ماه تولد
  • سارا آهویی |
  • سردبیر کادویاب
  • زمان مطالعه: 5 دقیقه
  • 198 بازدید |
  • 4 ماه قبل

پیشنهادات فوق العاده برای دادن هدیه به متولدین خرداد ماه

پیشنهادات فوق العاده برای دادن هدیه به متولدین خرداد ماه چه چیزهایی هستند ؟ رسیدیم به...
پیشنهادات فوق العاده برای دادن هدیه به متولدین خرداد ماه

پیشنهادات فوق العاده برای دادن هدیه به متولدین خرداد ماه چه چیزهایی هستند ؟ رسیدیم به ماه آخر از فصل زیبای بهار یعنی خرداد ماه و کم کم هم به پایان امتحانات و سال تحصیلی مدارس نزدیک می شیم. که این اتفاق شیرین بیشتر از این که برای خود بچه ها خوشایند باشه، به نظر می رسه برای والدینی که حسابی از سر و کله زدن با بچه ها برای درس خوندن و کمک کردن بهشون توی روزای قبل از امتحانات خسته شدن، لذت بخشه و به معنای واقعی یه نفس تازه ای می کشن. البته که ما امروز نیومدیم این جا تا از این موضوع صحبت کنیم و خودتون می دونین که ما وظیفه مون چیز دیگری ست.

 

کادو تولد متولدین خرداد ماه

 

 کادو تولد متولدین خرداد ماه و پیدا کردن مناسب ترین و بهترین انتخاب رو امروز با هم بررسی می کنیم و طبق روالی که همیشه داریم این کار رو با بررسی اجمالی روی طالع بینی متولدین خرداد ماه انجام می دیم. البته که همیشه توی مقالات مربوط به کادو تولد متولدین ماه های مختلف این نکته رو میگیم و باز هم میگیم که از نظر تیم ما روند انتخاب کادوی خوب از طریق چالش دوست شناسی کادویی منطقی تر، علمی تر و در نتیجه صحیح تره. به احتمال خیلی قوی خودتون می دونین که پشت سوالاتی که از شما توی این چالش پرسیده میشه کلی فکر و بحث و مطالعه بوده تا با اصولی ترین و دقیق ترین روش پیاده سازی بشه و در نهایت بهترین جواب رو بهتون بده. اما خب دیگه برای این که کادوجو های عزیزی که به طالع بینی اعتقاد شدیدی دارن و دنبال کادو تولد برای خرداد ماهی ها می گردن هم راضی و خوشحال باشن، ما هر ماه یه دونه مقاله ی این سبکی هم براتون می نویسیم. می تونین یه جورایی به چشم یه تنوع هم بهش نگاه کنین و البته که ایده ها و گزینه هایی هم که این جا معرفی می کنیم بی شک هم چنان خاص و تک و شیک هستن. پس مثل همیشه با همراهی خودتون توی این مقاله هم با موضوع کادو تولد متولدین خرداد ماه ما رو خوشحال کنین مخصوصا اگه یکی از عزیزانتون خرداد ماهی هستش و دنبال ایده کادو خاص برای ایشون هستین.

 

کادو تولد متولدین خرداد ماه

 

خب قبل از این که بریم برای بررسی طالع بینی خرداد ماه و کادو تولد متولدین خرداد ماه، می خوایم یه محصولی بهتون معرفی کنیم که یکی از بهترین محصولات از دسته ی انتخاب های مشتریان بوده و اگه بدونین چه قدر ریویو های خوب و امتیازات بالایی گرفته بی شک سریعا اون رو به سبد خرید خودتون اضافه می کنین. اما چرا وسط بررسی هدیه تولد متولدین خرداد داریم این محصول رو معرفی می کنیم خدمتتون؟ راستش از اون جایی که گفتیم داریم به فصل تعطیلی مدارس و در ادامه خونه نشینی بچه ها نزدیک می شیم، بهتر دیدیم یه سرگرمی بی دردسر اما مفید و خلاقانه رو بهتون معرفی کنیم. این جوری هم والدین خیالشون راحته و هم بچه ها ساعت های روز های تعطیل شون رو پای موبایل و کامپوتر تلف نمی کنن. ضمن این که این محصول یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید کادو برای پسر 10 ساله و کمتر هستش و البته که دختر بچه های زیادی هم از این بازی استقبال می کنن و آن چنان که به نظر می رسه وسیله بازی جنسیتی ای نیست. تازه خوبه بدونین حتی جوونا هم این اسباب بازی حرفه ای رو خیلی جذاب دونستن و از این که ساعت ها مشغولش بودن خوشحال و راضین. بریم ببینیم اصلا چیه این کادو که این قدر در موردش حرف می زنیم و قضاوت رو بذاریم به عهده ی خودتون دیگه.

