ماه تولد
  • سارا آهویی |
  • سردبیر کادویاب
  • زمان مطالعه: 5 دقیقه
  • 152 بازدید |
  • 4 هفته قبل

جذاب ترین ایده های کادو تولد شهریور ماهی

روزگار می چرخه و فصل ها و ماه ها پشت سر هم و یکی پس از دیگری میان و میرن و به قول معروف این عمر م...
جذاب ترین ایده های کادو تولد شهریور ماهی

روزگار می چرخه و فصل ها و ماه ها پشت سر هم و یکی پس از دیگری میان و میرن و به قول معروف این عمر ماست که داره می گذره. بعضی ها از این گذر عمر ناراضی و شاکین و دوست ندارن که عدد سنشون بالا بره. حتی بعضی ها به مرحله ای می رسن که وقتی کسی ازشون می پرسه چند سالتونه یا می پیچونن و جواب نمیدن یا حقیقت رو نمی گن. اما اگه دقت کرده باشین برای بچه ها داستان دقیقا برعکسه. بیشتر بچه ها عاشق دنیای بزرگسال ها هستن و دوست دارن زودتر سنشون بره بالا، فکر می کنن چه خبره !!! البته الان کاری به این قسمت نداریم و در مجموع حرفمون اینه که عمر دست ما نیست و تنها کاری که از دست ما بر میاد اینه که سالروز تولد اطرافیانمون رو با جشن و شادی و سورپرایز و تهیه ی هدایای جذاب ، قشنگ و لذت بخش کنیم. تا حالا این کارو کردین ؟ یا کسی تا حالا از این کارا براتون کرده؟

 

کادو تولد شهریور ماهی

 

کادو تولد شهریور ماهی

 

چه طور کادو تولد متولدین شهریور انتخاب کنیم ؟  

کادو تولد شهریور ماهی رو می خوایم یه جوری انتخاب کنیم که خاص و غافلگیر کننده باشه تا همون طور که گفتیم سالروز تولدشون رو براشون خاص و لذت بخش کنیم. همه مون می دونیم که خرید کادو و تقدیم کردنش به کسی که از صمیم قلب دوسش داریم ، یکی از قسمت های مهم به اجرا در آوردن این هدفه. پس این جا می خوایم با همدیگه راه های انتخاب و انواع متنوع هدیه تولد شهریور ماهی رو پیدا کنیم تا شما بتونین متناسب با شخصیت و سلیقه و نوع زندگی متولد ، یکی از اون هدایا رو به عنوان برنده معرفی کنین و برای عزیزتون تهیه کنین. این نکته رو توی ذهنتون داشته باشین که اگه مقاله های مربوط به تهیه کادو برای متولدین ماه های مختلف که مثل همین کادو تولد شهریور ماهی هستن ، رو از قبل توی سایت ما خونده باشین، می دونین که روال کار این جوریه که به احترام کادوجوهایی که به طالع بینی معتقدن ما این دسته از مقالات رو بر اساس طالع بینی تنظیم می کنیم و امروز هم طبق همین اصول برنامه ریزی شده کادو تولد متولد شهریور ماه رو پیشنهاد می دیم. اما این رو اضافه کنیم که همچنان بخش هوش مصنوعی کادو رو داریم تا بتونین بر اساس اصول روان شناسی و تست های شخصیت شناسی برای عزیزانتون هدیه متولدین شهریور ماه رو پیدا کنین.      

 

کادو های جدید متناسب با نیاز روز: 

اینو بدونین که ما به علایق شما و نیازهاتون برای پیدا کردن کادو های مختلف و دغدغه هاتون توجه می کنیم و خب هدف اصلی ما از این جا بودن هم همینه دیگه. حالا چهطوری این کارو می کنیم و اصلا چرا این موضوع رو وسط کادو تولد شهریور ماهی مرد و زن مطرح کردیم ؟ چون لازمه که شما کادوجو های دوست داشتنی ، به عنوان عضوی از خانواده ی کادویاب در جریان تمام جزئیات کار قرار بگیرین ، باید بدونین که تیم ما به صورت مرتب و خیلی دقیق آمار تمام مقاله هایی که بیشترین بازدید رو دارن و بین شما عزیزان خیلی محبوب شدن رو چک می کنن و دسته بندی می کنن و اون ها رو جدا می کنن پس همین میشه که گاهی ما یعنی تیم تحریریه با مشورت باقی بچه ها به این نتیجه می رسیم که این مقالات نیاز به آپدیت و یا همون به روز رسانی دارن و باید یه دستی به سر و روی اونا کشیده بشه تا متناسب با شرایط و نیازهای روز به شما ایده کادو و اطلاعات جدیدی که دنبالش می گردین رو بدیم. مثلا به احتمال خیلی زیاد سال دیگه باز هم درباره ی کادو تولد شهریور ماهی براتون بنویسیم یا همین مقاله رو ویرایش کنیم. خودتون بهتر می دونین که تکنولوژی مرتبا در حال پیشرفته و محصولاتی که امسال نیاز شما رو بر طرف می کنن سال دیگه شاید خیلی به نظر خیلی پیش پا افتاده برسن. راستی کادو برای مرد رو از دست ندید.

