما این قاب عکس رو می تونین خالی و بدون عکس و یا حتی با عکس های خانواده ی ایشون به عنوان هدیه برای متولدین بهمن ماه در نظر بگیرین و تقدیم کنین.

 

قاب عکس درختی خانواده

 

اگر باز هم دنبال کادو های بیشتر و نکات و گزینه های دیگه ی هدیه تولد برای متولدین بهمن ماه می گردین و یا می خواین کادو برای پسر تهیه کنین اصلا فکر نکنین که همین ها بودن و تموم شد. نخیییر! ما مراقب همه چیز هستیم و همه جوره سعی می کنیم هوای شما رو داشته باشیم. چون خیلی خوب می دونیم که برای اکثر شما عزیزان خریدن کادو و انتخاب یه هدیه ی مناسب برای پسر ها خیلی سخت و چالش برانگیز میشه یه وقتایی. پس لازمه که بدونین به جز مقاله لیست هدیه آقایان می تونین از مقاله کادو برای پسر 10 ساله و کمتر هم کمک بگیرین. با یه تقسیم بندی سنی خیلی خوب بهترین ها رو انتخاب کردیم و پیشنهاد دادیم.

 

 

کادو برای خانم های بهمن ماهی

اگر خاطرتون باشه گفتیم که خانم های بهمن ماهی خیلی حساسن و یه جورایی انگار جلب اعتمادشون سخته و شما باید سعی کنین مدام بهشون نشون بدین که عاشقشون هستین و وقتی که به این اطمینان برسن به شدت به شما وفادار می مونن.

 

میز صبحانه در تخت

 

چه طوره که با یه میز صبحانه چوبی تاشو برای میل کردن صبحانه توی تخت مخصوصا وقتی که خانم حالشون خوب نیست و شما مسئول مراقبت از ایشون هستین به عنوان کادو تولد برای بهمن ماهی های خانم حسابی بترکونین. این میز ها یه خوبی دیگه هم که دارن اینه که کلا چند کاربرد دارن و به عنوان میز لپ تاپ هم میشه ازشون استفاده کرد. مدل چوبیش هم که یه زیبایی خاص و منحصر به فردی داره که اون رو یه جورایی رومانتیک هم می کنه.

 

میز صبحانه در تخت

 

چراغ رومیزی مغناطیسی

 

یادآوری می کنیم که از ویژگی های دیگه ی خانم های متولد این ماه گفتیم که خیلی خیلی کنجکاو هستن. افرادی که کنجکاون از وسیله هایی که با تکنولوژی های خاص درست شدن خیلی خوششون میاد چون باعث میشه که حس کنجکاوی شون رو تحریک کنه و دنبال این باشن که سر در بیارن فلان وسیله چرا این جوری کار می کنه. در همین راستا ، گزینه ی بعدی هدیه برای متولدین بهمن ماه می خوایم بهتون چراغ رومیزی مغناطیسی خیلی بامزه رو معرفی کنیم که تا وقتی دو تا گوی کنار هم به صورت معلق قرار نگیرن چراغ روشن نمیشه.

 

چراغ رومیزی مغناطیسی

 

دستگاه دروغ سنج بازی جرات حقیقت

پیشنهاد آخرمون یه کم جنبه ی طنز همراهشه و البته که یه سرگرمی خیلی خوب هم محسوب میشه. دستگاه دروغ سنج بازی جرات حقیقت از اون جایی هدیه ی مناسب برای خانم متولد بهمن ماه به حساب میاد که گفتیم اعتماد و وفاداری خیلی براشون مهمه. پس اگر شما ریگی تو کفشتون نیست ( که قطعا نیست ) این دستگاه جالب رو به عنوان هدیه تولد به خانم تقدیم کنین تا وفاداری خودتون رو اثبات کرده باشین!

 

دستگاه دروغ سنج بازی جرات حقیقت

 

آخر هم بگیم که چون خانم های متولدین بهمن ماه با توجه به طالع بینی چینی به نظر می رسه که هر کس که از کنارشون بره رو به سرعت فراموش می کنن ( به خدا نظر کادویاب نبود ، طالع بینی گفته ! ) بهتره که مقاله هدیه کوچک یادگاری رو هم یه مطالعه ای بکنین تا با هدایای رومانتیک و عالی ، حتی اگر از هم دور شدین هم ، خیالتون راحت باشه که همیشه به فکرتون هستن.

 

1402-11-04