کادو مناسبتی
  • سارا آهویی |
  • سردبیر کادویاب
  • زمان مطالعه: 5 دقیقه
  • 82 بازدید |
  • 1 ماه قبل

بهترین کادو ها برای روز جهانی عکاسی

یکی از تفریحات یا عادت ها یا بهتر بشه گفت علایق ما آدم ها توی طول تاریخ ثبت لحظات زندگی مون بوده....
بهترین کادو ها برای روز جهانی عکاسی

یکی از تفریحات یا عادت ها یا بهتر بشه گفت علایق ما آدم ها توی طول تاریخ ثبت لحظات زندگی مون بوده. می خواد این لحظه یه واقعه ی مهم ، عجیب ، زیبا و ارزشمند باشه و یا می خواد تنها برای یادگاری و نگهداری از خاطرات دوست داشتنی مون باشه. توی قرن های خیلی دور ، نیاکان و اجداد ما کم کم می فهمن که می تونن این اهداف رو با نقاشی کشیدن روی دیوار غارها با استفاده از هر وسیله ای که می تونستن حکاکی کنن به دست بیارن، البته که بیشتر به نظر میرسه که این کار رو برای ایجاد ارتباط با هم انجام می دادن. از اون زمان تا به امروز هزاران سال می گذره و این کار هنوز هم که هنوزه انجام میشه. البته نه به اون شکل و شمایل ، بلکه قطعا متناسب با پیشرفت علم و نیازهای جدید جامعه. پس چیزی که کاملا برامون روشن و واضحه اینه که این داستان همچنان ادامه داره.

 

کادو روز جهانی عکاسی

 

کادو روز جهانی عکاسی و این مناسبت مهم دلیل این مقدماتی بود که سعی کردیم خیلی کوتاه براتون بنویسیم و هدفمون این بود که برای چند لحظه هم که شده ارزش این دنیای زیبای عکاسی رو با پوست و جون و استخون درک کنین و در همین راستا هم براتون با هوش مصنوعی کادو گزینه های زیادی رو برای این مناسبت در نظر گرفتیم و توی سایت گذاشتیم به جز اون هم کلی گزینه هدیه روز جهانی عکاسی براتون آماده کردیم که لا به لای مطالب امروز بهتون معرفی می کنیم. پس جایی نرید و ما رو تا انتهای این مقاله ی همراهی کنین.


یه کلیک نرم روی دوربین، فلاش نور و لحظه ای که توی زمان برای همیشه ثبت می شه. فرقی نداره که از چه طریقی انجام بشه فقط این مهمه که این کار می تونه خاطره یا لحظه ی مهمی رو برای ما ثبت کنه. گروهی از مردم، غروب خورشید، یا حتی یه دونه ماهی که داره رقص کنان از آب می پره بیرون، عکس ها راهی برای بروز احساسات و درک اون لحظه هستن. پس بیاین و توی این روز زیبا این احساسات رو با خرید کادو روز جهانی عکاسی جشن بگیریم!

یه مثال زنده براتون بزنیم تا بیشتر منظور ما رو درک کنین :
می دونین که حتی توی جشن های عروسی هم معمولا عکس ها از فیلم های گرفته شده ارزشمند ترن. کمتر پیش میاد کسی به خونه ی شما بیاد و در خواست دیدن فیلم عروسی رو بکنه مخصوصا اگه توی عروسی شما به هر علتی حضور نداشته ( مثلا دوستی که چندین سال بعد از ازدواج شما باهاتون آشنا شده ) به احتمال زیاد دیدن عکس های آلبوم عروسی برای این شخص جذاب تره تا فیلم شلوغ پلوغی که نه خاطره ای از اون توی ذهنش داره و نه اکثر افراد توی فیلم رو میشه. یا حتی خود شما، چند بار شده از اول تا آخر فیلم عروسی رو نگاه کنین؟ وقتی می گیم هدیه روز جهانی عکاسی ارزشمنده چون تجربه نشون میده که بعد از چندین سال شما کمتر پیش میاد برگردین و فیلم عروسی خودتون رو ببینین و یا به دیگران نشون بدین اما در مورد عکس ها قضیه کاملا برعکسه. عکس های عروسی مثل کادو سالگرد ازدواج می تونن ارزشمند و پر اهمیت باشن. این میشه که کادو برای عکاس مرد برای خودش جایگاه ویژه تری پیدا می کنه.