 

کادو های متنوع با مد روز: 

از این گذشته فشن و مد هم مرتبا در حال تغییرن و اکثر ماها دوست داریم لوازمی استفاده کنیم و به عنوان کادو تولد شهریور ماهی مرد تهیه و تقدیم کنیم که متناسب با مد روز باشه. همه اینا رو که بذاریم کنار هم می بینین که ما حق داشتیم در همین راستا مقاله ی مربوط به روز ولنتاین که پر از گزینه و ایده از هدیه برای عشقم و نکات مهم توی این زمینه هستش رو به روز رسانی کنیم تا شما عزیزان بتونین کلی ازش استفاده کنین. پس حتما وقت رو از دست ندین و اون رو مطالعه کنین. یادتون باشه کادو دقیقه نودی هیچ وقت خوب از آب در نمیاد و شما همیشه باید آماده باشین. دست کم بدونین چی می خواین تهیه کنین.

نکته ی بعدی هم که قبل از معرفی کادو تولد شهریور ماهی باید خدمتتون عرض کنیم اینه که ما رو همیشه دنبال کنین تا برای آپدیت های بعدی بتونیم شما رو در جریان بذاریم و جزو اولین نفراتی باشین که وقتی دنبال هدیه ی خاص می گردن ، اون ها رو پیدا می کنن و راحت سفارش میدن.      

 

 

 

دانستی های کادو متولدین شهریور ماه:

هدیه تولد شهریور ماهی رو اول از همه با بررسی ویژگی های خود ماه شهریور ، آخرین ماه از فصل گرم اما قشنگ تابستون شروع می کنیم. خیالتون هم راحت باشه جوری گزینه ها رو انتخاب کردیم که حتی از بین اون ها می تونین برای مناسبت های مختلف کادو انتخاب کنین. حتی مناسبت های حساسی مثل کادو سالگرد ازدواج که برای اکثر ماها خیلی مهمه.

راستی خوشحالین تابستون داره تموم میشه یا چی ؟ فکر کنم اکثرا به خاطر آب و هوا هم که شده خوشحال باشن که ماه آخر تابستون رسیده. امسال که واقعا گرم بود و همه رو کلافه کرده بود و اکثر مردم هم ترجیح می دادن بیشتر جشن ها و تولد ها رو کنار استخر و یا حتی کادو تولد شهریور ماهی رو با اجاره کردن ویلاهای استخردار برگزار کنن تا این که تو خونه با کلی جمعیت و بزن برقص که احتمالا از شدت گرما چند تا تلفات هم اون وسط مسط ها میده. اما خوبه که همین جا تا پای گرما و این داستان ها کشیده شد وسط به یه موضوع دیگه هم اشاره کنیم. یادتون باشه وقتی توی فصل گرما هستین و به جشن تولدی دعوت شدین برای پیدا کردن جواب چی بخرم کادو تولد مثل هدیه تولد زن شهریور ماهی از وسیله های آبی استفاده کنین. حالا می تونه وسیله بازی یا هر محصول دیگه ای که بتونه تحمل گرما رو براتون راحت تر کنه باشه. منظورمون گزینه هایی مثل استخرهای متنوع بادی آبی هستش که انواع و مدل ها و سایزهای زیادی ازشون هست و یا تفنگ های آب پاش حرفه ای که حتی واسه بزرگسال ها هم برای کادو تولد شهریور ماهی می تونه هیجان انگیز و مناسب باشه. یادتون باشه که این جور تفریحات معمولا سن و سال نمی شناسه. البته گزینه های این دسته فقط به این موارد محدود نمیشه و خیلی تنوع برای محصولات تابستونیِ سرگرم کننده ، زیاد هست. لزومی نداره فقط به طالع بینی اکتفا کنین و کادو تولد مرد شهریور ماهی رو از اون جا انتخاب کنین که گزینه هاتون محدود بشه. از ما می شنوین بعد از خوندن این مقاله و بررسی دقیق تموم ایده هایی که این جا برای کادو تولد شهریور ماهی معرفی می کنیم از چالش دوست شناسی هم کمک بخواین.