 

ست دوتایی تفنگ لیزر تگ با جلیقه امتیاز

 

 

این ست دوتایی تفنگ های لیزر تگ یکی از فوق العاده ترین و هیجان انگیزترین بازی های این دوره ست که باعث تحرک بچه ها می شه و حسابی اون ها رو سرگرم می کنه حتی می تونین توی لیست کادو تولد متولدین خرداد ماه بذاریدش. این قدر هم ویژگی های جالبی داره که هرچی براتون بگیم باز هم کم گفتیم. علاوه بر اون دو تا تفنگ، دو تا صفحه نمایش هوشمند امتیاز داره که تعداد تیر هاتون رو نمایش می ده و هر بار که تیر حریفتون بهتون اصابت کنه تعداد تیر هاتون کم میشه. واقعا دیگه یه اسباب بازی چه قدر باید حرفه ای باشه تا برای خرید کادو بدون شک اون رو انتخاب کنین ؟ تازه مدل های مختلف تفنگ هم داره که با دکمه های مخصوص می تونین متناسب با موقعیتتون هر کدوم رو که می خواین انتخاب کنین و تنظیماتش رو ست کنین. با انتخاب رنگ های روی نمایشگر هم که می تونین گروه هاتون رو انتخاب کنین. هم می تونین روی اسم محصول کلیک کنین تا مشخصات بیشتری ازش بخونین و هم این که می تونین برای دیدن فیلمش از صفحه ی اینستاگرام مون دیدن کنین.

بریم سر اصل مطلب و با هم یه نگاهی بندازیم به طالع بینی و ویژگی های کلی متولدین خرداد ماه و ببینیم صورت فلکی و سنگ مخصوصشون و یه سری دیگه از این موارد برای این ماه به چه صورت هستش تا بتونیم برای جواب چی بخرم کادو تولد برای متولدین خرداد ماه از این موارد ایده هم بگیریم.

  

طالع بینی خرداد ماه:

 برای پیدا کردن کادو تولد خرداد ماهی ها خوبه که بدونین که درباره ی متولدین خرداد ماه این طور می گن که این عزیزان به قدری خوش صحبت و شیرین زبان هستن که شما خیلی سریع و راحت عاشق این افراد می شین و از اون جایی که اکثر افراد متولد خرداد ماه، دوست دارن که همیشه شاد و خوشحال و سرزنده باشن اگه شما این قابلیت رو ندارین که این شادی رو براشون فراهم کنین باید بدونین که به سرعت از چشمشون می افتین و دیگه بهتون توجهی نخواهند کرد. از اصلی ترین مشخصه های شخصیتیشون می تونیم به راوی بودن، کنجکاو و اجتماعی بودن و از همه مهم تر بخشنده بودنشون اشاره کنیم. به اسم کودک طبیعت معروف هستن و سمبل یا صورت فلکی خرداد ماه هم که دو پیکر هستش. اگه قصد هدیه دادن به دختر جوان هم دارید مقاله کادو برای دختر 23 ساله و کمتر فراموش نشه.