نظرتون چیه که اولین کادو رو همین اول کاری معرفی کنیم :


ماگ به شکل لنز دوربین:

 

ماگ به شکل لنز دوربین:

 

یه ایده ی فوق العاده منحصر به فرد و جذاب برای کادو روز جهانی عکاسی هدیه دادن این ماگِ با مزه ست که شکل ظاهریش شبیه به لنز دوربین ساخته شده. تصور کنین این ماگ روی میز کار شخص عکاس باشه. خیلی شیک و با مسما می شه نه؟ این رو هم اضافه کنیم که اگه دارین برای بار اول با کسی که عکاس هستش یا شیفته ی این هنره بیرون میرین و دوست ندارین که دست خالی باشین ، این ماگ لنز دوربینی می تونه انتخاب خوبی برای جواب دیت اول چی بخریم باشه.

اما این ماگ یه ماگ ساده نیست. علاوه بر این که شکل اون به گفته ی خریداران این کادو دقیقا شبیه به یه لنز هستش کاربرد های مختلفی هم داره. برخلاف ظاهرش و اون چیزی که شما توی عکس ها می تونین ببینین و با وجود کیفیت فوق العاده ش، اصلا سنگین نیست و فقط 200 گرم وزن داره. یه دونه در مجزا داره که می تونین نوشیدنی های خودتون رو برای ساعت ها گرم نگه دارین. از کاربرد های دیگه ی این گزینه ی زیبا برای کادو روز جهانی عکاسی میشه به استفاده به جای گلدون هم اشاره کرد. خیلی ها از این ماگ طرح لنز برای روز میز کار و قرار دادن خودکار ، مداد و لوازم دیگه توی اون استفاده می کنن. همین کارایی می تونه شیوه ی تشویقی خوبی برای بچه هایی که به رشته و هنر عکاسی علاقه مندن، باشه. می تونین برای گزینه های بیشتر هدیه برای بچه ها به  کادو برای پسر 10 ساله و کمتر هم سر بزنین.

 

تاریخ روز جهانی عکاسی و داستان انتخاب آن :

خیلی منطقیه که اول از همه بریم ببینیم این روز و مناسبت تاریخش چه زمانی انتخاب شده تا بتونیم به موقع هدیه روز جهانی عکاسی رو تهیه کنیم و بدونیم اصلا چی شده که تصمیم به انتخاب کردن یه روز خاص برای این روز گرفته شده. اجازه بدین با ویکی پدیا شروع کنیم و بخونیم چی نوشته:

روز جهانی عکاسی هر سال توی 19 آگوست جشن گرفته میشه و هر کس هم توی جاهای مختلف دنیا این روز رو به روش های مختلف و متناسب با فرهنگ کشورشون جشن می گیرن و طبیعتا اکثرا این کارو با تهیه کادو روز جهانی عکاسی انجام میدن.اگه کسی که دوستش دارین یه عکاس حرفه ای هست حتما ما رو همراهی کنین که بهترین هدیه برای عشقم رو این جا بهتون معرفی کنیم.
توی سال 1837، دو شخص به نام نیسیفور کنیپک و لوئیس داگر سیستم عکاسی نوع Deguerre رو اختراع کردن. به این روش داگرئو می گن. حالا چرا این اسم رو انتخاب کردن ؟ خب احتمالا واضح باشه دیگه. دانشمند لوئیس داگر اولین کسی بوده که این روش کاربردی عکاسی رو کشف کرده پس از نام ایشون به این روش عکسبرداری، عکاسی از نوع داگرئو می گن. از اون زمان به بعد فصل جدیدی توی عکاسی شروع میشه. توی سال 1839، اولین دولت فرانسه، 19 اوت رو به عنوان روز جهانی عکاسی اعلام می کنه و احتمالا رسم زیبا و هیجان انگیز خرید هدیه روز جهانی عکاسی اون زمان هم برقرار بوده و ما خبر نداریم.


اما اگه بخوایم جزئی تر و خیلی دقیق تر تاریخچه روز عکاسی رو بدونیم می تونیم بگیم که :

اولین عکس توسط Nicéphore Niépce، با استفاده از کلرید نقره که یه تیکه کاغذ رو پوشش داده بود، ساخته شد. هربار عکس در نهایت کاملاً تاریک می‌ شد، چون که اون طفلی راهی برای حذف کلرید نقره از کاغذ برای حفظ عکس رو بلد نبود.اگه برای پیدا کردن کادو برای عکاس زن عجله دارین همین الان از چالش دوست شناسی کادویی کمک بخواین.

