کادویاب
  • سارا آهویی |
  • سردبیر کادویاب
  • زمان مطالعه: 5 دقیقه
  • 97 بازدید |
  • 2 ماه قبل

هوشمندانه ترین هدایا برای ماه تولد تیر

هوشمندانه ترین هدایا برای ماه تولد تیر چی میتونه باشه ؟ واسه تابستون و کادو هایی که باید بخرید آم...
هوشمندانه ترین هدایا برای ماه تولد تیر

هوشمندانه ترین هدایا برای ماه تولد تیر چی میتونه باشه ؟ واسه تابستون و کادو هایی که باید بخرید آماده هستین ؟ فصل بهار داره تموم میشه و تابستون گرم و سوزان اما دوست داشتنی اومده که جاشو بگیره. بیشتر از همه هم کوچولو های مدرسه رو خوشحالن که تعطیلاتشون داره شروع میشه و در انتظار سفرهای پر هیجان تابستونه هستن. اما مهم تر از همه ی این ها شاید بشه گفت عزیزانی که توی فصل تابستون متولد شدن شور و ذوق دارن، اون هم به این خاطر که تولدشون نزدیکه و انتظار گرفتن کادو های جور وا جور از سمت عزیزانشون اون ها رو حسابی هیجان زده کرده. حق دارن بندگان خدا. کادو گرفتن همیشه حس خوبی به آدم میده خب!

 

هدیه زادروز  تیر ماه

 

کادو تولد متولدین تیر ماه رو با هم بررسی می کنیم تا بتونیم به این عزیزان یه جواب درست و حسابی بدیم ، بخوایم بهتر بگیم: در واقع امروز ما این جاییم تا با هم به چی بخرم کادو تولد برای تیر ماهی ها رسیدگی کنیم و شما رو به بهترین جواب ممکن برسونیم که رسالت خودمون رو برای متولدین این ماه هم انجام داده باشیم. تا الان برای متولدین ماه های زیادی براتون از انتخاب های مناسب کادو نوشتیم و خوشبختانه کادوجوهای دوست داشتی مون که شما باشین مثل همیشه با استقبال گرمتون ما رو خوشحال و غافلگیر کردین. همین برای ما انگیزه میشه که هربار که قصد نوشتن برای مقاله ی جدیدی می کنیم با انرژی بیشتری مشغول به کار بشیم و سعی کنیم هر دفعه بهتر از قبل به سوالات شما در خصوص انتخاب ایده کادو خاص جواب بدیم.

 

 


بریم که با بررسی طالع بینی تیر ماه برای دوستانی که اعتقاد سفت و سختی به طالع بینی ماه ها دارن، کادو تولد متولدین تیر ماه رو شروع کنیم. فکر نمی کنیم دیگه نیاز باشه که باز هم اشاره کنیم که توصیه ی ما به شما توی هر شرایطی برای انتخاب هدیه برای عزیزانتون برای هر مناسبتی حتی تولد استفاده و کمک گرفتن از چالش دوست شناسی کادویی هستش. اما به به خاطر تعداد زیاد طرفداران طالع بینی این بار هم در کنار این چالش تخصصی طبق روال مقالات قبلی برای کادو تولد متولدین ماه های مختلف عمل می کنیم. پس حتما تا آخر مقاله ما رو همراهی کنین که نکته ای رو از دست ندین.

 

هدایا برای ماه تولد تیر

 

همون طور که هر ایرانی ای به خوبی می دونه تیر ماه چهارمین ماه از سال و اولین ماه از فصل تابستونه. این چیزیه که همه مون بر اساس تقویم می دونیم و دیگه به اعتقاداتمون ربطی نداره. اما از دید طالع بینی سمبل تیر ماه خرچنگ هستش و عنصر وجودی متولدین تیر ماه آب معرفی شده. اگه از فلز وجودیشون بخوایم بگیم باید از نقره اسم ببریم. همین جا یه لحظه صبر کنین. شما همیشه باید برای پیدا کردن کادو تولد متولدین تیر ماه و یا هر ماه دیگه ای هوشیار باشین. الان اسم از نقره اوردیم و می تونین همین رو به عنوان یه ایده کادو در نظر بگیرین و این طور می گن که تیر ماهی ها بیشتر به رنگ های آبی و سبز علاقه دارن که البته ما زیاد زیر بار این حرف نمی ریم و علاقه به رنگ ها خیلی مربوط به تیپ شخصیتی افراد با توجه به طرز فکر و نوع زندگی و … خیلی چیزای دیگه می دونیم.حالا بگذریم.

