5 تا از بهترین ایده کادوی خاص و بدون هزینه



محبوب ترین پست ها

کادوهای خاص و  کلا خریدن کادو و هدیه دادنش همیشه نباید با صرف هزینه های بالا همراه باشه. قبلا هم گفتیم که ارزش کادو فقط به بعد مالی اون مربوط نمیشه.پس امروز تصمیم گرفتیم که به هدایایی بپردازیم که شما بتونین بدون پرداخت هزینه های سنگین اون ها رو خیلی ساده و سریع آماده کنین. بریم با هم ببینیم نکات و ایده های این یکی موضوع چه چیزهایی هست.

 

کادوهای بدون هزینه برای عزیزانمون

 

کادوهای خاص کم هزینه و یا بدون هزینه ربطی نداره که ما از لحاظ مالی کاملا تامین باشیم و توانایی خرید کادوهای گرون قیمت رو داشته باشیم یا این که به هر علتی جیب هامون خالی باشه و نتونیم وقتی داریم به خرید هدیه فکر می کنیم  هزینه کنیم. خبر خوب اینه که همیشه کادو برای کسایی که دوستشون داریم وجود داره ، اون هم بدون صرف هزینه. کادویاب قبلا براتون توی مقاله کادو تولد مردانه ارزان گفته که زبان عشق آدما رو می شه به 5 دسته تقسیم کرد که یکی از این دسته ها هدیه دادنه. اگر طرف مقابلتون زبان عشقش هدیه دادن باشه خیلی مهمه که شما به این موضوع اهمیت بدین و همیشه یادتون باشه که بهش ابراز عشق کنین. ولی هیچ لزومی نداره هربار کلی پول خرج کنین تا این کار برای شما تبدیل به یه عذاب یا دغدغه و مشکل بشه. یادمون نره که هدیه دادن و هدیه گرفتن هردو باهم قراره لذت بخش باشه و هر دو طرف باید از این موضوع احساس خوبی دریافت کنن و یه حس و لذت دو طرفه باشه. پس قطعا کادوهای خاص بدون هزینه یا کم هزینه رو گاه گاهی امتحان کنین.

 

از طرف دیگه ارزش معنوی کادو وقتی که شما انرژی و وقت و دقت صرف کردین تا یه ایده کادو مناسب برای عزیزتون پیدا کنین خیلی خیلی بیشتره تا این که برین تو یه مجتمع خرید و یه کادوی کلیشه ای هر چه قدر گرون بخرین. همه ی آدما اینجوری نیستن که فقط به فکر داشتن چیزهای گرون قیمت باشن و از شما انتظار داشته باشن جیب خودتونو خالی کنین تا براشون بهترین چیزا رو بخرین. کسی که زبان عشقش هدیه دادنه قطعا چیزی بیشتر از ارزش مالی براش اهمیت داره و به تمام لحظاتی که شما صرف کردین تا یه گزینه ی خاص و کاربردی رو پیدا کنید و بتونین هدیه خوبی رو تهیه کنین توجه می کنه و قدر دانه. همین جا هم بگیم که چالش دوست شناسی کادویی از این قسمت قضیه هم حمایت می کنه و منتظر شماست.  

 

کادوهای بدون هزینه برای عزیزانمون

 

 

دیدین وقتی یکی بی مناسبت و یهویی براتون کادو می خره چه قدر حس خوب و خوشمزه ای داره ؟ از همون لحظه ی اول غافلگیریش گرفته تا حتی چندین روز بعد که انگار آدم رو ابرها داره راه میره. می ریم اینور اونور و به بقیه کادومون رو نشون می دیم. گاهی ازش توی اینستاگرام استوری می ذاریم و دوست داریم حس خوبمون رو با بقیه قسمت کنیم. حس خوب این که بدون این که تولدت باشه یا مناسبت خاصی بوده باشه یه نفر به فکرت بوده و به خرید کادو برای شما فکر کرده. شما هم می تونین با دادن این حس به بقیه و به خصوص به کسایی که دوستشون دارین ، این چرخه ی لذت رو ادامه بدین. فقط یه نکته رو هم یادتون نره ، اون هم این که خودتون هم می تونین برای خودتون هدیه تهیه کنین و این کار به شدت توصیه میشه. ما براتون توی کادو برای خودم درباره ی نکات و گزینه های کادو کلی نوشتیم.

 

خیلی منطقیه که تو این شرایط نریم یهو یه گوشی آیفون آخرین مدل بخریم بدیم به طرف. جوگیری محضه! تازه نیت اصلی داستان هم میره زیر سوال و کل قضیه عوض میشه. این جور مواقع می تونیم با کادوهایی بی هزینه یا کم هزینه جو بهتری موقع هدیه دادن ایجاد کنیم.