طبیعتا عکس ‌ها توی طول سال‌ ها بهتر و بهتر شدن، اول از همه هم با « دوربین ثابت » و توانایی گرفتن عکس از این طریق. اصلا یه کاری کنین ، به غرب قدیم توی آمریکا فکر کنین و تفاوت اون دوربین با دوربین های جنگ جهانی دوم، بعد از اون بیاین اون ها رو با دوربین های مدرن مقایسه کنین. جهش های عمده توی تکنولوژی ، عکاسی رو به اندازه ی هر جنبه دیگه ای از زندگی توی سراسر جهان تحت تاثیر قرار داده. پس مراقب باشین که موقع انتخاب کادو روز جهانی عکاسی جدیدترین تکنولوژی ها رو دنبال کنین.

با وجود برند هایی مثل کداک، کانن و خیلی از برندهای دیگه، زمانی که بازار عکاسی با چنین جهشی مواجه شد، جای تعجبی وجود نداشت. بیشتر برندها به خاطر بهبود تکنولوژی، سبک ‌تر شدن و استفاده ی آسون ‌تر از دوربین ‌ها برای قابلیت ‌های نظامی و نظارتی تولیدات زیادی رو صورت دادن.

می خوایم همین جا بهتون یه ایده کادو مردانه روز عکاسانه معرفی کنیم. درسته ! هنوز کلی مطلب مونده که درباره روز عکاسی یا بهتر بگیم روز جهانی عکاسی براتون بنویسیم اما چون دوست نداریم خمیازه بکشین و از خوندن خسته نشین برای زنگ تفریح گزینه بعدی کادو روز جهانی عکاسی رو معرفی کنیم. توی همین راستا : می دونستین تحقیقات جدید نشون میدن که به خاطر نوع تکنولوژی جدید مردم مثل قدیم دیگه صبر و قرار ندارن و می خوان زودتر به نتیجه برسن ؟ برای همین خوندن متن های طولانی برای نسل جدید سخت شده ؟ که متاسفانه این موضوع زیاد جالب نیست و بهتره که تمرین کنیم و این خصوصیت رو کنار بذاریم. چون اگه روند همین طوری پیش بره خیلی از نوجوون ها و جوون ها که خوندن کتاب هم فاصله می گیرن. راستی روز جوان نزدیکه ها. کادوجوهای عزیز به مقاله ی کادو روز جوان سر بزنین و حتما اون رو بخونین. 


کوله پشتی حرفه ای دوربین عکاسی با فضاهای جدا کننده cadEn اصل:

 

کوله پشتی حرفه ای دوربین عکاسی با فضاهای جدا کننده cadEn اصل:

 

اگه شما توی حرفه ی عکاسی اطلاعات زیادی ندارین و با برند های معروف و تخصصی لوازم اون آشنایی ندارین و تصمیم به انتخاب کادو روز جهانی عکاسی گرفتین باید شما رو با برند cadEn آشنا کنیم.این برند چینی که محصولات خودش رو با استاندارد های اروپا تولید می کنه تخصص کامل برای تولید کیف های مختلف دوربین های عکاسی داره و با وجود این که قیمت های محصولاتش نسبت به رقبای خودش توی بازار پایین تره ولی از لحاظ کیفیت واقعا حرفی برای گفتن باقی نمی ذاره. این کوله پشتی حرفه ای دوربین عکاسی به خوبی طراحی شده و از این لحاظ ما اون رو یه انتخاب خوب به عنوان هدیه روز جهانی عکاسی می دونیم که فضاهای جدا شده از هم برای دوربین ها و لوازم جانبی اون ها داره و برای اکثر مدل های مختلف دوربین هم مناسبه پس یه کادو لاکچری زنانه هم محسوب میشه. وزن سبکی داره پس حملش راحته و با این وجود ضربه گیری فوق العاده بالایی برای حفاظت از لوازم داره.

 

کادو روز عکاس

 

نوع عکاسی که امروزه می شناسیم به سال 1839 برمی گرده. توی اون زمان، آکادمی علوم فرانسه فرآیند داگرئوتیپ رو ( که بالاتر از ویکی پدیا براتون نقل قول کردیم ) اعلام کرد که این فرآیند امکان به وجود اوردن یه تصویر خیلی دقیق رو، روی یه ورق مسی فراهم کرده. ورق با پوشش نازکی از نقره پوشونده شد و این روش نیازی به استفاده از نگاتیو نداشت. این اولین روش برای به دست آوردن یه تصویر دائمی با دوربین شد. اما بعد از اون چه شد و کادو روز عکاس و انتخاب این مناسبت کی شروع شد؟

بیشتر از 40 سال بعد توی سال 1884، جورج ایستمن از روچستر، نیویورک اومد و روش داگرئوتیپ رو اصلاح کرد. ایشون صفحه مسی رو با یه ژل خشک روی کاغذ جایگزین کرد که اسم اون رو « فیلم » گذاشت. این اختراع نیاز عکاس ها رو به حمل صفحات مسی سنگین و مواد شیمیایی سمی کم کرد که واقعا کمک خیلی بزرگی بود. توی سال 1888 ایستمن دوربین کداک رو توسعه داد. این اختراع تقریباً به هر کسی اجازه می داد عکس بگیره.