 معنی کلمه تیر ماه هم خیلی زیباست و به معنی بالغ طبیعت شناخته میشه. به احتمال زیاد چون بعد از فصل بهار میاد این اسم رو گرفته که منطقیه. شعار متولدین تیر ماه هم « من احساس می کنم » معرفی میشه که همین نشون می ده انسان های حساسی هستن و به احساسات توجه و اهمیت زیادی نشون میدن. اگه بخوایم بر اساس طالع بینی تیر ماه شخصیت متولدین تیر ماه رو توی دو کلمه معرفی کنیم باید به وطن دوستی و حساس بودنشون اشاره کنیم. راستی کادو برای مرد رو فراموش نکنید.

بریم سراغ گزینه بعدی که این مورد هم باز به خرید کادو خیلی زیبا برای کادو تولد متولدین تیر ماه به شما کمک بزرگی می تونه بکنه. بله منظورمون سنگ های مخصوص تیر ماه هستن. سنگی که مردم معتقدن برای متولدین تیر ماه خوش یمنی و شانس میاره یشم کریستال و کوارتز دونسته میشه. از سنگ های دیگه ی این ماه هم میشه به عقیق سبز و یاقوت و زمرد اشاره کرد. اما اگه بخوایم اصلی ترین سنگ رو معرفی کنیم باید بگیم یاقوت سرخ مخصوص متولدین تیر ماه هستش.

 

سنگ های مخصوص تیر ماه

 

تا این جا یک سری ویژگی های کلی از طالع بینی تیر و متولدین تیر ماه براتون گفتیم. الان می خوایم به تفکیک درباره ی خصوصیات متولدین تیر ماه مرد و تیر ماهی های زن براتون بنویسیم تا با توجه به این ویژگی ها و خصوصیات برای جواب سوال کادو چی بخرم گزینه های ممکنه رو معرفی کنیم. اول می ریم سراغ آقایون و هدیه زادروز  تیر ماه آقا. 

 

طالع بینی مرد متولد تیر ماه 

یکی از ویژگی های بارزی که شما برای هدیه زادروز  تیر ماه آقا لازمه که بدونین اینه که این دسته از افراد به این معروفن که بیشتر مواقع اخماشون توی همه و همچین آدمای خندونی به نظر نمی رسن و به شدت هم تودار و درون گرا هستن. از طرفی اما چون خودشون کودک درون فعالی دارن خیلی خوب همبازی بچه ها می شن و می تونن ساعت ها باهاشون وقت بگذرونن بدون این که هر دو طرف خسته بشن. راستی حرف از بچه ها شد و از اون جایی که ما فقط توی مقالات کادو تولد متولدین ماه ها برای سنین بالاتر می نویسیم، اجازه بدین که مقاله ی کادو برای پسر 10 ساله و کمتر رو خدمتتون برای تهیه ی هدیه تولد تیر ماهی های کودک معرفی کنیم.

 

 ویژگی های اخلاقی آقایون متولد تیر ماه

 

این طور گفته می شه که یه مقداری نسبت به بقیه به پول بیشتر اهمیت میدن و ما دوست نداریم این لفظ رو استفاده کنیم اما طالع بینی می گه که این آقایون تا حدی توی زمینه های مالی خسیس تشریف دارن. البته بلا نسبت کادوجوهامون. به این ویژگی معروفن که سخنور های خیلی خوبی هستن اما از این لحاظ که موقع صحبت کردن خیلی مختصر و مفید بلدن صحبت کنن و حق مطلب رو ادا کنن. شاید هم به همین دلیله که کسی که زیاد صحبت می کنه رو نمی تونن تحمل کنن. و دیگه این که بدونین که این آقایون به شدت عاشق همسر خودشون هستن و همه جوره مراقبش هستن. راستی به برای پیدا کردن ایده کادو می تونین این موضوع رو هم توی ذهنتون داشته باشین که عاشق نقاشی هم هستن!

