مناسبترین هدیه برای روز جهانی کارگر چیه + تضمین رفع خستگی کارگران عزیز !



محبوب ترین پست ها

کادو برای روز جهانی کارگر 

 

خیلی از مناسبت ها هستن که شاید به مرور زمان این جور تو ذهن خیلی هامون جا افتاده باشه که، صرفا برای گرامی داشت و یادآوری اون شغل یا اشخاص به خصوص نام گذاری شدن. ولی واقعیت اینه که اکثر این مناسبت ها از یه حرکت یا به خاطر یه اتفاق شاید کوچیک جرقه شون خورده و باعث شده که کم کم اتحادیه ها و یا سازمان های مردمی به فکر بیفتن که یه روز توی سال رو بهش اختصاص بدن تا اون هدفی که آدم ها از اول دنبالش بودن فراموش و یا گم نشه. مناسبتی که امروز قراره براتون ازش بنویسیم دقیقا یکی از همین مناسبت هاست و مربوط به حق و حقوق کارگر های زحمت کش میشه. پس همراهمون باشین تا بیشتر در موردش بدونین.

 

تاریخچه کادو روز جهانی کارگر:

 روز جهانی کارگر که امسال مصادف شده با 12 اردیبهشت ماه برای ما ایرانی ها به تقویم میلادی با شروع ماه می یعنی روز اول این ماه هستش که اتفاقا به همین علت اصطلاحا May Day هم بهش می گن. این روز، روز خیلی مهمیه که توی سطح جهانی برای به رسمیت شناختن کمک ها و دستاوردهای کارگران جشن گرفته می شه. این تعطیلات سالانه همون طور که گفتیم توی اول ماه می برگزار می شه و هدفش هم ادای احترام به مبارزه ی جنبش کارگری برای دستمزد عادلانه، شرایط کار ایمن و حقوق کارگران هستش. قبل از این که بخوایم به بحث تخصصی خودمون یعنی جواب کادو چی بخرم برسیم طبق روال مون یه کم درباره ی تاریخچه ی این روز و نحوه ی شکل گیریش با هم بخونیم تا درک بهتری برای پیدا کردن کادو روز جهانی کارگر داشته باشین. اول بگم تا یادم نرفته حتما مقاله بهترین هدیه تولد اردیبهشت ماهی رو بخونید.

 

کادو برای روز جهانی کارگر 

 

روز جهانی کارگر چه طور شکل گرفت؟

 تاریخچه هدیه روز جهانی کارگر به اواخر قرن نوزدهم بر می گرده، زمانی که جنبش های کارگری توی ایالات متحده و اروپا برای شرایط کاری بهتر و ایجاد یه روز کاری هشت ساعته تلاش کردند. ماجرای Haymarket در شیکاگو در سال 1886 نقشی اساسی توی به رسمیت شناختن 1 می به عنوان روز بزرگداشت جنبش کارگری و کارگران توی کل دنیا ایفا کرد.

اگه بخوایم خیلی جزیی تر درباره روز جهانی کارگر و شکل گیریش بگیم، رشد اقتصادی سریع کشورهای سرمایهداری توی اواسط سده ی 19 باعث شد که سرمایه دارها به نیروی کار بیشتری نیاز پیدا کنند چون خب طبیعتا تولیداتشون با توجه به شرایط بیشتر و بیشتر شده بود. کم کم وقتی که کارگرها متوجه شدن که تولیدات سرمایه دارها و کل داستان درآمد وچه قدر به تلاش و زحمت اون ها وابسته ست و آگاهی شون توی این زمینه بیشتر شد، کم کم تصمیم گرفتن که برای رسیدن به یه شرایط ایده آل و منصفانه برای خودشون اعتراض کنن. شرایطی مثل بهبود شرایط کار، افزایش دستمزد، قانونمند شدن ساعت های کاری، محیط بهتر کار و امنیت شغلی نسبی. پس این شد که برای رسیدن به این شرایط دست به ایجاد اتحادیه یا سندیکاهای کارگری زدن. راستی می دونستین امسال روز معلم و هدیه روز جهانی کارگر هر دو توی یه روز افتادن. اگه به فکر تهیه کادو روز معلم هستین براتون مقاله ی خوبی آماده کردیم که حتما لازمه بخونین.

