کادویاب
  • سارا آهویی |
  • سردبیر کادویاب
  • زمان مطالعه: 5 دقیقه
  • 120 بازدید |
  • 2 ماه قبل

بهترین هدیه ها برای خانم و آقا متولد مرداد

هم شما و هم ما خوب می دونیم یکی از مناسبت هایی که خیلی اهمیت داره ، روز تولد هر آدمیه. از همون یک...
بهترین هدیه ها برای خانم و آقا متولد مرداد

هم شما و هم ما خوب می دونیم یکی از مناسبت هایی که خیلی اهمیت داره ، روز تولد هر آدمیه. از همون یک سالگی بچه ها، مامان بابا ها سعی می کنن تا یه جشن خیلی خوب و خاطره انگیز بگیرن و کم کم که بچه ها بزرگ و بزرگ تر می شن این روز تولد هم براشون حس های مختلفی با خودش به همراه داره. حتی شاید یه سن هایی مثل 30 سالگی معروف باشن به یه تغییر بزرگ و آدم ها توی روز تولد سی سالگی شون دیگه فقط احساس شادی نداشته باشن. بلکه چون دارن با این واقعیت که سنشون داره بیشتر می شه رو به رو میشن ، احساسات عجیب غریبی ممکنه بیاد سراغشون. حالا کاری نداریم ما به این چیزها و موضوع بحث امروزمون هم بحران سی سالگی و این جور چیزا نیست. با توجه به این که داریم به ماه مرداد نزدیک می شیم می خوایم برای عزیزانی که توی این ماه متولد شدن بنویسیم.

 

 کادو تولد مرداد ماه

 

اگه دوست داشتین درباره ی بحران سی سالگی هم بخونین بهمون بگین که حتما یه مقاله ی کامل با ایده کادو براتون آماده کنیم. ما همیشه با کلی گزینه های جدید برای شما حاضر و آماده ایم و دوست داریم که مقاله هایی که می نویسیم دقیقا همون چیزی باشه که دغدغه ی ذهنی شما عزیزانه.کادو تولد مرداد ماهی ، متولدین مرداد رو قراره چی کار کنیم ؟ این مرداد ماهی های مغرور جذاب ! این لقب برای مرداد ماهی ها بود دیگه ؟ یا متولدین هر ماه اینو به خودشون می گن؟؟؟؟ به هر حال که فرقی نداره چون از نظر ما ، تمام کادوجو هامون جذابن و برای ما قابل احترام و هر کس هم شخصیتِ خاص ِمربوط به خودش رو داره که همین موضوع باعث خاص بودن هر آدمی میشه و صد البته که فرقی نمی کنه متولد مرداد ماه باشه یا هر ماه دیگه ای. اما امروز رو می خوایم اختصاص بدیم به متولدین این ماه و درباره ی طالع بینی مرداد ماه و در ادامه خصوصیات اخلاقی زن و مرد متولد مرداد ماه رو بنویسیم و در نهایت هم که تکلیف خرید کادو برای این عزیزان رو روشن کنیم. پس مثل همیشه به ما افتخار بدین و ما رو همراهی کنین.

 

 کادو تولد مرداد ماه

 

چی شد؟ به طالع بینی مرداد ماه اعتقاد نداری ؟ دلت نمی خواد هدیه ای که می خوای برای عزیزت بخری رو بر اساس شخصیت شناسی طالع بینی تهیه کنی ؟ یعنی واقعا فکر کردی ما حواسمون به شما نبوده ؟ واقعا فکر کردی که همین یه مقاله رو می نویسیم و انتخاب کادو تولد متولدین مرداد ماه زن و مرد رو همین جوری سر و تهش رو هم میارین ؟ اگه این جوری فکر کردی که باید بگیم هنوز ما رو نشناختین. ما دوست داریم که شما متناسب با تیپ شخصیتی کسی که قصد دارین براش کادو بخرید هم بتونین فرصت انتخاب داشته باشین. پس چی کار کردیم ؟ اومدیم برای اولین بار این ایده رو اجرا کردیم که با استفاده از علم روان شناسی و هوش مصنوعی شما بتونین دقیقا همون کادویی که « باید » رو پیدا کنین. پس این جوری شد که چالش دوست شناسی کادویی توسط تیم ما متولد شد.