شاید برای خیلیاتون عجیب باشه که چه طوری میشه بدون هزینه ایده کادو های خاص پیدا کرد. وقتی این مقاله که لیست بهترین کادوهای خاص بدون هزینه رو بهتون میده رو تا آخر خوندین کادویاب قول میده کاملا نظرتون عوض شده باشه و همون موقع دست به کار می شید. البته که وقتی نظرتون عوض شد ، چالش دوست شناسی هم آماده ست تا بهتون کمک کنه.

 

 

درست کردن بطری یادداشت عاشقانه

یکی از حرکت های جالبی که می تونین به جای خرید کادو بزنین درست کردن قوطی یادداشت های عاشقانه ست. یکی از بهترین کادو های خاص بدون هزینه محسوب میشه. راستش از این مدل توی بازار هم می فروشن اما ما می خوایم بهتون بگیم که چه طور خودتون درستش کنین که هم شخصی تر باشه هم ارزون تر. بطری های شکلات صبحانه یا مربایی رو که مصرف کردین و تمام شدن رو نندازین دور. نگهشون دارین. خوب بشوریدشون. بعدش روی تیکه کاغذهای رنگی رنگی می تونین یادداشت بنویسین. حالا یادداشت ها چی باشن خوبه؟ به خاطرات مشترک خوبی که باهم داشتین فکر کنین. حتما که خیلی موارد زیادی میاد توی ذهنتون. چیزهایی که فقط بین خودتونه ، مثل یه جور کد می مونه که فقط شما دو نفر ازش سر در میارین و هیچ کس دیگه ازش سر در نمیاره. با الهام گرفتن از این خاطرات می تونین روی هر تیکه کاغذ یه یادداشت قشنگ بنویسین. یادتون باشه این کادو حتی می تونه جواب خوبی برای کادو ولنتاین چی بخرم باشه ، پس سعی کنین متن های خوبی بنویسین. کاغذ رو لوله کنین و دورش یه ربان خیلی باریک کوچولو ببندید. همه ی کاغذ های لوله شده رو بذارید توی بطری ای که شستید. دوست داشتید می تونین با یه چیزهایی مثل صدف های کوچولوی رنگی یا مروارید، گل خشک و خیلی چیزهای دیگه داخل قوطی رو هم تزئین کنین. دور قوطی هم باز می تونین با استیکر یا کاغذ و روبان پارچه ای یا کنفی تزئین کنین. اینجوری طرفتون می تونه هر روز یه دونه از این کاغذها رو از توی بطری عشقش در بیاره و بخونه و تمام روزش رو به یاد شما و حس عشق بینتون باشه. این ایده رو میتونین برای کادو روز مرد استفاده کنید. دیدین چه قدر راحته یه کادو خاص کم هزینه تهیه کرد ؟

 بیشتر بخوانید : لیست کادوهایی که فک می کنیم خوبه، ولی نباید بخریم !

درست کردن بطری یادداشت عاشقانه

 

درست کردن ویدئو به عنوان هدیه

تا حالا این ویدئو های تبریک تولد رو دیدین؟ اگر نمی دونین چی هستن الان کادویاب براتون توضیح میده.

 

داستان ویدئو تبریک تولد از این قراره که شما به عنوان دوست متولد یا همسر یا حالا هر نسبت نزدیک دیگه ای که دارید از عزیزان و کسایی که می دونین شخص متولد دوستشون داره خواهش می کنین توی یکی دو دقیقه با یه ایده ی جالب تبریک تولد بگن و از خودشون فیلم بگیرن. بعد تمام فیلم ها رو جمع می کنین و با نرم افزارها و اپلیکیشن های ادیت فیلم که خیلی راحت می تونین سرچ کنین و یکیشون رو دانلود کنین ، فیلم های تبریک رو ادیت کنین و بذارین کنار هم و توی روز تولد براش پخشش می کنین. واقعا یکی از کادوهای کم هزینه و موندگار و قشنگیه. چی بخرم کادو تولد رو هم میشه این جوری جواب داد دیگه ! 

 

حالا لزوما این بحث ویدئو گرفتن فقط برای تولد و ویدئو از افراد مختلف نیست. شما خودتون می تونین با عکس ها و فیلم های یادگاری که از شخص مورد نظرتون توی آرشیو و آلبوم گوشی های موبایلتون یا هاردتون دارین همچین ویدئویی رو درست کنین و با یه کم سلیقه و خلاقیت و ادیت آهنگی که می دونین طرف رو خوشحال می کنه روزش رو بسازید.

