روز جهانی طراحی و گرافیک و کاربردی ترین کادو ها



محبوب ترین پست ها

زوز جهانی طراحی و گرافیک و کاربردی ترین کادو ها برای طراحان چی میتونه باشه ؟ کادویاب امروز هم اومده کنارتون با یه مناسبت دیگه، مناسبتی که از اون مدل سبک های خاص و یه جورایی شاید بشه گفت لوکسه! چرا این جوری توصیفش کردیم ؟ قبول کنین که توی ذهن اکثر ماها ، هنرمندها آدم های خاص و با روحیات و اخلاقیات به خصوصی هستن. گرافیست ها و طراح ها هم که قطعا یه بخش بزرگی از این جامعه ی هنرمندان رو تشکیل میدن موضوع مقاله ی امروز ما هستن. با ما حتما حتما تا انتهای مقاله همراه باشین که بی شک چیزهایی که توی این مقاله می خونین براتون جالب خواهد بود.

 

کادو برای روز جهانی طراحی و گرافیک

 

روز جهانی طراحی و گرافیک رو امروز با کلی نکات مهم و چند تا ایده کادو جذاب با هم دنبال می کنیم تا بتونین برای عزیزانتون به مناسبت این روز هدیه های خوبی تهیه کنین. ضمن این که شما ممکنه مدیر شرکتی باشین که کار شما به شدت به این عزیزان هنرمند وابسته باشه. پس بهتره حسابی هواشون رو داشته باشین و برای روز جهانی طراحی و گرافیک به فکر تهیه هدیه باشین تا اون ها هم متوجه بشن که شما قدر و ارزش کار و زحماتشون رو می دونین. مطمئن باشین که همیشه تقدیم کردن یه کادو ی جذاب می تونه تا حد زیادی آدم ها رو از اون چیزی که هستن به شما نزدیک تر کنه. قبلش روع فقط بگیم که بهترین هدیه تولد اردیبهشت ماهی فراموش نشه.

خرید کادو برای روز جهانی طراحی و گرافیک

 

چه طور کادو روی طراحی رو انتخاب کنم ؟

 

درسته که ما بهتون گزینه های کادو رو معرفی می کنیم اما دلیل نمیشه که شما چالش دوست شناسی کادویی رو فراموش کنین که ! کلا توصیه ما به شما اینه که هر بار مقاله ای رو مطالعه می فرمایین مثل همین مقاله ی مربوط به روز جهانی طراحی و گرافیک ، تمامی محصولات معرفی شده رو با دقت بررسی کنین و بعدش یک بار هم از هوش مصنوعی سایت ما استفاده کنین. خب حالا چی کار کنین ؟ کادو های پیشنهادی رو با گزینه های توی مقاله کنار هم بذارین. یه سبک سنگینی بکنین و در نهایت اونی که فکر می کنین بهترینه رو انتخاب کنین ، همون جا ثبت سفارش کنین تا بچه های ما در سریع ترین زمان ممکن کادو رو براتون در خونه ارسال کنن.

 

 

خوشامد به کادوجوهای جدید

 

این هم بگیم که توی سال جدید تعداد زیادی عضو جدید به خانواده مون اضافه شد پس اول از همه دوست داریم به همه ی کادوجو های عزیزی که به تازگی به جمع ما پیوستن خوشامد بگیم و خدمتشون عرض کنیم که خیلی خوشحالیم که شما ما رو پیدا کردین که ما بتونیم برای خرید کادو بهتون کمک کنیم. ما این جاییم که شما فقط کادوهای خاص و غیر تکراری پیدا کنین تا بتونین با رضایت کامل اون ها رو هدیه بدین و همه جوره هم هوای شما رو داریم. همیشه هم برای تمامی مناسبت های مهم مثل همین روز جهانی طراحی و گرافیک و نکاتی که باید برای هدیه دادن به عزیزانتون بدونین ، ما یعنی تیم تحریریه  ، این جا براتون مطالب جذاب می نویسیم. هر زمان هم که مقاله ای توی سایت منتشر میشه توی پیج اینستاگرام مون بهتون اطلاع می دیم. پس بهتره که اون جا هم ما رو دنبال کنین یا اصطلاحا فالو داشته باشین تا هیچی از دستتون در نره. مثل گزینه های کادویی که برای روز طراحی و گرافیک قراره معرفی کنیم. این از این !