 

عنصر وجودی این افراد هوا هستش و فلز اون ها جیوه شناخته میشه و علاوه بر این ها گفته میشه که رنگ محبوبشون بیشتر زرد و سبز هستش که ما سعی می کنیم روی این یکی مورد برای خرید کادو مانور ندیم و این انتخاب رنگ رو بیشتر به خود شما و شناختتون از طرف مقابل می سپاریم. اما برای کمک بیشتر به شما برای انتخاب کادو تولد متولدین خرداد ماهی باید درباره ی سنگ های مربوط به ماه خرداد بگیم براتون که اصلی ترین سنگ افراد متولد خرداد ماه سنگ مروارید هستش که همه می دونیم چه قدر این سنگ مخصوصا بین خانم ها طرفدار داره و همیشه استفاده از زیورآلاتی که با مروارید ساخته می شند، زیبایی اون ها رو چندین برابر بیشتر می کنن.

از سنگ های فرعی هم که می تونیم یاقوت سفید، سیترین و الکساندریت و همچنین مون استون رو نام ببریم که همگی از دسته سنگ های خیلی خیلی زیبا محسوب می شن. قبلا هم اشاره کردیم که اشخاصی که به طالع بینی اعتقاد دارند بر این باورند که سنگ های هر ماه نیرو و انرژی خاصی برای درمان بیماری ها یا خوش یمنی افراد متولد اون ماه دارند پس چه بهتر که برای ایده کادو موقع تولد متولدین خرداد ماه از این سنگ ها استفاده کنین.

 

طالع بینی مرد متولد خرداد ماه:

 بریم ببینیم خصوصیات و ویژگی های اخلاقی مرد متولد خرداد ماه چه جوریه و بیشتر چه چیزایی در موردش می گن: درباره ی مرد متولد خرداد ماه می گن که ایشون اول از همه یکی از بهترین پدرهای دنیاست. توی رفتار و ایجاد ارتباط با بچه های خودش به شدت مهربونه و باهاشون خیلی راحت دوست میشه. توی زندگی زناشوئی هم گفته شده که توی بخش معاشرت با خانم ها دوست داره ماجراجویی کنه چون خیلی خوش صحبته و توانایی این که ارتباط بگیره رو خیلی خوب داره برای همین هم معمولا به خانم هایی که همسرشون متولد خرداد ماه هستش می گن که مراقب اون ها باشن. البته که از نظر ما شخصیت و اصالت افراد توی این موارد ارتباطی به ماه تولد نداره. اگه شما هم مثل ما فکر می کنین بهتون توصیه می کنیم که بعد از خوندن این مقاله برای انتخاب کادو تولد متولدین خرداد ماه حتما به چالش دوست شناسی سری بزنین. اما همه ی این ها رو که بذاریم کنار اگه این آقایون در کنار همسرانشون باشن به شدت حامی و پشتیبان اون ها هستن و به هیچ عنوان نمی ذارن که توی مشکلات تنها بمونن و تحت هر شرایطی و به هر صورتی که شده به همسرانشون کمک می کنن که این مرحله رو به بهترین شکل ممکن پشت سر بذارن.

 

 به علاوه ی موارد بالا مردان متولد خرداد خیلی با ذوق و هنر دوست هم معرفی شدن. بسیار بسیار اهل مهمانی رفتن و گرم گرفتن با آدم های مختلف هست و وقتی توی یه جمعی هستن یه جورایی گل مجلس شناخته میشن. با همه تیپ آدمی توی اون مهمونی دوست میشن و شوخی و خنده به راه میندازن. یعنی شما یه مرد متولد خرداد ماه توی مهمونی تون باشه اصلا نمی خواد نگران این باشین که به مهمون هاتون خوش می گذره یا نه. این شخص خودش یه تنه یه مهمونی رو اداره می کنه.

 

کادو برای مرد متولد خرداد ماه:

  خب اینا همه بخشی از ویژگی های اصلی و پر رنگی بود که ما تونستیم توی طالع بینی ها در مورد آقایون خرداد ماهی پیدا کنیم و خلاصه ای ازشون رو براتون نوشتیم. حالا کاری که قراره بکنیم اینه که برای رسیدن به جواب سوال کادو چی بخرم برای کادو تولد متولدین خرداد ماه از این ویژگی ها کمک بگیریم و کادو هایی رو بهتون معرفی کنیم که علاوه بر این که به این ویژگی های اخلاقی نزدیک باشن بلکه خاص و شیک و غیر تکراری باشن. پس همچنان با ما همراه باشین.