باز هم بریم برای گزینه خرید کادو بعدی و ببینیم بعد از اون ماگ بامزه ای که معرفی کردیم چی دیگه می تونه کادو برای عکاس پسر باشه و علاوه بر مرتبط بودن با این هنر زیبا ، کاربردی باشه و وقتی شخص کادو گیرنده اون رو از شما می گیره بپره بالا و از شادی زبونش بند بیاد. دیدن همچین صحنه ای از کسی که دوستش دارین حس خوبیه ، نه ؟

اما اجازه بدین قبلش چند خط دیگه ای هم در ارتباط با روز جهانی عکاسی بنویسیم.


با انفجار عکاسی دیجیتال، خیلی از مردم دیگه از فیلم توی دوربین های خودشون استفاده نمی کنن. با این حال، جالبه بدونین که بعضی از عکاس ها ترجیح می دن از فیلم به جای عکاسی دیجیتال استفاده کنن. این موضوع رو موقع انتخاب کادو روز عکاس بهتره بدونین تا انتخاب درست برای شخص مورد نظر رو داشته باشین. بعضی از دلایلی که اون ها فیلم رو ترجیح میدن رو براتون می نوسیم:

  1. عکاسی با فیلم به نسبت عکاسی دیجیتال
  2. وضوح بالاتری داره
  3. نیاز به برق نداره
  4. مشکلات کپی رایت کمتری داره
  5. از همه مهم تر یه عکس دیجیتال راحت تر از عکس روی فیلم از دست میره و نگه داری کمی سخت تری داره.

 

اولین روز جهانی عکاسی توی 19 آگوست 2010 برگزار شد. توی این تاریخ بود که نزدیک به 270 عکاس تصویرهای خودشون رو توی یه گالری آنلاین جهانی به اشتراک گذاشتن. مردم هم از بیشتر از 100 کشور از این گالری آنلاین بازدید کردن. این رویداد اولین روز رسمی جهانی عکاسی شناخته میشه. پس اگه دوست دارین برای خانمتون که عکاسه کادو زنانه برای عکاس تهیه کنین بدونین که باید قبل تر از این تاریخ فکر پیدا کردن ایده کادو باشین.


به نظر میاد خیلی جامع و کامل و در حد نیاز درباره ی تاریچخه و تحولات هنر عکاسی از شروع تا زمان حال صحبت کردیم. چهطوره قبل از این که به بخش های دیگه از این مناسبت برسیم بریم یه دونه دیگه از کادو روز عکاس رو که براتون در نظر گرفتیم رو معرفی کنیم.


کیت کامل لوازم جانبی دوربین عکاسی Neewer انگلیس

 

کیت کامل لوازم جانبی دوربین عکاسی Neewer انگلیس

 

Neweer یه برند شناخته شده برای تولید تجهیزات عکاسی و فیلمبرداریه که طیف وسیعی از محصولات از جمله کیت های نورپردازی، سه پایه، لوازم جانبی دوربین و ابزارهای مختلف دیگه رو با هدف افزایش تجربه عکاسی ارائه می ده. محصولات جدیدتر اغلب به دلیل مقرون به صرفه بودن و کیفیتشون طرفدارهای زیادی پیدا کردن و باعث محبوبیت بین عکاس های آماتور و حرفه ای شده. پس به نظر میرسه برند خوبی برای هدیه روز جهانی عکاسی باشه.

هدیه قبلی که معرفی کردیم کوله پشتی بود. این یکی یه گزینه مناسبت کادو برای خودم اگه عکاس هستین به مناسبت کادو روز عکاس هستش. چیه دقیقا؟ این یکی گزینه ی پیشنهادی ما به شما یه کیت کامل لوازم جانبی دوربین عکاسی همراه با کیف حمل هستش. داخل این کیف شما هر چیزی که برای یه عکاسی حرفه ای و راحت نیاز داشته باشین پیددا می کنین و از اون جایی هم که این برند یه برند تخصصی تولید تجهیزات عکاسی هستش تمام لوازمش کیفیت بالایی دارن. که کیفیت بالا توی هر وسیله و ابزار مصرفی ای مطمئنا چی بهتر از این برای کادو روز عکاس ؟ بهتون توصیه می کنیم که حتما وارد صفحه ی این محصول بشین و اطلاعات صفر تا صدش رو بخونین. امکان نداره عاشقش نشین.