یه نکته دیگه این که فقط برای مناسبت های ملی یا جهانی نیست که بهتون ایده می دیم ها ! برای مناسبت هایی مثل چی بخرم کادو تولد هم ما کنارتونیم و کلی محصولات خاص و جذاب براتون کنار گذاشتیم.

 

 

درباره روز جهانی طراحی و گرافیک :

 

 

بریم ببینیم هدف از نام گذاری روز جهانی طراحی و گرافیک چی بوده و چه روزی هستش و مطالبی از این قبیل رو بگیم :

 

 

حدود 60 سال پیش یعنی توی سال 1963 میلادی ، شورای بین المللی انجمن های طراحی و گرافیک و سازمان ملل متحد ابتکاری به خرج دادن و با تاسیس این شورا توی شهر لندن انگلستان روز 27 آوریل رو به عنوان روز جهانی طراحی و گرافیک انتخاب کردن که این روز رو اگه بخوایم به تاریخ خودمون برگردونیم میشه 7 اردیبهشت ماه. هدف هم میشه گفت تقریبا مثل تمامی روز های جهانی دیگه گرامی داشت و ادای احترام به این هنرمندان عزیز بوده چون که واقعیت اینه که توی این دوره ی جدید واقعا طراحان گرافیک نقش حیاتی و مهمی توی ارتباطات ، پخش اطلاعات و حتی فرهنگ ایفا می کنن که بدون اون ها حقیقتا شاید توی خیلی رشته ها پیشرفتی صورت نمی گرفت. همه ی این ها باعث میشه که ماها به فکر کادو چی بخرم برای روز جهانی طراحی و گرافیک بیفتیم.

 

 

 

روز جهانی طراحی و گرافیک چه طور برگزار میشه؟

 

خوبه که بدونین 27 آوریل یا همون 7 اردیبهشت خودممون صرفا یه نام گذاری ساده برای این متخصصین این رشته نیست و همین طوری و بدون این که اتفاق خاصی بیفته گذرونده نمیشه. واقعیت اینه که توی روز جهانی طراحی و گرافیک کارگاه ها ، نمایشگاه ها و رویداد های زیاد و مختلفی برگزار میشه و خوبی این کار هم اینه که افراد متخصص توی این زمینه می تونن با هم دیگه بیشتر آشنا بشن و با تبادل اطلاعات و تکنیک های جدید باز هم به پیشرفت این علم زیبا و مهم کمک کنن.در ضمن مقاله کادو برای دختر 23 ساله و کمتر هم میتونه کمکتون کنه.

فعالیتهایی هم که توی اون ها فناوریهایی که امروزه استفاده میشه و همچنین برنامههای مورد استفاده از گرافیک دیجیتال برای عموم به نمایش گذاشته میشه. اگه فکر کنین به همین جا ختم میشه سخت در اشتباهید.

علاوه بر همه ی این ها توی روز طراحی گرافیک مسابقات آنلاین هم برگزار می شه و هر سال یه موضوعی انتخاب می شه که طراحان گرافیک بر اساس اون هنر خودشون رو به نمایش می ذارن و تازه ماراتن های گرافیکی که توی اون شرکت کنندگان باید آثار خودشون رو در مدت زمان محدود تولید کنند. یعنی هم فاله هم تماشا مثل چالش دوست شناسی خودمون.

