کادو مناسبتی
  • سارا آهویی |
  • سردبیر کادویاب
  • زمان مطالعه: 5 دقیقه
  • 85 بازدید |
  • 1 ماه قبل

5 هدیه بی نظیر و جذاب برای روز خبرنگار

کادو روز خبرنگار موضوع امروز مقاله ماست ولی قبلش بگیم خیلی از مشاغل هستن که شاید کمتر درباره شون گفته میشه شنیده میشه
5 هدیه بی نظیر و جذاب برای روز خبرنگار

کادو روز خبرنگار موضوع امروز مقاله ماست ولی قبلش بگیم خیلی از مشاغل هستن که شاید کمتر درباره شون گفته میشه شنیده میشه. درباره ی افرادی که توی اون زمینه فعالیت می کنن و سختی هایی که می کشن ماها معمولا چیزی نمی دونیم. یه جورایی مثل تمام افراد پشت صحنه ی یه فیلم. در حالت عادی شما فقط بازیگر ها رو می بینین و بهشون توجه می کنین و اگه دیگه خیلی شخص فیلم بازی باشین کارگردان ها رو هم تا حدی می شناسین و اصلا مممکنه فیلم رو بر اون اساس انتخاب کنین. ولی شاید هیچ وقت توجه نکنین که دستیار صحنه کیه ؟ اسم و فامیل صدا بردار چیه ؟ و … در صورتی که اگه هر کدوم از این افراد نباشن حتی اگه هم اون فیلم ساخته بشه ، اصلا استاندارد های یه فیلم خوب رو نداره. اشتباه نکنین نمی خوایم در مورد پشت صحنه ی سینما صحبت کنیم. تا آخر مقاله همراهمون باشین که گفتنی ها و کادو های خوبی براتون داریم.

 

کادو روز خبرنگار

 

کادو روز خبرنگار و مناسبت این روز از نظر ما فرصت خیلی خوبیه که از این شغل پر زحمت صحبت کنیم و به خرید کادو خبرنگاران عزیز فکر کنیم. شغلی که کمتر پیش میاد کسی درباره ی دغدغه ها و مشکلات و سختی کارش بگه. هر جا که اتفاق خاصی ( کوچیک یا بزرگ ، خوب و یا بد ) بیفته یه خبرنگار حرفه ای باید با سرعت تمام خودش رو به اون محل برسونه تا بتونه اولین و بهترین خبر رو برای ما آماده کنه. برای همینه که میگیم این عزیزان لایق هدیه روز خبرنگار هستن.

 گاهی وقت ها حضور توی محل این اتفاقات می تونه خطراتی هم همراه با خودش داشته مثل آتش سوزی پلاسکو که واقعه ی خیلی دردناک و وحشتناکی بود و یا جنگ های وحشتناکی که این قدر بی رحمانه صورت می گیره و هیچ مصونیتی برای مشاغل این چنینی قائل نمی شن. چند نفر از ما اون زمان به فکر خرید کادو روز خبرنگار افتادن؟ هیچ وقت کسی از این موضوع حرف نمی زنه که این وسط این خبرنگاره که گاهی اوقات مجبور میشه ریسک کنه و جون خودش رو به خطر بندازه تا بتونه خبر های موثقی رو تهیه کنه که ما خیلی راحت وقتی برای خودمون روی مبل لم دادیم و زیر کولر داریم یه نوشیدنی خوشمزه می خوریم اون خبر رو بخونیم و از حال و احوال شهر ، کشور و دنیای خودمون با خبر بشیم.قبلشم بگیم مقاله بهترین هدیه ها برای خانم و آقا متولد مرداد رو از دست ندید.