بریم و بیشتر با دومین ماه از تابستون مرداد آشنا بشویم :

 

طالع بینی مرداد

 

طالع بینی مرداد

مثل همیشه می خوایم درباره ی صورت فلکی و سنگ ماه و ویژگی های دیگه ی ماه تولد براتون بنویسیم.طالع بینی مرداد ماه عنصر وجودی این ماه رو آتش معرفی می کنه و و سمبل ماه مرداد رو شیر می دونه. شیرِ پادشاه جنگل ها! چرا ؟ خب همون طور که می دونیم سمبل ها رو از روی صور فلکی انتخاب می کنن و صورت فلکی مرداد هم به شکل یه شیر پر ابهت هستش. از اون جایی هم که مرداد ماه دوم تابستون هستش و اوج زیبایی طبیعت این ماه رو « جوان طبیعت » نام گذاری کردن و سیاره این ماه رو خورشید می دونن. البته خورشید ستاره ست ها !!! ولی دیگه ما این جا قراره هر چی طالع بینی می گه قبول کنیم. حتی اگه بگه خورشید پشتش به ماست!  واقعا این اسامی که روی ماه ها می ذارن خیلی قشنگه نه؟ به نظر میاد که حتی از این اسم میشه برای ایده کادو هم استفاده کرد ، فقط نیاز به یه کوچولو خلاقیت داره که شک نکنین همه ی آدم ها دارن.دیگه چی ؟ آهان! متولدین مرداد فلز وجودیشون طلا شناخته شده. حق دارن انگار به خودشون می گن مغرور جذاب ها !

 

اگه بخوایم خیلی خلاصه و مختصر و توی چند تا کلمه از خصوصیات اخلاقی متولدین مرداد مرد و زن بنویسیم باید بگیم که اون ها رو خیلی مدیر و با اعتماد به نفس بالا و توی رویا پردازی خیلی بلند پرواز معرفی می کنن. شعارشون هم « من اراده می کنم » هستش. پس میشه گفت که آدم های پر اراده ای هم هستن. دیگه چی موند ؟ اصل کاری که می تونه جواب خیلی خوبی هم برای کادو چی بخرم برای کادو تولد متولد مرداد ماهی باشه یعنی سنگ خوش یمن و سنگ ماه. سنگ ماه مرداد آکات ، چشم ببر و اصلی ترین اون زبرجد هست. درباره ی سنگ زبرجد باید به این نکته توجه کنین که یه سنگ سبز و زیبا ست که به طور منحصر به فرد فقط و فقط به رنگ سبز پیدا می‌شه. این رنگ متغیر از سبز تیره تا سبز روشنه که به همین دلیله بعضی ها اونو با سنگ زمرد اشتباه می گیرن و ممکنه به شما به اشتباه بگن که سنگ ماه متولدین مرداد زمرد هستش. پس اگه تصمیم داشتین برای کادو تولد مرداد ماهی ها از سنگ ماه شون توی زیور آلات و این جور هدایا استفاده کنین مراقب باشین که زمرد بر ندارین. می دونین دیگه زیور آلات با سنگ ماه تولد یکی از گزینه های مناسب برای خرید کادو هست.

 

سنگ ماه تولد مرداد

 

همه جزئیات رو گفتیم و بریم سراغ ویژگی های اخلاقی متولدین این ماه.

