لیست هدیه برای آقایان



محبوب ترین پست ها

کادو برای اقایان چیزیه که خانم ها رو زیاد درگیر خودش نمیکنه ! مگر اینکه اقا ظریف طبع باشن و اگه کادو مناسبی نخرید غر غر کنه. از اون جایی که خیلی از خانم ها همیشه نگران خرید کادو برای آقایان و یا کادو برای مرد متاهل بهستند ، تیم تحریریه تصمیم گرفته که بیشتر به این موضوع اهمیت بده و باز هم براتون پیشنهادات جذاب و ایده کادو های خاص و دوست داشتنی بیاره و خیلی مرتب و دسته بندی شده یه لیست هدیه برای آقایان به شما کادویابی های عزیزمون ارائه بده.

 

بهترین ایده کادو برای آقایان

 

با یه نظر سنجی دقیق و بررسی ای که با چند نفر از دوستان و اعضای وفادارمون داشتیم ، متوجه شدیم که خیلی از خانم ها هنوز هم درگیر خرید کادو برای آقایان ، خرید کادو برای مرد متاهل و حتی کادو روز مرد هستند. ما هم که اصلا دوست نداریم شما گرفتار این داستان باشین و همیشه به اولویت های شما اهمیت دادیم و می دیم پس می خوایم مثل همیشه کنارتون باشیم و باز هم براتون از کادو چی بخرم برای این دسته از عزیزان بنویسیم تا شما هر بار که مناسبتی پیش میاد با خیال راحت و آرامش کامل کادوی مناسب و با ارزشی زیر نظر و گوشه ی ذهنتون داشته باشین و اون رو برای کسی که دوسش دارین ، بهش اهمیت می دین و یا به مهمانیش دعوت شدین ، سریع تهیه کنین.

 

 واقعیت اینه که اگر شما به نسبتی که با طرف مقابل دارین دقت کافی داشته باشین ، کار براتون خیلی راحت تر می شه و ایده کادو های زیادی جلوی چشمتون هست چون همیشه گفتیم و باز هم می گیم که توجه به شکل رابطه و نوع صمیمیتی که بین شما و کادو گیرنده هست همیشه مهمه و شما باید توجه ویژه ای به این موضوع بکنین. به خاطر این که همیشه این خط قرمز ها و حد و مرز ها هستن که ایده کادو رو برای شما مشخص می کنن و شما به عنوان یه انسان با شخصیت باید به این اصول پایبند باشین که می دونیم قطعا همه ی دوستان کادویاب این نکته براشون مهمه. خرید کادو برای آقایان در صورتی که شما همسر اون شخص نیستید خیلی خیلی با احتیاط و وسواس باید انتخاب بشه و ایده کادو هایی که اینجا تو ذهنتون نگه می دارین ممکنه زمین تا آسمون با خرید کادو برای پسر ی که مجرده و توی رابطه ای نیست فرق کنه.

 

 

توی این مقاله می خوایم با دسته بندی این شکل روابط برای شما ایده کادو بدیم تا کاملا برای شما همه چیز روشن بشه و از داستان های احتمالی پیشگیری کنیم.

 

 

خب همون طور که گفتیم می خوایم خرید کادو برای آقایان رو یه دسته بندی درست حسابی کنیم تا شما مستقیم با توجه به شرایط برین سراغ همون چیزی که می خواین

 

خرید کادو برای شوهر خودتون

اول از همه می ریم ببینم چه ایده کادو هایی داریم برای شمایی که به عنوان همسر دارین به خرید کادو برای مرد متاهل فکر می کنین. توی مقاله ی لیست خرید کادو برای همسر مهربانم براتون گفتیم که تو این شرایط شما دستتون بازه و اجازه دارین  که کادوهای شخصی بخرین. لیست کادو برای آقایان برای شمایی که دارین برای همسر خودتون خرید می کنین خیلی بلند بالاست و خوشبختانه با توجه به بودجه تون می تونین خیلی چیزها انتخاب کنین

1) خرید کادو ارزان برای شوهر :

 اگر به هر علتی بودجه ای که برای خرید کادو گذاشتین کنار زیاد نیست اصلا نگران نباشین. حتی تو این شرایط هم ایده کادو های زیادی هست که می تونین از بینشون انتخاب کنین. باز هم توجه شما رو به یکی دیگه از مقالات جلب می کنیم. توی مقاله ی 5 تا از بهترین ایده کادو خاص و بدون هزینه نحوه ی درست کردن بطری یادداشت عاشقانه رو کامل توضیح دادیم. این کادو هم خیلی عاشقانه ست و هم به اون صورت هزینه ای نداره و مطمئن باشین شوهر شما از دیدنش واقعا خوشحال می شه و به پایداری رابطه ی بینتون هم کمک زیادی می کنی. باعث میشه هم به خودتون و هم به همسرتون یادآوری بشه که چه خصوصیات مثبتی داره که شما را عاشق خودش کرده که شما بابت اون ها حسابی قدردان هستین.