نکته ی آخر این که طراح گرافیک باید تمام اطلاعات لازم رو کنه و بعد اون رو به روشی بصری و هنری ترجمه کنه و بدونه که چه طور واقعاً ماهیت چیزی رو که قراره به صورت بصری منتقل بشه، به تصویر بکشه. این موضوع هم بدونین که امروزه حرفه طراح گرافیک یکی از پرتقاضاترین حرفه هاست، چون که بخش های زیادی مثل تبلیغات، رسانه، چاپ، طراحی وب و غیره رو پوشش می ده.

 

این هم از اطلاعات مختصر و مفیدی که فکر کردیم دونستنش برای شما کادوجو های عزیزمون می تونه جالب توجه باشه و شاید حتی ذهنتون رو بیشتر با این موضوع و البته بهتره بگیم علم پیچیده اما جذاب آشنا کنه و برای ایده کادو بهتون کمک هم بکنه.

 

 

معرفی پربازدیدترین مقاله:

 

واقعیت اینه که ما 5 تا محصول خاص براتون در نظر گرفتیم که برای تهیه کادو برای روز جهانی طراحی و گرافیک بهتون معرفی کنیم و مثل همیشه هم سعی کردیم انتخاب ها جوری باشن که برای موارد مختلف قابل استفاده باشن. اما قبل از معرفی این گزینه ها اجازه بدین یه گریزی هم بزنیم به بقیه مقالات سایت. از اون جایی که بچه های تیم ما مرتبا دنبال مطالب مورد علاقه ی شما می گردن و همیشه تعداد بازدید های مقالات رو رصد می کنن و باز هم از اون جایی که این مقاله ی فوق العاده پر طرفدار کادو برای پسر 10 ساله و کمتر همچنان گوی رقابت رو از بقیه ی مقالات ربوده و توی صدر پر بازدیدترین ها قرار گرفته ، گفتیم که باز هم یه یادآوری بکنیم به اون دسته از عزیزانی که به هر دلیل تا حالا موفق به خوندنش نشدن که حتما سری بهش بزنن و از ایده هایی که اون جا معرفی کردیم استفاده کنن.

 

 

 

کادوهای کاربری روز جهانی طراحی و گرافیک:

 

خب دیگه به نظر می رسه از هر دری صحبت کردیم و نوبت می رسه به بخش جذابی که شما همیشه دنبالش هستین. پس باز هم ما رو همراهی کنین تا بهتون گزینه های فوق العاده ای رو معرفی کنیم تا عزیزان طراح گرافیک رو غافلگیر کنین. اگه میخواید برای عشقتون هم چیزی بگیرید از خرید هدیه برای عشقم دیدن کنید.

 

دستکش مخصوص طراحی دو انگشتی XENCELABS اصل

 

شاید این دستکش ساده به نظر کسی که توی این رشته تخصصی نداشته باشه یه محصول خیلی ساده و حتی بی ارزش برسه و با خودش بگه هع! اینو کادو بدم ؟ اما وقتی شما شخصی باشی که ساعت های طولانی و پشت سر هم مشغول به طراحی چه به روش سنتی و چه با ابزارهای دیجیتال باشی مطمئن باش که این دستکش برات میشه یه هدیه ی فوق العاده منحصر به فرد و حیاتی. از مزایاش هم اگه بخوایم بگیم باید بگیم که هم برای افراد راست دست قابل استفاده ست و هم برای افراد چپ دست. اگه هم شما خودتون متخصص این رشته هستین و کسی اطرافتون نیست که درکی از این ماجرا نداشته باشه بهتره که دست به کار بشین برای روز جهانی طراحی و گرافیک واسه ایده کادو برای خودم این دستکش دو انگشتی XECELABS رو تهیه کنین. در جریان باشین که جنسش از الیاف کشسانی هستش و قابلیت تنفس خوبی داره و استفاده ی طولانی از اون شما رو اصلا اذیت نمی کنه.