 

طالع بینی زن متولد مرداد:

در مورد زن متولد مرداد ماه این طور می گن که هوشمند و دلسوزه و از لحاظ ظاهری هم استایل شیک و خیره کننده ای داره. شخصیتی قوی و تمایل به زندگی لوکس داره و همیشه دنبال تجملات هستش. لباس ‌های زنان متولدین مرداد معمولا متناسب با مد روزه و به سفرهای لاکچری علاقه ی زیادی داره. زندگی پر زرق و برق و زیبا برای این خانم ها اهمیت زیادی داره و از لحاظ روابط اجتماعی هم باید اضافه کنیم که جایگاه ویژه ‌ای بین دوستان خودشون دارن. همه این ها رو یادتون باشه که برای کادو تولد مرداد ماهی به کارتون میاد.

 توی زندگی خانوادگی هم یه مادر مهربون و صمیمیه ولی دوست داره  تمایل داره که بچه ها رو به استقلال و داشتن اعتماد به نفس بالا تربیت کنه. اسم کوچولو ها رو اوردیم و یادآوری کنیم که کادو برای پسر 10 ساله و کمتر رو حتما بخونین.  اگه عاشق متولد مرداد ماهی خانم شدید مراقب باشین چون کار شما برای به دست آوردن قلبش یه کم سخته. گفته میشه که این خانم ها همیشه مورد توجه و البته تقاضای بسیاری قرار می‌گیرن و اگه قصد ازدواج دارین باید با رقبای زیادی رقابت کنین. قند توی دل کادوجوهای خانم متولد مرداد آب شد ، نه؟ به هر حال این هم باید بدونین که بعد از ازدواج، این خانم تلاش خواهد می کنه تا برای تقویت شغل همسرش یه مشوق و همراه خیلی خوب باشه تا بتونه پیشرفت کنه. چون که احساس غرور و شادی از موفقیت‌های همسرش برای او خیلی ارزشمنده. به نظر میاد به اندازه ی کافی با این خانم ها و طالع بینی اون ها آشنا شدین. بریم که ببینیم برای کادو تولد مرداد ماهی چی می تونیم پیدا کنیم و بهترین گزینه های ممکن برای جواب چی بخرم کادو تولد رو با هم بررسی کنیم:

 

کادو تولد خانم مرداد ماهی:

 

سازمان دهنده لوازم آرایش قابل حمل با درب شفاف

 

سازمان دهنده لوازم آرایش قابل حمل با درب شفاف

 

این هدیه ای که این جا داریم معرفی می کنیم یکی از ترند ترین محصولات توی بخش لوازم آرایشی خانم ها هستش. یعنی شما اگه شخصی باشی که دوست داری همیشه روی میز آرایشیت مرتب باشه و از لوازم آرایشی و بهداشتی خودت به خوبی مراقبت می کنی حتما حتما باید یه دونه از این سازمان دهنده لوازم آرایش قابل حمل داشته باشی و از این جهت هم این گزینه رو برای کادو تولد مرداد ماهی انتخاب کردیم چون که بالاتر گفتیم که این دسته از خانم ها به شدت شیک هستن و زندگی تجملاتی رو دوست دارن. اگه به عکس ها و ویژگی های خاص این سازمان دهنده ی لوازم آرایش یه نگاه سر سری هم بندازین به خوبی متوجه منظور ما می شین. پس حتما این هدیه رو جزو لیست کادو لاکچری زنانه هم قرار بدین.

 

تمیز کننده سیلیکونی براش آرایشی

 

تمیز کننده سیلیکونی براش آرایشی

 

تا توی دسته لوازم آرایشی بهداشتی هستیم اجازه بدین که برای کادو تولد متولدین مرداد خانم این ست براش آرایشی فوق العاده با کیفیت و کامل رو معرفی کنیم. آخه یه ست براش دیگه چی باید داشته باشه که این ست نداره. 18 تا براش و لوازم آرایش ضروری دیگه توی این ست شما می تونین داشته باشین ! 18 تا توی سایز ها و مدل های متنوع برای استفاده های مختلف.این کیت برس های آرایشی با آینه: 1 برس پایه 1 برس پودر 2 برس سایه چشم 1 برس لب صورتی رنگ، گیاهی،اندازه کوچک، قابل حمل و قابل نگهداری کیف دستی شماست. راستی هدیه کوچک برای یادگاری رو فراموش نکنید.