خریدن ماگ ، پد موس ، تی شرت و... با چاپ یه پیام عاشقانه یا پیامی که فقط خودتون دو نفر معنیش رو می دونین ، هم به نسبت خیلی کم هزینه ست و هم خیلی خاص و موندگاره.

2) خرید کادو گران برای شوهر :

 تو شرایطی که شما می خواین راحت و با دست باز برای شوهرتون هزینه کنین که دیگه واضحه گزینه های کادو برای آقا خیلی خیلی زیادن. شما شوهر خودتون رو بهتر از هر کس دیگه ای می شناسین و از علایقش مطلع هستین و خیلی خوب می دونین که به چه چیزهایی نیاز داره.

از گجت های جدید و به روز توی بازار گرفته تا یه ست لباس خیلی خاص ، لوازم مورد نیاز برای حمام مثل حوله پالتو ای و لوازم جانبی اون از قبیل لیف و اسلیپر یا همون دمپایی های بعد از حمام که همگی توی بسته بندی های خیلی خشگل کنار هم توی یه جعبه ی خیلی شیک میان و یا لباس خواب های ابریشمی یا چشم بند های مخصوص خواب و ....

خریدن یه ست کیف و کفش چرم با کیفیت ، یا محصولات دیگه ای مثل دستکش و کلاه ، کت یا بارونی و.... خیلی کادوهای خاصی برای آقایان هستن و با توجه به استایل همسرتون شما انتخاب های زیادی توی این دسته دارین.

 

 

اگر شما سایز کفش شوهر خودتون رو ندونین کی دیگه باید بدونه ؟ بله البته به جز مادرشون ! برند های خارجی و ایرانی خیلی خوبی هستن که برای پیاده روی ، دویدن و یا استفاده های طولانی مدت توی محیط کار کفش های مناسب و به روزی تولید می کنن. با توجه به نیاز و سلیقه ی ایشون خرید کفش رو هم به لیست هدیه برای آقایان اضافه کنین.           

خرید لباس های فصل سرما معمولا گرونن و خیلی از آقایون خودشون رو برای خرید این جور چیزها اولویت نمی دونن. از اون جایی که شما حتما همسرتون رو دوست دارین که مشغول خوندن این مقاله شدین ، کاپشن ، بارونی ، هودی و.... هر لباسی که می دونین همسرتون می پسنده رو براش تهیه کنین و به عنوان کادو بهش تقدیم کنین.

یادتون نره که همیشه مراقب شیشه های ادکلن همسرتون باشین. اگر دیدین که ادکلن هاش دارن تمام میشن ، خریدن ادکلن رو هم بذارین توی لیست. اون حرفای خرافی ادکلن و دوری و این صحبت ها رو هم بذارین کنار خواهشا. هیچ رابطه ی سالمی با خریدن کادو ی بی جسم و جون بیچاره به هم نمی خوره ، خیالتون راحت.

 

خرید کادو برای شوهر دیگران

یه کم عنوان این قسمت عجیب و شاید خطرناک شد ، نه؟ نترسید ! منظورمون واضحا اینه که می خوایم خرید کادو برای مرد متاهلی رو بررسی کنیم که همسر شما نیست. گفتیم دیگه رعایت خط قرمز ها و این داستان ها....

این شخص می تونه استاد شما باشه ، می تونه همکار یا مدیر شما باشه یا حتی می تونه شوهر دوست شما باشه یا یکی از افراد فامیل باشه که شما به جشن تولدش دعوت شدین و دارین به چی بخرم کادو تولد فکر می کنین . به هر حال هر نسبتی که به جز همسر خود شما داشته باشه قرار شد وسواس به خرج بدیم و با احتیاط به ایده کادو و جواب کادو چی بخرم فکر کنیم. اما این جا هم نگرانی وجود نداره چون خیلی گزینه ها توی لیست کادو برای آقایان حتی تو این شرایط هم موجوده.

شما هر ایده کادو  که اینجا تو ذهنتون هست اول از همه باید به این موضوع فکر کنین که چه پیام هایی می تونین با تقدیم کردن اون هدیه به مرد متاهل بدین اگر همه چیز امن و امان بود بعد برای خرید اون کادو اقدام کنین.

اول از همه که دیگه مشخصه باید کادوهای شخصی رو خط بزنیم و بذاریم کنار. یه مورد دیگه هم که از به وجود اومدن سوتفاهم های احتمالی جلوگیری می کنه نخریدن کادوهای گرون قیمت برای مرد متاهل هستش. اصلا مناسبتی نداره شما برای همسر یه شخص دیگه کلی هزینه کنین و کادویی رو بخرین که شاید همسر اون شخص هم نتونه براش بخره. مگر این که اون فرد پدرتون باشه !