 

ماجرای هی مارکت روز جهانی کارگر

 حالا داستان هی مارکت که بالاتر گفتیم چیه ؟ توی چهارم می سال 1886 همه ی کارگر هایی که نسبت به این ماجرا اعتراض داشتن و دنبال گرفتن حق شون بودن و یه سری هوادار توی شیکاگو توی یه میدونی به اسم هی مارکت دور هم جمع شدن و از اون جا راه افتادن. به صورت خلاصه بخوایم براتون ماجرا رو بگیم توی این شلوغی یه انفجاری صورت می گیره که یه پلیس کشته می شه و چند تا کارگر و پلیس هم صدمه می بینن. همین میشه که پلیس هم شروع می کنه تیراندازی کردن ودر نهایت با خشونت می تونه که جمعیت رو پراکنده کنه. اما 8 نفر رو هم این وسط دستگیر می کنه که پنج تاشون کارگر مهاجر آلمانی بودن. فقط یکی از دستگیر شده ها به 15 سال حبس و دو تا به حبس ابد محکوم شدن ولی حکم بقیه شون اعدام شد. مردم هم توی جاهای مختلف دنیا بعد از اجرای حکم ها، مراسم یادبود برگزار کردن و هر سال هم توی تاریخ 1 می این کارو تکرار کردن و کم کم این روز به عنوان کادو روز جهانی کارگر ثبت شد.

دیدین که مثل همیشه گرفتن حق و حقوق به آسونی و راحتی به دست نیومده برای همین هم مردم دوست دارن که هدیه روز جهانی کارگر همیشه توی یادها بمونه. ما هم توصیه می کنیم که برای تهیه هدیه برای این روز مهم از هوش مصنوعی کادو کمک بگیرین که کلی ایده های خوب براتون اون جا گذاشتیم.

 

مردم توی روز جهانی کارگر چه می کنند

 کادو روز جهانی کارگر به شیوه های مختلفی توی سراسر جهان جشن گرفته می شه و رویدادهایی مثل رژه، راهپیمایی و اجتماعات اجتماعی برای بزرگداشت این مناسبت برگزار می شه. این فعالیت ها معمولا به اهمیت همبستگی بین کارگر ها و نیاز به ادامه ی حمایت از حقوق کار و عدالت اجتماعی تاکید می کنه.یکی از موضوعات کلیدی روز جهانی کارگر، به رسمیت شناختن و قدردانی از تلاش و فداکاری آدم هایی که توی صنایع مختلف زحمت می کشن، هستش. توی خیلی از کشورها، روز جهانی کارگر تعطیل رسمی اعلام شده و تازه به کارگر ها یه روز مرخصی هم می دن تا بتونن با خانواده و دوستاشون وقت بگذرونن و استراحت کنن.با نزدیک شدن به کادو روز جهانی کارگر، خیلی از مردم به فکر خرید کادو برای دوستان، اعضای خانواده یا همکارانی که سهم قابل توجهی توی زمینه های مربوطه ی خودشون داشتن، میفتن. خرید یه هدیه برای کسی توی روز جهانی کارگر یه حرکت متفکرانه به نظر می رسه که می تونه نشون دهنده قدردانی از تلاش های اون شخص باشه. حالا چه یه نشونه ی کوچیک قدردانی باشه یا یه هدیه مفصل تر، عمل هدیه دادن می تونه به شخص گیرنده احساس ارزشمندی و احترام به خاطر سخت کوشی همراه با خودش بیاره. موقع انتخاب هدیه برای روز جهانی کارگر، مثل تموم مناسبت های دیگه توجه به علایق، ترجیحات و نیازهای گیرنده ضروریه.

  

ایده های کلی هدیه روز جهانی کارگر

 

این جا تصمیم گرفتیم که اول چند تا ایده کادو کلی بهتون بدیم بعد بریم سراغ گزینه های مشخص و مثل همیشه همراه با لینک. در واقع با این گزینه ها هم یه سری نکات مهم دستتون میاد. هم این که شاید یکی از این موارد جرقه ای باشه توی ذهن شما برای یه مورد مشابه اما متناسب تر با تیپ شخصیتی شخصی که قراره هدیه رو بهش تقدیم کنین.