 

پد سیلیکونی تمیز کننده طرح 2 در 1 برای برس خشک و تمیز کردن برس مرطو وقتی یه همچین محصول کاملی وجود داره چرا برای کادو تولد مرداد ماهی انتخابش نکنیم یا کادو برای دوست تازه در کنار همه ی اینا یه دونه هدبند نرم بهترین انتخاب برای شستن صورت شماست و به شما کمک می کنه موهاتون را از روی صورتون جمع کنین.هم هنوز توی این ست لوازم دیگه ای هست که بهتره خودتون برید توی صفحه ش و ببینین. در ضمن کادو برای دوست هم کلی ایده جذاب براتون داره.

 

Guess کیف باکت زنانه طرح دار اصل

 

Guess کیف باکت زنانه طرح دار اصل

 

وقتی یه خانمی به ظاهر خودش اهمیت زیادی می ده و زندگی تجملاتی رو می پسنده، شیکه و دوست داره همیشه استایل مد روز رو انتخاب کنه ، شما هم باید برای کادو تولد مرداد ماهی وقتی دارین هدیه انتخاب می کنین سعی کنین از برند های معروف دنیا این کارو کنین. برندی مثل گِس که هم طراحی های فوق العاده خوبی داره و هم کیفیت و طول عمر خیلی زیاد و همیشه هم وقتی دارین یه کادو ی برند تهیه می کنین باید از اصالت کالا اطمینان کامل داشته باشین. این کیف زنانه طرح دار گِس که ما برای شما انتخاب کردیم اصلِ اصله و اعتبار هدیه تون رو چندین برابر می کنه. حتی می تونه گزینه ی غافلگیر کننده ای برای کادو سالگرد ازدواج باشه.

 

تمیز کننده قوی منافذ صورت با دوربین 

 

تمیز کننده قوی منافذ صورت با دوربین 

 

یه خانم شیک و مرتب همیشه براش مهمه که پوست صورتش تمیز باشه و بدرخشه. البته که بعضی فکر می کنن این کار فقط با عمل های زیبایی باید انجام بشه اما از نظر ما همین که شما پوست صورتتون رو مرتب پاکسازی کنین و آلودگی های عمیقی که در طی روز روی صورتتون می شینه رو بتونین به خوبی از بین ببرین صد هیچ از بقیه جلویید. برای همین هم ما پیشنهاد می کنیم تا به جز کادو تولد مرداد ماهی برای کادو برای خودم هم این تمیز کننده قوی منافذ صورت رو تهیه کنین. این محصول با بلوتوث و خیلی راحت به لپ تاپ و یا گوشی شما وصل میشه و با دوربین تمام جزئیات پوستتون رو بهتون نشون میده و اون رو براتون تمیز تمیز می کنه.

 

این از پرونده ی کادو تولد زن متولد مرداد ماه و طالع بینی مرداد ماهی خانم. که کامل و با جزئیات براتون نوشتیم و بررسی کردیم. دیگه نوبت آقایونه. قبلشم بگیم که کادو برای مرد رو فراموش نکنید.

 

قبل از این که شیرجه بزنیم تو مطالب مربوط به مرد متولد مرداد باید یاد آوری کنیم به شما کادوجو های دوست داشتی و عزیزی که دوست دارن گزینه های بیشتری برای انتخاب داشته باشن و دقیقا کادویی رو تهیه کنین که متناسب با تیپ شخصیتی فرد کادو گیرنده باشه. باور کنین ما هم قبل از این که توی این زمینه فعالیت کنیم بار ها و بارها گرفتار این داستان شدیم و شما رو خیلی خوب درک می کنیم برای همین هم با کمک روان شناس های حرفه ای و هوش مصنوعی و بچه های آی تی نابغه مون تونستیم هوش مصنوعی کادو رو برای شما فراهم کنیم تا مشکل هر کسی رو به راحتی حل کرده باشیم. 

