حل مشکل ایده خرید کادو نامناسب + راه حل های عالی !



محبوب ترین پست ها

حل مشکل ایده خرید کادو  نامناسب با ما آسان و راحت در اختیار شما قرار داده می شود .

 

حل مشکل ایده خرید کادو نامناسب

 

حل مشکل خرید کادو

 

داستان انتخاب کادو برای اکثر ما آشنا ست و گاها کلافگی و سردرگمی برای پیدا کردن جواب سوال ما رو مستاصل می کنه . کادو خریدن و هدیه دادنش به اشخاص در مناسبت های مختلف باعث محکم شدن روابط میشه و ما در واقع داریم با کادو دادن به دیگران نشون می دیم که چه قدر اون افراد برامون اهیمت دارند. پس نمیشه انتخاب ایده کادو رو رفع تکلیفی انجام داد و فقط صرف این که مثلا به یک جشن تولد دعوت شدیم و نمی دونیم چی بخرم کادو تولد مبلغی پول بذاریم تو پاکت و به خیال خودمون دیگه مشکل خریدن کادو رو حل کردیم. کادویاب با بررسی های دقیقی که انجام داده به یک راهکار خوب برای پیدا کردن کادوهای خوب رسیده تا بتونه مشکل رو برای شما حل کنه و کلی گزینه ی جذاب منتظر شماست. این راهکار چالش دوست شناسی کادویی هست.

 

رهایی از خرید کادوها تکراری

 

روزی یکی از دوستان ماجرایی تعریف می کردن که به نظر می رسه گفتنش خالی از لطف نباشه. این دوست عزیز به تولد کی از دوستانش دعوت میشه و طبق عادت همیشگی خودش میره و یک تی شرت خوب می خره به عنوان کادو تولد و با خیال راحت به جشن میره. توی جشن تولد موقع باز کردن کادوها میرسه و وقتی کادوی ایشون رو باز می کنن با چشمای گرد و متعجب و لبخند و بعدش هم خنده های بلند بلند صاحب تولد رو به رو میشه. بله ، دوستمون سال گذشته هم دقیقا همون تی شرت رو برای شخص متولد خریداری کرده بوده. فکر می کنم بتونید تصور کنید چه قدر ادم تو همچین شرایطی احساس شرمندگی و خجالت می کنه. باز هم می رسیم به اینکه وقتی موقع جواب کادو چی بخرم می رسه ما باید کاملا تمامی جوانب رو بررسی کنیم. از اون جایی که کادویاب هم مثل خیلی از شماها سال ها با دغدغه خرید کادو دست و پنجه نرم کرده ، می خواد از الان به بعد اجازه نده همچین اتفاق هایی بیفته و با دادن انتخاب های جدید و گسترده به شما مشکل خرید کادو رو یک برای همیشه حل کنه. یه سری هم به روز مادر چی بخرم بزنید.

 

قطب نما ضد آب کاراکو مخصوص کوه نوردی و کمپینگ

قطب نما زیبا جهت یادگاری بهترین هدیه

قیمت:١,١١٥,٠٠٠ تومان

مشاهده محصول

خلاقیت برای خرید کادو

 

بعضی از افراد هستن که خودشون بارها اعتراف کردن که توی خرید کادو واقعا استعداد چندانی ندارند. البته کادویاب می دونه کادو چی بخرم چه قدر برای شما می تونه سخت باشه اما می خواد به شما بگه که این کار ارتباطی به داشتن استعداد نداره و فقط یه کم دقت و خلاقیت می خواد. حرف از خلاقیت در خرید کادو شد اجازه بدید که یه داستان دیگه براتون تعریف کنیم. دوست دیگری تعریف می کرد : " از اونجایی که همیشه درگیرم با این موضوع که چی بخرم کادو تولد در آخر تصمیم گرفتم چیزی که مد روز بود و اون روزها همه برای خریدش علاقه نشون می دادند رو تهیه کنم. رفتم تولد و موقع باز کردن کادو ها متاسفانه منو و شخص دیگری کادوهای مشابهی خریده بودیم و خب باعث خنده و تمسخر همه حضار شدیم. و تمام مدت داشتم خودمو سرزنش می کردم ."  تیم ما واقعا دوست نداره این اتفاق برای هیچ کس بیفته پس با دادن ایده های جدید و متنوع به شما کاری می کنه که کادوی شما همیشه خاص باشه.