 

سازمان دهنده چوبی وسایل رو میزی

 سازماندهنده میز ، ایده ایه که میتونه به کادو گیرنده کمک کنه توی محل کار منظم و مرتب باشه و همین باعث میشه که حس بهتری هم داشته باشه. تازه شخصی سازی کادو با اسم اون فرد یا حتی یه نقل قول انگیزشی می تونه جلوه ی خاصی به هدیه تون بده. البته که توی سایت خودمون هم یه نمونه ی چوبیش رو گذاشتیم براتون. می تونین برید توی بخش محصولات و اون جا پیداش کنین

 

سازمان‌ دهنده میز شخصی

 

تابلو جمله انگیزشی

 برای هدیه روز جهانی کارگر می تونین یه قطعه از یه شاعر یا نویسنده ی معروف رو که می دونین شخص بهش علاقه داره و معنی و مفهومش انگیزشی طور هم هستش رو بدین براتون با یه فونت قشنگ چاپ یا حتی خوشنویسی کنن و توی یه قاب با رنگ مورد علاقه ی فرد قرار بدین و تقدیمش کنین. این ایده می تونه به عنوان یادآوری روزانه از تلاش و فداکاری اون باشه. اگر دنبال خرید کادو برای پسر 10 ساله و کمتر هستید تابلو گزینه خوبیه.

 

لیوان قهوه یا ماگ سفارشی

 قبول داریم که این گزینه رو توی خیلی از مقالات نوشتیم اما واقعیت اینه که لیوان دقیقا همون چیزیه که همه ی افراد استفاده می کنن و همیشه هم جلوی چشمه، حالا این وسیله ی کاربردی شخصی سازی شده هم باشه دیگه خیلی عالی میشه. می تونین یه پیام خنده دار یا الهام بخش روش بنویسین. این سبک کادو ها بهترین گزینه برای هدیه کوچک برای یادگاری هستن.

 

کتاب در زمینه ی گسترش حرفه

 خیلی ها از هدیه گرفتن کتاب اگر توی زمینه ای باشه که بهش علاقه دارن خوشحال میشن. اول از همه با شناختی که از طرف خودتون دارین تصمیم بگیرین که می خواین کتاب تهیه کنین برای روز جهانی کارگر یا می دونین که انتخاب اشتباهیه و اون شخص زیاد اهل مطالعه نیست. اما اگر هست بهتره که برای هدیه توی این روز کتابی توی زمینه ی کاریش و جوری که به رشدش توی اون حرفه کمک کنه انتخاب کنین. گل و گیاه میتونه هدیه تولد زنانه خوبی هم باشه.

 

گیاه

 خیلی وقته که گیاه هدیه دادن توی فرهنگ ما ایرانی ها هم وارد شده و این اتفاق خیلی قشنگ و خوبیه. گیاه همراه با خودش انرژی مثبت و حس خوبی میاره که شاید هیچ هدیه ی دیگه ای نتونه اون کارو کنه. گیاه به عنوان هدیه برای روز جهانی کارگر با رنگ سبزی که داره به فضای کار شخص آرامش خوبی می ده و محیطی جذابتر و آرامتر رو برای کار به وجود میاره. ضمن این که گزینه ی خیلی خوبی برای ایده کادو برای خودم هم می تونه باشه.

  

مجموعه لوازم التحریر شخصی شده

یه مجموعه ی لوازم التحریر شخصی سازی شده که مثلا شامل دفترچه یادداشت، خودکار و بقیه لوازم ضروری هستش رو می تونین به عنوان هدیه برای روز جهانی کارگر در نظر بگیرین. این ایده می تونه ظرافت و حرفه ای بودن رو به میز کارشون اضافه کنه. دیگه متناسب با بودجه ای که کنار گذاشتین می تونین از برندهای مختلف و معتبر یا ساده استفاده کنین. البته این هدیه برای کسانی خوبه که دنبال ایده کادو خاص هستند.

 

سبد هدیه آرامش بخش

سبد هدیه آرامش بخش دیگه چیه؟ یه سبد هدیه ی آرامش بخش پر از وسایلی مثل شمع های معطر، نمک حمام و یه حوله گرم و نرم آماده کنین. خیلی قشنگ می تونین با این کادو خستگی روز رو از تن اون شخص در بیارین. البته ما از این دست لوازم زیاد توی محصولاتمون براتون در نظر گرفتیم. می تونین برید و محصول مجموعه کامل لوازم اسپا برای خانم ها رو ببینین. جزئیات کامل محصول و کلی عکس خوب از لوازمی که توی این مجموعه میاد براتون گذاشتیم. از دستش ندین. راستی  کادو برای دختر 23 ساله و کمتر هم فراموش نشه.