 

بررسی طالع بینی شهریور ماه:

 

بررسی طالع بینی شهریور ماه:

هر چی از این در اون در گفتیم کافیه و بریم برای بررسی و معرفی شهریور ماه تا بتونیم بعد از اون هدیه تولد شهریور ماهی رو پیدا کنیم.از اون جایی که شهریور به فصلی معروفه که دیگه اکثر درخت هایی که توی فصل بهار شکوفه داده بودن حالا میوه دادن و کاملا رسیدن و شهرها با طبیعت زیباشون دلبری می کنن به این ماه می گن « بالغ طبیعت » . یادتون باشه برای ماه های دیگه هم همچین اسم هایی داشتیم. واقعا کسایی که این اسم ها رو انتخاب کردن خوش سلیقه بودن و ذهن خلاقی داشتن. این طور فکر نمی کنین ؟ به نظر می رسه از اون دسته آدم هایی هستن که توی انتخاب و پیدا کردن کادو تولد هم خیلی حرفه ای هستن.

 

کادو تولد با ویژگی های ماه شهریور:

برای بهتر پیدا کردن کادو تولد شهریور ماهی خوبه که با فلز وجودیشون آشنا بشیم که « پلاتین » معرفی شده و عنصر وجودیشون هم خاک هستش. سمبل ماه شهریور خیلی خیلی قشنگه و شبیه یه « خوشه ی » هستش. بخوایم از سنگ اصلی این ماه حرف بزنیم که اتفاقا یکی از پرکاربردترین و بهترین انتخاب ها برای کادو تولد زنانه برای شهریور ماهی هستش « یاقوت کبود » رو معرفی می کنیم.  یاقوت کبود، مهم‌ ترین سنگ ماه تولد شهریوره که خودتون خوب می دونین که شهرت زیادی داره و حتی متولدین ماه ‌های دیگه هم ازش استفاده می کنن و از زیباییش لذت می‌برن! همیشه که نباید برای دیگران هزیه کرد میشه به عنوان کادو برای خودم هم از این سنگ پر ارزش استفاده کرد. این طور می گن که یاقوت کبود یا سافایر (Sapphire) سنبل حقیقت، عقل، تفکر و شجاعت هستش و به همین خاطر هم اسم این سنگ رو «گوهر خردمندان» هم می ذارن. پس این هم یه گزینه دیگه برای کادو تولد متولدین شهریور ماه. خرید سنگ میتونه هدیه کوچک برای یادگاری بی نظیری باشه.

اما می دونیم که هر ماه فقط یه سنگ نداره، از سنگ های دیگه ی شهریور ماه میشه به جاسپر ، امتیست ، چشم ببر و کهربا هم اشاره کرد. 

رنگ محبوب متولدین شهریور خاکستری و سبز معرفی شده که خب خیلی ها از این نکته توی انتخاب هدیه تولد شهریور ماهی هم استفاده می کنن اما اجازه بدین که ما نظر خودمون رو داشته باشیم نپذیریم که کل متولدین این ماه ، همگی به دو رنگ مشخص علاقه مند باشن.

آهان نکته بعدی هم سیاره شون هستش که « عطارد » معرفی شده. که شاید باورتون نشه اما حتی از سیاره انتخابی هم میشه با یه کم خلاقیت ایده کادو پیدا کرد و هدیه ای منحصر به فرد برای کادو تولد شهریور ماهی تقدیم کرد.

 

 

شخصیت متولدین شهریور برای یافتن کادو:

اگه بخوایم شخصیت متولدین شهریور ماه رو فقط توی چند کلمه توصیف کنیم می تونیم بگیم شخصیتی وظیفه شناس، با نظم و انضباط و تحلیل گر هستن و برای برنامه ریزی های استراتژیک می تونین روی این افراد به راحتی حساب کنین. این نکات می تونن ناجی شما برای انتخاب هدیه تولد شهریور ماهی باشن.شهریوری‌ ها رو با زندگی آرام و بی ‌دغدغه بشناسین؛ متولدین شهریور برای برآورده کردن خواسته ‌هاشون خیلی همچین با احتیاط و حساب ‌شده عمل می‌کنن و بی گدار به آب نمی زنن.