 

 

آفتاب گیر چتری خودرو تاشو و محافظ UV برند TDOO

 

این آفتاب گیر چتری برای خودرو از گزینه های بسیار مناسب برای انتخاب کادو تولد برای متولدین خرداد ماه هستش. مگه نگفتیم این افراد اهل خوش گذرونی و مهمونی رفتن و… این جور چیزا هستن ؟ پس قطعا ماشینشون رو زیاد اینور اونور می برن و یه ابزار برای محافظت بیشتر از ماشین می تونه خیلی کاربردی و به درد بخور باشه براشون و حسابی غافلگیرشون کنه.ویژگی های خاص این محصول رو که می تونین توی صفحه ی مربوط بهش ببینین اون رو به ویژه ترین کادو برای مرد متاهل تبدیل کرده.

 

پمپ برقی لاستیک ماشین قابل حمل LEDدار برند AstroAI

 

پمپ برقی لاستیک ماشین قابل حمل LEDدار برند AstroAI

 

حالا که بحث از تجهیزات ماشین و لوازم جانبی پرکاربرد ماشین شد، اجازه بدین که یه محصول دیگه هم برای کادو تولد متولدین خرداد ماه بهتون معرفی کنیم که خیلی خاص و کار راه انداز هستش و اتفاقا نظرات خیلی خوبی هم گرفته. هم قابل حمله و به راحتی می تونین جا به جاش کنین و هم این که کیفیت خیلی خوبی داره.

 

این پمپ برقی لاستیک ماشین خیلی خیلی جالبه و ویژگی های خوبی داره. وزن این محصول حتی به یک کیلوگرم هم نمی رسه برای همین به راحتی می تونین جابه جاش کنین. سطح نویز این دستگاه فقط 80 دسی بل هستش و بی سر و صدا کار خودش رو می کنه و اصلا صداش رو مخ نمی ره. توانش هم که 120 واته پس با قدرت خیلی خوبی براتون کار می کنه. به صورت کاملا استاندارد هم کالیبره شده به همین خاطر خیلی دقیق کار می کنه. این هم می تونین علاوه بر کادو تولد خرداد ماهی ها ی آقا بذارین توی لیست کادو تولد مردانه برای متولد هر ماه دیگه ای. برا خانوما از لیست کادو تولد زنانه استفاده کنید.

 

کیت کامل اسکرابر چند کاره آمریکایی اورجینال

 

 

شاید فکر کنین که این کیت کامل اسکرابر چند کاره زیاد مناسب هدیه دادن نباشه اما این حرف رو از ما بپذیرین که این محصول آمریکایی اصل کادو تولد متولدین خرداد ماه خیلی خوبه هستش. هم این که خیلی سری های مختلفی داره به همین دلیل چندین کاربرد مختلف برای مصرف کننده داره و هم این که کیفیت فوق العاده بالایی داره برای همین سال ها برای شما کار می کنه. پس چرا که نه ؟ این کیت کامل اسکرابر چند کاره آمریکایی اورجینال یه ایده کادو فوق العاده عالی برای متولدین خرداد هستش.

 

دستگاه اصلاح مو بینی و گوش ابرو اورجینال Philips

آقایون متولد خرداد که این قدر خوش مشرب هستن و یه جورایی گل هر جمع به حساب میان پس مهمه که همیشه توی مهمانی ها مرتب و تر تمیز هم باشن. تا حالا دقت کردین که چه قدر بده یه آقا صرف این که مرده به موهای زائد صورت خودش توجهی نکنه و بعد از یه مدت این بی توجهی منجر به شلختگی و نا مرتبی اون آقا میشه. برای کادو تولد متولدین خرداد ماه آقا یه دستگاه اصلاح مو بینی و گوش و ابرو از برند معروف و قدیمی فیلیپس تهیه کنین تا حسابی غافلگیر بشن. شما یه هدیه تهیه می کنین اما با این کادو در واقع دارین چندین کادو ی ریز پرکاربرد تقدیم می کنین به عزیزتون. همچین کادویی رو هم حتما باید یه کادو لاکچری مردانه بدونین، آخه برند به این خوبی رو که هر کسی استفاده نمی کنه مگر آدمای خاص و شیک.