سبد هدیه آرامش بخش

 

قبل از این که بریم برای گزینه بعدی یه نکته ای رو این وسط مسط ها اضافه کنیم. اول این که پیج اینستاگرام سایتمون چند وقتی هستش که فعالیت خودش رو شروع کرده و ما بهتون توصیه می کنیم که حتما اگه توی فضای مجازی فعال هستین kadooyab رو توی ایسنتاگرام سرچ کنین و فالو داشته باشینش چون که خیلی وقت ها اون جا ممکنه یه سری سوال و جواب ها انجام بشه و به کادوجو هایی که خیلی فعال هستن کد تخفیف برای استفاده از چالش دوست شناسی و یا خرید کادو تقدیم بشه. از طرف دیگه هم یه بخشی به اسم تعرفه ها به سایت اضافه شده که شما می تونین با انتخاب تعرفه ای که فکر می کنین بیشتر به شرایطتون می خوره یکی رو انتخاب کنین تا از شرایط ویژه ی ما بتونین استفاده کنین. ما به فکر همه ی چیز برای شما عزیزان هستیم پس معطل نکنین و همین الان دست به کار شین.

  

دستبند وضعیت سلامتی فیت بیت با 6 ماه اکانت پرمیوم

 این ردیاب ها یه انتخاب خیلی ویژه برای روز جهانی کارگر هستن. چرا ؟ خب خیلی مشخصه دیگه. کسی که توی طول روز فعالیت زیادی داره خیلی راحت می تونه سطع فعالیت و سلامتی روزانه ش رو با این ردیاب ها بسنجه و از طرفی یه جورایی یه مشوق به حساب میاد برای اون عزیز تا بیشتر به سلامتی و سبک زندگی خودش اهمیت بده و اون رو توی اولویت قرار بده که واقعا چی از سلامتی مهم تر و ارزشمندتره ؟! ردیاب تناسب اندام می تونه انتخاب خوبی هم برای کادو لاکچری مردانه باشه.

  

حالا که این ایده های کلی رو خدمتتون گفتیم، به نظر می رسه که یه توضیحی هم درباره ی واژه کارگر بدیم بد نیست چون به احتمال خیلی زیاد تصور خیلی هامون وقتی داریم از روز جهانی کارگر صحبت می کنیم، افرادی هستن که مثلا توی مزرعه برای برداشت دستی محصول فعالیت می کنن  یا این که برای ساختن ساختمون های مختلف به مهندسین ناظر کمک می کنن و یا مشاغلی از این دست. واقعیت اینه که واژه ی کارگر می تونه به خیلی از مشاغل اختصاص داده بشه و در واقع دسته های وسیعی از افراد توی این گروه قرار می گیرن. پس ما می دونیم خیلی هاتون هستین که دارین برای پیدا کردن گزینه ی مناسب و خرید کادو برای روز جهانی کارگر به این در و اون در می زنین.

 

حالا بریم که داشته باشیم چند تا از ویژه ترین، کاربردی ترین و پر طرفدارترین محصولات سایت مون رو که به نظر گزینه های خیلی خوبی برای روز جهانی کارگر هستن رو بهتون معرفی کنیم و یه کوچولو هم بررسی ای روشون داشته باشیم. فقط این موضوع رو هم باز مثل همیشه برای این که یه وقت فراموش نکنین، خدمتتون عرض کنیم که بهتره روی اسم تموم محصولاتی که براتون توی این مقاله می ذاریم، بزنین تا صفحه ی مربوط به هر محصول براتون باز بشه و شما دقیق تر و بهتر باهاش آشنا بشین.  