 

کادو روز خبرنگار

 

چرا باید درباره روز خبرنگار بخونیم؟ :

اگه دوست دارین که کادو روز خبرنگار رو خیلی شیک و فوق العاده تهیه کنین بهتره که به چالش دوست شناسی کادویی هم سر بزنین.ما فکر کردیم روز خبرنگار بهانه ی خوبیه که بیشتر درباره ی این عزیزان بنویسیم و حرف بزنیم تا بلکه بدونن که ما قدر سختی ها و زحماتی که می کشن رو خوب می دونیم و یه بررسی هم برای خرید کادو خبرنگار زن داشته باشیم.

 

روز خبرنگار در ایران :

اول از همه باید بدونیم که تاریخ روز خبرنگار توی کشورمون و توی تقویم ملی خودمون چه روزی هستش و اصلا چرا این روز انتخاب شده و ما رو فکر تهیه هدیه روز خبرنگار میندازه.توی تقویم ملی کشور ما 17 مرداد روز خبرنگار انتخاب شده ولی خب مثل هر روز دیگه ای حتما یه داستانی پشت انتخاب این روز هست دیگه و قطعا یه اتفاقی باعث شده تا مسئولین کشور رو به فکر انتخاب یه روز به عنوان روز باشکوه خبرنگار بندازه. پس بریم ببینیم چی بوده و چی شده؟  راستی مثاله برای دیت اول چی بخریم رو از دست ندید.

 

روز خبرنگار چگونه شکل گرفت؟ :

داستان انتخاب 17 مرداد به عنوان روز خبرنگار واقعا داستان تراژیک و غم انگیزی هستش و در واقع برای یادبود و گرامی داشت خبرنگار عزیزی به نام محمد صارمی شکل گرفته. برای همینه که بالاتر این قدر درباره ی پر خطر بودن شغل خبرنگاری براتون نوشتیم که شاید شما رو به فکر پیدا کردن کادو روز خبرنگار مرد این افراد پر دل و جراتی که توی زندگیتون هستن بندازه. آقای صارمی که از خبرنگاران برجسته و بسیار فعال ایرنا بودن توی سال 1377 توی سفارت ایران در شهر کابل افغانستان کشته میشن که البته به جز ایشون متاسفانه 8 دیپلمات ایرانی دیگه هم به همین سرنوشت دچار می شن. کشت و کشتار توی افغانستان کار کی می تونه باشه ؟ بله ، قطعا طالبان ! بعد از این اتفاقِ خیلی تلخ ، شورای فرهنگ عمومی میاد و روز 17 مرداد رو به عنوان روز خبرنگار برای یابود ، برگزاری گرامی داشت و جشن و کادو روز خبرنگار اعلام می کنه. بهترین هدیه برای عشقم هم از یاد نبرید. 


اما در روز خبرنگار چه کار می کنن ؟ توی این روز هر سال برای بزرگداشت و قدردانی از عزیزانی که در حرفه های خبرنگاری و روزنامه ‌نگاری مشغول به کار هستن، یه جشنواره به اسم جشنواره ملی رسانه برگزار میشه که آخرین روز این جشنواره همون 17 مرداد هستش.در رابطه با روز با اهمیت خبرنگار هم بعضی مسئولین کشورمون اظهار نظراتی داشتن. که از این بین آقای ظریف که معرف حضورتون هستن ، این روز رو سمبلی از پیوستگی دیپلماسی و رسانه خوندن و اون رو فرصت مناسبی برای ابراز تنفر از طالبان می دونن.  

با خوندن این وقایع به نظر ما که دل سنگ هم آب میشه. برای همین فکر می کنیم باید بهتون پیشنهاد بدیم که برای پیدا کردن هدیه روز خبرنگار از چالش دوست شناسی بخواین که بهتون گزینه های خاص خودش رو معرفی کنه. هر چند که ما توی همین مقاله هم تا جایی که بتونیم ایده های مختلفی رو معرفی می کنیم. 