 

روز جهانی عکاسی رو بهتر بشناسیم 

روز جهانی عکاسی روزیه که به هنر شگفت انگیزی به نام عکاسی ادای احترام می کنیم. یه دسته از عکس‌ های شخصی هستن که همه مون اون ها رو دوست داریم و احساس و وابستگی خاصی هم بهشون داریم، اما به جز این دسته عکس‌ هایی هم هستن که میشه گفت داستانی برای روایت کردن دارن. ممکنه در مورد دوره های زمانی قابل توجه و مهمی به ما اطلاعات بدن و یا ما رو با سیاره مون بیشتر آشنا کنن و یا از کوچه پس کوچه های شهر و زندگی روزمره ی آدما باشن و هزاران مورد جالب و دیدنی دیگه. خیلی وقت ها یه عکس از یه سوژه ی ارزشمند می تونه خیلی از مرز ها رو توی روابط آدم ها توی هر کجای دنیا تغییر بده و بهتر و زیبا تر کنه. به هر حال، این سوژه ی انتخابی این عکی ها هر موردی که باشن میشه گفت که « یه عکس ارزش هزار کلمه رو داره » ! این طور فکر نمی کنین؟ پس باید به کسایی که به فکر خرید کادو برای عکاسان محترم هستن حق بدیم و بهشون کمک کنیم. هدیه روز جهانی عکاسی نشون میده که ما قدر و ارزش این هنر رو به خوبی می دونیم.


نور دوربین LED با پشتیبانی از جاذبه مغناطیسی برند تخصصی

نور دوربین یا فلش مجزا برای دوربین یا هر اسم دیگه ای که روی این ابزار می ذارن یکی از ضروری ترین ، واجب ترین و حیاتی ترین وسایلی هست که هر عکاسی به اون احتیاج داره تا بتونه عکس های واضح و شفاف و زیباتری بگیره. یه عکاس حرفه ای خیلی خوب می دونه که با استفاده از نور چه طور عکس رو زیباتر و خاص تره کنه. پس به عنوان کادو روز عکاس این نور دوربین LED رو به شما پیشنهاد میدیم که اتفاقا از جاذبه مغناطیسی هم پشتیبانی می کنه و صد در صد کار عکاس رو راحت تر می کنه. حتی هدیه تولد مردانه برای اون کسی که به عکاسی علاقه ی زیادی داره این نور به خاطر این انتخاب چون از یه برند تخصصی هستش خیلی خیلی می تونه کادو با ارزشی به چشم بیاد.
GODOX یه تولید کننده ی پیشرو توی تجهیزات عکاسی هستش که به خاطر محصولات مقرون به صرفه و با کیفیت خودش مشهور شده. GODOX که توی سال 1993 تأسیس شد، چون طیف گسترده ای از نور، فلاش، ماشه و لوازم جانبی برای عکاسان و فیلمبردارها رو توی تمام سطوح ارائه داد، شهرت زیادی به دست آورد. پس با همه ی این توضیحات به این نتیجه می رسیم که می تونه یه کادو روز جهانی عکاسی دوست هم باشه.


همین طور که داریم درباره ی این مناسبت با هم حرف می زنیم یادآوری کنیم که روز پزشک نزدیکه و احتمالا اصلا دلتون نمی خواد که توی این روز دست خالی باشین برای پزشک هایی که از خانواده یا دوستانتون هستن و یا حتی پزشک زحمت کشی که به گردن شما خیلی حق داره. به همین خاطر کادو برای روز پزشک رو براتون آماده کردیم، امیدواریم که بهتون کمک کنه.

بعد از این که از این همه لوازم جانبی دوربین ها از برند های خیلی خوب و تخصصی که این جا بهتون برای کادو روز عکاس پیشنهاد دادیم و معرفی کردیم بهتره بریم سراغ اصل کاری. اصل کاری میشه دوربین. اما نه هر دوربینی. قطعا یه عکاس خودش سعی کرده بهترین و حرفه ای ترین و تخصصی ترین دوربین عکاسی رو برای خودش تهیه کنه. منظور ما این جا یه دوربین کمی متفاوت تر از اون دوربین هایی که همیشه دست عکاس ها می بینین برای هدیه روز جهانی عکاسی هستش.