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل با صدای 360 درجه

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل با صدای 360 درجه در دنیای موسیقی غرق شوید

قیمت:١,٥١٥,٠٠٠ تومان

خرید کادوهای عجیب غریب

 

اگر به عکس های تولدهای بچگی مون نگاهی بندازیم شاید خیلی هامون این تجربه رو داشته باشیم که بعضی ها برای تولد بچه ی مثلا 5 -6 ساله کادوهایی مثل پارچ و لیوان و وسایل آشپزخونه می خریدند. عملا والدین داشتند بهم دیگه کادو می دادند. البته این موضوع رو بیشتر بچه های دهه شصتی درک می کنند. دیگه اینو همه مون می دونیم که بچه ها معمولا تمام جشن تولدشون رو به ذوق لحظه ای سپری می کنند که قراره کادو هاشون رو باز کنند. شما فکر کنید اون بچه ی بیچاره با دیدن اون کادو های عجیب غریب چه حسی بهش دست می داد. خوشبختانه تو این دوره دیگه مردم بیشتر به مناسب بودن کادو اهمیت میدن. برای همینه که کادو ولنتاین چی بخرم این قدر از دهن همه شنیده میشه. تیم کادویاب برای شما برنامه ای رو طرح ریزی و اجرا کرده که دقیقا کادویی رو بخرید که از هر نظر مناسب با شخصیت و سن و سال شخص کادو گیرنده باشه. دیگه خبری از کادو های عجیب و غریب و بی استفاده نیست. در ضمن کادو تولد مردانه ارزان و کادو تولد زنانه ارزان فراموش نشه.

 

تشک بادی آبی نوزاد مخصوص تقویت فعالیت ها

تشک بادی آبی نوزاد مخصوص تقویت فعالیت ها و رشد حرکتی

قیمت:٥٨٥,٠٠٠ تومان

مشاهده محصول

ما در کنار شما هستیم

 

در بالا براتون مثال های زنده ای رو آوردیم که شاید بعضی از شما باهاش همزاد پنداری هم کرده باشید. قصدمون این بود که به شما توضیح بدیم که کادویاب هم از بین شماها اومده و تمامی دغدغه های کادو چی بخرم رو می دونه و بررسی کرده. به تمام زوایا با دقت فکر کرده. ما می خوایم اینجا با کمک خودتون به شما کادوهای جدید و خلاقانه ای رو معرفی کنیم. شما وقتی به شخصی مخصوصا شخصی که براتون خیلی عزیزه کادو می دید دوست دارید بعدها اون شخص با نگاه کردن به اون یاد شما بیفته و لبخند رو لباش بشینه. این لبخند خیلی با ارزشه. وقتی شما چند تا اسکناس می ذارید تو پاکت و به عنوان کادو به شخصی می دید اون پول خرج میشه و شاید کلا فراموش بشه که روزی کادویی رو اهدا کردید حالا هرچه قدر که می خواد مبلغ اون اسکناس ها بالا باشه. ما می خوایم در کنار شما باشیم و کاری کنیم که با کادوهای زیباتون همیشه در یاد دیگران باقی بمانید.

مینی دوربین هوشمند رانندگی خودرو

مینی دوربین هوشمند رانندگی خودرو تکنولوژی برتر

قیمت:٤,٢٥٥,٠٠٠ تومان

مشاهده محصول

1402-07-04