 

دستکش مخصوص طراحی دو انگشتی XENCELABS اصل

 

خب این از اولین کادوی پیشنهادی ما که خیلی با دقت و وسواس از بین برندهای مختلف انتخابش کردیم. یه پیام بازرگانی دیگه بیایم این وسط کادو ها و بعد بریم گزینه ی بعدی رو خدمتتون معرفی کنیم. درسته که الان روز جهانی طراحی و گرافیک هستش و ما سعی می کنیم محصولاتی خدمت شما معرفی کنیم که یه جورایی مرتبط باشه با این رشته اما خب شاید بعضی ها علاقه ای نداشته باشن که این سبک کادو ها رو تهیه کنین. این جا می خوایم بهتون پیشنهاد بدیم که اگر طراح عزیزی که هدف تهیه ی کادو رو براشون دارن خانم هستش بهتره که مقاله ی کادو لاکچری زنانه رو هم مطالعه کنین. واقعا تنوع گزینه هایی که اون جا معرفی کردیم هم بالاست و قطعا می تونین از بینشون یه هدیه ی خیلی خیلی خوب انتخاب کنین.

 

 

دیدین چه قدر خوبه وقتی آدم می خواد یه کاری رو انجام بده درست حسابی و اصولی انجامش بده ؟ هم حس خوبی به خودش دست میده هم حس خوبی به کسی که اون کار براش انجام داده شده. قضیه توی انتخاب کادو هم از همین اصول پیروی می کنه. حالا که شما تصمیم گرفتین برای روز جهانی طراحی و گرافیک هدیه بدین چرا یه هدیه ی درست درمون ندین که دهن همه باز بمونه ؟ بیاین تا بگیم از چی حرف می زنیم.

 

 

 

یعنی ما حاضریم بنویسیم و زیرش امضا کنیم که این محصول یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید کادو برای روز جهانی طراحی و گرافیک می تونه باشه. شما همین عنوان محصول رو که می خونی به قول معروف برگ هات می ریزه. مجموعه 35 عددی آخه ؟ مگه داریم ؟ بله که داریم. این برند فوق العاده کار درست یونفنگ اومده و یه مجموعه ی خیلی خوب از تمام لوازمی که یه طراح باید داشته باشه رو کنار هم جمع کرده و توی یه محفظه ی کیف مانند هم گذاشته تا نه وسیله ای این وسط گم بشه و نه موقع جا به جایی شما توی دردسر بیفتین. راستش این قدر تعداد لوازمی که توی این ست اومده زیاد هستش که این جا نمی تونیم تک به تک براتون اسم ببریم پس توصیه می کنیم حتما حتما برید توی جزئیات این محصول و خودتون درباره ش بخونین. نکته ی دیگه هم این که اگه همسرتون طراح حرفه ای هستن حتما نیاز نیست برای روز جهانی طراحی و گرافیک این محصول رو بهشون تقدیم کنین. این گزینه واقعا می تونه انتخاب خوبی برای کادو سالگرد ازدواج باشه. بهتون قول میدیم که حسابی غافلگیر کننده ست. حتما که نباید جواهرات باشه که.

مجموعه 35 عددی مداد طراحی با لوازم جانبی YUNFENG اصل

 

 

 

 

کیت ابزار حرفه ای کامل برای تعمیر قطعات کامپیوتر

 

می رسیم به محصولی که هر چه قدر از حرفه ای بودن و کامل بودنش براتون بگیم باز هم کم گفتیم. شاید بگید این چه ربطی به طراحی داره ؟ خوب نداره ولی قشنگ بود گذاشتیم. این کیت رو که برند HengTianMei تولید کرده جنس قطعاتش از فولاد کروم وانادیوم هستش و مهم تر از همه ی این ها 120 تا مدل مختلف ابزار هم داخلش هست. به نظر می رسه که ابزاری وجود نداشته باشه که نیازتون بشه و توی این مجموعه پیداش نکنین. خب این یکی محصول هم قطعا منطقی نیست که 120 تا قلم رو بخوایم دونه دونه بنویسیم پس زحمتش میفته گردن شما. فقط کافیه روی اسم محصول بزنین یا کلیک کنین تا جزئیات و عکس های بیشتری ازش رو ببینین اون وقته که می بینین به جز کادو برای روز جهانی گرافیک و طراحی اتفاقا انتخاب خیلی خوبی هم برای کادو برای مرد متاهل هستش. چی کار کنیم ما هر چی تلاش می کنیم کادو ها رو جنسیتی نکنیم باز هم همه کار خودشون رو می کنن. پس اضافه می کنیم اگه خانمی هم می شناسین که روحیاتش به این کادو می خوره شک نکنین که انتخاب درستی خواهد بود.