 اگه یادتون باشه بالاتر خدمتتون عرض کردیم که یکی از ویژگی های آقایون متولد خرداد ماه این بود که خوش ذوق هستن و هنر دوست. پس بریم یه کادو هم متناسب با این خصوصیت اخلاقی بهتون معرفی کنیم. این جور بگیم که اگه به جشن تولدی دعوت شدین و این کادو رو به عنوان کادو تولد متولد خرداد ماه انتخاب و تهیه کردین و همراه خودتون به اون مهمونی یا جشن بردین، می تونین خاطر جمع باشین که اولا به هیچ عنوان کادوی شما مشابه با هیچ کادوی دیگه ای نیست و کاملا کادوی خاص و تکی هستش و مهم تر از اون، این ایده کادو از اون مدل هاست که همه مهمون ها رو دور میز جمع می کنه و یه عده از اون پشت مشت ها پا بلندی می کنن تا بتونن بهتر ببینن و همه با یه لبخند رضایت بهتون نگاه می کنن. این طور بگیم که علاوه بر متولد، شما مهمان ها رو هم با این هدیه دارین غافلگیر می کنین. خب دیگه بیشتر از این حس کنجکاوی تون رو تحریک نمی کنیم و میریم که این کادو ی ویژه رو خدمتتون معرفی کنیم.

 

کیت کامل ابزار حکاکی روی چوب برند BeaverCraft

 

کیت-کامل-ابزار-حکاکی-روی-چوب-برند-beavercraft

 

اگه به هنر علاقه دارین هیچ وقت یادگیری اون رو برای خودتون سخت و بیش از اندازه دست نیافتنی نکنین. مثلا حکاکی روی چوب از اون دسته هنرهایی هستش که دورنمای خیلی سختی داره و شاید با وجود علاقه ی زیادی که دارین هیچ وقت جرات نکردین برید سمتش و امتحانش کنین. این کیت کامل ابزار حکاکی روی چوب دقیقا برای شما طراحی شده. با دفترچه راهنمایی که توی جعبه هست و تمومی ابزارهایی که نیازتون میشه می تونین خیلی خوب این هنر زیبا رو یاد بگیرین و مجسمه های چوبی خشگلی درست کنین.

 البته که علاوه بر کادو تولد متولدین خرداد ماه آقا این هدیه رو می تونین به عنوان کادو برای همکار هم در نظر بگیرین. البته قطعا از اون مدل همکارهایی که خیلی خوبن و دیدن هر روز اون ها توی محیط کار بهتون انرژی و انگیزه برای کار بیشتر میده. این از 5 تا گزینه ی خیلی خاص برای کادو تولد متولدین خرداد ماه که امیدواریم خوشتون اومده باشه. مرحله بعدی اینه که بریم سراغ بررسی خصوصیات و ویژگی های خانم های متولد خرداد ماه و بعد از اون متناسب با ویژگی هایی که طالع بینی در اختیار ما قرار میده ما هم بهتون کادو های خاص و مرتبط رو معرفی کنیم. پس اگه عزیزی دارین که خانم هستش و متولد خرداد ماه همچنان با ما همراه باشین که قراره محصولات فوق العاده ای رو معرفی کنیم.

 اگر هم به هر دلیلی این 5 تا گزینه ای که بالا معرفی کردیم خدمتتون و گزینه هایی که برای خانم ها قراره بهتون معرفی کنیم بهتون نچسبید می دونین که باید کجا برید دیگه ؟ دقیقا! تست شخصیت شناسی که حرفه ای طراحی شده پس حرفه ای هم جوابتون رو میده. به احتمال خیلی زیاد همه تون باهاش آشنایی دارین دیگه چون خیلی وقته که برای اولین بار توی سایتمون متولد و به سرعت هم معروف شد.