 

کادو برای عکاس مرد


دوربین حرفه ای ضد آب:

از این دوربین حرفه ای ضد آب که کیفیت خیلی خوبی داره و باز هم از برند های معتبر و شناخته شده توی این دسته هستش توی صفحه اینستاگرام خودمون یه ویدئو گذاشتیم که از کارایی های مختلفش نشون دادیم و شما خیلی خوب می تونین باهاش آشنا بشین. ویدئو کوتاهه اما گویای همه چیز هست، پس حتی اگه قصد خریدش رو ندارین بهتون پیشنهاد می کنیم حتما ببینین این ویدئو رو. این کادو لاکچری مردانه برای کادو روز عکاس یه انتخاب متفاوته. چرا که همون طور که اشاره کردیم اکثر افرادی که به عکاسی علاقه مندن خودشون به فکر تهیه ی دوربین های تخصصی هستن اما همچین دوربین کوچیک و ضد آبی که اتفاقا ویژگی های دوربین های حرفه ای هم داره می تونه مکمل خوبی براشون باشه. و یه کادو تولد عالی برای عاشقان غواصیه.

این دوربین ورزشی کنترل از راه دور مچی بی ‌سیم نیز هست. با یه کنترل از راه دور بی‌ سیم RF 2.4G مچی، می‌تونین دنیای خودتون رو به روشی کاملاً جدید ثبت کنین که به نظر گزینه خوبی برای کادو روز جهانی عکاسی همکار هم میاد. با این دوربین حرفه ای کادربندی عکس یا ضبط ویدیو خیلی راحته . فقط دکمه کنترل از راه دور رو فشار بدین. موقع تفریحات آبی مختلف یا تفریحاتی مثل اسکی توی برف می شه این دورین حرفه ای ضد آب رو با وصل کردن به کلاه یا سینه و … استفاده کرد و از لحظات شادی ، تفریح و یا ورزش کردنتون یه فیلم یادگاری تهیه کنین. دیگه برای شروع و توقف ضبط یا گرفتن عکس نیاز نیست به دوربین ورزشی خودتون نگاه کنین. دوربین رو با ریموت کنترل کامل کنین. دوربین AKASO می تونه کادو روز عکاس مناسبی به عنوان کادو برای دوست دختر شما هم باشه.
فعالیتتون رو در عرض چند دقیقه ویرایش و به اشتراک بذارین، فقط برنامه رو توی تلفن یا تبلت و... دانلود کنین و به این دوربین اکشن متصل بشین. تصاویر یا ویدیوها را از طریق دستگاه های اندروید یا آی او اس اجرا یا بررسی کنین. دامنه سیگنال وایفای تا 10 متر و دوربین تا 100 متر یا 30 فوت ضد آبه. پس نگران استفاده از اون توی آب و استخر و … نباشین.  


باز هم اگه اطلاعات و عکس های بیشتری از دوربین برند AKASO می خواستین می دونین که توی صفحه خود محصول دقیق و با جزئیات همه چیز توضیح داده شده و کل پروسه ی سفارش هم 2 دقیقه زمان نمی بره برای کادو برای عکاس مرد سفارش بدین و ما در خونه تحویلتون می دیم.بعضی از افردا هستن که خیلی دوست دارن از چندین ماه قبل برای مناسبتی که در راهه آماده باشن و خیلی دقیق بررسی کنن تا بهترین رو انتخاب کنن. اِی افرادی که این خصوصیت زیبا رو دارین ، بدانین و آگاه باشین که کادو ولنتاین چی بخرم بهترین راهنمای شما برای این مناسبت هستش.

 

حالا از نحوه ی برگزای جشن روز عکاسی و موارد مربوط بهش یه کم حرف بزنیم:


یکی از بهترین راه ها برای برگزاری این روز اینه که عکس مورد علاقه ی خودتون رو با دیگران به اشتراک بذارین. این مورد می تونه شامل عکس های چاپ شده واقعی یا حتی عکس های دیجیتال باشه و خب 100 البته که هدیه روز جهانی عکاسی هم جزو بهترین راه هاست که دیگه خودتون خوب می دونین.
و از راه های دیگه برای برگزاری این روز میشه مورد های زیر رو داشته باشیم :