اول از همه می خوایم 4 تا ماساژور حرفه ای یا بهتره حتی بگیم فوق حرفه ای رو برای روز جهانی کارگر بهتون پیشنهاد بدیم که برای قسمت های مختلف بدن و کارایی های مختلف مورد استفاده قرار می گیرن. به هرحال اگه شخص کادو گیرنده اهل گرفتن ماساژ باشه هیچ چیز مثل یه ماساژور درجه یک نمی تونه بعد از یه روز طولانی کار خستگیش رو در بیاره. وسیله ای که به نظر می رسه کلا ایده کادو خوبی برای اکثر مشاغل هستش. اگه از کادوجو های وفادار ما هستین که همیشه مقاله ها رو پیگیری می کنین، می دونین که خیلی وقت ها جزو پیشنهادات کادو به شما، ما ماساژور ها رو برای مناسبت های شغلی بهتون معرفی می کنیم اما این بار می خوایم 4 مدل رو با هم این جا بیاریم چون نظر تخصصی ما اینه که این گزینه برای این مناسبت شغلی بهترینه!

  

ماساژور مخصوص پا

 احتمالا خیلی از شما بدونین که کف پاها خیلی جای مهم و حساسی هستن. اصلا یکی از دلایلی که میگن پا قلب دوم انسانه و باید کفش خوب بخرید و این داستان ها همینه. نقاط مختلف توی کف پاهای هر کس به یه نقطه و یا عصب مهم توی بدن ارتباط داره که خیلی وقت ها برای کاهش درد قسمتی از بدن، ماساژور های حرفه ای نقطه ای از کف پا رو که به اون قسمت مربوط میشه با دقت و حوصله ماساژ میدن. حالا ما می خوایم بهتون یه دستگاه ماساژور حرفه ای پیشنهاد بدیم که 24 ساعته پیشتون باشه و هر وقت پاهاتون خسته شد یا حتی بدن درد داشتین خیلی راحت ازش کمک بگیرین. بعله. همین ماساژور مخصوص پا که توی لیست محصولاتمون براتون گذاشتیم. تازه این قدر هم کاربردی و خوبه که می تونه علاوه بر هدیه روز جهانی کارگر به عنوان کادو برای مرد متاهل هم توی ذهن تون باشه و شاید برای مناسبت دیگه ای به کارتون اومد.

ماساژور مخصوص پا

 

خب این از اولین دستگاه ماساژوری که قرار بود برای هدیه ی روز جهانی کارگر پیشنهاد بدیم. بریم ببینیم دومی چیه و بیشتر به کدوم قسمت بدن مون می خواد کمک کنه.

 

 ماسک موسیقی خواب

 این محصول فوق العاده که برای چشم های شما طراحی شده علاوه بر این که به رفع خستگی چشم هاتون کمک می کنه، برای یه خواب بهتر هم در خدمت شماست. موقعی که احساس می کنین نیاز به آرامش دارین این ماساژور رو روی چشماتون بذارین، یه آهنگ آرامش بخش با گوشی همراهتون انتخاب کنین و با بلوتوث به ماساژور وصل بشید و تمام! چشماتون رو ببندین و کیف دنیا رو ببرین. یکی از ویژگی های منحصر به فردش هم اینه که اگه شما خوابتون برد و این طفلکی شارژش تموم شد خیلی آروم و بی صدا خودشو خاموش می کنه و مراقبه که شما رو از خواب بیدار نکنه. اگه هم نظر ما رو می خواین که چی بهتر از همچین محصولی برای کادو لاکچری زنانه برای اون کسی که اهل استفاده از محصولات لوکس و درجه یکه.

 

ماسک موسیقی خواب

 

خب این از ماساژ دو قسمت مهم بدن یعنی پا و چشم. بریم برای سومین ماساژور و بررسی مختصری از ویژگی هاش:

 

ماساژور دستی شانه و گردن

 رسیدیم به شانه و گردن! دو بخش مهم دیگه ای از بدن که تا یه تکون کوچولوی اشتباه بخوریم فوری میگه آخ و چند روزی گرفتارتون می کنه. توی فرم بدی بخوابید، مطالعه کنین یا حتی پشت کامپیوتر بشینین شانه و گردنتون سریعا واکنش نشون میده و گاهی هم اصلا عملکرد کل روزتون رو مختل می کنه. برای همین برای هدیه روز جهانی کارگر به نظر می رسه که این ماساژور حرفه ای که فرم دسته اش طوری طراحی شده که شما به راحتی بتونین توی دستتون نگهش دارین یکی از بهترین انتخاب هاست. خیلی ها هم برای چی بخرم کادو تولد به همچین ماساژورهایی پناه میارن و خدایی خیلی خوب متولد رو غافلگیر و خوشحال می کنه. درجه های مختلف هم داره که خودتون به دلخواه و با توجه به میزان گرفتگی عضلاتتون می تونین تغییرش بدین.