اون‌ ها دنبال بهترین‌ ها توی طرف مقابلشون می گردن و وقتی که با متولدین شهریور وقت بگذرونین، شما هم صبوری کردن رو یاد می ‌گیرین و باید باهاشون همون طوری ادامه بدین تا بتونین کنار همدیگه خوشحال باشین. به کادو تولد شهریور ماهی هم می رسیم شما هم لطفا مثل مردای این ماه یه کم صبوری کنین این جا.قبل این که بریم ادامه ی خصوصیات رفتاری متولدین شهریور رو بخونیم و شما رو با اون ها بیشتر آشنا کنیم همین جا بگیم که اگه دنبال هدیه تولد شهریور ماهی برای سنین پایین می گردین بهتره که کادو پسر 10 ساله و کمتر رو بخونین چون این جا اون مدل کادو یی که دنبالش هستین رو احتمالا پیدا نکنین و خب بیاین منصفانه رفتار کنیم و بچه ها رو از داستان های طالع بینی کنار بذاریم.

 

متولدین شهریور ماه چون از به هم ریختگی و شلوغی متنفرن، باید همیشه خونه ‌شون رو تمیز و مرتب نگه ‌دارین. اون ‌ها فقط عشق و محبت از عزیزانشون نمی‌ خوان، بلکه می‌ خوان مطمئن بشن که شما بهترین دوستشون هم هستین. یه دوست خوب برای کادو تولد شهریور ماهی حتما انتخاب خوبی هم می کنه. هیچ وقت به زور چیزی بهشون ندین بخورن که اصلا خوششون نمیاد، چون برنامه غذایی و سلامتی‌ شون خیلی براشون مهمه و حواسشون خوب به خورد و خوراکشون هست که به نظر نکته ی مثبتی میاد ، نه ؟یه دید کلی نسبت به طالع بینی شهریور و خصوصیات این ماه پیدا کردین حالا بریم که با تفکیک جنسیت اول خانم های متولد شهریور رو بشناسیم تا بتونیم متناسب با تیپ شخصیتی ای که طالع بینی به ما میده کادو برای زن متولد شهریور رو پیدا کنیم و البته که خودمون هم بعد از اون چند تا گزینه ی خوب برای کادو تولد بهتون می دیم.

 

طالع بینی زن متولد شهریور

زن‌هایی که توی شهریور به دنیا اومدن، خیلی احساساتی و صادق هستن. دلشون مهربونه و دنبال عشق واقعی و وفاداری به همسر و خانواده‌ شون هستن. توی رابطه ‌هاشون سعی می‌کنن از بحث و جدل دوری کنن و هیچ وقت توی کارهاشون زیاده ‌روی نمی‌کنن. خوب از خودشون مراقبت می‌کنن، اما وقتی نوبت به اعتراف به اشتباهاتشون می‌رسه، خیلی سرسخت می‌ شن. تا این جا این خصوصیات رو برای کادو تولد شهریور ماهی یادتون باشه که می خوایم در ادامه کادو لاکچری زنانه بهتون معرفی کنیم.

 

کادو برای زن قانونمند متولد شهریور

درباره این زن پرشور و رک و راست خیلی چیزها هست که باید بدونید. ممکنه عیب‌ هایی داشته باشه، اما هیچ وقت توی کارش دغل ‌بازی نمی‌کنه. اگه بگین زن ‌های شهریوری ذاتاً با شرم و حیا هستن، کاملاً درست گفتین و هیچ شکی توش نیست. هیچ وقت اون رو توی یه ماجرای مسخره یا در حال مسخره بازی های بی مزه نمی ببینین. اما با این حال، اون زنی هست که همه ابزارهای زنانه رو داره و وقتی که خودش بخواد شادی رو به وجود میاره. اینا همه نکاتی هست که برای انتخاب کادو تولد شهریور ماهی به کارتون میاد ها! پس با دقت بخونین. این رو هم بدونین که حتی اگه سنگ هم جلوی راهش بندازید، نه از کارش دست می ‌کشه و نه حتی توی چشماش ضعفی دیده می ‌شه که این نقطه قوت بزرگی به حساب میاد. خرید کادو وقتی این اطلاعات رو داشته باشیم برای کادو تولد برای زن شهریور ماهی خیلی راحت تر میشه نه؟

 

اگه جایی خوندین یا شنیدین که زن‌ های شهریوری قانون شکنی کردن، مطمئن باشین که اطلاعات بی نهایت اشتباهی رو دارن بهتون می رسونن. به شدت از این رفتار بیزاره و این وفاداری به قانون رو توی عشق هم حفظ می‌ کنه، البته فقط عشق واقعی. چون به عشق‌ های دیگه اصلاً علاقه ‌ای نداره. اگه توی رابطه ای متوجه بشه که عشقش واقعی نیست، بدون هیچ تردیدی اون رو قطع می‌ کنه و وقتی تصمیم این می ‌گیره، هیچ هیجانی هم از خودش نشون نمی ‌ده. ایشون همون ‌قدر که از بهم زدن خانواده ‌اش متنفره، از ریاکاری و دغل‌ بازی توی عشق هم بیزاره.