اگه این ویژگی ها رو سرسری خوندین و رد کردین ازتون می خوایم خواهش کنیم که برگردین و یک بار دیگه با دقت بخونین چون که کادو های پیشنهادی برای کادو تولد متولد تیر ماه رو بر اساس اون ها می خوایم معرفی کنیم. سعی هم می کنیم مثل همیشه یه جوری کادوها رو انتخاب کنیم که همه سلیقه ای راضی باشه و با خیال آسوده از بین گزینه ها بهترین انتخاب رو داشته باشین. البته که باز هم لازم می دونیم که تاکید کنیم که اگه واقعا دلتون می خواد که هدیه زادروز  تیر ماه رو جوری تهیه کنین که دقیقا مناسب با تیپ شخصیتی اون فرد باشه و خیلی اصولی و دقیق به جواب برسین ما پیشنهادمون فقط و فقط چالش دوست شناسی به شماست.

 

کادو مناسب متولدین تیر ماه مرد

گفتیم که بر اساس طالع بینی ماه تیر آقایون متولد تیر ماه به شدت کودک درونشون فعاله و خیلی هم با بچه ها خوب رابطه برقرار می کنن. ما چند تا گزینه در همین راستا برای شما در نظر داریم اما قبلش باید ازتون خواهش کنیم که موقع انتخاب حتما خودتون یه سری عوامل مثل سن و سال و روحیه طرف کادو گیرنده رو در نظر بگیرین و بعدش تصمیم نهایی رو بگیرین. همراهمون باشین تا کادو ها رو بررسی کنیم فقط قبلش بگیم که مثاله کادو برای همکار هم میتونه تو این زمینه کمکتون کنه.

 

گلف خانگی

 

گلف خانگی

 

هدیه زادروز  تیر ماه می تونه یه مینی گلف خانگی باشه که پر از هیجانه. همیشه گلف بازی ای برای افراد لاکچری شناخته شده و میشه حالا این مینی گلف یه ویژگی منحصر به فرد که داره اینه که علاوه بر این که بعد از بازی خیلی راحت می تونین اون رو جمع کنین و یه گوشه ای مرتب و منظم بذارین، حالت خودکار برگشت توپ داره. ضمنا چمن مصنوعی ای هم که استفاده شده کیفیت خیلی خوبی داره و حس بازی توی چمن طبیعی رو خیلی خوب به شما منتقل می کنه. اگه از ما می شنوین این مینی گلف خانگی رو توی لیست کادو لاکچری مردانه هم بذارین که خیلی مناسب و شکیل و کاربردیه.

 

اسباب بازی بسیار جذاب نبرد روبات ها

 

اسباب بازی بسیار جذاب نبرد روبات ها با باتری

 

اصلا تعجب نکنین که این گزینه رو داریم به عنوان کادو تولد تیر ماهی ها بهتون معرفی می کنیم. درسته که عنوانش اسباب بازی نبرد ربات ها هستش اما در واقع یه سرگرمی برای سنین مختلفی محسوب میشه که به ربات ها و سرگرمی های هیجانی علاقه زیادی دارن. ما برای این که بیشتر با این محصول آشنا بشین چند تا ویدیو جذاب هم توی پیج اینستاگراممون آپلود کردیم که می تونین تماشا کنین و خودتون ببینین که چه قدر این کادو کامل و جالبه. یه نکته هم اضافه کنیم که نبرد ربات ها مسابقات خیلی حرفه ای داره که توی بعضی از کشور ها برگزار میشه و هرچی از هیجان و جالب بودن این مسابقات براتون بگیم، کم گفتیم. اصلا برای این که نبرد روبات ها رو به عنوان هدیه زادروز  تیر ماه انتخاب کنین تردیدی نداشته باشین و حتی شاید عجیب باشه اما این محصول انتخاب خیلی فوق العاده ای حتی برای کادو برای مرد متاهل هم هستش.