  1. در مورد عکاسی و مهارت های لازم برای عکاسی مطالعه کنین و تا جایی که میشه و علاقه دارین آموزش ببینن.
  2. با یه عکاس صحبت کنین و در مورد روز های کاریشون سوال بپرسین تا متوجه بشین که چرا اون ها از حرفه ی خودشون لذت می برن.
  3. پیش یه عکاس حرفه ای و کار درست برید و یه عکس خانوادگی خیلی خوب بگیرین. حتی می تونین توی این روز به خاطر قدردانی از ایشون کادو روز عکاس هم همراه خودتون ببرین و تقدیم کنین. نیاز نیست هدیه ی بزرگ و خاصی باشه. حتی یه کارت تبریک هم می تونه تاثیر فوق العاده مثبتی بذاره. ایده کادو هم که فت و فراوون می تونین همین جا یا توی خود سایت ما پیدا کنین.
  4. درباره عکاسان معروف از جمله رابرت فرانک، انسل آدامز، آن گدس و دیوید بیلی مطالعه کنین و اون ها رو بیشتر بشناسین. .
  5. به کتابفروشی محله ی خودتون برید و کتاب های عکاسی رو مطالعه کنین.
  6. حتی می تونین یکی ، دو تا از عکس های مورد علاقه خودتون رو توی #روز_جهانی_عکاس توی شبکه های اجتماعی به اشتراک بذارین.


اصلا چرا خودتان بیرون نرید و چند تا عکس نگیرین ؟ و چرا حتی برای خودتون کادو روز عکاس تهیه نکنین ؟ یه دوربین قدیمی پیدا کنین و از حس و ظاهر فیلم 35 میلی ‌متری لذت ببرین. قدم بزنین و چند تا عکس بگیرین . یه کولاژ درست کنین که مخلوطی از تصاویری هستش که گاهی اوقات به شکل های مختلف از مستطیل های عکس ها بریده می شه.

برید توی دل حیات وحش، چه می خواد طبیعت باشه و چه باغ وحش ( البته خیلی از حامی های حیوانات کلا باغ وحش رفتن رو کار درستی نمی دونن ).

برای این که دیگه بخواین تاپ ترین کار مهم رو انجام بدین برای کادو روز عکاس، چرا خودتون و دوستاتون رو برای یه روز به یه استودیو عکاسی دعوت نکنین؟ این کارو حتی می تونین برای جواب چی بخرم کادو تولد هم انجام بدین. یا اگه کسب و کاری دارین، از این روز به عنوان فرصتی برای گرفتن عکس های حرفه ای یا به روز رسانی بازاریابی خودتون استفاده کنین؟ 

 

اگه شما  شخصی هستین که دوست دارین به جای گرفتن عکس، عکس ها رو با لذت تماشا کنین ، ما شما رو تشویق می‌کنیم که یه زمانی رو برای گشت و گذار توی سایت های معروف عکس و عکاسی سپری کنین و به بعضی از مشهورترین عکس‌ ها و تاثیرگذارترین عکس ها توی تموم دوران نگاه کنین. عکس های نمادین خیلی زیادی وجود داره که شما مطمئناً مجذوب اونا می شین. همین خودش می تونه یه هدیه روز جهانی عکاسی باشه برای حس و حال بهتر خودتون. 


بعضی از معروف ترین عکس ها توی این زمینه عبارتند از: 

عکس نمادین یوسف کارش، وینستون چرچیل، و همچنین عکس کودک گرسنه و کرکس برنده جایزه کوین کارتر پولیتزر، و عکس معروف استنلی فورمن، سقوط از پلکان برای فرار از آتش. بعضی از عکس ها دلخراشن، بعضی دیگه دلگرم کننده و بعضی هم کاملاً جذاب! که به نظر گزینه های خوبی برای کادو روز عکاس هستن. در هر صورت، ما همه مون می تونیم اون ها رو تحسین کنیم و از دیدنشون لذت ببریم و به نکات مختلف و مهم زیادی پی ببریم ! یادتون باشه که چاپ این عکس های معروف با روشی خلاقانه می تونه کادو برای دختر 23 ساله و کمتر هم باشه. دختری که به حرفه ی عکاسی علاقه داره و یا اولای راه برای ورود به این هنر زیبا هستش.

اگه دوست داشتین برای این مناسبت و کادو روز جهانی عکاسی دوست به اون دوستتون که به عکاسی علاقه نشون میده یه فایل از این عکس های معروف همراه با داستان و ماجرای واقعی اون ها تهیه کنین.