 

همه اینا رو که با دقت خوندیم بهتره دیگه بریم ببینم ایده کادو چی داریم برای کادو تولد شهریور ماهی .  

 

کادو تولد شهریور ماهی زن:

با توجه به تمامی ویژگی هایی که از زن متولد شهریور ماه گفتیم بریم ببینم چی ها میشه براشون خرید به عنوان کادو تولد شهریور ماهی زنانه :

 

منگنه بدون نیاز به گیره

 

منگنه بدون نیاز به گیره:

 

یکی از جذاب ترین و خاص ترین هدایایی که این روزها می تونین به یه نفر با این ویژگی ها هدیه بدین این منگنه بدون نیاز به گیره ست که واقعا هر کسی از اون استفاده می کنه لذت می بره و خیلی مخصوصا توی محیط کار به درد بخور و کاربردیه. چرا اینو می گیم. احتمالا برای خیلی از شما کادوجو های عزیز پیش اومده که توی یه شرایط حساس نیاز به استفاده از منگنه داشتین اما سوزن منگنه تمام کردین ، کادو تولد شهریور ماهی این منگنه بدون نیاز به گیره رو هدیه بدین تا عزیزتون رو از شر این مشکل راحت کنین.

یادتون باشه که این گزینه به عنوان کادو برای دختر 23 ساله و کمتر هم می تونه خیلی خیلی کاربردی باشه. مخصوصا اون هایی که دانشجو هستن و آدم های مرتبی هستن. 

 

اگه بخواین شما رو بیشتر با این کادو تولد شهریور ماهی دخترانه آشنا کنیم باید بگیم که این منگنه بدون گیره Kokuyo Harinacs تو سال 2014 برنده جایزه بهترین لوازم‌ التحریر توی کشور ژاپن شد. شکل سوراخی که می‌زنه مثل یک تیغه فلشه که کاغذها رو خوب نگه می‌داره و جدا نمی‌کنه. این منگنه خیلی کوچیک و راحت طراحی شده که با یه دست بتونی ازش استفاده کنی و کاغذها رو با کمترین فشار می‌بنده. بالای منگنه هم یه قسمتی داره که می‌تونی چک کنی سوراخ صحافی کجاست و گرد و غبار کاغذها رو هم از اونجا بیرون بریزی. می‌تونی ازش تو کارهای دستی یا برای کاغذ کادو استفاده کنی و تازه نگران آسیب دیدن بچه‌ ها هم نباشی. این کادو تولد شهریور ماهی رو می ‌تونی یه بند از سوراخ کوچیک انتهای دسته ش رد کنی تا راحت با خودت ببریش یا آویزونش کنی. یادت باشه بسته به نوع کاغذ، ممکنه تعداد ورق‌ هایی که می ‌تونی صحافی کنی کم و زیاد بشه.

 

 

کیف ورزشی زنانه با محفظه مخصوص کفش

 

کیف ورزشی زنانه با محفظه مخصوص کفش:

 

زن شهریور ماهی یه خانم شاد و کار درسته پس شک نکین که ورزش جزو برنامه های زندگیش می تونه باشه. کادو تولد برای این خانم خاص کیف ورزشی زنانه با محفظه مخصوص کفش انتخابی واقعا منحصر به فرده. این کادو تولد زنانه شهریور ماهی خوشگل و باکیفیت، 8 تا محفظه داره که می ‌تونی لوازم خشک و مرطوب رو از هم جدا کنی و یه جیب هم برای حوله ‌ها یا لباس‌ های خیست داره. این کیف برای خانم ‌هایی که عاشق ورزش هستن، واقعاً عالیه، مخصوصاً برای ورزش ‌هایی مثل یوگا و پیلاتس که باید تشک رو با خودت به باشگاه ببری. بالای کیف هم جایی برای نگ ه‌داشتن تشک یوگا داره.

 

انتخاب این محصول به عنوان کادو تولد شهریور ماهی رو می تونیم به خاطر خصوصیات زیر بدونیم :

نگران کفش‌ هات هستی که جا ندارن؟ محفظه کفش مستقل می‌ تونه این مشکل رو حل کنه و بهت اجازه بده آخر هفته ‌ات رو راحت بگذرونی. از پارچه آکسفورد ضد آب درست شده و دو تا زیپ داره، پس تو روزهای بارونی نگران خیس شدن وسایلت نباش. بندش نرم و راحته و وزنش فقط 0.86 پوند (390 گرم) هست، تاشو و قابل حمله و همین باعث میشه که یه همراه خوب باشه. حتی می تونه کادو برای همکار هم باشه پس بذارش توی لیست هدیه تولد شهریور ماهی .