 

طالع بینی مرد متولد مرداد:

درباره مرد متولد مرداد می گن که شخصیتی شجاع و سختگیر داره.عاشق آزادی ‌خواهی و برای دوستاش یه دوست واقعیه، توی محیط خانوادگی هم نقش پدری رو به بهترین شکل ممکن انجام می‌ده. فوق العاده به عشق اهیت میده برای همین هم به این معروفه که بدون عشق نمی تونه زندگی کنه. قلبش پاک و روشنه، اما… ! وای به حال وقتی که عصبانی بشه، خشمش هم به همون اندازه شدیده. توی طالع بینی متولدین مرداد مرد اومده که توی خونه هم وظیفه ی خودشون رو خوب می دونن و بهشون عمل می کنن. ضمنا انرژی زیادی هم دارن.  این آقایون قدر زندگی رو می دونن و پولی که به دست میارن رو با برنامه ریزی و هوش خرج می کنن.  دارین به دقت می خونین ؟ همه ی این ها برای خرید کادو تولد مرداد ماهی کمکتون قراره بکنه ها!

 

توی مسائل عشق و عاشقی معروفن به این که هیچ وقت شکست نمی خورن و همیشه حاضر و آماده ن تا توی این مسیر تمام سختی ها رو به جون بخرن. مرد های متولدین مرداد ، دوست های خیلی خوبی هستن و زودی هم بهتون وابسته میشن. اما اگه عشق توی زندگی اون ها وجود نداشته باشه، به دلایل شخصی گوشه گیر میشن. برای مردهای مرداد ماه فقط دو تا راه وجود داره: پیدا کردن عشق یا «مرگ» ! همیشه به پاتون می شینن و کنارتون می مونن و توی لحظات خوب و بد با شما حرف می زنن. قبل از رفتن سراغ کادو ها مقاله ایده کادو خاص هم میتونید بخونید.

 

بیشتر از این کشش ندیم و بریم برای کادو تولد مرداد ماهی مرد:

 

کادو تولد مرد مرداد ماهی:

 

مینی پروژکتور اورجینال سینمایی قابل حمل 100 اینچی

 

تمیز کننده قوی منافذ صورت با دوربین 

 

می دونین یکی از تفریحات فوق العاده لذت بخش چیه ؟ این که با کسی که دوسش داری فیلم تماشا کنی. همون طور که از خصوصیات این آقایون گفتیم توی عشق و عاشقی حرف ندارن پس کادو تولد متولدین مرداد مرد می تونه یه مینی پروژکتور سینمایی قابل حمل باشه تا توی آغوش همدیگه بتونین با آرامش فیلم های رومانتیک نگاه کنین و از کنار هم بودین لذت ببرین. این مینی پروژکتور حرفه یکی از بهترین ها واسه کادو برای مرد متاهل هستش.

 

 

اما درباره ی ویژگی های این کادو ی جالب میشه به کنترل های لمسی، تصور واضح و زمان پخش پیشرفته ی اون اشاره کرد. تصویرش هم که 100 اینچه و فقط کافیه که یک بار اون رو شارژ کنین ، 4 ساعت براتون فیلم رو می تونه پخش کنه. این قدر هم جمع و جور و سبکه که هرجا دلتون بخواد می تونین همراه خودتون ببریدش.

 

گلف خانگی

 

گلف خانگی

 

تفریحات لاکچری رو وقتی بیاری تو خونه می تونی یه روز فوق العاده رو در کنار عزیزانت داشته باشی. این گلف خانگی مزایای زیادی داره. کادو تولد مرداد ماهی می تونی این گلف رو سفارش بدی و عزیزت رو غافلگیر کنی. یکی از ویژگی های خیلی خوب این کادو اینه که حالت اتوماتیک داره، یعنی چی ؟ یعنی این که توپ رو که می زنین خودش براتون برش می گردونه جلوتون. دقیقا یه کادو لاکچری مردانه که می تونین با خیال راحت از این که عزیزتون رو خوشحال می کنین ، تهیه ش کنین.