 

ماساژور دستی شانه و گردن

 

بالش ماساژور گردن با تنظیم دما

 گزینه بعدی برای کادو روز جهانی کارگر این بالش ماساژور گردن با قابلیت تنظیم دماست. این نمونه ی بالشتکی ماساژور هم توی نوع خودش بی نظیره. همون طور که گفتیم قابلیت تنظیم دما داره و هر چه قدر که شما دلتون بخواد می تونین حرارتش رو زیاد و کم کنین تا باعث آرامش گردن و کتف و شونه هاتون بشه و همین طور به ستون فقراتتون هم یه آرامش خاصی میده. تازه می تونین از این ماساژور جاهای مختلفی استفاده کنین. چون که قابلیت نصب شدن داره. مثلا می تونین به بالای تکیه گاه صندلی ماشین نصبش کنین و موقع رانندگی های طولانی مدت ازش لذت ببرین.

 

بالش ماساژور گردن با تنظیم دما

 

حالا دیگه از فاز دستگاه ماساژ و کادو های این سبکی برای روز جهانی کارگر بیایم بیرون و بریم ببینیم اگه بخوایم برای سرگرمی چیزی هدیه بدیم که خیلی خاص باشه چه گزینه ای پیش رومون هست.

 

 کیت کامل ابزار حکاکی روی چوب برند BeaverCraft

 شاید توی فیلم ها یا جشنواره های هنری زیاد از این سبک حکاکی های روی چوب دیده باشین. اما هیچ وقت فکر کردین که یادگیری این جور کارا زیاد هم سخت نیست. اشتباه برداشت نکنین. هنری که خلق میشه واقعا ارزشمنده و میشه گفت اون ظرافت و دقت توی کار، کار هر کسی نیست. ولی برای کسی که از این سبک هنر ها دوست داره این کیت کامل حکاکی که همراه با چوب و ابزار و راهنما میاد یه پکیج کامله که می تونه حسابی غافلگیرش کنه. اگه هم نمی دونین که آیا اون شخص با این هدیه غافلگیر میشه یا نه ، نگران نباشین می تونین با کمک تست شخصیت شناسی مطمئن بشین که کادوی درستی رو دارین تهیه می کنین.

 

 BeaverCraft کیت کامل ابزار حکاکی روی چوب برند

 

می خوایم بهتون چند تا محصول کاربردی دیگه مخصوص اون افرادی که دوست دارن کارای تعمیراتی رو خودشون انجام بدن برای روز جهانی کارگر معرفی کنیم.

 

 دستکش قابل شارژ همراه چراغ PaulTellie برند LED

 این دستکش های فوق العاده از یه برند خیلی فوق العاده طرفدار های زیادی بین مردم دارن و جالب اینه که چون که قابل شارژ هستن و نگهداری زمان شارژشون هم بالاست دسته های مختلف مردم برای استفاده های مختلف از این دستکش ها کمک می گیرن. افرادی که علاقه به کمپینگ دارن، اونا که ماهیگیری توی تاریکی و آرامش شب رو می پسندن و یا اشخاصی که با دستای خودشون کارای تعمیراتی توی خونه رو انجام میدن و گاهی توی تاریکی نیاز به نور چراغ قوه دارن و چون به هر دو دست برای کار کردن احتیاج دارن ، همزمان نگه داشتن چراغ قوه براشون سخت میشه. پس چه انتخابی بهتر از این دستکش های با کیفیت ؟ اینم بره توی لیست کادو روز جهانی کارگر یا حتی هدیه تولد مردانه. البته خوبه اینم اضافه کنیم که به خاطر قابلیت کشسانی پارچه ی این دستکش ها، هم برای سایز دست خانم ها مناسبه و هم آقایون.