 

روز جهانی خبرنگار :

حالا که درباره ی روز ملی خبرنگار توی کشور خودمون صحبت کردیم بد نیست سری بزنیم به جامعه جهانی و در مورد روز خبرنگار روز جهانی مطبوعات هم اطلاعاتی داشته باشیم.مجمع عمومی سازمان ملل متحد اومده و سوم ماه می رو به عنوان روز جهانی آزادی مطبوعات یا روز جهانی مطبوعات اعلام کرده و علتش هم این بوده که این روز رو به خاطر افزایش آگاهی در مورد اهمیت آزادی مطبوعات و یادآوری وظیفه دولت ها برای احترام و حمایت از حق آزادی بیان انتخاب کردن. این هم یه دلیل دیگه برای این که ما دنبال کادو روز خبرنگار بگردیم. توی سال 2018 ، کنفرانسی که به وسیله ی اتحاد تمدن ‌های سازمان ملل متحد حمایت می ‌شد، لغو شد. توی این سال چندین سازمان خبری به یک کمپین تبلیغاتی پیوستند و از خبرنگاران جسوری که در شهر کابل افغانستان کشته شده بودن یاد شد و برای خانواده های اون ها کادو روز خبرنگار مرد و زن تهیه کردن.


در ادامه ی اطلاعات مهم روز خبرنگار ، ما یعنی تیم کادویاب باید براتون بگیم که یونسکو روز جهانی آزادی مطبوعات رو با تقدیم جایزه جهانی آزادی مطبوعات یونسکو/گیلرمو کانو به فرد، سازمان یا مؤسسه شایسته ای که سهم برجسته ای توی دفاع و یا ارتقای آزادی مطبوعات توی هر نقطه ای از جهان داشته باشه، مخصوصا اگه در مواجهه با خطر به دست اومده باشه ، اهدا می کنه. این جایزه و کادو روز خبرنگار به توصیه یک هیئت داوری مستقل متشکل از 14 متخصص خبر در سال 1997 ایجاد شده. اسامی توسط سازمان ‌های غیردولتی منطقه ‌ای و بین ‌المللی که برای آزادی مطبوعات کار می‌کنن و توسط کشورهای عضو یونسکو ارسال می‌ شه. این جایزه به افتخار گیرمو کانو ایزازا، روزنامه‌ نگار کلمبیایی که توی دسامبر 1986مقابل دفتر روزنامه ‌اش، ال اسپکتادور، در بوگوتا ترور شد، نام ‌گذاری شده. نوشته های کانو باعث رنجش باندهای قدرتمند مواد مخدر کلمبیا شده بوده و به همین خاطر دست به چنین جنایتی می زنن.


اما اگه خیلی خلاصه بخوایم از اهمیت روز خبرنگار و علت تهیه کادو روز خبرنگار مردانه توی چند خط بنویسیم:


چرا روز بین المللی خبرنگار مهم است ؟


- از آزادی مطبوعات حمایت می کنه: 

بدون آزادی مطبوعات، ما به اخبار موثق دسترسی نخواهیم داشت. روز جهانی یادبود خبر نگاران ارزش آزادی مطبوعات را به جهان یادآوری می کنه.

اگه دارین به انتخاب کادو خبرنگار دوست فکر می کنین چون که دوست شما تولدش نزدیکه و دلتون نمی خواد چیزی تهیه کنین که در ارتباط با کارش باشه بهتره که برید و چی بخرم کادو تولد رو بخونین.

 

- از رفتگان تجلیل می کنه:

تعداد زیادی از خبرنگاران توی کل جهان در حین انجام وظیفه کشته شدن. این روز و انتخاب هدیه روز خبرنگار خاطرات و کار اون ها رو گرامی می داره.


- آگاهی ایجاد می کنه:

اکثر مردم از چالش هایی که خبرنگاران توی مسیر کار خودشون با اون ها رو به رو میشن خبر ندارن. روز خبرنگار این موضوعات رو برای همه شفاف و پر رنگ می کنه که خب واقعا لازمه. مطالب مهم و پر اهمیت روز خبرنگار رو با هم مرور کردیم و باید بریم سراغ بخش هیجان انگیز و اصل کاری یعنی شیوه انتخاب و یا گزینه های ممکن برای تهیه ی هدیه برای روز مهم خبرنگار.