چهار تا جیب کناری هم داره که جا برای وسایل ضروری مثل لیوان ‌ها، چتر و تجهیزات باشگاه رو فراهم می‌کنه. یادت باشه خیلی چیز ها به این بستگی داره که وسایلت رو مرتب نگه ‌داری و همیشه خوش‌تیپ باشی!

 

جارو برقی 2 در 1 با قدرت 16000Pa برند Midea

 

جارو برقی 2 در 1 با قدرت 16000Pa برند Midea

 

این جاروبرقی سیمی واقعاً قدرتش بالاست و خیلی هم سبکه، بهترین رفیق شما برای تمیز کردن خونه یا محل کاره. این مدل از جاروبرقی میدا هم به عنوان جاروی ایستاده و هم دستی می‌شه استفاده کرد. طراحیش طوریه که می‌تونی با یک دست راحت استفاده ‌اش کنی و از مچ دستت هم محافظت می‌کنه. طراحی ارگونومیکش هم باعث می ‌شه که دستت کمتر خسته بشه برای همین می گیم که یه کادو تولد شهریور ماهی خیلی توپ می تونه باشه.

 

قدرت مکش این جاروبرقی خیلی زیاده و برای جمع کردن موهای حیوانات خونگی ، کاغذ، خرده‌ ریزها، گرد و غبار و کثیفی‌ های گوشه ‌های تنگ عالیه. این جاروبرقی می‌ تونه باکتری ‌ها و کنه‌ ها رو هم از سطوح خونه ببره و به سلامت خانواده‌ ت کمک کنه. برسش هم برای تمیز کردن عمیق کف ‌های سفالی، سنگ مرمر، ظروف چینی و سرامیک و حتی فرش ‌ها فوق ‌العاه ‌ست. اینا همه نکاتیه که یه محصول رو برای خرید کادو ، مناسب و خاص می کنه

کابل 5 متری این هدیه تولد شهریور ماهی هم بهت این امکان رو می‌ ده که به راحتی تو همه جا حرکت کنی و به سخت ‌ترین جاها هم برسی.

از ویژگی ‌های خاص دیگه ی این برند می‌شه به جمع و جور بودن، بدون کیسه بودن، قابل حمل و سبک بودن اون اشاره کرد. و مهم ‌تر از همه، صدای کار کردنش فقط 75 دسی‌بل هست که خیلی هم آزاردهنده نیست و این کار رو مخصوصا برای افراد آپارتمان نشین راحت تر می کنه تا آلودگی صوتی کمتری موقع جارو کشیدن برای همسایه هاشون ایجاد کنن. اینم می تونین توی لیست کادو تولد دوست شهریور ماهی بذارین.

 

 

طالع بینی مرد متولد شهریور:

نوبت رسید به بررسی خصوصیات مرد متولد شهریور و بعد از اون انتخاب کادو تولد شهریور ماهی بر اون اساس. اگه شما عاشق یه مرد شهریوری شدین یا به قول نوجوون ها روش کراش زدین بهتره یه نکته ی خیلی مهم رو از همین الان بدونین اون هم این که:

 

زندگی عاشقانه مرد متولد شهریور:

 

آتیش عشق مردای شهریوری اصلا تند نیست و خیلی کم حرارته اما خب در عوض خیلی دائمیه و می تونین روش حساب باز کنین. اگه که به تازگی با یکی از اون ها آشنا شدین و دنبال هدیه تولد شهریور ماهی می گردین بهتره که برای دیت اول چی بخریم رو حتما بخونین که یه وقت با انتخاب گزینه ی نامناسب خودتون رو کوچیک نکنین و یا شانس ادامه ی رابطه رو از دست ندین. اون جا کلی از نکاتی که باید بهشون توجه کنین رو نوشتیم و این رو هم اضافه کنیم که همه جنبه ها رو در نظر گرفتیم. یعنی فرقی نداره که شما دختر باشین یا پسر ، این مقاله حتما به کارتون میاد. پس از دستش ندین.

 

در ادامه ی زندگی عاشقانه ی مرد متولد شهریور باید بدونین که این مردها اصلاً با عشق‌ های رویایی و اشک ‌های سوزان حال نمی ‌کنن و اگه با یکی از اون ها ازدواج می ‌کنین، باید خیلی صبور باشین چون قرار نیست که داستان لیلی و مجنون رو تجربه کنین. البته این موضوع رو شاید بتونین با کادو لاکچری مردانه یه کم برای خودتون آسون تر کنین. پس حتما گزینه هایی که برای کادو تولد شهریور ماهی بهتون معرفی می کنیم رو بخونین به هرحال عاشق مرد متولد شهریور شدن این داستان ها رو داره دیگه.