 دستکش قابل شارژ همراه چراغ PaulTellie برند LED

 

مچ بند مغناطیسی نگهدارنده ابزار با 15 آهنربای قوی جهت تعمیرات حرفه ای

 یکی از مشکلات موقع کار با ابزار اینه که معمولا یا نمی دونیم اون ها رو کجا بذاریم که هم مزاحم کارمون نباشن و هم هر وقت بهشون نیاز پیدا کردیم خیلی راحت بتونیم بهشون دسترسی داشته باشیم. مچ بند مغناطیسی نگهدارنده ابزار با 15 عدد آهنربای قوی این مشکل رو حل کرده و به شما کمک می کنه تا تمومی لوازم مورد نیازتون موقع کار رو براتون بگیره. مخصوصا مته ها یا پیچ و مهره های ریز، دیدین چه قدر سریع فرار می کنن و می رن یه جا قایم می شن و دیگه گم میشن؟ به نظر می رسه که این مچ بند یه انتخاب خیلی عالی برای خرید کادو برای مناسبتی مثل روز جهانی کارگر باشه. مشخصات و قابلیت های دیگه ی این مچ بند رو توی سایت ببینین حتما.

 

مچ بند مغناطیسی نگهدارنده ابزار با 15 آهنربای قوی

 

هویه حرفه ای با لحیم مخصوص پلاستیک و سیم

 هویه ی یکی از لوازمیه که وقتی نداریمش فکر می کنیم که خب خیلی داشتنش ضروری نیست و اون قدر ها هم به درد استفاده ی توی خونه نمی خوره. اما کافیه که فقط تو خونه باشه، اون وقته که متوجه میشیم که چه قدر وسیله ی کاربردی ای هستش و حتی با خودمون فکر می کنیم که تا قبل از داشتن اون چی کار می کردیم پس ؟ ما براتون یه هویه ی خیلی حرفه ای رو در نظر گرفتیم که علاوه بر سیم برای پلاستیک هم کاربرد داره و همین خصوصیت اونو منحصر به فرد و خاص کرده. به نظر می رسه این محصول هم یه ایده کادو کاربردی و جالب برای روز جهانی کارگر می تونه باشه.

 

هویه حرفه ای با لحیم مخصوص پلاستیک و سیم

 

دستکش مقاوم در برابر حرارت

 بالاخره رسیدیم به آخرین گزینه. اما دلیل نمیشه که به چشمتون نیاد ها چون این یکی از اون هدیه هاییه که خیلی برای ایمنی و سلامتی افراد مهمه و شما با اهدا کردن این دستکش مقاوم در برابر حرارت در واقع دارین این پیام رو به طرف می رسونین که سلامتی اون فرد برای شما خیلی مهمه پس در نتیجه خود اون شخص برای شما عزیزه. چه پیامی بهتر از این ؟ این دستکش ها توی موارد مختلفی قابل استفاده هستن و مقاومت اون ها در مقابل گرما و حرارت خیلی بالاست. اگه که نظرتون رو جلب کرده و به فکر خرید کادو برای روز جهانی کارگر هستین بهتره که وارد صفحه ی مربوط بهش بشین و بیشتر در موردش بخونین

 

دستکش مقاوم در برابر حرارت

 

دیگه عمرا دست خالی بمونین. یعنی یه جوری برای روز جهانی کارگر سنگ تموم گذاشتیم که خیال خودمون هم راحت باشه که ازمون راضی هستینمی دونین که ما همیشه از خوندن و شنیدن نظرات کادوجو هامون توی هر مورد و زمینه ای که باشه استقبال می کنیم و خوشحال می شیم. هر طور که مایل هستین می تونین با ما ارتباط برقرار کنین. شماره تماس پشتیبانی و راه های ارتباطی با ما توی سایت هست. منتظرتون هستیم.

 

دیگه این که یادتون نره مقاله کادو سالگرد ازدواج رو هم مطالعه کنین که گره گشای خوبی می تونه باشه برای این مناسبت خیلی خیلی حساس. هم نکات خیلی خوبی توش براتون نوشتیم و هم به تفکیک مورد های خاص، گزینه های مناسبی رو پیشنهاد دادیم. امیدواریم که لذتش رو ببرین.در آخر هم که باید روز جهانی کارگر رو تبریک بگیم و به همه عزیزانی که همیشه برای گرفتن حق و حقوق خودشون می جنگن و تلاش می کنن دست مریزاد بگیم که این کار واقعا ارزش خیلی بالایی داره و ما به همه تون افتخار می کنیم.

 

کادویاب آرزو می کنه که همیشه عدالت برای تمامی مشاغل ، به خصوص کارگران زحمت کش بر قرار باشه .

شاد باشید.  

1403-02-09