کیت ابزار حرفه ای کامل برای تعمیر قطعات کامپیوتر

 

احتمال زیاد برای شما هم خیلی پیش اومده که لوازمی مثل موبایل ، تب لت یا هر چیز دیگه ای از این دست توی خونه خراب بشه و خودتون و یا یکی از اعضای خانواده از اون آدم های دست به آچار باشین و دلتون بخواد خودتون تعمیرش کنین. البته قطعا تواناییش رو دارین و قرار نیست به قصد درست کردن ابرو چشمش رو کور کنین. حالا شاید تعجب کنین چرا داریم برای کادو روز جهانی طراحی و گرافیک همچین ایده کادو  رو معرفی می کنیم خدمتتون. الان توضیح میدیم. راستش باید بدونین که طراحی و گرافیک فقط به محصولاتی که بالا معرفی کردیم ختم نمیشه و همون طوری که پیشرفت تکنولوژی خیلی چیز ها رو تغییر داده به دیجیتالی شدن این رشته هم رسیده و خیلی وقت ها طراحان به صورت دیجیتالی و با استفاده از ابزار مخصوص خودشون کارشون رو انجام میدن. پس داشتن همچین کیتی برای طراحی و گرافیک میشه جزو ابزار جانبی ای که توی نگاه اول شاید به نظر خیلی واجب نیاد اما وقتی کنارتون یکی ازش باشه اون وقته که به ضرورت وجودش پی می برین. حالا بریم ببنیم اصلا داریم از چی حرف می زنیم.

 

تا این جا شد چند تا گزینه برای روز جهانی طراحی و گرافیک ؟ 3 تا ، دو تا دیگه هنوز براتون داریم. اما یه جمله ای توی محصول قبلی گفتیم که به نظر میاد یه کم بیشتر در موردش صحبت کنیم بد نباشه. واقعیت اینه که توی تصورات اکثر ماها این طوره که خب فلان کار ، کار مردونه ایه و بهمان کار مخصوص خانم هاست. ما منکر یه سری اختلافات فیزیولوژیکی بین خانم ها و آقایون نمی شیم اما توی بعضی موارد واقعا این تصورات فقط کلیشه های جنسیتی ای هستش که از بچگی توی سر ماها خونده شده و باهاشون بزرگ شدیم و اما توی این دوره احتمال این که برای بعضی از خانم ها و آقایونی که می خواین براشون هدیه رو تهیه کنین اون کلیشه ها صدق نکنه خیلی زیاد هست برای همینه که ما اصرار داریم شما کادوجو های خوبمون از تست شخصیت شناسی استفاده کنین تا دقیقا هدیه ای رو انتخاب کنین که با تیپ شخصیتی فرد مورد نظر بخونه و این کلیشه های جنسیتی رو برای شما کنار بزنه.

 

 

 

روز جهانی طراحی و گرافیک و انتخاب این گزینه برای کادو به متخصص عزیزتون یه حرکت فوق العاده استادانه و حرفه ای از طرف شما می تونه باشه. این برند معتبر که توی این زمینه تولیدات خیلی خوبی داره این ست رو که توی طراحی و گرافیک خیلی خیلی کاربردی هستن کنار همدیگه قرار داده تا همه چیز دقیق انجام بشه. خرید کادو برای این روز می تونه همین قدر ساده باشه و به راحتی غافلگیری بزرگی همراهش خودش داشته باشه. افرادی که از این محصول استفاده کردن نوشتن که زندگی ما به دو بخش تقسیم میشه. قبل از استفاده و بعد از استفاده از این محصول. دیگه شما ببین چه قدر راضی بودن که همچین مثالی زدن.

