برای رئیسم چی بخرم تا حرص بخوره



محبوب ترین پست ها

کادو نا مناسب برای رئیس

 

کادویاب می خواد خبیثانه بهتون کمک کنه و ایده کادو هایی رو معرفی کنه تا بتونین حرص رئیساتون رو در بیارید.  خداییش می دونیم که بعضی از رئیس ها چه قدر نیروهاشون رو اذیت می کنن. یعنی اینجوریه که شما هر کاری بکنین باز هم یه ایرادی ازتون می گیره ، مرخصی درست حسابی نمی ده ، پاداش نمی ده ، سر ساعت های اضافه کاری ای که موندین هزار جور داستان در میاره . کافیه فقط یک روز دیر برسین ، حالا هر رروز هم یه ربع زودتر می رید محل کارتون ها! ، کاری نداره باید یه جوری ضد حال بزنه و گیر بده بهتون . هزار ساله موندین تو یه پوزیشن شغلی و واقعا لیاقت دارین که یه سمت خوبی بهتون بده اما نمی ده . آدم آخه با چه دل خوشی برای همچین رئیسی می تونه کادو بخره ؟ اینجاست که از خودتون می پرسین که برای رئیسم کادو چی بخرم تا حرص بخوره ؟

 

کادو چی بخرم

 

دیدین بعضی از این رئیس ها فقط به کارمندهایی که ازشون تعریف تمجید می کنن و چابلوسی بالا دستیشون رو توی محیط کار می کنن ، یا خوراکشون زیر آب زدن بقیه ست ، توجه نشون میدن ؟ خیلی رو مخن! می دونیم! اگر شما همچین آدمی نیستین و مجبورین به هر مناسبتی برای رئیستون کادو بخرین و بازم خوردید به سوال کادو چی بخرم با ما همراه بشین و این مقاله رو بخونین که تصمیم گرفتیم بهتون ایده کادو هایی رو بدیم تا تلافی همه رفتارهای زشت رئیستون رو در بیارین.

 

خرید کادو برای رئیس های نامنظم

متاسفانه یه سری از آدما هستن که اصلا به بهداشت فردی خودشون اهمیت نمی دن . فصل تابستون میشه و شما گرفتار بوی نا مطبوع بدنشون می شین . لباس هاشون همیشه خیس میشه و .... نمی خوایم حالتون رو بهم بزنیم . فقط تصور کنین که همچین آدمی رئیستون باشه ! تحملش با اون همه ایراد رفتاری که احتمالا داره غیر ممکن میشه براتون و کاملا هم حق دارین . برای جواب کادو چی بخرم می تونین یه اسپری و یه مام زیر بغل از یه برند مشابه رو بخرین و خشگل کادوش کنین ، بهش هم بگین احساس کردین فرصت نمی کنه برای خودش لوازم شخصی خوشبو کننده بخره پس تصمیم گرفتین شما بخرین و بهش هدیه کنید یا حتی می تونین توی یه یادداشت خیلی مودبانه و صمیمانه یه چیزی در این راستا بنویسین و بذارین کنار کادوتون . کادویاب بهتون یادآوری می کنه که این کار یه کم جرات می خواد چون خیلی واضحه منظورتون چیه . اگر نگرانی از بابت اخراج شدن ندارین این کارو کنین در غیر این صورت کلا فراموشش کنین و به جاش برای اتاقتون خوشبخو کننده بخرین!

 

اگه دنبال خرید کادو تولد مردانه ارزان هستید این مقاله رو بخونید ولی اگه رئیس خانم هست، مقاله کادو تولد زنانه ارزان رو توصیه می کنیم.