بخوایم خیلی خلاصه این هنر شگفت انگیز عکاسی رو توصیف کنیم می تونیم بگیم:

« راهی زیبا برای گفتن یک داستان، بیان احساسات و حفظ زیبایی دنیای اطرافمان. شما می تونین از همین امروز شروع به ثبت داستان خود کنید! »


تمام گزینه های کادو روز عکاس که بالا معرفی کردیم مربوط به دوربین ها و لوازم جانبی شون بود. الان نوبت به اینه که کادویاب یه کم متفاوت تر گزینه های انتخاب کادو به شما کادوجوهای عزیز نشون بده. چهطوری؟
خیلی از عکاس ها به عکاسی از حیات وحش و طبیعت علاقه دارن. و به همین خاطر هم گاهی مجبور میشن به کمپینگ برن و ساعت ها و شاید برای چند روز رو منتظر دیدن صحنه ی مورد نظرشون رو اون جا سپری کنن تا بتونن بهترین عکس ممکنه رو تهیه کنن. پس خیلی منطقیه که هدیه روز جهانی عکاسی از لوازم کمپینگ انتخاب بشه. 3 نمونه از بهترین و ضروری ترین لوازم رو این جا میاریم و اگه باز هم دنبال کادو تولد یا  لوازم دیگه هستین می دونین که توی سایت براتون گذاشتیم.

 

دفع کننده حشرات کمپینگ و سفر شارژی با نور uv استرالیایی

 

دفع کننده حشرات کمپینگ و سفر شارژی با نور uv استرالیایی

 

با این توضیحاتی که دادیم می خوایم بهتون یه دفع کننده حشرات کمپینگ معرفی کنیم که ساخت کشور استرالیا هستش و برای عکاسان عزیزی که برای گرفتن عکس های ویژه با سوژه های خاصِ خودشون به دل طبیعت می زنن یه کادو روز عکاس خیلی خوب هم محسوب میشه. این کادو برای مرد هم خیلی پر طرفدار هستش و نظرات و کامنت های خیلی خوبی گرفته، قابل حمله و به سرعت شما رو از شر حشرات مزاحم رها می کنه یه نور خیلی زیبا هم داره که برای مواقع تاریکی به کار میاد. ویدئو این کادو رو هم می تونین توی پیج ایسنتاگرام ما ببینین.

 

کادو برای عکاس زن


ست 9 تایی ظروف آشپزی آلومینیومی کمپینگ

اما کادوی بعدی از اون کادو های خیلی خیلی کاربردی هستش که برای طبیعت گردی و کمپینگ به هر منظوری واقعا مورد نیازه. ست ظروف های آشپزی کمپینگ که جنسش آلومینیوم هستش و 9 تا قطعه مهمی که شما موقع آشپزی بهشون احتیاج دارین رو کنار هم قرار داده. اون دوستتون که عکاس حرفه ای هستش قطعا به همچین هدیه ای نیاز داره پس برای کادو روز عکاس دوست و برای تهیه کادو برای دوست یه انتخاب عالی هستش. جنس این ست دوام خیلی خوبی داره و عمر مصرف طولانی ای رو به مصرف کننده اهدا می کنه.


پک 2 تایی لامپ LED شارژی کمپینگ برند اسکای تاچ

رسیدیم به آخرین کادو روز جهانی عکاسی از دسته ی کمپینگ. اول از همه شما رو کمی با برند محبوب Sky-touch آشنا کنیم. اسکای تاچ برندی هستش که برای محصولات مختلف از جمله لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی شناخته شده. معمولا مصرف کنندگان این برند رو به کالاهای مصرفی مقرون به صرفه اما با کیفیت می شناسن. کشور مبدأ هم معمولاً هنده. 
حالا ما اینجا برای هدیه روز جهانی عکاسی این پک دوتایی لامپ شارژی کمپینگ رو از این برند انتخاب کردیم که ظاهر فانوس مانند خیلی زیبایی هم دارن. لامپشون از نوع ال ای دی هستش و قابل شارژ هم هستن. از اون جایی که این کادو یه پک دو تایی هستش شما می تونین به عنوان کادو برای مرد متاهل اون رو در نظر بگیرین تا یه زوج فعال طبیعت گرد بتونین با هم دیگه ازش لذت ببرن.

 

این هم از گزینه های خیلی زیادی که قولشون رو داده بودیم که برای کادو روز جهانی عکاس خدمتتون معرفی کنیم.


ما هم به نوبه ی خودمون این مناسبت رو به تمام عکاس های ایرانی تبریک می گیم و آرزو داریم که همیشه راهشون سبز و پر از موفقیت باشه.


حرفه ای ارزشمند که لحظاتی رو با هنر و خلاقیت شگفت انگیز و منحصر به فرد خودشون ثبت می کنن که واقعا میشه گفت قابل قیمت گذاری نیست. خسته نباشید و دست مریزاد می گیم.


یادتون هم باشه که ما با جوابِ سوالِ کادو چی بخرم همیشه کنارتونیم. برای انتخاب کادو تولد هم رو رو ما حساب کنید.


شاد باشید.

1403-05-24