 

اگر عشقتون به کاراکتر خاص یا تم خاصی علاقه داره میشه مدل ویدئویی که می گیرین با اون تم باشه . این ایده کادو های خاص بدون هزینه باید با چاشنی خلاقیت شما همراه باشه تا یه هدیه ی موندگار ازش دربیاد.

 

فکر کنین عزیزتون بعد از چند سال دوباره بشینه فیلم رو تماشا کنه ، همیشه و همیشه توی یادش می مونه که شما چه قدر بهش اهمیت می دید و به خاطر احساسی که بهش دارین ، زحمت زیادی کشیدین و این ایده کادو رو اجرا کردین.

 

بیشتر بخوانید : راهنمای انتخاب هدیه کوچک برای یادگاری

 

درست کردن ویدئو به عنوان هدیه

 

 ضبط آهنگ و صدا به عنوان کادو

یکی دیگه از بهترین کادو های بدون هزینه ضبط آهنگ های مورد علاقه ی کسی که دوستش دارید هست. به این صورت که شما آهنگ هایی که باهاش خاطرات مشترک دارید یا از خواننده های مورد علاقه ی طرفتون یه ریمیکس جالب درست کنین و اگر دوست دارید حالت نوستالژیک تری داشته باشه می تونین روی نوار کاست ضبط کنین. البته سی دی یا اپلیکیشن های دیگه ای مثل اسپاتیفای اگر براتون کار می کنه هم ابزار های دیگه برای ضبط و به اشتراک گذاشتن این آهنگ ها هستن. بینابین آهنگ ها هم میشه صدای خودتون باشه که یه پیام عاشقانه یا جالب یا یه خاطره درباره آهنگی که قراره پخش بشه می گید. بدون صرف هزینه یکی از ماندگارترین و عاشقانه ترین کادو ها رو تقدیم کنین. همین قدر قشنگ و آسون. این ایده حتی کادو ی خیلی رومانتیکی از طرف خانم ها واسه همسرشون یعنی کادو برای مرد متاهل هستش.

بیشتر بخوانید : کادو برای پسر 10 ساله و کمتر

 ضبط آهنگ و صدا به عنوان کادو

 

 

هدیه کم هزینه برای مواقع خاص

یه ایده کادو از لیست هدیه های کم هزینه می خوایم بهتون بدیم که موقع کادو چی بخرم مخصوصا وقتی که دوستتون یا یکی از نزدیکاتون داره برای همیشه از پیشتون می ره و مهاجرت می کنه به یه شهر یا یه کشور دیگه خیلی به کارتون میاد و می تونین با تمام احساسی که دارید درستش کنین و بهش هدیه ش کنین. البته که اگر مورد های بیشتری می خواین بهتره که یه سری به مقاله ی کادو یادگاری برای مهاجرت بزنین.

 

این کادو کم هزینه رو با سلیقه خودتون می تونین توی شکل های مختلفی درست کنین. می شه یه بسته پر از پاکت های نامه باشه ، میشه به صورت دفترچه یادداشت باشه یا به هر شکل دیگه ای که به ذهنتون می رسه و فکر می کنین حمل کردنش راحت تره.

 

خب داستان از این قراره که وقتی عزیزتون داره از پیشتون می ره شما دسترسی کمتری نسبت به حالت نرمال همیشگی زندگیتون بهش دارین و این می تونه خیلی شما و اون طرف رو آزرده کنه. دوست دارین توی مناسبت های مختلف و شرایط روحی مختلف کنارشون باشید اما جبر روزگار اینو ازتون گرفته. از طرفی نگرانین که این دوری و فاصله توی عمق رابطه تون تاثیر بدی بذاره و شما رو از لحاظ احساسی از هم دور و دورتر کنه. می خوایم براتون داستان دو تا دوست خیلی صمیمی رو بگیم که توی این شرایط بودن و یه کار خیلی قشنگ کردن تا به این رابطه ی خوبشون کوچکترین آسیبی وارد نشه.