  

طالع بینی زن متولد خرداد ماه:

ویژگی های زن متولد خرداد ماه که به خرید کادو تولد برای خرداد ماهی خانم بهتون کمک می کنه به قرار زیره:

خانم متولد خرداد ماه از اون مدل آدم هاییه که همیشه یه مدل نیست. یعنی چی ؟ یعنی این که خیلی ها به این خانم ها چند شخصیتی می گن چون که همه مدل روحیه ای توی اون ها پیدا می شه که متناسب با شرایط ممکنه عوض بشه و این ویژگی البته از نوع خوب و مثبت ویژگی هر آدمی می تونه باشه. قوه تخیل خیلی بالایی دارن و اتفاقا مثل مردهای متولد خرداد ماه خیلی هم خوش سر و زبون و با سلیقه هستن. دوست دارن که همیشه سرزنده و شاد و جوون به نظر برسن. این ویژگی ها خوب یادتون باشه که برای خرید کادو خیلی خوب به کارتون میان.از لحاظ ویژگی های مادرانه ش هم باید بگیم به شدت مادری مهربانه و بچه هاش رو مثل خودش جوری تربیت می کنه که همیشه روی پای خودشون باشن و وابسته به شخص دیگه ای نباشن. برای همسرشون هم همیشه یه غافلگیری و سورپرایز جدید دارن. چون که یه شخصیت ثابت ندارن باعث میشه که مردی که با خانم های متولد خرداد ماه ازدواج کرده همیشه احساس کنه که زندگی پر از هیجان مثبتی داره و هیچ وقت از زندگی زناشویی خودش خسته نمی شه.

 

کادو برای زن متولد خرداد ماه:

خب دیگه بریم ببینم کادو های پیشنهادی چی می تونن باشن:

 

دستگاه زیبایی صورت برای لیفتینگ، ضدچروک و سفت کردن پوست

کادو تولد برای متولد خرداد ماه خانم با توجه به روحیه ای که گفتیم همیشه دوست داره شاد و سرزنده باشه و جوون به نظر برسه یه دستگاه زیبایی صورت برای لیفتینگ و سفت کردن پوست هستش که علاوه بر این ها کمک می کنه تا چروک های صورت از بین برن و از زیاد شدنشون جلوگیری می کنه. یعنی با این دستگاه به جای این که شما مجبور باشین هر ماه برید پیش دکتر و هزینه کنین. خودتون می تونین از پوست صورتتون نگه داری کنین. شما اگه یه زحمت بکشین و به صفحه ی مربوط به این محصول برید و مشخصاتش رو دقیق بخونین خودتون به راحتی متوجه می شین که یه کادو لاکچری زنانه خیلی خوب محسوب میشه.

 

دستگاه پاپ کورن کره ای با سیستم هوای داغ اصل Dash

دیدین برای مهمانی ها و جشن تولد ها از پایه ثابت های خوراکی هایی که پذیرایی میشه پاپ کورن هستش. به جز اون هم پاپ کورن یکی از خوراکی های پر طرفدار برای فیلم تماشا کردن محسوب میشه. حالا شما برای کادو تولد متولد خرداد ماه خانم یه دستگاه پاپ کورن کره ای با سیستم هوای داغ بخر ببین چه قدر خوشحال میشه. خانمی که بچه هاش رو این قدر دوست داره، خانمی که خوش مشربه و اهل رفت و آمد قطعا برای صرفه جویی توی وقت به همچین دستگاهی نیاز پیدا می کنه. علاوه بر این، این محصول رو به خاطر داشته باشین اگه که یه وقت دوستتون خونه جدید خرید و خواستین برای تبریک به خونه ش برید این گزینه کادوی مناسبی برای کادو برای دوست هستش.

تازه یه نکته ای که درباره ی این دستگاه پاپ کورن باید اشاره کنیم اینه که روغن زیادی برای آماده کردن پاپ کورن ها استفاده نمی کنه و در نتیجه سالم و با طعم و عطر خوب کره می تونین این خوراکی خوشمزه رو آماده و نوش جان کنین. اگه این محصول پاپ کورن ساز قراره این قدر کادو ی مناسبی برای خانم متولد خرداد ماه باشه، شک نکنین که گزینه ی بعدی هم انتخاب خیلی خوبی هستش به عنوان کادو تولد متولد خرداد ماه خانم. بریم که با هم بررسی ای روش داشته باشیم.