 

حالا که از اهمیت روز خبرگار می دونیم خوبه که یه نگاه کلی بندازیم ببینیم توی چه دسته بندی هایی می تونیم ایده کادو روز خبرنگار پیدا کنیم:

1) محصولات ضبط صدا : یه خبرنگار گاهی اوقات نیاز داره که هم زمان که به حرفای شخصی که داره باهاش مصاحبه می کنه و گوش میده به سرعت یادداشت برداری هم بکنه و خب این موقعیت می تونه خیلی شرایط استرس زایی رو ایجاد کنه. به همین دلیل ما می خوایم بهتون پیشنهاد بدیم که از دسته ی اول یعنی محصولاتی که برای ضبط صدا تولید میشن به عنوان کادو روز خبرنگار استفاده کنین. اتفاقا توی این بخش خیلی هم گزینه های زیادی برای انتخاب می تونین داشته باشین، از دستگاه ضبط صدای حرفه ای گرفته تا خودکارهایی با این قابلیت. 

2) سه پایه ها : معمولا دوربین های عکاسی و فیلم برداری از ابزار همیشگی خبرنگاران عزیز هستن به همین خاطر می تونین از انواع سه پایه ها با قابلیت های مختلف و ویژه برای خرید کادو روز خبرنگار زن به این مناسبت استفاده کنین.

3) میکروفون ها: اگه شما خودتون از خبرنگاران فعال باشین احتمالا براتون بارها پیش اومده که موقع ضبط صدا به مشکل بر خورده باشید یا مثلا بعد از ساعت ها مصاحبه با افراد متوجه می شین که کیفیت صدا اصلا اون جوری که انتظار داشتین نبوده و صداهای مزاحم محیط از صدای شخص مورد نظر بلندتر و واضح تر ضبط شده که اصلا چیزی نیست که شما رو خوشحال کنه. توی همچین مواردیه که آدم اهمیت استفاده از یه میکروفون حرفه ای که قابلیت حذف صداهای محیط رو داشته باشه و صدا را با کیفیت بالایی دریافت کنه رو با تمام وجود درک می کنه. پس میکروفون ها رو برای کادو روز خبرنگار فراموش نکنین.

4) دفتر یادداشت ها: شاید خنده تون بگیره و بگین که این چه گزینه ی ساده و مسخره ای هستش ولی خوبه بدونین که دفتر یادداشت های فوق العاده متنوع و بامزه ای وجود داره که شما می تونین خبرنگار عزیزتون رو باهاش غافلگیر کنین و اتفاقا خیلی هم هدیه ی کاربردی ای محسوب میشه. توی همین دسته ما یه دونه هدیه روز خبرنگار ویژه هم براتون توی هوش مصنوعی کادو گذاشتیم.

      
5) لوازم جانبی دوربین : مورد پنچم هم خیلی دسته ی خوبی هستش از این لحاظ که دست شما برای انتخاب خیلی بازه. اصلا شاید تا حالا به ذهنتون هم نرسیده باشه که چه قدر تنوع برای لوازم جانبی دوربین ها برای کادو روز خبرنگار می تونه بالا باشه و وقتی یه کم سرچ کنین و بیشتر با لوازمش آشنا بشین این دفعه از بالا بودن گزینه ها احتمالا گیج بشین و نتونین انتخاب کنین ولی نگران نباشین ما توی این مورد در ادامه بهتون کمک می کنیم. 
خودتون می دونین که دوربین های عکاسی و فیلم برداری حرفه ای چه قدر گرونن و انتخابشون به عنوان کادو روز خبرنگار مرد آن چنان منطقی به نظر نمی رسه به خاطر همین ما پیشنهاد لوازم جانبی رو دادیم ولی اگر شخصی که می خواین برای روز گرامیداشت خبرنگار سورپرایزش کنین نسبت خیلی نزدیکی باهاتون داره و شما دیگه می خواین حسابی بترکونین. چرا که نه ؟ ضمن این که دوربین ها یه انتخاب خیلی خوب برای کادو لاکچری مردانه به حساب میان.