 

 

خرید کادو برای رئیس های خوادخواه

یه دسته دیگه از رئیس ها هستن که همیشه ی خدا نا مرتبه و شلخته میان سرکار و موهاشون رو سالی به سالی شونه نمی زنن . چه قدر حال آدم گرفته میشه یه شخص اینجوری رو هر روز ببینه و از اون بدتر هر روز بهش دستور هم بده . تو همچین مواردی بهترین ایده کادو می تونه یه ست آینه و برس باشه ، می خواین حالا خیلی هم تابلو نباشه می تونین از این ست های چوبی بخرین که یه کم فانتری ترن. البته هدیه دادن آینه معنی دیگه ای هم میده و توی مورد دیگه ای هم ایده کادو خوبی محسوب میشه . وقتی رئیسی خیلی خودخواهه و کلا توی هر موردی همیشه دیگران رو مقصر می دونه و هیج وقت مسئولیت کار اشتباه خودش رو نمی پذیره و حرف همیشه حرف خودشه و هیچ وقت کار تیمی رو نمی تونه مدیریت کنه ، کادو دادن آینه به نوعی اشاره ظریفی به فکر کردن بیشتر درباره رفتارهای خود آدم داره

 

 

خرید کادو برای رئیس های دیکتاتور صفت

خیلی از شما گرفتار رئیس های دیکتاتور هستین. یعنی این که فقط و فقط دستور میدن . هیچ انتقاد و پیشنهادی رو نمی پذیرن و عملا با کارمنداشون مثل برده رفتار می کنن. حتی اگر تو مسیر اشتباه دست و پا بزنن هم حاضر نیستن بپذیرن که دارن اشتباه می کنن و تغییر رویه بدن . مسئولیت های خیلی سنگین روی دوش گروه می ذارن و ازشون انتظار دارن توی دد لاین های خیلی کوتاه کارو انجام بدن . به مشکلات اشخاص هیچ اهمیتی نمی دن و کلا انگار صدای هیچ کس رو نمی شنون. دوست دارن یه سری آدم بله قربان گو کنارشون باشه و فقط اطاعت کنن . کادویاب می دونه همچین رئیسی چه قدر می تونه محیط کارو برای شما مسموم کنه و چه جوری میره رو اعصابتون . اینجاهاست که آدم احساس خفگی می کنه و میگه برای رئیسم کادو چی بخرم تا حرص بخوره . بهترین ایده کادو برا همچین شخصی کتاب نبرد من هیتلره ، کنارش هم یه جفت گوش گیر بخرین. بلکه به خودش بیاد و بفهمه و چه قدر دیکاتور بودن می تونه بقیه رو آزار بده .

 

 

اگر شما توی یه جلسه کاری مهم به طرز توهین آمیزی به عنوان یادداشت بردار جلسه انتخاب شدین و به نحوی شما رو از شرکت کردن توی بحث ها و نظر دادن کنار زدن و از شما انتظار دارن که تمام نکات رو یادداشت کنین در صورتی که این کار وظیفه ی رئیستون بوده . که این اتفاق ممکنه به دلایل مختلفی پیش بیاد ، مثل تبیعض های نژادی ، قومیتی ، جنسیتی و... گاهی وقتی شما تنها خانم توی جلسه هستین ممکنه این کارو به شما بسپارن که قطعا حس خیلی بد و توهین آمیزی داره . یا اگر رئیستون هیچ وقت به خودش زحمت نمیده نکات مهم رو یادداشت کنه و همیشه همه چیز رو فراموش می کنه و حرفی که بهتون زده رو روز بعد تغییر میده ، بهترین خرید کادو برای جواب سوال برای رئیسم کادو چی بخرم تا حرص بخوره یه دفترچه یادداشت کاری می تونه باشه تا غیر مستقیم بهش یادآوری کنین که اون هم وظایفی داره و باید بهشون توجه کنه .

 

 

کادویاب امیدواره که رئیس های بد قلق این مقاله رو بخونن و شاید به خودشون بیان و رفتارهای نامناسبشون رو ترک کنن و هیچ کارمندی به فکر این نباشه که برای رئیسم کادو چی بخرم تا حرص بخوره . اینم بگیم که یه سری رئیس ها هستن که واقعا محیط دوستانه و خوبی رو برای کارمندهاشون ایجاد می کنن و هرجوری که می تونن به اونا کمک می کنن و همیشه در تلاشن که کارمنداشون پیشرفت کنن. مسئولیت پذیرن و انتقاد ها و پیشنهادات تیم رو با دقت گوش میدن و بررسی می کنن. اگر شما خوشبخت هستین و همچین رئیسی دارین یادتون باشه که حتما ازش قدردانی کنین و بهش نشون بدین که متوجه خصوصیات خوبش هستین. همچین رئیس هایی لایق بهترین هدایا هستن.    

1402-08-04