 

پخش کننده موسیقی چمدانی

 

پخش کننده موسیقی چمدانی

 

دیدین همیشه کادو های نوستالژیک یه حس و حال عجیبی دارین و انگار ارزششون هم چندین برابره. حالا ما می خوایم برای کادو تولد متولدین مرداد یه کادویی بهتون معرفی کنیم که ترکیبی از نوستالژی و مدرنیته رو داشته باشه و دقیقا از همون سبک کادوهایی هستش که با یه تیر دو تا نشون می زنین.  این پخش کننده موسیقی به شکل چمدون و گرامافون های قدیمی هستش اما با بلوتوث به گوشی شما وصل میشه. کیفیت بالایی داره و یه ایده کادو آبرومندانه محسوب میشه. ضمن این که خوبه بدونین که از پلاستیک قابل بازیافت هم تهیه میشه. که یه کادوی خوب برای دوست داران محیط زیست هم هستش.  

 

کیف رو دوشی 100% چرم مردانه WildHorn

 

کیف رو دوشی 100% چرم مردانه WildHorn

 

یه کیف رو دوشی برای آقایون متولد مرداد ماه کادو تولد خیلی خوبی می تونه باشه. استایل شیک و مرتبی بهشون میده مخصوصا اگه چرم باشه و از یه برند خیلی خوب. خیالتون از خرید این کادو می تونه راحت باشه چون طول عمر بالایی داره و چرمش زودی پوست پوست و خراب نمیشه و این قدر جا دار هست که بشه تمام وسایل مور نیاز و ضروری رو توش گذاشت. حالت و فرم زیبایی هم داره و به خوبی روی شونه قرار می گیره. پس مطمئن باشین که یه کادو تولد مردانه حسابی برای شخص مورد نظرتون هستش.

 

دیگه چی؟ همین دیگه. از هر نوع و مدل هدیه ای براتون گفتیم تا کلی ایده کادو تولد برای متولدین مرداد ماه داشته باشین و دست خالی نمونین. اگه تولد عزیزتون نزدیکه خیلی زود ثبت سفارش کنین تا ما بتونیم توی زمان مناسب هدیه رو به دستتون برسونیم. لابد می پرسین که پس بچه ها چی ؟ هیچ کادویی براشون معرفی نکردین. واقعا ترجیح می دیم که برای کادوجو های کوچولومون از طالع بینی مرداد ماه استفاده نکنیم و این کارو یعنی انتخاب بهترین گزینه کادو برای این فسقلی های دوست داشتنی رو بسپارین به دست کاردان. از قدیم گفتن که کار رو باید سپرد به کاردان! حالا کاردان ما کیه این وسط. بله شکی نیست که چالش دوست شناسی با هوش مصنوعی فوق العاده پیشرفته شه. بهترین گزینه هایی که هم بچه ها رو بتونین خوشحال کنین و هم این که خاص و جدید باشن و از همه مهم تر به رشد و آموزش بهتر و اصولی اون ها کمک خیلی زیادی بکنه رو این جا می تونین پیدا و انتخاب کنین و به ما سفارش بدین تا توی کوتاه ترین زمان ممکن ما در خونه تون تحویلتون بدیم و خوشحالی این کوچولو ها رو ببینیم و لذت ببریم.

 

دیگه این که دوست داریم که تولد متولدین مرداد ماه عزیز رو صمیمانه و از ته دل تبریک بگیم و از طرف کل تیم کادویاب براتون بهترین ها و قشنگ ترین حس ها رو آرزو کنیم.

 

شاد باشید.

1403-04-28