 

تخته بودا بورد جادویی با براش بامبو

 

تخته بودا بورد جادویی با براش بامبو

 

مرد متولد تیر ماه علاقه زیادی به نقاشی کردن داره پس شک نکن و این تخته بودا بورد جادویی رو که همراه خودش یه براش بامبو هم داره به لیست کادو هات برای این شخص اضافه کن. کار کردن با این تخته واقعا مثل جادو کردن می مونه. شما بارها و بارها می تونین روی این تخته بودا بورد طرح های خودتون رو بکشین و پاک کنین و مجدد ازش استفاده کنین. تازه براش بامبو ش هم خیلی نرمه و استفاده ازش راحته. بهتون توصیه می کنیم که حتما وارد صفحه ی این هدیه ی جذاب بشین و جزئیات بیشترش رو بخونین. خرید کادو برای شخصی که به نقاشی کردن علاقه ی زیادی داره همین قدر می تونه جذاب و راحت باشه.

 

بوم طراحی دیجیتال قابل اتصال به اندروید،مک ویندوز و IOS

 

بوم طراحی دیجیتال قابل اتصال به اندروید،مک ویندوز و IOS

 

این روز ها که دیگه همه چی با تکنولوژی پیوند سفت و سختی خورده و هر وسیله ای یه ویژگی منحصر ترکیبی از تکونولوژی جدید و به روز دنیا رو همراه خودش داره چرا برای هدیه زادروز  تیر ماه یه دونه بوم طراحی دیجیتال نخریم؟ اون هم از نوع خیلی خفنش که هم قابلیت اتصال به اندروید و هم به iOS رو داره و تازه روی ویندوز و مک هم به خوبی جواب میده. خدایی اگه این کادو یه دونه ایده کادو همچین درست و درمون و جدید و غیر تکراری نیست پس چیه؟

 این از هدایای جذاب آقایون متولد تیر ماه که مطمئن باشین دست روی هر کدوم بذارین طرفتون رو حسابی خوشحال و غافلگیر کردین. پرونده ی آقایون رو ببندیم و بریم اول ویژگی های خانم های متولد تیر ماه رو بررسی کنیم و بعدش هم که 4 تا کادو برای این نازنین ها پیشنهاد بدیم.اگه بالا برای انتخاب هدیه زادروز  تیر ماه آقا بهتون توصیه کردیم که از روش اصولی و تخصصی انتخاب کادو استفاده کنیم، دلیل نمیشه که فکر کنین برای کادو ی خانم ها همچین توصیه ای نداریم ها. نخیر! اگه این جور فکر کردین بدونین که سخت در اشتباهید. ما همچنان پیشنهادمون رو میزه و اکیدا تاکید داریم که بعد از خوندن این مقاله تست شخصیت شناسی رو هم یه سری بزنین و بعد انتخابتون رو بکنین.

 

طالع بینی خانم متولد تیر ماه

یه نکته ی خیلی جالبی که توی بررسی هامون برای طالع بینی متولدین تیر ماه بهش رسیدیم اینه که بر اساس این باور ها هم خانم های متولد تیر ماه و هم آقایون تیر ماهی رو یه مقداری بخیل می دونن. لازمه باز هم اشاره کنیم که ما اصلا همچین اعتقادی نداریم؟برای انتخاب کادو متولد تیر ماه خانم باید بدونین که این دسته از افراد به شدت وفادار و نجیب شناخته میشن. اگه خودتون رو فرد غذا دوستی می دونین بهتره که برای ازدواج خانم های متولد تیر ماه رو جزو گزینه هاتون داشته باشین چون که دست پختشون حرف نداره و به قول معروف انگشتاتون هم همراه غذایی که پختن، میل می کنین.

 

کادو مناسب خانم زاده شده تیر ماه 

برای انتخاب و خرید کادو برای متولدین تیر ماه خانم خوبه که بدونین توی نقش مادری خیلی خیلی بی نظیر و حرفه ای هستن و یکی دیگه از ویژگی های بارزشون اینه که از این که مورد انتقاد قرار بگیرن اصلا اصلا خوشحال نمیشن و ممکنه تا آخر عمرشون بابت این قضیه از شما دوری کنن. پس مراقب باشین که دلشون رو نشکنین و اگه مطلبی رو می خواین بهشون منتقل کنین قبلش خوب سبک سنگین کنین.