تا همین جا باید خیلی خوب متوجه شده باشین که اگه دنبال عشق ‌های شاعرانه و جملات دلبرانه هستین، بهتره از مردای شهریوری فاصله بگیرین و دورشون یه خط بزرگ و پر رنگ بکشین. اگه مرد متولد شهریور به شما توجهی نشون نداد و حتی کادو تولد شهریور ماهی مردانه هم جوابگو نبود در جریان باشین که تلاش برای ایجاد یه رابطه ی عاشقانه و رویاگونه با این مرد، قلب شما رو می ‌شکنه و این زخم هم تا آخر عمر با شما می ‌مونه. زندگی این مرد کاملاً مادی و عملیه و هیچ ربطی به عشق ‌های رمانتیک و رویاهای زیبا نداره پس باید موقع انتخاب هدیه تولد مردانه دقت بیشتری به خرج بدین و یه کادو تولد شهریور ماهی درست حسابی تهیه کنین تا بلکه بتونین ایشون رو کمی نرم کنین و بیشتر بهش نزدیک بشین و توی دلش خودتون رو جا کنین. به هر حال از نظر ما این کار یکی از بهترین شیوه هاست.

می ریم برای بخش آخر رو معرفی هدایای مردانه به شما.

 

کادو تولد شهریور ماهی مرد:

سه تا هدیه تولد شهریور ماهی هم این جا براتون کنار گذاشتیم.

 

هدست بلوتوثی تکی بی سیم Platronics از برند Poly

 

هدست بلوتوثی تکی بی سیم Platronics از برند Poly:

 

هدست بلوتوثی بی‌سیم Platronics از برند Poly واقعاً کارش درسته و تجربه‌ی فوق‌العاده ‌ای رو براتون می‌ سازه. این هدست ‌ها طراحی روی گوش دارن و با فناوری‌های پیشرفته، صدا رو خیلی بهتر منتقل می‌کنن. حساسیتشون 99 دسی‌بل هست و با حذف نویز پیشرفته، صدای مزاحم مثل ترافیک یا شلوغی رو کاملاً از بین می ‌برن. کادو تولد شهریور ماهی چهار تا میکروفون و یک DSP اختصاصی دارن که با هم هماهنگ کار می‌کنن تا صدای شما رو واضح ‌تر برسونن. تازه فناوری WindSmart بهشون کمک می‌کنه تا باد رو تشخیص بدن و صدای شما رو در فضای باز به بهترین شکل منتقل کنن.

 

طراحی ‌شون هم جریه که برای هر شکلی از گوش راحت باشه، پس حتی تو آخرین تماس روز هم احساس راحتی می‌کنین. به نظرتون انتخاب خوبی برای کادو برای مرد متاهل نیست ؟ با الکسای داخلی هم می ‌تونین به راحتی برنامه ‌ها و کارهاتون رو چک کنید یا از آخرین اخبار باخبر بشین. فقط کافیه بپرسید و منتظر جواب الکسا باشین. برای همینه که ما این محصول رو بهتون به عنوان کادو تولد مرد شهریور ماهی معرفی می کنیم دیگه.

این هدست تا 7 ساعت مکالمه بدون وقفه رو با یه بار شارژ به شما می ‌ده و تا 9 روز هم در حالت آماده به کار می‌ مونه. کیس شارژش هم به شما این امکان رو می‌ده که تا 14 ساعت دیگه هم شارژ مجدد داشته باشین، حتی وقتی در حال رفت و آمد هستین. در کل، یه گزینه هدیه تولد شهریور ماهی برای کسایی که به کیفیت صدا و راحتی اهمیت می‌دن! پس نگران نباشین و همین الان به سبد خریدتون اضافه ش کنین و ثبت سفارش رو بزنین تا ما خیلی زود تقدیمتون کنیم.

 

 

 

ربات تعاملی بامزه برای بزرگسالان و کودکان ایمو پت

 

ربات تعاملی بامزه برای بزرگسالان و کودکان ایمو پت

 

کادو تولد شهریور ماهی بعدی که می خوایم خدمتتون معرفی کنیم این ربات تعاملی با مزه ست.بریم ببینیم چیه و چه کارایی ازش برمیاد:

 

این ربات تعاملی بامزه، Eilik، واقعاً همراهی عالی برای بچه ‌ها و بزرگسالانیه که عاشق حیوانات خانگی، بازی‌ها و ربات‌ های هوشمند هستن! با احساسات زیاد، انیمیشن‌ های بامزه و ویژگی‌ های تعاملی، Eilik می ‌تونه ساعت ‌ها شما رو سرگرم کنه. مگه نگفتیم به قلب مرد متولد شهریور سخت میشه ورود کرد پس می تونیم با این ربات تعاملی فرصت خیلی خوبی رو پیش بیاریم. حتی می تونین این ربات بامزه رو برای کادو تولد دوست شهریور ماهی خودتون انتخاب کنین و اون رو حسابی غافلگیر و خوشحال کنین.