ابزار محو کردن ، قاب بندی و برش Logan Graphic

 

خب دیگه نوبت آخرین کادو رسید و از الان می خوایم هشدار بدیم که این محصول یه کوچولو خنده داره و اگه در حال میل کردن چیزی هستین قبل از دیدن این محصول اونو تمام کنین که نپره تو گلوتون. واقعیتش اینه که این گزینه رو می شه برای مناسبت های زیادی به عنوان کادو تهیه کرد و واقعا فقط مختص به روز جهانی طراحی و گرافیک نیست. اما گفتیم حالا که این قدر کادو های جدی معرفی کردیم یه کم طنز مقاله رو هم برای شما زیاد کنیم که خستگیتون در بره.

 

 

 

 

این پایه چسب با این طراحی با مزه که نیازی نیست براتون بازش کنیم چون که تصویر خودش گویای همه چیز هست می تونه یه کادو یی باشه برای کسی که باهاش شوخی دارین و یا خیلی باهاش صمیمی هستین. اما جنبه ی طنزش رو که کنار بذاریم هم می بینیم که این طفلکی کلی قابلیت های کاربردی هم داره. علاوه بر این که پایه چسب هستش می تونه کاغذ های نت برداری و خودکار ، مداد و گیره کاغذ و یه سری لوازم این جوری رو برای شما نگه داره و به مرتب موندن میزتون کمک کنه. کادو برای همکار تون که خیلی با هم شوخی دارین و می دونین جنبه ش بالاست این پایه چسب کست ویو می تونه انتخاب خیلی خوبی باشه. این جوری هم نبینیدش مظلوم نشسته برای خودش. کیفیتش خیلی خوبه و سال ها براتون کار می کنه.

پایه چسب نواری ، کاغذ و خودکار با طراحی بامزه KASTWAVE

 

این هم از گزینه های متنوعی که قولش رو بهتون داده بودیم. امیدواریم که حسابی به کارتون بیان. اگه دوستشون داشتین برامون بنویسین که ما هم بیشتر با سلیقه ی شما آشنا بشیم.

 

بالاتر درباره ی این موضوع صحبت کردیم که اگه این ایده ها به کارتون نیومدن و به هر علتی نخواستین از بین این گزینه های برای کادو روز جهانی طراحی و گرافیک استفاده کنین می تونین به مقاله ای که برای خانم ها نوشتیم هم سر بزنین. از اون جایی که ما مراقب همه چیز هستیم قبل از این که این یکی موضوع رو هم ببندیم خواستیم خدمتتون عرض کنیم که اگه شخص مورد نظرتون آقا هستن می تونین به مقاله ی کادو لاکچری مردانه سر بزنین و از اون گزینه ها انتخاب خودتون رو انجام بدین. خودتون هم که دیگه از بر هستین. کادو ی مورد نظر که یافت شد ، اضافه به سبد خرید و ثبت نهایی و بعدش هم برای خودتون لم بدین رو مبل تا ما بسته تون رو خدمتتون ارسال کنیم.

 

 

باز هم یادآوری کنیم که صفحه ی اینستاگرام مون رو که با اسم Kadooyab هستش حتما دنبال کنین و برامون کامنت بذارین و ما رو به دوستای خودتون هم معرفی کنیم تا خانواده مون رو از این چیزی که هست با همدیگه بزرگ تر کنیم.

 

در آخر هم یه تبریک ویژه برای روز جهانی طراحی و گرافیک خدمت تمام عزیزان متخصصی که در این زمینه فعالیت می کنن و زندگی رو برای ما قشنگ تر می کنن عرض می کنیم و قدردان تیم طراح کادویاب هم هستیم که با صبور و دقت زیاد با تمام اعضای تیم همکاری خیلی خوبی دارن. روزتون شادباش.

1403-02-03