 

این دو تا دوست اسمشون آنا و لیلیه. آنا و لیلی از 5 سالگی با هم دوست بودن و همیشه و توی هر شرایطی کنار هم بودن. با هم به یه مدرسه رفتن تا زمانی که دیپلم گرفتن همیشه کنار همدیگه بودن . همیشه توی تمام مشکلات و شادی هاشون با هم بودن و تمام بالا و پایین زندگی رو با دردو دل کردن برای همدیگه گذروندن

هدیه کم هزینه برای مواقع خاص

 

تا این که آنا تصمیم گرفت برای ادامه تحصیل به خارج از کشور مهاجرت کنه. بعد از انجام تمام مراحل مورد نیاز اون تونست از یکی از دانشگاه های خوب کانادا پذیرش بگیره و به اولین کسی که این خبرو داد لیلی بود. لیلی شوکه شده بود. نمی دونست خوشحال باشه یا ناراحت. قطعا دوری دوست چندین ساله ش براش مثل کابوس می موند. ولی سعی کرد خودشو جمع و جور کنه و به آینده ی خوبی که در انتظار دوستشه فکر کنه پس با یه ایده ناب کاری کرد که آنا توی تمام مراحل زندگیش توی کانادا احساس کنه که لیلی کنارشه. لیلی اصلا خودش رو با فکر کردن به خرید کادو و گشتن از این مغازه به اون مغازه بیخودی درگیر نکرد. بلکه اون نشست و برای تمام مناسبت ها و لحظات سخت و خوشی که در انتظار آنا بود نامه نوشت. حدود 25 تا نامه با عنوان های مختلف نوشت. وقتی دل تنگ خونه شدی اینو بخون، اگر توی یه درسی نمره ی مورد نظرت رو نگرفتی اینو بخون ، روز تولدت اینو بخون ، وقتی فارغ التحصیل شدی اینو بخون و..... همه ی نامه ها رو توی پاکت نامه های جداگونه گذاشت و داد به آنا... آنا مهاجرت کرد و واقعا با اون نامه ها توی تمام مراحل زندگیش احساس می کرد که هنوز لیلی کنارشه. واقعا ایده کادو خلاقانه به این میگن ، نه ؟

 

برای آناهای زندگیتون این کارو بکنین!

اگر باز هم بیشتر دوست داشتین از این مدل کادو ها بیشتر یاد بگیرین و ایده های خوب تو ذهنتون داشته باشین برای مواقع مورد نیاز می تونین از مقاله ی هدیه کوچک یادگاری هم کمک بگیرین.

از نقاشی ها و عکس ها استفاده کنین

یه مادری برای کادویاب تعریف می کرد که تیم پسر 12 ساله ش توی مسابقات سرود مدرسه شون اول شده بود و دلش می خواست که برای انگیزه دادن بهش یه هدیه ی خوب براش بخره اما از اون جایی که هفته قبل تولد پسرش بود و تازه بهش یه کادوی گرون قیمت داده بود ترجیح می داد این دفعه از این که بخواد چیزی به عنوان کادو برای پسرش بخره ، صرف نظر کنه و یه کادویی رو خودش درست کنه و بهش هدیه بده. این مادر باهوش چی کار کرد ؟ یه آلبوم از تمام عکس های یک روزگی تا 12 سالگی پسرش درست کرد و زیر هر عکس یه جمله ی انگیزشی جالب نوشت. باورتون نمیشه که این کادو چه قدر اونو خوشحال کرد و بهش انگیزه داد. دنبال کادو های بیشتری برای پسر ها هستین ؟ مقاله ی کادو برای متولدین بهمن ماه رو بخونین.

 

یکی دیگه از دوستان هم ماجرای جالب دیگه ای رو تعریف می کنه. ایشون می گه وقتی دختر خواهرش توی رشته ی هنر قبول شده بود ، از اون جایی که خواهرزاده ش همه جور وسیله و لوازمی داشت و نمی دونست کادو چی بخرم که خوشحالش کنه ، تصمیم گرفت تمام نقاشی هایی که از بچگیش تا بزرگسالیش براش کشیده بود رو به صورت یه آلبوم در بیاره و با نوشتن جملات محبت آمیز بهش هدیه بده. این خاله ی مهربون می گفت که خواهرزاده ش بهش گفته بهترین کادوی کل زندگیش رو بهش داده.

 

 

 

تمامی مواردی که گفتیم جزو بهترین کادوهای بدون هزینه بودن. دیدین که چه قدر راحت میشه دیگران رو با کمترین هزینه خوشحال کرد. فقط کافیه اون عشق و احساسی که توی قلبتون نشسته رو به قشنگ ترین شیوه بیان کنین. قدر آدم های مهربونی که کنارمون هستن رو بدونیم و سعی کنیم با یادآوری این که چه قدر وجودشون برامون ارزشمنده همیشه تو زندگیمون داشته باشیمشون که واقعا یکی از بزرگترین موفقیت های آدمی می تونه پیدا کردن و نگه داشتن یه آدم مهربون تو زندگیش باشه.به کمک تست دوست شناسی قدر کسایی رو که دوست دارید بیشتر میدونید.

1402-08-17