ایلیک فقط یه ربات نیست؛ پس چیه ؟ شاید باورتون نشه ولی وقتی با ایلیک ‌های دیگه ملاقات می‌کنه، با هم گپ می ‌زنن، بازی می‌کنن و حتی دعوا هم می‌کنن! اگه چند تا ایلیک دور هم جمع بشن، می‌تونن مهمونی هم بگیرن! با به ‌روزرسانی ‌های مکرر سیستم ‌عامل و محتوای جدید، این کادو تولد شهریور ماهی مردانه دائماً یاد می‌ گیره و احساسات و بازی‌ های بیشتری رو به نمایش می ‌ذاره و کادو برای دوست فوق العاده ایه.

می‌تونین Eilik رو روی میز کارتون بذارین و هر زمان که خواستین بهش دست بزنین تا با هم تعامل داشته باشین. انیمیشن ‌های جالبش هم باعث می ‌شه که وقتی مشغول هستین، جذاب و سرگرم ‌کننده بمونه.به دوستان یا بچه‌ ها اجازه بدین که ایلیک داشته باشن و بذارین این کوچولوها با هم سرگرم بشن! کادو تولد شهریور ماهی واقعاً می ‌تونه فضای شما رو منحصر به فرد کنه!

 

آخرین هدیه مون چیه ؟

 

ست جادویی برای شعبده بازان مبتدی و با تجربه

 

ست جادویی برای شعبده بازان مبتدی و با تجربه:

 

اگر دنبال یه کیت جادویی باحال و متفاوت هستی، دیگه نگرد! کیت Marvin's Amazing Magic نسخه ویژه Deluxe Edition واقعاً فوق‌ العاده‌ست و پر از ترفندهای باحالیه که می ‌تونی توی چند دقیقه یاد بگیری. با این کیت می‌ تونی شعبده‌ های جذابی رو برای دوستان و خانواده ت اجرا کنی و همه رو شگفت‌زده کنی.

 

این جعبه ترفندها به عنوان هدیه تولد شهریور ماهی به مناسبت 30 سالگی جادوی ماروین طراحی شده و تو یه جعبه مشکی و طلایی خوشگل تقدیم می‌شه. داخلش هم قرمزه که حس لوکسی بهش می‌ده و واقعاً چشم‌ نوازه. برای اون دوستت که داره از ایران میره و خیلی برات عزیزه کادو برای مهاجرت تهیه کن.توی این جعبه، همه وسایل خفن ماروین وجود داره، مثل کارت ‌های Svengali، سکه ‌های جالب، کیف پول هیبر، ابریشم شعبده بازی و فنجون‌ های حرفه ‌ای. با این مجموعه می‌تونی مثل یه جادوگر حرفه ‌ای به نظر بیای و ترفندهای جالب رو به راحتی اجرا کنی! برای اون کسی که عاشق شعبده بازیه این کادو تولد شهریور ماهی رو تهیه کن و حسابی خوشحالش کن.

 

این کیت ویژه برای همه طرفدارای ماروینه تا 30 سالگرد جادو رو جشن بگیرن. بیا تو این سفر جادویی و با وسایل جادویی پیشرفته، همه رو شگفت‌ زده کن! با این ترفندهای جدید، استاد جادو شو و یاد بگیر چطور با این کیت جادویی حرفه ‌ای، مردم رو حسابی متعجب کنی! یه فرصت عالیه تا توی مهمونی‌ ها و دورهمی ‌ها، همه رو به وجد بیاری! تا کی می خوایم بشینیم دور هم و فقط چایی بخوریم و غیبت کنیم ؟ کادو تولد پسرانه شهریور ماهی این رو بخر و کار رو تموم کن. 

 

امیدواریم که تن تموم متولدین شهویور ماه سالم باشه و لب هاشون خندون. تموم بچه های تیم ما حسابی تولدتون رو تبریک می گن و براتون آرزوهای خوب خوب می کنن.

 

یادتون باشه که ما با جواب سوال کادو چی بخرم همیشه کنارتونیم.

 

شاد باشید.

1403-06-03