6) هاردها : دسته شیشم از هدیه روز خبرنگار می رسه به هاردها. تو این دوره زمونه که همه ی داده های زندگی مون دیجیتالی شدن استفاده از هاردها مثل آب که مایه ی حیاته ، توی زندگی همه مون ضروری و حیاتیه. ساده ترین استفاده که توی هر خانواده ای احتمالا دیده می شه برای ذخیره ی عکس ها و فیلم ها و هدیه کوچک برای یادگاری می تونه باشه. حالا شما فکر کنین یه خبرنگار چه قدر داده و اطلاعات مهم داره که نیاز داره اون ها رو یه جای امن ذخیره کنه. پس خریدن هاردهای با کیفیت و قابل جا به جایی و صد البته هاردهایی که طول عمر طولانی تری دارن از پیشنهادات ما به شما برای کادو روز خبرنگار هست. مدل های خیلی خیلی جدید با قابلیت ها و تکنولوژی های جدید می تونین توی دسته ی هاردها پیدا کنین.

 

اون عزیزانی که دارن به روز مهم و زیبای سالگرد ازدواجشون نزدیک میشن و هنوز هدیه مناسب رو پیدا نکردن زودتر برن و مقاله کادو سالگرد ازدواج رو بخونن. نکات مهم رو گفتیم و اطلاعاتی که نیاز بود رو درباره روز خبرنگار بهتون دادیم ، دسته های مهمی که می تونین توشون ایده کادو روز خبرنگار زنانه و یا هدیه روز خبرنگار مردانه خوب پیدا کنین هم براتون نوشتیم ولی ما که همین طوری شما رو رها نمی کنیم. الان نوبته اینه که از توی دسته های بالا بهتون یه دونه هدیه روز خبرنگار که گل سر سبد محسوب میشه رو این جا بهتون معرفی کنیم تا راحت بتونین برید و ثبت سفارش کنین و ما براتون توی سریع ترین زمان ممکن ارسال کنیم.

    

لیست کادو روز خبرنگار


دستگاه ضبط صدا دیجیتال استریو سونی اصل

دستگاه ضبط صدا دیجیتال استریو سونی اصل:

  
همون طور که به تفصیل توضیح دادیم دستگاه های ضبط صدا با کیفیت بالا از دسته های مهم کادو روز خبرنگار هستن. اما چی بخریم ؟ سونی برندیه که سالیان سال داره با قدرت تمام توی بازار صوتی تصویری موفق عمل می کنه و توی صدر جدول این بازار قرار داره. پس تا این جا می دونیم که اگه قراره دستگاه ضبط صدا رو به عنوان ایده کادو انتخاب کنیم بهتره که توی تولیدات سونی بگردیم. ما دقیقا همین کار رو برای شما کردیم و کارتون رو راحت کردیم و بهترین نوع از چیزی که دنبالش هستین رو پیدا کردیم.
دستگاه ضبط صدا دیجیتال استریو سونی اصل با ضبط کیفیت و شفاف صدا برای کادو روز خبرنگار دوست کمک می کنه که کارشون رو به بهترین نحو و اون جوری که دلشون می خواد ، انجام بدن. این دستگاه خیلی هم جمع و جور و قابل حمله و این طوری نیست که مثل یه بار اضافه محبور باشین با خودتون از این ور به اون ور بکشونین. طول عمر بالایی داره و از همه مهم تر این که این دستگاهی که توی سایت ما هست ضمانت 100٪ اصالت کالا داره. اگه دوستتون حرفه ی پر مشغله خبرنگاری رو انتخاب کرده می تونین این دستگاه ضبط صدا سونی رو به عنوان کادو برای دوست داشته باشین.