یه سری کادو ها هستن مثل روان نویس ها با برند های معروف یا لوازمی برای میز کار جزو ایده کادو خلاقانه محسوب می شن و می تونین جزو لیست کادو برای آقایان داشته باشینشون.

 

 

از گزینه های دیگه خریدن کتاب هست. اگر طرفتون خوندن کتاب هست ، یه کتاب از نویسنده ی مورد علاقه ش رو تهیه کنین و توی یه بسته بندی مناسب بهش تقدیم کنین.

اینجا هم توجه به عادات به کارتون میاد! مثلا اگر می دونین که شخص به کشیدن سیگار علاقه داره یه زیر سیگاری خاص و زیبا یا یه فندک با طراحی منحصر به فرد می تونه گزینه ی مناسبی باشه. کلا تو این راستا محصولات زیادی هستن که میشه به عنوان کادو برای مرد متاهل انتخابشون کرد.

 

 

یا برعکس ! اگر تیپ شخصیتی ای داره که خیلی سالم زندگی می کنه و اهل باشگاه رفتن و یا کوهنوردی و کمپینگ هست به این قسمت توجه کنین چون واقعا گزینه هاتون تو این دسته برای لیست هدیه برای آقایان خیلی زیادن. از شیکر و ساک  ورزشی گرفته تا فیلتر فوری آب و زیراندازهای جیبی کوچیک برای کمپینگ.

خیلی از آقایون هستن که به بازی هایی مثل شطرنج ، تخته نرد ، یا بورد گیم هایی که این روزها مد شدن علاقه ی زیادی دارن. خریدن این دسته کادو ها هم برای مرد متاهلی که همسر شما نیست خیلی مناسب و دوستانه ست.

 

خرید کادو برای پسر

خب دیگه نوبت رسید به خرید کادو برای پسر ی که مجرده و توی رابطه ای نیست. اینجا یه کم نفس راحت تری می تونین بکشین چون باز خط قرمزها کمترن. البته که باز هم کادوهای شخصی رو باید کنار بذارین و مراقب پیامی که دارین با کادو به طرف می رسونین باشین. یه وقت فکر نکنه شما روش کراش دارین ! 

به علاوه ی تمام اون پیشنهاداتی که توی مورد قبلی براتون گفتیم ، موارد زیر هم به لیست کادو برای آقایان توی این مرحله اضافه کنین.

خریدن یه تی شرت ، پیراهن یا پلیور و.... انتخاب های خیلی خوبی می تونن برای خرید کادو برای پسر باشه. کراوات ، دکمه سر آستین ، کلاه با یه طرح جالب ، شال گردن ، کمربند و.... متناسب با استایل ظاهری اون فرد هر کدوم از این گزینه ها رو آزادید که انتخاب کنین.

یه چیزی که به نظر می رسه همیشه آقایون بهش نیاز دارن کیف پوله. چون معمولا خیلی زود به زود کیف پولاشون خراب میشه. کیف پول ، کیف رو دوشی مردونه ، کوله های سبک و خوش استایل هم  برای پسر هستند.

 

برای خرید کادو گفتیم که همسر ایشون می تونن ادکلن بخرن. توی این دسته بندی هم شما می تونین ادکلن با قیمت مناسب رو انتخاب کنین. تازه اگر می خواین پیام خاصی رو بهش برسونین می تونین ادکلن گرون قیمت با بو ی خیلی خاص بخرین ! به هر حال دیگه !

بازی هایی مثل پازهای سه بعدی که برای سنین بالا طراحی شدن و خیلی تخصصی هستن برای کسانی که به کاردستی علاقه دارن کادوهای دوستانه و مناسبی به نظر می رسند.

 

 

خب دیگه کادویاب واقعا رسالت خودش رو هم در حق خانم ها و هم در حق آقایون به نظر می رسه که انجام داده. تا الان مقالات زیادی نوشتیم که مربوط به لیست هدیه برای آقایان بود. اگر همه رو بخونین شک نکنین که امکان نداره باز هم درگیر کادو ولنتاین چی بخرم بشین. این قدر ایده های مختلف و متنوع براتون گذاشتیم که برای هر شخص و هر مناسبتی که بخواین خرید کنین واقعا ایده کم نمیارین. اما باز هم نگران نباشین. به محضی که احساس کردیم ایده کادو ها براتون تکراری شدن باز هم با ایده های جدید بر می گردیم و نمی ذاریم توی انتخاب کادو تنها و کلافه بمونین.  

 

 

1402-09-01