 

اسموتی ساز پر قدرت 6 قطعه بلک اند دکر اصل

 

اسموتی ساز پر قدرت 6 قطعه بلک اند دکر اصل

 

کادو تولد برای متولد خرداد ماه خانم یه اسموتی ساز پر قدرت از برند بسیار معروف بلک اند دکر انتخاب فوق العاده جذابیه. مخصوصا که هوا داره گرم و گرم تر میشه و درست کردن و نوشیدن اسموتی می تونه خیلی حس خوبی به آدم بده. اصلا یه چیزی رو اجازه بدین این جا خدمتتون عرض کنیم، این محصول این قدر با کیفیت و کاربردی هستش که شما حتما به عنوان کادو برای خودم هم باید در نظر بگیرینش. لازم نیست صبر کنین کسی براتون بخره که. خودتون آستین بالا بزنین و برای خودتون تهیه ش کنین.

 

قلم میکرونیدلینگ درماپن برای جوان سازی پوست و رشد مو

 

قلم-میکرونیدلینگ-درماپن-برای-جوان-سازی-پوست-و-رشد-مو

 

چرا فکر می کنین حتما باید با ترزیق ژل و بوتاکس و این جور چیزها پوست صورت خودتون رو جوون و شفاف نگه دارین؟ چرا فکر می کنین خودتون با راه های ساده تر و پایدارتر نمی تونین خیلی راحت توی خونه این کارو انجام بدین ؟ قلم میکرونیدلینگ درماپن برای جوان سازی پوست و رشد مو به کمک شما میاد تا توی خونه و خیلی راحت هم به کلاژن سازی بیشتر پوستتون کمک کنین و هم این که به رشد موهاتون توی قسمت های خالی سر و صورت خودتون کمک کنین. این قلم رو علاوه بر این که می خوایم به عنوان کادو تولد متولد خرداد ماه خانم خدمتتون معرفی کنیم، به عنوان هدیه کوچک یادگاری هم ازتون می خوایم که این گزینه رو مد نظر داشته باشین و مهم تر این که این محصول هم برای خانم ها مناسب هستش و هم برای آقایون.

 

 هدفون وایرلس جیبی دستیار صوتی ضد تعریق اصل JBL

 

هدفون-وایرلس-جیبی-دستیار-صوتی-ضد-تعریق-jbl-

 

بریم سراغ یه کادو از خانواده ی تکنولوژی برتر. احتمالا همه تون دیگه به خوبی می دونین که جی بی ال از برند های خیلی خوب و درجه یک هستش و کیفیت محصولاتی مثل اسپیکر و هدفون از این برند با هیچ برند دیگه ای قابل مقایسه نیست. کادو تولد خرداد ماهی خانم این هدفون وایرلس جیبی دستیار صوتی ضد تعریق که به رنگ سفید هم هستش واقعا غافلگیر کننده می تونه باشه. حتی اگه سالگرد ازدواجتون نزدیکه این هدفون به عنوان کادو سالگرد ازدواج به دادتون می رسه.

 

امیدواریم که این مقاله تونسته باشه به خوبی بهتون کمک کنه. مثل همیشه با آغوش باز از انتقادات و پیشنهادات کادوجوهای عزیزمون استقبال می کنیم و به شدت مشتاق و منتظر هرگونه نظر از سمت شما عزیزان هستیم. همراهی شما همیشه باعث افتخار تیم ما بوده و هست. یادتون نره که پیج ایسنتاگرام ما رو هم فالو داشته باشین و در صورت داشتن هر گونه سوال دایرکت بدین و یا با شماره ی پشتیبانی تماس بگیرین که بچه های تیم پشتیبانی با صبر و حوصله و دقت تمامی سوالات شما رو پاسخ می دن. در ضمن هوش مصنوعی کادو هم فراموش نشه ! میتونید از منو هم بهش دسترسی پیدا کنید.

 

کادویاب تولد تک تک عزیزان متولد خرداد ماه رو تبریک می گه و آرزوی سلامت و تندرستی برای خردادی های عزیز می کنه.

شاد باشید.

1403-02-30