  
 


میکروفون خازنی سازگار با اندروید و iOS برند ایتالیایی

میکروفون خازنی سازگار با اندروید و iOS برند ایتالیایی

 

اول از همه یه توضیحی برای عزیزانی که برند ایتالیایی آیکی مولتی مدیا رو نمی شناسن بدیم و بعد برسیم به کادو روز خبرنگار،  این برند در واقع یه شرکت توسعه دهنده و فروش نرم افزار تولید موسیقی، سخت افزار و اپلیکیشن های موبایل هستش که به خاطر خط نرم افزار مدل سازی گیتار و تقویت کننده باس، خط رابط   خود معروف هست. iLoud و خط مانیتورهای استودیو iRing استودیو های موسیقی موبایلی مجازی نمونه می سازن . همچنین محصولات متنوع دیگه ای مثل SampleTank و UNO Synth

در راستای انتخاب کادو روز خبرنگار و این برند پر واضحه که تخصص همچین برندی توی زمینه ی تولید میکروفون چه قدر بالاست و میشه به راحتی روی تولیدات اون حساب کرد. از طرفی هم میکروفون های خازنی برای یه خبرنگار خیلی پر استفاده و کاربردی هستن. حتی اگه خودتون خبرنگار هستین می تونین این میکروفون خازنی رو واسه کادو برای خودم تهیه کنین. از ویژگی های منحصر به فردش هم این که به هر دو سیستم عامل می خوره و از این بابت به مشکلی برخورد نمی کنین. تازه نویزگیر هم داره و صدا رو با کیفیت بالایی دریافت می کنه.  

 

کیت کامل لوازم جانبی دوربین عکاسی Neewer 

کیت کامل لوازم جانبی دوربین عکاسی Neewer 

 

امکان نداره همچین کیت کاملی رو برای یه خبرنگار به عنوان هدیه روز خبرنگار تهیه کنین و عاشقش نشه. شما کامل ترین کیت کامل لوازم جانبی دوربین عکاسی رو این جا می تونین ببینین. کیف حمل داره ، 12 تا ورقه ی ضد مه داره ! سه پایه ، پایه تخت ، بند مخصوص برای نگه داری دوربین دور سر ، سینه و … یعنی عملا تمام لوازمی که یه نفر موقع عکاسی توی هر شرایطی بهشون نیاز داره! اگه دنبال کادو روز خبرنگار مرد می گردین ، این می تونه یه انتخاب خیلی خوب کادو برای مرد متاهل هم باشه. لطفا خودتون وارد صفحه ش بشین و با دقت تمام مطالب مربوط بهش رو بخونین.


 
کیف لوازم جانبی مک بوک و محصولات دیجیتال قابل حمل

کیف لوازم جانبی مک بوک و محصولات دیجیتال قابل حمل

 

چهارمین هدیه ای که می خوایم در موردش برای روز خبرنگار این جا صحبت کنیم کیف لوازم جانبی لپ تاپ و کلا محصولات دیجیتال هستش. خوب می دونیم که لوازمی مثل هاردهای اکسترنال یا موس و قلم های دیجیتالی و مواردی از این دست به مراقب خیلی ویژه ای نیاز دارن و اگه شما جای مناسبی برای اون ها در نظر نگیرین ، مطمئن باشین که به مرور یا آسیب می بینن یا گم میشن. به راحتی همین یه گزینه برای خرید کادو روز خبرنگار دارین. هیچ کس دلش نمی خواد برای لوازم دیجیتالیش این اتفاق بیفته و دوباره کلی هزینه بده و یکی دیگه بخره. از طرفی اطلاعاتی که روی هارد نگهداری میشه برای همه مهمن و نگه داری ازشون گاهی به جونمون وصله. پس ما این کیف لوازم جانبی رو بهتون معرفی می کنیم که ضربه گیری فوق العاده خوبی داره و در عین حال سبکه. بخش های مختلف برای لوازم مختلف داره و امکان نداره نتونین لوازمتون رو توش جا بدین. همکار خبرنگار دارین و در شرف تهیه ی کادو روز خبرنگار همکار هستین؟ این محصول بهترین انتخاب و گزینه ی کادو برای همکار هستش. یه عمر به جونتون دعا می کنن. می تونین عکس های بیشترش رو خودتون ببینین.