 

ست 9 تایی ظروف آشپزی آلومینیومی کمپینگ

 

ست 9 تایی ظروف آشپزی آلومینیومی کمپینگ

 

خانمی که هم به آشپزی کردن علاقه ی زیادی داشته باشه و هم این که توی نقش مادری خودش خیلی نمونه باشه دوست داره که لوازم آشپزیش تحت هر شرایطی کامل و آماده باشن و بتونه حتی توی سفر، پیکنیک و کمپینگ اون ها رو همراه خودش داشته باشه، به همین خاطر ما می خوایم این ست 9 تایی ظروف آشپزی آلومینیومی درجه یک رو بهتون به عنوان هدیه زادروز  تیر ماه زن معرفی کنیم که البته اگر خودتون هم اهل کمپینگ هستین باید بدونین که یه انتخاب ویژه برای کادو برای خودم جلو روتون دارین.

 

دستگاه زیبایی صورت برای لیفتینگ،ضدچروک و سفت کردن پوست

 

دستگاه زیبایی صورت برای لیفتینگ،ضدچروک و سفت کردن پوست

 

یادتون باشه که به نیازهای شخصی که شما رو دوست داره و بهتون عشق می ورزه همیشه توجه کنین. دستگاه زیبایی صورت برای لیفتینگ، رفع چروک و سفت کردن پوست نه تنها یه انتخاب خیلی خوب به عنوان هدیه لاکچری زنانه هستش بلکه می تونه به راحتی دل مهربون متولد تیر ماهی رو به دست بیاره. البته که برای انتخاب این کادو باید خیلی با احتیاط عمل کنین که یه وقت سو برداشتی پیش نیاد و هدیه زادروز  تیر ماه خانم به آخرین کادویی که اجازه دارین بهش تقدیم کنین تبدیل نشه.

 

دستگاه پاپ کورن کره ای با سیستم هوای داغ اصل Dash

 

دستگاه پاپ کورن کره ای با سیستم هوای داغ اصل Dash

 

کسی که یه مادر مهربونه دوست داره همیشه برای بچه هاش بهترین و لذیذترین خوراکی ها رو جوری تهیه کنه که به جز خوشمزه بودن سالم هم باشن. این دستگاه پاپ کورن کره ای از برند دش دقیقا همون چیزیه که شما می تونین یه انتخاب خوب برای کادو تولد متولد تیر ماه زن بدونین. البته اشتباه نکنین ها در حد کادو تولد فوق العاده ست برای کادو هایی مثل کادو سالگرد ازدواج بهتره که دست روی گزینه های دیگه ای بذارین تا بتونین پیام و احساستون رو بهتر منتقل کنین.

 

اسموتی ساز پر قدرت 6 قطعه بلک اند دکر

هر خانمی که اهل آشپزی و درست کردن دسر و نوشیدنی های خوشمزه باشه می دونه که برند بلک اند دکر یکی از بهترین و کاردرست ترین برند هاست. کادو تولد تیر ماهی خانم یه اسموتی ساز پر قدرت 6 قطعه ای یکی از مناسب ترین گزینه های ممکن هستش چرا که فصل تابستون خوردن اسموتی می تونه یه جون به جون هاتون اضافه کنه. حتما به صفحه ی مربوط به این کادو ی منحصر به فرد سری بزنین و خودتون از کیفیت بالاش بهتر مطلع بشین.

 

 

پرونده ی کادو تولد متولدین تیر ماه هم بسته شد و کادویاب امیدواره که تونسته باشه برای انتخاب کادو ی منحصر به فرد و مناسب به خوبی بهتون کمک کرده باشه.

 

تولد تک تک تیر ماهی های عزیز و دوست داشتنی رو تبریک میگیم و بهترین اتفاقات رو براتون آرزو می کنیم.

 

شاد باشید.

1403-04-11