دفترچه یاداشت ضد آب

دفترچه یاداشت ضد آب

 

مورد چهارم از دسته بندی های کلی کادو روز خبرنگار که بالاتر بهشون اشاره کردیم رو خاطرتون هست ؟ دفترچه یادداشت ضد آب همونیه که بهش اشاره کردیم. اشتباه نخوندین. این دفترچه یادداشت که به دفتر زیر دوش هم معروفه خیس نمی شه . به دیوار می چسبه و بهتون کمک می کنه که حتی زیر دوش هم اگه ایده یا مطلب مهمی به ذهنتون رسید یادداشت کنین تا از خاطرتون نره.اگه فرزندی دارین که به تحصیل برای حرفه ی خبرنگاری اشتیاق نشون میده می تونین با همچین هدیه ای اون رو بیشتر تشویق کنین و در جهت شکوفا شدن استعداد هاش و نشون دادن حمایت خودتون به اون قدمی بردارید. کادو برای پسر 10 ساله و کمتر رو هم می تونین از این جا پیدا کنین.  

 

نحوه گرامیداشت روز خبرنگار

- قدر خبرنگاران زندگی خودتون رو بدونین:

اگه یکی از دوستان یا عزیزان شما خبرنگاره، حتما یادتون باشه که بهش بگین چقدر براش ارزش قائل هستین. همون طور که قبلا هم گفتیم متاسفانه کار سخت اون ها معمولا مورد توجه قرار نمی گیره

- در مورد این روز توی شبکه های اجتماعی صحبت کنین:

در مورد جشن روز خبرنگار و هدیه روز خبرنگار توی شبکه های اجتماعی پست بذارین. این جوری افراد بیشتری از اهمیت اون مطلع میشن.

- کمپین حمایت از آزادی مطبوعات رو شروع کنین:
یه پیاده روی مسالمت آمیز توی محله ی خودتون در حمایت از آزادی مطبوعات ترتیب بدین. برای خبرنگارانی که در حین انجام وظیفه جون خودشون رو از دست دادن، می  تونین مراسم یه شب زنده داری کوتاه رو تدارک ببینین و خودتون هم می دونین که خرید کادو همیشه یکی از بهترین روش های برای گرامیداشت می تونه باشه.


روز خبرنگار و کادو روز خبرنگار و تمامی موضوعات مهمی که باید برای شما می گفتیم همین جا به پایان می رسه. اما می خوایم اول از همه از تمامی خبرنگارهای عزیزی که جونشون رو به خطر میندازن و برای روشن کردن حقایق و رسوندش به ما شبانه روز تلاش می کنن تشکر ویژه ای داشته باشم و البته که دوست داریم این قدردانی و تشکر به گوش خانواده های این عزیزان که با صبوری شرایط رو درک می کنن و در کنار خبرنگاران می ایستن و اون ها رو حمایت می کنه برسه.دوم این که یاد تمامی خبرنگاران جهان که جون خودشون رو در این راه از دست دادن رو گرامی میداریم و روز خبرنگار رو به جامعه مطبوعات تبریک میگیم.کادو برای دوست دختر که روز جهانیش همین روزاست.

 

یادتون باشه که ما با جواب سوال کادو چی بخرم همیشه کنارتونیم.

شاد باشید. 

1403-05-14